Denk het niet... Totaal geen reactie ook op hyves..quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Nee, dat doet ie later... Eerst versieren...
Ach meisje, morgen krijg je een heel lief SMS'je van hem.
Niet meteen opgeven... Als ik dat gedaan had, had ik nu mn lief niet gehad. Doorbijten en beetje geduld hebbenquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:27 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Denk het niet... Totaal geen reactie ook op hyves..
Too bad!
Als je het maar niet opgeeftquote:Op woensdag 20 januari 2010 23:38 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik zie het vanzelf wel.. Morgen eerst maar alle mensen smsn die het gore lef hadden mij te storen, hehe!
mooi... Jij gaat hem gewoon vangen... Je hebt tieten, gebruik zequote:Op woensdag 20 januari 2010 23:44 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik zal hem nog vaak genoeg tegenkomen... En er zijn iig al 2 personen die ook weten dat ik hem leuk vind..
gewoon slipje aanhouden, dan valt de was wel meequote:
Slaap lekker! Ik msn nog heel even verder en ga dan ook afsluiten..quote:Op woensdag 20 januari 2010 23:47 schreef RvLaak het volgende:
[..]
mooi... Jij gaat hem gewoon vangen... Je hebt tieten, gebruik ze. Als hij he of bi is, zal hij daar niet omheen kunnen
.
[edit]
Nu toch echt slapen... 5:30 gaat het klote piep-ding weer...
Dat vinnik nie ergquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:16 schreef stbabylon het volgende:
Maar eh, Pien, als hij Fok! snapt, kan hij je ook bespioneren
da's hard... Eerst lief zijn voor newbies... Toch?quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:13 schreef stbabylon het volgende:
Dit topic? Direct het diepe in, KLB en ONZ. Hoppa. Zwemmen of verzuipen
En dan zonder in te lezen een serieuze klacht plaatsen...quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:24 schreef RvLaak het volgende:
[..]
da's hard... Eerst lief zijn voor newbies... Toch?
KLB als nieuwe Fok!'er.... *ril*
Ik heb nu al medeleiden met mquote:Op donderdag 21 januari 2010 08:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan zonder in te lezen een serieuze klacht plaatsen...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan zonder in te lezen een serieuze klacht plaatsen...
Burn motherfucker, BURN!quote:
De witte lakens zitten in de was?quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Burn motherfucker, BURN!
KLB heeft ook een schuurtje met benzine en houten kruizen volgens mij.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:44 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat denk je........ Nee, en ik baal er ontzettend van.
Ik zie wel of hij me vanavond of morgenavond aan gaat spreken.. En anders is het zijn verlies hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
komt vanzelf hoor... Beetje geduld...
Altijd opties achter de hand houdenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik zie wel of hij me vanavond of morgenavond aan gaat spreken.. En anders is het zijn verlies hoor.
Net nog even gesmst met een lief meisje
Ik ook al, goh wat toevalligquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Net nog even gesmst met een lief meisje
en vrouwen niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Hij is een man, mannen denken altijd door
Haha.. Een echte man ben jequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
icm met de "betrapt" opmerking... Denk ik dat het eerder koffie bij ontbijt gaat worden
Kan ja... Die mogelijkheid is aanwezig... Ergens...quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:59 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Haha.. Een echte man ben jeGewoon een kopje koffie/thee drinken kan ook gewoon gezellig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |