Je mag het opvatten zoals jij wiltquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan ja... Die mogelijkheid is aanwezig... Ergens...
Ennuh... Moet ik die "Een echte man ben je" opvatten als compliment, of....?
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:01 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kan ja... Die mogelijkheid is aanwezig... Ergens...
Ennuh... Moet ik die "Een echte man ben je" opvatten als compliment, of....?
Wie kan jou nou niet lief vinden?quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:08 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Eerst maar eens thee of koffie, wie weet vinden we elkaar wel helemaal niet lief?
Compliment dan maarquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:07 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
Je mag het opvatten zoals jij wilt
quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:12 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Wie kan jou nou niet lief vinden?
Lieverd, dat weet je nog niet... Als je hem weer tegen komt, gewoon al je charmes in de strijd gooien.quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:15 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
De mannelijke niet-terug-smser-hyver blijkbaar
Als een casual smsje beantwoorde al teveel moeite is dan heb ik helemaal geen zin meerquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:16 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Lieverd, dat weet je nog niet... Als je hem weer tegen komt, gewoon al je charmes in de strijd gooien.
En smsjes moeten gewoon beantwoord worden.. T is gewoon irritant als mensen niet terug smsen....quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:21 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Als een casual smsje beantwoorde al teveel moeite is dan heb ik helemaal geen zin meer![]()
En dikke kans dat ik niet eens mijn charmes in de strijd dúrf te gooien
Tenzij iemand in slaap gevallen isquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:40 schreef LiefHart_ het volgende:
[..]
En smsjes moeten gewoon beantwoord worden.. T is gewoon irritant als mensen niet terug smsen....
Ik word daar ook altijd zo onzeker van.. En dan ook nog de hele dag op de telefoon kijken, maar niets krijgen....quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:42 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Tenzij iemand in slaap gevallen is![]()
Maar buiten dat, inderdaad! En ik word er knap onzeker van...
En als ik sms dan....quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb mijn geluid uit gezet! Ben d'r klaar mee....!
Ik heb de staar-techniek dinsdag toegepast, werkt niet. De directe aanspreek-techniek ook, werkt niet.. De sms-techniek werkt ook niet.. * Ik laat me wel bestaren *quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:23 schreef S_1980 het volgende:
Nice stbabylon.
Cyntiaa ga jij nog ergens naar staren?
Foto's?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:04 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga vanavond naar C's tieten staren
Tot dat je hem weer ziet... Je valt in katzwijm en begint spontaan te stamelen...quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:45 schreef Cyntiaa het volgende:
Heb mijn geluid uit gezet! Ben d'r klaar mee....!
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:35 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Tot dat je hem weer ziet... Je valt in katzwijm en begint spontaan te stamelen...
Mwah, ik ben ondertussen vrij goed geworden in het hele niet geschoten is altijd mis concept. Ik stap vrij makkelijk op mensen af tegenwoordig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:48 schreef RvLaak het volgende:
[..], vrouwen zijn dus net zo triest als mannen
Same here, en toch is het niet leuk wanneer je geen antwoord krijgt. Laat dan gewoon duidelijk weten dat je het niet wilt ofzo!quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik ben ondertussen vrij goed geworden in het hele niet geschoten is altijd mis concept. Ik stap vrij makkelijk op mensen af tegenwoordig.
Ik bedoel meer in RLquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:49 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Same here, en toch is het niet leuk wanneer je geen antwoord krijgt. Laat dan gewoon duidelijk weten dat je het niet wilt ofzo!
Kan wel zijn, maar stamelen en katzwijm... Blijft een mogelijkheid.quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:48 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Mwah, ik ben ondertussen vrij goed geworden in het hele niet geschoten is altijd mis concept. Ik stap vrij makkelijk op mensen af tegenwoordig.
gewoon op de bek pakken... Heb ik ooit eens gedaan bij een meisje...quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:53 schreef stbabylon het volgende:
Ik stap op een meid af, laat zeer duidelijk weten dat ik haar leuk vind, en dan krijg je vanzelf antwoord. En als het nee is, even goede vrienden.
"Ik vind jou leuk, en wil je eigenlijk zoenen"quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb dat bij W. ook gedaan, kreeg de reactie dat een keer thee/koffie doen een goed idee is. En nu? Van heel dicht tegen hem aan gaan staan komen we vast niet verder
Gewoon zoenenquote:Op donderdag 21 januari 2010 11:55 schreef Cyntiaa het volgende:
Ik heb dat bij W. ook gedaan, kreeg de reactie dat een keer thee/koffie doen een goed idee is. En nu? Van heel dicht tegen hem aan gaan staan komen we vast niet verder
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:58 schreef stbabylon het volgende:
[..]
"Ik vind jou leuk, en wil je eigenlijk ga je zoenen"
PF?quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:59 schreef Cyntiaa het volgende:
In PF is dat gewoon niet mogelijk...
poppodiumquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:04 schreef RvLaak het volgende:
[..]
OK... In een kroeg zou het niet mogelijk zijn om iemand te zoenen?Rare kroeg
Ik zie nog het probleem niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
poppodium
edit: waar iedereen elkaar kent
Kun je hem niet meenemen naar het CoC? Komen baby & ik ook, ben je iig niet alleenquote:Op donderdag 21 januari 2010 12:10 schreef Cyntiaa het volgende:
Juistem! En dat is dan juist het probleem... Dan ga je niet "zomaar" even iemand zoenen.
Hij is totaal geen CoC type, haha...quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:13 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Kun je hem niet meenemen naar het CoC? Komen baby & ik ook, ben je iig niet alleen.
Hoe weet jij dat nou? Je bent er zelf nog niet eens geweest... Of is mijn geheugen nu lek?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:19 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Hij is totaal geen CoC type, haha...
Ik ben er nog niet geweest maar hij is daar echt niet het type voor, trust me.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat nou? Je bent er zelf nog niet eens geweest... Of is mijn geheugen nu lek?
beetje bekrompen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:44 schreef Cyntiaa het volgende:
[..]
Ik ben er nog niet geweest maar hij is daar echt niet het type voor, trust me.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:50 schreef Cyntiaa het volgende:
Nee, dat vast totaal niet..
Ben met Baby in overleg of hij niet even wil infiltrerenKan er iemand even uitvissen of hij me uberhaupt wel wat vind..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |