lol, schrok je?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Krijg ik een SMS..... Van een klasgenote!
Dag, ik sms even niet terug want anders raak ik in de war, hehe!
Ja ik schrok! Haha...quote:
en dan ga je zelf iets doen wat je niet leuk vind...??? hoe hypocrietquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..], vrouwen hebben geen recht van spreken... Gebruiken die trucjes al jaren
O, lieve schat... Je wil niet weten hoe ik mij op kan vreten... Gek worden mensen er soms van... Vooral mn vriendinquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ja ik schrok! Haha...
Kunnen jullie je daar niet druk over maken? Dat jij een sms hebt gestuurd en dat je niets terug krijgt?
Zou het wel willen, maar kan het nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dan ga je zelf iets doen wat je niet leuk vind...??? hoe hypocriet![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:19 schreef Cyntiaa het volgende:
It's driving me craaaazy!
Ondertussen maar een wasje doen en het stuk over Octomom kijken
ja ja... Dat zeg je nu wel... Maar zodra je SMS-toon afgaat, ren je naar je foonquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:25 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik stel me er gewoon op in dat ik niets meer hoor... En ben nu al zenuwachtig om hem morgen of vrijdag tegen het lijf te lopen....
Kom gewoon in singles postten daar is het wel gezelligquote:
mwah bepaalde mensen daar ben ik erug zat.... vandaar dat ik er niet meer post....quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom gewoon in singles postten daar is het wel gezellig
En er moeten meer mensen online zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef Cyntiaa het volgende:Tieten
BH-loos op de bank
We moeten gewoon weer een pakkende TT hebben.. Had er vanmiddag een maar toen was het topic dubbel.
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef littledrummergirl het volgende:
miss moeten we weer een paar keer "tieten" roepen..
doen ik nu ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |