Niet, ff TRen, of ff in feedback postenquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:34 schreef Cyntiaa het volgende:
Ah, hij's dubbel nu!
Hoe verwijder ik de mijne?
klinkt bekendquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:35 schreef Plums het volgende:
mn hele laptop dondert uit elkaarik laat em maar even met rust
Ik ben volgens mij mannelijk en stoerquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:34 schreef littledrummergirl het volgende:
ik ga voor vrouwelijk en stoer haha
en met n sausje van lefquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:38 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik ben volgens mij mannelijk en stoer(met een scheutje schattig)
Lef heeft ie welquote:Op woensdag 20 januari 2010 15:41 schreef littledrummergirl het volgende:
[..]
en met n sausje van lef?
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Oeh, nu heb ik het nr. van die leuke jongen... Moet wel even smsen dus..
Doen & ons wel het resultaat meldenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:16 schreef Cyntiaa het volgende:
Oeh, nu heb ik het nr. van die leuke jongen... Moet wel even smsen dus..
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:40 schreef Cyntiaa het volgende:
De reactie zal vast wel even duren...
quote:
Maar dat doe ik ook vaak; expres diegene in spanning laten zittenquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:42 schreef RvLaak het volgende:
[..], idd... Men moet gewoon reageren op het moment dat wij dat willen, damn it
. Fuck hoe het voor hen uit komt
You teasequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:43 schreef Beach het volgende:
[..]
Maar dat doe ik ook vaak; expres diegene in spanning laten zitten
Dat denk jequote:Op woensdag 20 januari 2010 16:48 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Misschien na de thee/koffie![]()
Ben zoo blij dat hij niet Fokt!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:48 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Misschien na de thee/koffie![]()
Ben zoo blij dat hij niet Fokt!
Ik vroeg het eigenlijk aan Beachquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Nope, nog geen sms.... Damn ik word hier onzeker van
Ohquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:55 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik vroeg het eigenlijk aan Beach![]()
![]()
Hoe lang is het geleden dat je hem geSMS't hebt?
Geen ontvangstbevesting ingesteld op je foon?quote:Op woensdag 20 januari 2010 16:59 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
OhHehe..
16.26 verstuurd.. Hoop dat het aangekomen is, stond per ongeluk 06- ip 06******
Nu onderweg naar huis, later wel hier!
Zou een mooie plotwending geweest zijnquote:
Maar 5 keerquote:Op woensdag 20 januari 2010 16:59 schreef Pien85 het volgende:
was dit al voorbij gekomen: Kylie Minogue is biseksueel
Nee, niet ingesteld.. Dan raakt mijn telefoon zo vol.. Steeds weer verwijderen enzo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:00 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Geen ontvangstbevesting ingesteld op je foon?
[..]
Zou een mooie plotwending geweest zijn
Tja, dan krijg je idd onzekerheidquote:Op woensdag 20 januari 2010 17:01 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Nee, niet ingesteld.. Dan raakt mijn telefoon zo vol.. Steeds weer verwijderen enzo.
me a.s. date en ik hebben al meer dan 100smsjes gestuurd volgens mijquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 40% gewijzigd door Cyntiaa op 20-01-2010 18:40:32 (Update...) ]
quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:28 schreef Cyntiaa het volgende:
Hmm.. Als een sms niet aankomt dan krijg je daar een melding van toch? Ben er nu niet meer zeker van of hij aangekomen is.. Er stond per ongeluk 06-*** ipv 06****
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En.... Heb je al wat gehoord?Ik ben niet gek, ik ben een kiwi!
Zo veel mis je nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[oma]
Jullie gaan te snel, ik kan het niet meer bijhouden!
[/oma]
maar je bent wel liefquote:Op woensdag 20 januari 2010 18:53 schreef XcUZ_Me het volgende:
[oma]
Jullie gaan te snel, ik kan het niet meer bijhouden!
[/oma]
quote:
Jij bent lievvquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:57 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Eigenlijk altijd, behalve als ik al in slaap ben gevallen
Nu is die boos dat zij maar niet smstquote:Op woensdag 20 januari 2010 19:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik denk niet dat dat smsje is aangekomen met dat 06-00000000 nummer moet gewoon 06000000 of anders +31600000000
lol... Stalkerquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Hij weet/wist niet dat ik zijn nr heb
lol... Al reactie gehad op je SMS'je?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:27 schreef Cyntiaa het volgende:
Yes maar hij is geen actieve hyver blijkbaar..
ooo... Jij verliefdquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:35 schreef Cyntiaa het volgende:
Geen idee! Maar ik word er wel een klein beetje gek van.. Heb mijn telefoon maar weg gelegd zodat ik er niet de hele tijd op kan kijken
't is helemaal niet leuk !quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tja, schijnt dat niet alleen vrouwen dat soort trucjes gebruike
irritant eh... ik heb al 2uur lang niets van linda gekregen maar ik weet dat ze het druk heeft op het werk (ze is kokquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:40 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Verliefd is weer ietwat te veel.. Maar heb zeer veel interesse
lol, schrok je?quote:Op woensdag 20 januari 2010 20:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Krijg ik een SMS..... Van een klasgenote!
Dag, ik sms even niet terug want anders raak ik in de war, hehe!
Ja ik schrok! Haha...quote:
en dan ga je zelf iets doen wat je niet leuk vind...??? hoe hypocrietquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:52 schreef RvLaak het volgende:
[..], vrouwen hebben geen recht van spreken... Gebruiken die trucjes al jaren
O, lieve schat... Je wil niet weten hoe ik mij op kan vreten... Gek worden mensen er soms van... Vooral mn vriendinquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ja ik schrok! Haha...
Kunnen jullie je daar niet druk over maken? Dat jij een sms hebt gestuurd en dat je niets terug krijgt?
Zou het wel willen, maar kan het nietquote:Op woensdag 20 januari 2010 20:58 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
en dan ga je zelf iets doen wat je niet leuk vind...??? hoe hypocriet![]()
quote:Op woensdag 20 januari 2010 21:19 schreef Cyntiaa het volgende:
It's driving me craaaazy!
Ondertussen maar een wasje doen en het stuk over Octomom kijken
ja ja... Dat zeg je nu wel... Maar zodra je SMS-toon afgaat, ren je naar je foonquote:Op woensdag 20 januari 2010 21:25 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik stel me er gewoon op in dat ik niets meer hoor... En ben nu al zenuwachtig om hem morgen of vrijdag tegen het lijf te lopen....
Kom gewoon in singles postten daar is het wel gezelligquote:
mwah bepaalde mensen daar ben ik erug zat.... vandaar dat ik er niet meer post....quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Kom gewoon in singles postten daar is het wel gezellig
En er moeten meer mensen online zijnquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:15 schreef Cyntiaa het volgende:Tieten
BH-loos op de bank
We moeten gewoon weer een pakkende TT hebben.. Had er vanmiddag een maar toen was het topic dubbel.
quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:14 schreef littledrummergirl het volgende:
miss moeten we weer een paar keer "tieten" roepen..
doen ik nu ookquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |