Mwoah, ik vind hem wel ok, maar soms is het wel een beetje een te braaf mannetje. Vooral toen hij Jeanne van Falco eerst zo ongeveer eigenhandig tot hit maakte, om er vervolgens achter te komen waar de tekst over gaat en het dan te boycottenquote:
ging nederland 1 niet uitzendenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:20 schreef Vlindur het volgende:
He, de tv is op, heeft iemand nog een geheime zender?
die is ook 16:00 gekaptquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
ging nederland 1 niet uitzenden
101quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:20 schreef Vlindur het volgende:
He, de tv is op, heeft iemand nog een geheime zender?
Daar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 16:48 schreef 3FMaster het volgende:
Fuck, waar moet ik nu posten: hier of in dat andere topic?
mag je zelf wetenquote:Op donderdag 21 januari 2010 16:48 schreef 3FMaster het volgende:
Fuck, waar moet ik nu posten: hier of in dat andere topic?
ze is sinds kort weer te horen op Q bij ruud de wildquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:10 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Lang geleden dat ze op de radio is geweest..
viel me ook al op ja.. welke gek noemt zijn winkel zoquote:
http://www.cutwinkel.nlquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
viel me ook al op ja.. welke gek noemt zijn winkel zo![]()
![]()
Dan vraag je je wel eens af waarom altijd alles in het engels moetquote:
want?quote:Op donderdag 21 januari 2010 17:54 schreef Paul het volgende:
Triest gewoon dat jullie hier blijven hangen
Want? het is hetzelfde als 2 topics over het zelfde onderwerp openen en de ene helft post in het ene topic en de andere helft in de andere, is toch niet leukquote:
tja.. je had et ook gewoon kunnen aan zien komen dat het centrale topic ook automatisch over 555 zou gaan, en gewoon geen topic openenquote:Op donderdag 21 januari 2010 17:56 schreef Paul het volgende:
[..]
Want? het is hetzelfde als 2 topics over het zelfde onderwerp openen en de ene helft post in het ene topic en de andere helft in de andere, is toch niet leuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |