Mwoah, ik vind hem wel ok, maar soms is het wel een beetje een te braaf mannetje. Vooral toen hij Jeanne van Falco eerst zo ongeveer eigenhandig tot hit maakte, om er vervolgens achter te komen waar de tekst over gaat en het dan te boycottenquote:
ging nederland 1 niet uitzendenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:20 schreef Vlindur het volgende:
He, de tv is op, heeft iemand nog een geheime zender?
die is ook 16:00 gekaptquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ging nederland 1 niet uitzenden
101quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:20 schreef Vlindur het volgende:
He, de tv is op, heeft iemand nog een geheime zender?
Daar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:48 schreef 3FMaster het volgende:
Fuck, waar moet ik nu posten: hier of in dat andere topic?
mag je zelf wetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:48 schreef 3FMaster het volgende:
Fuck, waar moet ik nu posten: hier of in dat andere topic?
ze is sinds kort weer te horen op Q bij ruud de wildquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Lang geleden dat ze op de radio is geweest..
viel me ook al op ja.. welke gek noemt zijn winkel zoquote:
http://www.cutwinkel.nlquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
viel me ook al op ja.. welke gek noemt zijn winkel zo![]()
![]()
Dan vraag je je wel eens af waarom altijd alles in het engels moetquote:
want?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:54 schreef Paul het volgende:
Triest gewoon dat jullie hier blijven hangen
Want? het is hetzelfde als 2 topics over het zelfde onderwerp openen en de ene helft post in het ene topic en de andere helft in de andere, is toch niet leukquote:
tja.. je had et ook gewoon kunnen aan zien komen dat het centrale topic ook automatisch over 555 zou gaan, en gewoon geen topic openenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Want? het is hetzelfde als 2 topics over het zelfde onderwerp openen en de ene helft post in het ene topic en de andere helft in de andere, is toch niet leuk
Nou inderdaad zegquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:31 schreef mutzenbacher het volgende:
dat er na deze actie maar weer eens wat dj's van station mogen veranderen, zodat er weer leuke duo's ontstaan
Dat dit kan in Nederland !!11. FF lezenquote:Op donderdag 21 januari 2010 18:34 schreef Paul het volgende:
Hee Hansie
3fm junks op fok durven hun rukbunker niet uit !
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:35 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Dat dit kan in Nederland !!11. FF lezen.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:40 schreef wolfrolf het volgende:
Ik meld me even in de rukbunker![]()
En nu hol ik weer terug naar het 555 topiqeTot na negenen allemaal
quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:42 schreef Paul het volgende:
BEN IK ER WEER INGETUINT
Nu post ik het meest in het 3fm topic :"(
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:12 schreef Roel_Jewel het volgende:
En waarom is er nu alwéér geen geluid op de visual radiostream
De maanquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:12 schreef Bol_Wan het volgende:
waar schieten we eigenlijk naartoe na 21:00?
Van de VR-stream ben ik het ondertussen gewend. En da's jammer. Hebben ze een hires-stream, verkloten ze het keer op keer weer.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:13 schreef Krambo het volgende:
[..]
En ik zat al te schelden op m'n laptop
Sorry Paul !!! was even aan het checken of mijn bad al vol wasquote:
Hans kom 1 keer in het 555 topicquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Sorry Paul !!! was even aan het checken of mijn bad al vol was
Caro Emerald is tof![]()
wolfrolf ik zie het. Ziet er leuk uit daar!
Wat ˆˆˆ^ zegt.quote:Op donderdag 21 januari 2010 18:13 schreef Againzender het volgende:
Dit zijn toch twee Hilversum/Radio/3/FM helden
kan nog leuke radio worden danquote:
Paul rot een eind op met je gespamquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Radio 555 #5 Gigi Ravelli fapfapfap
Eigen schuld dikke Jon Bakkerquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Paul rot een eind op met je gespam
QFT.. Dat dat gespam hier kan...quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Paul rot een eind op met je gespam
Och, er zijn wel ergere reclames hoor. Deze stem-only reclames vind ik juist wel prettig. Gewoon een brei woorden als je er niet op let.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:29 schreef Captain_Slow het volgende:
Wat een irritante kut reclame's![]()
Ik blijf hier trouwens gewoon posten Paul..
Ik heb gewoon gelijk, ff serieusquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:32 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
QFT.. Dat dat gespam hier kan...
Ik luister gewoon naar 96.8 FM, dus ik post hier. Waarom post jij trouwens hier als wij in het 555 topic moeten postenquote:
Tsja. Het levert geld opquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
Die reclame zeg dan ook even wat ze geven
Omdat ik mijn ritalin nog niet in hebquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:35 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik luister gewoon naar 96.8 FM, dus ik post hier. Waarom post jij trouwens hier als wij in het 555 topic moeten posten
Neem dan deze zowel even oraal als anaal ,stimuleert hopelijk dan 2 kantenquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Omdat ik mijn ritalin nog niet in heb
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Neem dan deze zowel even oraal als anaal ,stimuleert hopelijk dan 2 kanten
quote:Aandacht en roem lijkt me. Anders hield eenieder decent de mond en stortte zwijgend een gigantisch bedrag toch?
Halloooooooooquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga wel hier zittenveel meer bekenden om me heen
![]()
Hoi allemaal![]()
Hallo!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
Hoi allemaal![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond allemaal
[..]
Hallooooooooo
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
Hoi allemaal![]()
GoedeMIDDAGquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond allemaal
[..]
Hallooooooooo
Ja, dat valt me nog mee, een beetje Arbeidsvitamine muziek de dag langquote:
een heel distributiecentrum aan pallets reclame, blij toe dat de SR er niet zo aan toe gaat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:01 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, dat valt me nog mee, een beetje Arbeidsvitamine muziek de dag lang![]()
Wat me tegenvalt is dat er een hele pallet aan reclame's is...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
tomtom is de weg kwijt op de beurs
Vind ze juist heel erg irritantquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:04 schreef Bol_Wan het volgende:
leuke jingles trouwens, hebben ze leuk gedaan, ondanks het tijdgebrek
Is dan ook gewoon een aanpassing van de jingles die ze in 2005 ook gebruikten, en die waren ook gebaseerd op een bestaand pakket (de lokale omroep hier gebruikt jingles die er heel erg sterk op lijken, vooral voor het nieuws).quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:04 schreef Bol_Wan het volgende:
leuke jingles trouwens, hebben ze leuk gedaan, ondanks het tijdgebrek
begint pas half 9quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
sorrie...ben weer tv gaan kijken
daarom luister ik dus 3fmquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:01 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, dat valt me nog mee, een beetje Arbeidsvitamine muziek de dag lang![]()
Wat me tegenvalt is dat er een hele pallet aan reclame's is...
Een PSB-alarm?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:10 schreef Brennel het volgende:
Ohja, ik heb vanavond het alarm af laten gaan op m'n werk. Ding gilt best hard![]()
Nee, dat viel best tegen.quote:
ah vandaarquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is dan ook gewoon een aanpassing van de jingles die ze in 2005 ook gebruikten, en die waren ook gebaseerd op een bestaand pakket (de lokale omroep hier gebruikt jingles die er heel erg sterk op lijken, vooral voor het nieuws).
Gistermiddag hebben ze de namen ingezongen en gemonteerd in de jingles en ze waren dus klaar.
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:10 schreef Brennel het volgende:
Ohja, ik heb vanavond het alarm af laten gaan op m'n werk. Ding gilt best hard![]()
Nou, als je het alarm erop zet heb je 30 seconden om eruit te komen. Ik de deur op slot gedaan, alle deuren checken, maar blijkbaar was ik bij één deur net buiten die 30 secondenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar
30 seconden is wel erg kortquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:13 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, als je het alarm erop zet heb je 30 seconden om eruit te komen. Ik de deur op slot gedaan, alle deuren checken, maar blijkbaar was ik bij één deur net buiten die 30 seconden![]()
Een schoonmaker in het pand laten zitten en dan weg gaan terwijl je denkt dat je de laatste bent (dus het alarm aanzet) , dat deed mn moeder dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar
in pand groter dan paar m2 kan ik dat voorstellen, een kiosk van max 12m2 is redelijk overzichterlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een schoonmaker in het pand laten zitten en dan weg gaan terwijl je denkt dat je de laatste bent (dus het alarm aanzet) , dat deed mn moeder dus
Da's fijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maxime verhagen is ook geland om in belteam plaats te nemen.
ekdommetjequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
je kijkt mij erg navelstreng aan
Geen verkeerd woord over Ben Liebrand!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:31 schreef Brennel het volgende:
Jammer dat deze als mix langs komt. Zo'n geweldig mooi liedje.
Ik zeg toch niets over Ben Liebrand?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen verkeerd woord over Ben Liebrand!!!
Idd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
in 1 dag het hele bedrag waar de SR een week over deed , best wel erg.
Als je het zo bekijkt, inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
in 1 dag het hele bedrag waar de SR een week over deed , best wel erg.
denk dat die als laatste komt, geen cent naar de regering.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:41 schreef Captain_Slow het volgende:
Nu kunnen ze beginnen met het weer opbouwen van het paleis van de president
Hallo Eliza !!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
Hoi allemaal![]()
Haaaaaiquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond allemaal
[..]
Hallooooooooo
Damn, dat was weer zo lekker..! wel 20 min korter dan normaal, maar lekker warm en erg relaxtquote:
Dat had ik van de week ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:10 schreef Brennel het volgende:
Cortonquote:
Dat was die actie ja, maar dit is weer wat andersquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Was het niet Let Roel Love?
Die zijn de enige die dat kunnen slimkeesquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Waalwijker het volgende:
Ik hoor net dat het productieteam van 3FM hier achter zit. Dus wel ff trekke hè?
3fm is gewoon innovatief op dat gebied.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die zijn de enige die dat kunnen slimkees
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Was het niet Let Roel Love?
3FM heeft een bak belasting geld en kan het betalen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm is gewoon innovatief op dat gebied.
En hoe zit het dan met die torenhoge lonen voor de jocks van bijvoorbeeld een 538quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
3FM heeft een bak belasting geld en kan het betalen.
Das toch echt ff wat anders
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
3fm is gewoon goed op alle gebieden, bahalve dat ze sommige kutjocks vast willen houden en daardoor slechte muziek ten gehore krijgen
Als die commerciële zenders minder gaan betalen aan hun DJ's, dan hebben ze meer geldquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kut, zie net dat ik ben vergeten om er Giel achter te zettenquote:
krijgt 3fm het geld of nemen de omroepen dat mee die erop uitzenden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar draait 't echt alleen om het geld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met die torenhoge lonen voor de jocks van bijvoorbeeld een 538
Ik wil haar best iets anders laten doorslikken hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
do aan het water in het bel panel, dat is een vreemd gezicht
Jij bent dat persoon dat elke dag op het radioforum van radiofreak elke dag zit te janken op 3FM en 538 omhoog zit te hemelen he? triest figuur!quote:
ze kunnen dus best wel wat afstaan aan productie, maar dat doen ze dus niet, wat betekent dat je bij 3fm geen hoog loon krijgt, maar wel goede productie edquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar draait 't echt alleen om het geld.
moet je daarna wel een kauwgommetje de plasbuis in sturen, want ze rooktquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil haar best iets anders laten doorslikken hoor
Ieder zijn mening heh, maar je kunt niet ontkennen dat deze radio 555 actie eigenlijk een grote 3fm samenwerking isquote:
Dat heet een 538-sletquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij bent dat persoon dat elke dag op het radioforum van radiofreak elke dag zit te janken op 3FM en 538 omhoog zit te hemelen he? triest figuur!
Die klonk dan ook wel extra fijn deze keerquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:02 schreef Sirolf het volgende:
"Als je van muziek houdt... dan luister je naar 3FM! Serious Radio!"
Ah, die had ik vandaag nog niet gehoord.
Dat was weer even extra fijn om dat te horenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:02 schreef Sirolf het volgende:
"Als je van muziek houdt... dan luister je naar 3FM! Serious Radio!"
Ah, die had ik vandaag nog niet gehoord.
Yooooooooo !quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:05 schreef wolfrolf het volgende:
HALLOOOWWW Zo en weer back to normal
Pfff nou dat dus !quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
Heerlijk, dit is de muziek waar ik naar gesnakt heb![]()
![]()
mooi gebaar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:11 schreef themauster het volgende:
Gerard zei net tegen michiel op twitter dat ze morgen om 8 uur maar een nummer voor Arjen Grolleman moeten draaien om 8 uurzijn lievelingsnummer
toch niet een extra uur stellingquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god wat een dijk van een plaat. Hoor je veel te weinig...
Mooi, nu de stelling! kan ik even verder met stofzuigen.
naschokken in Haïtiquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Vampire Weekend
Springen is toegestaan mensen !![]()
Hoop het niet... The Horrorquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
toch niet een extra uur stelling
KILLING IN THE NAME OFF!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
RATM in concert voor haïti is nooit grappig
Las 't idd. Prachtigquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:22 schreef hole1988 het volgende:
BTW
Wat een goede blog van michiel over arjen,aanleiding minder uiteraard, vooral de laatste zin die is gewoon poëtisch.
http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Radio/Algemeen/153026/
Dat is minder inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
toch niet een extra uur stelling
quote:Toch maar een poging gedaan iets zinnigs over Arjen op te schrijven. Lucht op. http://www.metmichiel.nl/page/weblog/
quote:@michielveenstra Morgenavond 8 uur deze maar doen? http://bit.ly/8QEklQ
Net gelezen, puik stukquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:22 schreef hole1988 het volgende:
BTW
Wat een goede blog van michiel over arjen,aanleiding minder uiteraard, vooral de laatste zin die is gewoon poëtisch.
http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Radio/Algemeen/153026/
Trustenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Brennel het volgende:
Mja, bedtijd maar weer
Morgenavond EW luisteren
Trusten ! de afwas doen met zo'n plaat is nog nooit zo leuk geweest! De prullenbak zit nu al goed vol met kapot serviesgoedquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Brennel het volgende:
Mja, bedtijd maar weer
Morgenavond EW luisteren
Het is weer bijna weekendquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Brennel het volgende:
Mja, bedtijd maar weer
Morgenavond EW luisteren
Je zoekt dus iemand die Sandstorm opneemt?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ohjah...ik moet morgenavond weer werken![]()
![]()
he jij was toch inglorious bastard aan het kijkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ohjah...ik moet morgenavond weer werken![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je zoekt dus iemand die Sandstorm opneemt?
ik hou alles in de gatenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
he jij was toch inglorious bastard aan het kijken
quote:Heerlijk Jan Smit, die wil ik nog steeds doen.
lolquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:57 schreef borisz het volgende:
Sanne Hans gaat dus via Hilversum naar Volendam.
[..]
Eeeejquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:58 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooooeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Nieuwe single van Gorillaz is![]()
![]()
luister `m op http://www.gorillaz.com/
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
HARDER ZUIGEN!!! [/Kabouter Wesley]quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Is Corton er nu al op? al vanaf 21.00uur??quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eeeej. Toffe track inderdaad ! hoorde 'm net nog bij Corton
.
Jup! begon een uurtje eerder en wat een platen heeft hij al gedraaidquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is Corton er nu al op? al vanaf 21.00uur??
Nu op m`n iTunes: Volbeat - Guitar Gangsters & Cadillac Blood![]()
![]()
![]()
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:05 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Is het al bijna afgelopen? Kan ik de tv eindelijk aanzetten
Er komt morgen geen MH vanwege dat hitlijstgedoe volgende weekquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef Bol_Wan het volgende:
Amy Macdonald zal morgen wel megahit worden, zie op dit moment niet echt andere kanshebbers...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Die kut heeft wel één heel nummer gedaan en is al kapot. Nou, wat een zwaar leven gaat ze dan tegemoet.quote:@Dvanoeveren en ik heb dus gespeeld om 7 uur, tering wat zwaar was dat haha. ben kapot...
ow.. ja is wel logisch ook ja.. volgende week danquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Er komt morgen geen MH vanwege dat hitlijstgedoe volgende week
Oh dat is ook zo, wat klote...quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Er komt morgen geen MH vanwege dat hitlijstgedoe volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |