mr sheffieldquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Mijn collega uit Engeland, mannelijk, die heeft zo'n heerlijke stem...
die ken ik zo ff niet... Naam komt me wel bekend voorquote:
Pierce, ja... Maar Sean??? Nah...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:46 schreef Knuffelzacht het volgende:
sean connery en pierce brosnan trouwens ook
the nannyquote:Op woensdag 20 januari 2010 22:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
die ken ik zo ff niet... Naam komt me wel bekend voor
[..]
Pierce, ja... Maar Sean??? Nah...
Al moet PIerce zijn haren laten groeien... Dan issie helemaal
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat heb ik bij mijn collega en hij weet dat precies. Zodra hij alleen op kantoor is gaat ie allemaal dirty dingen zeggen. Zit je dan, midden in de hal van het bedrijf met een rood hoofd!
Glij je dan van je stoel af?quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Dat heb ik bij mijn collega en hij weet dat precies. Zodra hij alleen op kantoor is gaat ie allemaal dirty dingen zeggen. Zit je dan, midden in de hal van het bedrijf met een rood hoofd!
ik loop ook zo vaak rond met een rode kop omdat ik of zelf een opmerking maak tegen collega's of ik er 1 terug krijgquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Nou dat nu ook weer niet maar het doet me wel wat, haha. En hij kletst/mailt/smst altijd zo gezellig
daar ben ik te verdoofd voro met die pijnstillersquote:
jah ok maar ik zit in een lounge te nietsen zo'n 3 a 4 uur per dag terwijl er 100 man op dienst is....quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:05 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb verder geen collega's tegen wie ik zulke opmerkingen wil maken trouwens.. Alleen de Engelse
Hmm... Jammer... Denk ik, als scheelt het natuurlijk wel wassen...quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:05 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
daar ben ik te verdoofd voro met die pijnstillers
over SMS'jes gesproken...quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:02 schreef Cyntiaa het volgende:
Nou dat nu ook weer niet maar het doet me wel wat, haha. En hij kletst/mailt/smst altijd zo gezellig
Nee, dat doet ie later... Eerst versierenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Nog steeds niets... En ik geef de moed al op eigenlijk.
He's just not in to me!
quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hmm... Jammer... Denk ik, als scheelt het natuurlijk wel wassen...
heb je wel zijn goede nummer??quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:15 schreef Cyntiaa het volgende:
Nog steeds niets... En ik geef de moed al op eigenlijk.
He's just not in to me!
En waar heb ik het fout?quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:17 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
dit soort gesprekken heb ik dus ook regelmatig met collega's![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |