Goh... En dat heb jij nog noooooooit gedaan natuurlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:25 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik weet het! Het is dieptriest...Maar wie haalt het dan ook in zijn hoofd om mij zo onzeker te maken?
Ook niet als je wist dat een persoon achter jou aan zat? Hard to get, zeg maar...quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, nooit eigenlijk. Wanneer iemand mij smst, meteen een berichtje terug. Wanneer ik een krabbel/pb/tik krijg, meteen een terug...
Oh echt? Ik vergeet echt heel vaak om iets terug te sturenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, nooit eigenlijk. Wanneer iemand mij smst, meteen een berichtje terug. Wanneer ik een krabbel/pb/tik krijg, meteen een terug...
Oh nee, helemaal niet! Ik ben een echte sms-verslaafde!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook niet als je wist dat een persoon achter jou aan zat? Hard to get, zeg maar...
Wow... Een meisje dat niet dat soort smerige spelletjes speeltquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:47 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Oh nee, helemaal niet! Ik ben een echte sms-verslaafde!
Een meisje dat vergeet te SMS'en???? Ga jij je ff snel hier meldenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vergeet echt heel vaak om iets terug te sturen
hard to get...quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook niet als je wist dat een persoon achter jou aan zat? Hard to get, zeg maar...
ik vergeet heel vaak dingenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een meisje dat vergeet te SMS'en???? Ga jij je ff snel hier melden
Zie hem in PF, vraag hem of hij ff met je mee loopt, neem hem mee naar buiten & ga ff "brommers kiek'n".quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Mij smsen is altijd een antwoord terug krijgen!
Maar ik begrijp nu van 2 personen die hem kennen dat hij heel erg verlegen is, daar zal het nu dus wel aan liggen. Ik reageer en toon interesse, hij klapt dicht..
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ik vergeet heel vaak dingenMaar zeker dingen als smsen en mailen, als ik niet meteen iets terug stuur dan hoef je er niet meer op te rekenen
Dan lees ik 't, denk ik: ach, stuur zo wel wat terug. En dan wordt t vergeten
Nee, weinig behoefte aanquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Melden jij... In dat andere topic... En snel
lol... Kheb wel pilletjes...quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, weinig behoefte aanHoewel momenteel wel bezig met ADD onderzoek
Ik wil geen pilletjes, kan er op zich prima mee leven hoor, hoewel 't soms best lastig is als m'n hoofd weer eens te vol zit om de meest simpele dingen te begrijpenquote:
Je kiest er voor om ze wel of niet te slikken. In jouw geval, dus wanneer je hoofd te vol is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil geen pilletjes, kan er op zich prima mee leven hoor, hoewel 't soms best lastig is als m'n hoofd weer eens te vol zit om de meest simpele dingen te begrijpen
Ik wacht wel af of ik hem vanavond of morgen nog zie... Lijkt me eerst een beter plan. Dan raken we vast wel aan de praat, zoek gewoon een kruk naast hem op.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie hem in PF, vraag hem of hij ff met je mee loopt, neem hem mee naar buiten & ga ff "brommers kiek'n".
Ik kan het, zonder pillen, ook goed onder controle houden, als ik merk dat mn hoofd te vol is dan wacht ik even, ga ik even zitten en de boel even op een rijtje zetten... Dat werkt ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je kiest er voor om ze wel of niet te slikken. In jouw geval, dus wanneer je hoofd te vol is.
* littledrummergirl schud pien de handquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil geen pilletjes, kan er op zich prima mee leven hoor, hoewel 't soms best lastig is als m'n hoofd weer eens te vol zit om de meest simpele dingen te begrijpen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan het, zonder pillen, ook goed onder controle houden, als ik merk dat mn hoofd te vol is dan wacht ik even, ga ik even zitten en de boel even op een rijtje zetten... Dat werkt ookEn is een stuk minder chemisch dan pilletjes
Als je dat durftquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:11 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik wacht wel af of ik hem vanavond of morgen nog zie... Lijkt me eerst een beter plan. Dan raken we vast wel aan de praat, zoek gewoon een kruk naast hem op.
Tja, ben er m'n hele leven al aan gewend om het zo te doen, en helaas is het niet zo makkelijk als dat het in dat korte stukje lijkt, het kan heel frustrerend zijn om zo veel in je hoofd te hebben zitten, maar misschien moeten we hierover even verder gaan via PM/mail/msn...quote:
Mag hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, ben er m'n hele leven al aan gewend om het zo te doen, en helaas is het niet zo makkelijk als dat het in dat korte stukje lijkt, het kan heel frustrerend zijn om zo veel in je hoofd te hebben zitten, maar misschien moeten we hierover even verder gaan via PM/mail/msn...
neequote:
Ach, als het maar leuk wordt, toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neemaar wel met mn vriendinnen
![]()
en ik ben niet uitgenodigdquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben er nogGa zo naar huis toe, eten koken en dan naar PF met Baby!
komt vast wel goedquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, als het maar leuk wordt, toch?
Mooiquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt vast wel goedik vermaak me doorgaans overal wel
quote:
soz, doet me weinig... Die neus...quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nigella lawson, tv kok
haha haar zou ik dus meteen doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
soz, doet me weinig... Die neus...
Kijk, hier zit een mooi neusje op:quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha haar zou ik dus meteen doen![]()
terwijl ik een onwijs ding heb met rare neuzenvaak vind ik iemand dan meteen lelijk.. haar niet
is dat niet een heel jong meiske?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijk, hier zit een mooi neusje op:
[ afbeelding ]
De rest van haar (voor zover ik heb kunnen zien) is ook erg
Neuh!! Das Alyson Hanniganquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat niet een heel jong meiske?![]()
Ach zo heeft iedereen wel iets. Uiterlijk boeit mij niet veel meer als hij\zij maar lief is voor me en trouw!quote:ik vind mn eigen neus ook stommaar iedereen vind m lief of schattig..
oh zij weer! die had ik al n keer eerder voorbij zien komen hierquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh!! Das Alyson Hannigan
[ afbeelding ]
Speelde oa in Buffy the vampire slayer en in American pie.
![]()
[..]
Ach zo heeft iedereen wel iets. Uiterlijk boeit mij niet veel meer als hij\zij maar lief is voor me en trouw!
vind haar een beetje een jong bekkie hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:03 schreef Pien85 het volgende:
Dat vind ik eigenlijk helemaal niet zo'n lekker wijf
Dr is iets raars aan drquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind haar een beetje een jong bekkie hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |