Niet, ff TRen, of ff in feedback postenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Ah, hij's dubbel nu!
Hoe verwijder ik de mijne?
klinkt bekendquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:35 schreef Plums het volgende:
mn hele laptop dondert uit elkaarik laat em maar even met rust
Ik ben volgens mij mannelijk en stoerquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga voor vrouwelijk en stoer haha
en met n sausje van lefquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij mannelijk en stoer(met een scheutje schattig)
Lef heeft ie welquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en met n sausje van lef?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Oeh, nu heb ik het nr. van die leuke jongen... Moet wel even smsen dus..
Doen & ons wel het resultaat meldenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Oeh, nu heb ik het nr. van die leuke jongen... Moet wel even smsen dus..
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:40 schreef Cyntiaa het volgende:
De reactie zal vast wel even duren...
quote:
Maar dat doe ik ook vaak; expres diegene in spanning laten zittenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:42 schreef RvLaak het volgende:
[..], idd... Men moet gewoon reageren op het moment dat wij dat willen, damn it
. Fuck hoe het voor hen uit komt
You teasequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook vaak; expres diegene in spanning laten zitten
Dat denk jequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:48 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Misschien na de thee/koffie![]()
Ben zoo blij dat hij niet Fokt!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:48 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Misschien na de thee/koffie![]()
Ben zoo blij dat hij niet Fokt!
Ik vroeg het eigenlijk aan Beachquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Nope, nog geen sms.... Damn ik word hier onzeker van
Ohquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vroeg het eigenlijk aan Beach![]()
![]()
Hoe lang is het geleden dat je hem geSMS't hebt?
Geen ontvangstbevesting ingesteld op je foon?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:59 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
OhHehe..
16.26 verstuurd.. Hoop dat het aangekomen is, stond per ongeluk 06- ip 06******
Nu onderweg naar huis, later wel hier!
Zou een mooie plotwending geweest zijnquote:
Maar 5 keerquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:59 schreef Pien85 het volgende:
was dit al voorbij gekomen: Kylie Minogue is biseksueel
Nee, niet ingesteld.. Dan raakt mijn telefoon zo vol.. Steeds weer verwijderen enzo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen ontvangstbevesting ingesteld op je foon?
[..]
Zou een mooie plotwending geweest zijn
Tja, dan krijg je idd onzekerheidquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:01 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Nee, niet ingesteld.. Dan raakt mijn telefoon zo vol.. Steeds weer verwijderen enzo.
me a.s. date en ik hebben al meer dan 100smsjes gestuurd volgens mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Cyntiaa op 20-01-2010 18:40:32 (Update...) ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Hmm.. Als een sms niet aankomt dan krijg je daar een melding van toch? Ben er nu niet meer zeker van of hij aangekomen is.. Er stond per ongeluk 06-*** ipv 06****
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En.... Heb je al wat gehoord?Ik ben niet gek, ik ben een kiwi!
Zo veel mis je nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[oma]
Jullie gaan te snel, ik kan het niet meer bijhouden!
[/oma]
maar je bent wel liefquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[oma]
Jullie gaan te snel, ik kan het niet meer bijhouden!
[/oma]
quote:
Jij bent lievvquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd, behalve als ik al in slaap ben gevallen
Nu is die boos dat zij maar niet smstquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik denk niet dat dat smsje is aangekomen met dat 06-00000000 nummer moet gewoon 06000000 of anders +31600000000
lol... Stalkerquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Hij weet/wist niet dat ik zijn nr heb
lol... Al reactie gehad op je SMS'je?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Yes maar hij is geen actieve hyver blijkbaar..
ooo... Jij verliefdquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen idee! Maar ik word er wel een klein beetje gek van.. Heb mijn telefoon maar weg gelegd zodat ik er niet de hele tijd op kan kijken
't is helemaal niet leuk !quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, schijnt dat niet alleen vrouwen dat soort trucjes gebruike
irritant eh... ik heb al 2uur lang niets van linda gekregen maar ik weet dat ze het druk heeft op het werk (ze is kokquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:40 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Verliefd is weer ietwat te veel.. Maar heb zeer veel interesse
lol, schrok je?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Krijg ik een SMS..... Van een klasgenote!
Dag, ik sms even niet terug want anders raak ik in de war, hehe!
Ja ik schrok! Haha...quote:
en dan ga je zelf iets doen wat je niet leuk vind...??? hoe hypocrietquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..], vrouwen hebben geen recht van spreken... Gebruiken die trucjes al jaren
O, lieve schat... Je wil niet weten hoe ik mij op kan vreten... Gek worden mensen er soms van... Vooral mn vriendinquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ja ik schrok! Haha...
Kunnen jullie je daar niet druk over maken? Dat jij een sms hebt gestuurd en dat je niets terug krijgt?
Zou het wel willen, maar kan het nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dan ga je zelf iets doen wat je niet leuk vind...??? hoe hypocriet![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:19 schreef Cyntiaa het volgende:
It's driving me craaaazy!
Ondertussen maar een wasje doen en het stuk over Octomom kijken
ja ja... Dat zeg je nu wel... Maar zodra je SMS-toon afgaat, ren je naar je foonquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:25 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik stel me er gewoon op in dat ik niets meer hoor... En ben nu al zenuwachtig om hem morgen of vrijdag tegen het lijf te lopen....
Kom gewoon in singles postten daar is het wel gezelligquote:
mwah bepaalde mensen daar ben ik erug zat.... vandaar dat ik er niet meer post....quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom gewoon in singles postten daar is het wel gezellig
En er moeten meer mensen online zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef Cyntiaa het volgende:Tieten
BH-loos op de bank
We moeten gewoon weer een pakkende TT hebben.. Had er vanmiddag een maar toen was het topic dubbel.
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef littledrummergirl het volgende:
miss moeten we weer een paar keer "tieten" roepen..
doen ik nu ookquote:
Dat snap ik. Ik vind het wel leuk af en toe. Lees het topic maarquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah bepaalde mensen daar ben ik erug zat.... vandaar dat ik er niet meer post....
allereerst... Tietenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En er moeten meer mensen online zijn
en foonquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga ook zo op bed, maar met laptop!
Je kan beter met iemand naar bed gaan dan een laptopquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga ook zo op bed, maar met laptop!
ik heb op dit moment een goed excuus om veels te veel online te zijnquote:
Ikke doe beidequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan beter met iemand naar bed gaan dan een laptop
nopez geen behoefte aanquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik vind het wel leuk af en toe. Lees het topic maar
ja maar tieten bij een man is zoooo not donequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... niet eerlijk... Ik zit altijd BH-loos en krijg daar geen credits voor
tr00, die heb ik dan weer niet...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar tieten bij een man is zoooo not done
Okequote:
laptop is leuk voor Harry Potter (luisterboekenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Waar lig je liever mee in bed een laptop of een persoon?
je lief harry potter laten voorlezenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
laptop is leuk voor Harry Potter (luisterboeken), maar mn lief is veel veelzijdiger
Luisterboeken dat lijkt mij ook wel wat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
laptop is leuk voor Harry Potter (luisterboeken), maar mn lief is veel veelzijdiger
Dat moet die lief wel kunnen voorlezen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je lief harry potter laten voorlezen
erm.... like think..... ik weet wel met wie in ik bed wil liggen maar dat gaat niet dus niet met netbook in bed en wachten tot ze online komt.... lig ik indirect toch met haar in bedquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Waar lig je liever mee in bed een laptop of een persoon?
Hahahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm.... like think..... ik weet wel met wie in ik bed wil liggen maar dat gaat niet dus niet met netbook in bed en wachten tot ze online komt.... lig ik indirect toch met haar in bed
Als ze dat toch eens kon... Helaas is haar Engelse uitspraak nogal... Uhm... Niet native, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je lief harry potter laten voorlezen
ik schijn een australisch accent te hebben ontwikkeld... mensen vragen ( in pubs ofzo) echt vaak ik welke regio in aus ik woonquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ze dat toch eens kon... Helaas is haar Engelse uitspraak nogal... Uhm... Niet native, zullen we maar zeggen.
Daarbij slaapt ze veel eerder dan ik.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik schijn een australisch accent te hebben ontwikkeld... mensen vragen ( in pubs ofzo) echt vaak ik welke regio in aus ik woon
mr sheffieldquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn collega uit Engeland, mannelijk, die heeft zo'n heerlijke stem...
die ken ik zo ff niet... Naam komt me wel bekend voorquote:
Pierce, ja... Maar Sean??? Nah...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
sean connery en pierce brosnan trouwens ook
the nannyquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
die ken ik zo ff niet... Naam komt me wel bekend voor
[..]
Pierce, ja... Maar Sean??? Nah...
Al moet PIerce zijn haren laten groeien... Dan issie helemaal
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat heb ik bij mijn collega en hij weet dat precies. Zodra hij alleen op kantoor is gaat ie allemaal dirty dingen zeggen. Zit je dan, midden in de hal van het bedrijf met een rood hoofd!
Glij je dan van je stoel af?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat heb ik bij mijn collega en hij weet dat precies. Zodra hij alleen op kantoor is gaat ie allemaal dirty dingen zeggen. Zit je dan, midden in de hal van het bedrijf met een rood hoofd!
ik loop ook zo vaak rond met een rode kop omdat ik of zelf een opmerking maak tegen collega's of ik er 1 terug krijgquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Nou dat nu ook weer niet maar het doet me wel wat, haha. En hij kletst/mailt/smst altijd zo gezellig
daar ben ik te verdoofd voro met die pijnstillersquote:
jah ok maar ik zit in een lounge te nietsen zo'n 3 a 4 uur per dag terwijl er 100 man op dienst is....quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb verder geen collega's tegen wie ik zulke opmerkingen wil maken trouwens.. Alleen de Engelse
Hmm... Jammer... Denk ik, als scheelt het natuurlijk wel wassen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daar ben ik te verdoofd voro met die pijnstillers
over SMS'jes gesproken...quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Nou dat nu ook weer niet maar het doet me wel wat, haha. En hij kletst/mailt/smst altijd zo gezellig
Nee, dat doet ie later... Eerst versierenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Nog steeds niets... En ik geef de moed al op eigenlijk.
He's just not in to me!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... Jammer... Denk ik, als scheelt het natuurlijk wel wassen...
heb je wel zijn goede nummer??quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Nog steeds niets... En ik geef de moed al op eigenlijk.
He's just not in to me!
En waar heb ik het fout?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dit soort gesprekken heb ik dus ook regelmatig met collega's![]()
Denk het niet... Totaal geen reactie ook op hyves..quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, dat doet ie later... Eerst versieren...
Ach meisje, morgen krijg je een heel lief SMS'je van hem.
Niet meteen opgeven... Als ik dat gedaan had, had ik nu mn lief niet gehad. Doorbijten en beetje geduld hebbenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:27 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Denk het niet... Totaal geen reactie ook op hyves..
Too bad!
Als je het maar niet opgeeftquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:38 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik zie het vanzelf wel.. Morgen eerst maar alle mensen smsn die het gore lef hadden mij te storen, hehe!
mooi... Jij gaat hem gewoon vangen... Je hebt tieten, gebruik zequote:Op woensdag 20 januari 2010 23:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik zal hem nog vaak genoeg tegenkomen... En er zijn iig al 2 personen die ook weten dat ik hem leuk vind..
gewoon slipje aanhouden, dan valt de was wel meequote:
Slaap lekker! Ik msn nog heel even verder en ga dan ook afsluiten..quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
mooi... Jij gaat hem gewoon vangen... Je hebt tieten, gebruik ze. Als hij he of bi is, zal hij daar niet omheen kunnen
.
[edit]
Nu toch echt slapen... 5:30 gaat het klote piep-ding weer...
Dat vinnik nie ergquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:16 schreef stbabylon het volgende:
Maar eh, Pien, als hij Fok! snapt, kan hij je ook bespioneren
da's hard... Eerst lief zijn voor newbies... Toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:13 schreef stbabylon het volgende:
Dit topic? Direct het diepe in, KLB en ONZ. Hoppa. Zwemmen of verzuipen
En dan zonder in te lezen een serieuze klacht plaatsen...quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
da's hard... Eerst lief zijn voor newbies... Toch?
KLB als nieuwe Fok!'er.... *ril*
Ik heb nu al medeleiden met mquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan zonder in te lezen een serieuze klacht plaatsen...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan zonder in te lezen een serieuze klacht plaatsen...
Burn motherfucker, BURN!quote:
De witte lakens zitten in de was?quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Burn motherfucker, BURN!
KLB heeft ook een schuurtje met benzine en houten kruizen volgens mij.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:44 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat denk je........ Nee, en ik baal er ontzettend van.
Ik zie wel of hij me vanavond of morgenavond aan gaat spreken.. En anders is het zijn verlies hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
komt vanzelf hoor... Beetje geduld...
Altijd opties achter de hand houdenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik zie wel of hij me vanavond of morgenavond aan gaat spreken.. En anders is het zijn verlies hoor.
Net nog even gesmst met een lief meisje
Ik ook al, goh wat toevalligquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Net nog even gesmst met een lief meisje
en vrouwen niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Hij is een man, mannen denken altijd door
Haha.. Een echte man ben jequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
icm met de "betrapt" opmerking... Denk ik dat het eerder koffie bij ontbijt gaat worden
Kan ja... Die mogelijkheid is aanwezig... Ergens...quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:59 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Haha.. Een echte man ben jeGewoon een kopje koffie/thee drinken kan ook gewoon gezellig zijn
Je mag het opvatten zoals jij wiltquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan ja... Die mogelijkheid is aanwezig... Ergens...
Ennuh... Moet ik die "Een echte man ben je" opvatten als compliment, of....?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan ja... Die mogelijkheid is aanwezig... Ergens...
Ennuh... Moet ik die "Een echte man ben je" opvatten als compliment, of....?
Wie kan jou nou niet lief vinden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:08 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Eerst maar eens thee of koffie, wie weet vinden we elkaar wel helemaal niet lief?
Compliment dan maarquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:07 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Je mag het opvatten zoals jij wilt
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie kan jou nou niet lief vinden?
Lieverd, dat weet je nog niet... Als je hem weer tegen komt, gewoon al je charmes in de strijd gooien.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
De mannelijke niet-terug-smser-hyver blijkbaar
Als een casual smsje beantwoorde al teveel moeite is dan heb ik helemaal geen zin meerquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lieverd, dat weet je nog niet... Als je hem weer tegen komt, gewoon al je charmes in de strijd gooien.
En smsjes moeten gewoon beantwoord worden.. T is gewoon irritant als mensen niet terug smsen....quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Als een casual smsje beantwoorde al teveel moeite is dan heb ik helemaal geen zin meer![]()
En dikke kans dat ik niet eens mijn charmes in de strijd dúrf te gooien
Tenzij iemand in slaap gevallen isquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:40 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
En smsjes moeten gewoon beantwoord worden.. T is gewoon irritant als mensen niet terug smsen....
Ik word daar ook altijd zo onzeker van.. En dan ook nog de hele dag op de telefoon kijken, maar niets krijgen....quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:42 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Tenzij iemand in slaap gevallen is![]()
Maar buiten dat, inderdaad! En ik word er knap onzeker van...
En als ik sms dan....quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb mijn geluid uit gezet! Ben d'r klaar mee....!
Ik heb de staar-techniek dinsdag toegepast, werkt niet. De directe aanspreek-techniek ook, werkt niet.. De sms-techniek werkt ook niet.. * Ik laat me wel bestaren *quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:23 schreef S_1980 het volgende:
Nice stbabylon.
Cyntiaa ga jij nog ergens naar staren?
Foto's?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga vanavond naar C's tieten staren
Tot dat je hem weer ziet... Je valt in katzwijm en begint spontaan te stamelen...quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb mijn geluid uit gezet! Ben d'r klaar mee....!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot dat je hem weer ziet... Je valt in katzwijm en begint spontaan te stamelen...
Mwah, ik ben ondertussen vrij goed geworden in het hele niet geschoten is altijd mis concept. Ik stap vrij makkelijk op mensen af tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:48 schreef RvLaak het volgende:
[..], vrouwen zijn dus net zo triest als mannen
Same here, en toch is het niet leuk wanneer je geen antwoord krijgt. Laat dan gewoon duidelijk weten dat je het niet wilt ofzo!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik ben ondertussen vrij goed geworden in het hele niet geschoten is altijd mis concept. Ik stap vrij makkelijk op mensen af tegenwoordig.
Ik bedoel meer in RLquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:49 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Same here, en toch is het niet leuk wanneer je geen antwoord krijgt. Laat dan gewoon duidelijk weten dat je het niet wilt ofzo!
Kan wel zijn, maar stamelen en katzwijm... Blijft een mogelijkheid.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik ben ondertussen vrij goed geworden in het hele niet geschoten is altijd mis concept. Ik stap vrij makkelijk op mensen af tegenwoordig.
gewoon op de bek pakken... Heb ik ooit eens gedaan bij een meisje...quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik stap op een meid af, laat zeer duidelijk weten dat ik haar leuk vind, en dan krijg je vanzelf antwoord. En als het nee is, even goede vrienden.
"Ik vind jou leuk, en wil je eigenlijk zoenen"quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb dat bij W. ook gedaan, kreeg de reactie dat een keer thee/koffie doen een goed idee is. En nu? Van heel dicht tegen hem aan gaan staan komen we vast niet verder
Gewoon zoenenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb dat bij W. ook gedaan, kreeg de reactie dat een keer thee/koffie doen een goed idee is. En nu? Van heel dicht tegen hem aan gaan staan komen we vast niet verder
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Ik vind jou leuk, en wil je eigenlijk ga je zoenen"
PF?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:59 schreef Cyntiaa het volgende:
In PF is dat gewoon niet mogelijk...
poppodiumquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK... In een kroeg zou het niet mogelijk zijn om iemand te zoenen?Rare kroeg
Ik zie nog het probleem niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
poppodium
edit: waar iedereen elkaar kent
Kun je hem niet meenemen naar het CoC? Komen baby & ik ook, ben je iig niet alleenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:10 schreef Cyntiaa het volgende:
Juistem! En dat is dan juist het probleem... Dan ga je niet "zomaar" even iemand zoenen.
Hij is totaal geen CoC type, haha...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kun je hem niet meenemen naar het CoC? Komen baby & ik ook, ben je iig niet alleen.
Hoe weet jij dat nou? Je bent er zelf nog niet eens geweest... Of is mijn geheugen nu lek?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hij is totaal geen CoC type, haha...
Ik ben er nog niet geweest maar hij is daar echt niet het type voor, trust me.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je bent er zelf nog niet eens geweest... Of is mijn geheugen nu lek?
beetje bekrompen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:44 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet geweest maar hij is daar echt niet het type voor, trust me.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, dat vast totaal niet..
Ben met Baby in overleg of hij niet even wil infiltrerenKan er iemand even uitvissen of hij me uberhaupt wel wat vind..
Goh... En dat heb jij nog noooooooit gedaan natuurlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 13:25 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik weet het! Het is dieptriest...Maar wie haalt het dan ook in zijn hoofd om mij zo onzeker te maken?
Ook niet als je wist dat een persoon achter jou aan zat? Hard to get, zeg maar...quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, nooit eigenlijk. Wanneer iemand mij smst, meteen een berichtje terug. Wanneer ik een krabbel/pb/tik krijg, meteen een terug...
Oh echt? Ik vergeet echt heel vaak om iets terug te sturenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:01 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, nooit eigenlijk. Wanneer iemand mij smst, meteen een berichtje terug. Wanneer ik een krabbel/pb/tik krijg, meteen een terug...
Oh nee, helemaal niet! Ik ben een echte sms-verslaafde!quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook niet als je wist dat een persoon achter jou aan zat? Hard to get, zeg maar...
Wow... Een meisje dat niet dat soort smerige spelletjes speeltquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:47 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Oh nee, helemaal niet! Ik ben een echte sms-verslaafde!
Een meisje dat vergeet te SMS'en???? Ga jij je ff snel hier meldenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:47 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Oh echt? Ik vergeet echt heel vaak om iets terug te sturen
hard to get...quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:43 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ook niet als je wist dat een persoon achter jou aan zat? Hard to get, zeg maar...
ik vergeet heel vaak dingenquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:51 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Een meisje dat vergeet te SMS'en???? Ga jij je ff snel hier melden
Zie hem in PF, vraag hem of hij ff met je mee loopt, neem hem mee naar buiten & ga ff "brommers kiek'n".quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Mij smsen is altijd een antwoord terug krijgen!
Maar ik begrijp nu van 2 personen die hem kennen dat hij heel erg verlegen is, daar zal het nu dus wel aan liggen. Ik reageer en toon interesse, hij klapt dicht..
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:53 schreef Pien85 het volgende:
[..]
ik vergeet heel vaak dingenMaar zeker dingen als smsen en mailen, als ik niet meteen iets terug stuur dan hoef je er niet meer op te rekenen
Dan lees ik 't, denk ik: ach, stuur zo wel wat terug. En dan wordt t vergeten
Nee, weinig behoefte aanquote:Op donderdag 21 januari 2010 14:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Melden jij... In dat andere topic... En snel
lol... Kheb wel pilletjes...quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:57 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Nee, weinig behoefte aanHoewel momenteel wel bezig met ADD onderzoek
Ik wil geen pilletjes, kan er op zich prima mee leven hoor, hoewel 't soms best lastig is als m'n hoofd weer eens te vol zit om de meest simpele dingen te begrijpenquote:
Je kiest er voor om ze wel of niet te slikken. In jouw geval, dus wanneer je hoofd te vol is.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil geen pilletjes, kan er op zich prima mee leven hoor, hoewel 't soms best lastig is als m'n hoofd weer eens te vol zit om de meest simpele dingen te begrijpen
Ik wacht wel af of ik hem vanavond of morgen nog zie... Lijkt me eerst een beter plan. Dan raken we vast wel aan de praat, zoek gewoon een kruk naast hem op.quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:54 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Zie hem in PF, vraag hem of hij ff met je mee loopt, neem hem mee naar buiten & ga ff "brommers kiek'n".
Ik kan het, zonder pillen, ook goed onder controle houden, als ik merk dat mn hoofd te vol is dan wacht ik even, ga ik even zitten en de boel even op een rijtje zetten... Dat werkt ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:09 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Je kiest er voor om ze wel of niet te slikken. In jouw geval, dus wanneer je hoofd te vol is.
* littledrummergirl schud pien de handquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:04 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik wil geen pilletjes, kan er op zich prima mee leven hoor, hoewel 't soms best lastig is als m'n hoofd weer eens te vol zit om de meest simpele dingen te begrijpen
quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:11 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Ik kan het, zonder pillen, ook goed onder controle houden, als ik merk dat mn hoofd te vol is dan wacht ik even, ga ik even zitten en de boel even op een rijtje zetten... Dat werkt ookEn is een stuk minder chemisch dan pilletjes
Als je dat durftquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:11 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik wacht wel af of ik hem vanavond of morgen nog zie... Lijkt me eerst een beter plan. Dan raken we vast wel aan de praat, zoek gewoon een kruk naast hem op.
Tja, ben er m'n hele leven al aan gewend om het zo te doen, en helaas is het niet zo makkelijk als dat het in dat korte stukje lijkt, het kan heel frustrerend zijn om zo veel in je hoofd te hebben zitten, maar misschien moeten we hierover even verder gaan via PM/mail/msn...quote:
Mag hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 15:17 schreef Pien85 het volgende:
[..]
Tja, ben er m'n hele leven al aan gewend om het zo te doen, en helaas is het niet zo makkelijk als dat het in dat korte stukje lijkt, het kan heel frustrerend zijn om zo veel in je hoofd te hebben zitten, maar misschien moeten we hierover even verder gaan via PM/mail/msn...
neequote:
Ach, als het maar leuk wordt, toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:53 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
neemaar wel met mn vriendinnen
![]()
en ik ben niet uitgenodigdquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:51 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ben er nogGa zo naar huis toe, eten koken en dan naar PF met Baby!
komt vast wel goedquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:56 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ach, als het maar leuk wordt, toch?
Mooiquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:57 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
komt vast wel goedik vermaak me doorgaans overal wel
quote:
soz, doet me weinig... Die neus...quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
nigella lawson, tv kok
haha haar zou ik dus meteen doenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:11 schreef RvLaak het volgende:
[..]
soz, doet me weinig... Die neus...
Kijk, hier zit een mooi neusje op:quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:13 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
haha haar zou ik dus meteen doen![]()
terwijl ik een onwijs ding heb met rare neuzenvaak vind ik iemand dan meteen lelijk.. haar niet
is dat niet een heel jong meiske?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:14 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kijk, hier zit een mooi neusje op:
[ afbeelding ]
De rest van haar (voor zover ik heb kunnen zien) is ook erg
Neuh!! Das Alyson Hanniganquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:21 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
is dat niet een heel jong meiske?![]()
Ach zo heeft iedereen wel iets. Uiterlijk boeit mij niet veel meer als hij\zij maar lief is voor me en trouw!quote:ik vind mn eigen neus ook stommaar iedereen vind m lief of schattig..
oh zij weer! die had ik al n keer eerder voorbij zien komen hierquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:57 schreef Outpost76 het volgende:
[..]
Neuh!! Das Alyson Hannigan
[ afbeelding ]
Speelde oa in Buffy the vampire slayer en in American pie.
![]()
[..]
Ach zo heeft iedereen wel iets. Uiterlijk boeit mij niet veel meer als hij\zij maar lief is voor me en trouw!
vind haar een beetje een jong bekkie hebbenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:03 schreef Pien85 het volgende:
Dat vind ik eigenlijk helemaal niet zo'n lekker wijf
Dr is iets raars aan drquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:06 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
vind haar een beetje een jong bekkie hebben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |