quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:26 schreef stbabylon het volgende:
[..]
En dan zonder in te lezen een serieuze klacht plaatsen...
Burn motherfucker, BURN!quote:
De witte lakens zitten in de was?quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:28 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Burn motherfucker, BURN!
KLB heeft ook een schuurtje met benzine en houten kruizen volgens mij.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:44 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Wat denk je........ Nee, en ik baal er ontzettend van.
Ik zie wel of hij me vanavond of morgenavond aan gaat spreken.. En anders is het zijn verlies hoor.quote:Op donderdag 21 januari 2010 08:58 schreef RvLaak het volgende:
[..]
komt vanzelf hoor... Beetje geduld...
Altijd opties achter de hand houdenquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik zie wel of hij me vanavond of morgenavond aan gaat spreken.. En anders is het zijn verlies hoor.
Net nog even gesmst met een lief meisje
Ik ook al, goh wat toevalligquote:Op donderdag 21 januari 2010 09:02 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Net nog even gesmst met een lief meisje
en vrouwen niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:53 schreef Cyntiaa het volgende:
Hij is een man, mannen denken altijd door
Haha.. Een echte man ben jequote:Op donderdag 21 januari 2010 09:57 schreef RvLaak het volgende:
[..]
icm met de "betrapt" opmerking... Denk ik dat het eerder koffie bij ontbijt gaat worden
Kan ja... Die mogelijkheid is aanwezig... Ergens...quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:59 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Haha.. Een echte man ben jeGewoon een kopje koffie/thee drinken kan ook gewoon gezellig zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |