Ik + FwB + een ander stelquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:36 schreef S_1980 het volgende:
Hoeveel ken je er nu dan?
Lijkt me haast schier onmogelijk om met z'n 4en af te spreken en dat het ook gelijk klikt. Zijn er al 2 een stel? En hoeveel M en hoeveel V?
(nieuwsgierig is)
+s meervoudquote:Op vrijdag 22 januari 2010 15:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Friend with benefit ( spel je dat zo?)
dinnetje heeft al een ei gebakken voor mequote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:04 schreef Cyntiaa het volgende:
Even anti-kater ontbijtje maken! Lekker vette hap eten...
Ik krijg nooit katersquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:05 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
dinnetje heeft al een ei gebakken voor me
lol, jij start dan ook laat op... Nu pas de energie hebben om er tegen aan te kunnenquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:09 schreef Cyntiaa het volgende:
Kater heb ik ook nooit echt, slechts een brak gevoel. Wat ik vanmorgen dus ook had, net even een cola'tje gedronken en ik kan er weer tegen aan
Ik weet hetquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:10 schreef RvLaak het volgende:
[..]
lol, jij start dan ook laat op... Nu pas de energie hebben om er tegen aan te kunnen
oe... lekker.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik weet hetMaar beter laat, dan nooit!
Straks mijn vriendinnetje halen en dan samen koken en eten
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Pasta met champignonroomsaus, champignons, bos-ui, hamreepjes en kipfilet
twee soorten vlees! BAAS!quote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Pasta met champignonroomsaus, champignons, bos-ui, hamreepjes en kipfilet
Zoveel kip gaat er niet inquote:Op vrijdag 22 januari 2010 16:36 schreef stbabylon het volgende:
[..]
twee soorten vlees! BAAS!
Maar waar haal jij de centen vandaan om biologische kip te kopen?
bi date! =) mja ben ook meer les dan bi hahaquote:Op vrijdag 22 januari 2010 14:10 schreef S_1980 het volgende:
Wel een hoop hetero-dates voor dit topic.
(zeg ik met m'n hetero-relatie)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |