Dat snap ik. Ik vind het wel leuk af en toe. Lees het topic maarquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
mwah bepaalde mensen daar ben ik erug zat.... vandaar dat ik er niet meer post....
allereerst... Tietenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En er moeten meer mensen online zijn
en foonquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga ook zo op bed, maar met laptop!
Je kan beter met iemand naar bed gaan dan een laptopquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:20 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik ga ook zo op bed, maar met laptop!
ik heb op dit moment een goed excuus om veels te veel online te zijnquote:
Ikke doe beidequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je kan beter met iemand naar bed gaan dan een laptop
nopez geen behoefte aanquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:19 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat snap ik. Ik vind het wel leuk af en toe. Lees het topic maar
ja maar tieten bij een man is zoooo not donequote:Op woensdag 20 januari 2010 22:20 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... niet eerlijk... Ik zit altijd BH-loos en krijg daar geen credits voor
tr00, die heb ik dan weer niet...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:23 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ja maar tieten bij een man is zoooo not done
Okequote:
laptop is leuk voor Harry Potter (luisterboekenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Waar lig je liever mee in bed een laptop of een persoon?
je lief harry potter laten voorlezenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
laptop is leuk voor Harry Potter (luisterboeken), maar mn lief is veel veelzijdiger
Luisterboeken dat lijkt mij ook wel wat.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
laptop is leuk voor Harry Potter (luisterboeken), maar mn lief is veel veelzijdiger
Dat moet die lief wel kunnen voorlezen.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je lief harry potter laten voorlezen
erm.... like think..... ik weet wel met wie in ik bed wil liggen maar dat gaat niet dus niet met netbook in bed en wachten tot ze online komt.... lig ik indirect toch met haar in bedquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:25 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oke![]()
Waar lig je liever mee in bed een laptop of een persoon?
Hahahaquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:29 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
erm.... like think..... ik weet wel met wie in ik bed wil liggen maar dat gaat niet dus niet met netbook in bed en wachten tot ze online komt.... lig ik indirect toch met haar in bed
Als ze dat toch eens kon... Helaas is haar Engelse uitspraak nogal... Uhm... Niet native, zullen we maar zeggenquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:27 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
je lief harry potter laten voorlezen
ik schijn een australisch accent te hebben ontwikkeld... mensen vragen ( in pubs ofzo) echt vaak ik welke regio in aus ik woonquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:30 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ze dat toch eens kon... Helaas is haar Engelse uitspraak nogal... Uhm... Niet native, zullen we maar zeggen.
Daarbij slaapt ze veel eerder dan ik.
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:38 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
ik schijn een australisch accent te hebben ontwikkeld... mensen vragen ( in pubs ofzo) echt vaak ik welke regio in aus ik woon
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |