Halloooooooooquote:
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
ik ga wel hier zittenveel meer bekenden om me heen
![]()
Hoi allemaal![]()
Hallo!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
Hoi allemaal![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond allemaal
[..]
Hallooooooooo
quote:
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
Hoi allemaal![]()
GoedeMIDDAGquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond allemaal
[..]
Hallooooooooo
Ja, dat valt me nog mee, een beetje Arbeidsvitamine muziek de dag langquote:
een heel distributiecentrum aan pallets reclame, blij toe dat de SR er niet zo aan toe gaat.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:01 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, dat valt me nog mee, een beetje Arbeidsvitamine muziek de dag lang![]()
Wat me tegenvalt is dat er een hele pallet aan reclame's is...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
tomtom is de weg kwijt op de beurs
Vind ze juist heel erg irritantquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:04 schreef Bol_Wan het volgende:
leuke jingles trouwens, hebben ze leuk gedaan, ondanks het tijdgebrek
Is dan ook gewoon een aanpassing van de jingles die ze in 2005 ook gebruikten, en die waren ook gebaseerd op een bestaand pakket (de lokale omroep hier gebruikt jingles die er heel erg sterk op lijken, vooral voor het nieuws).quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:04 schreef Bol_Wan het volgende:
leuke jingles trouwens, hebben ze leuk gedaan, ondanks het tijdgebrek
begint pas half 9quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:05 schreef muisje-eliza het volgende:
sorrie...ben weer tv gaan kijken
daarom luister ik dus 3fmquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:01 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ja, dat valt me nog mee, een beetje Arbeidsvitamine muziek de dag lang![]()
Wat me tegenvalt is dat er een hele pallet aan reclame's is...
Een PSB-alarm?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:10 schreef Brennel het volgende:
Ohja, ik heb vanavond het alarm af laten gaan op m'n werk. Ding gilt best hard![]()
Nee, dat viel best tegen.quote:
ah vandaarquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Is dan ook gewoon een aanpassing van de jingles die ze in 2005 ook gebruikten, en die waren ook gebaseerd op een bestaand pakket (de lokale omroep hier gebruikt jingles die er heel erg sterk op lijken, vooral voor het nieuws).
Gistermiddag hebben ze de namen ingezongen en gemonteerd in de jingles en ze waren dus klaar.
hoe krijg je dat voor elkaarquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:10 schreef Brennel het volgende:
Ohja, ik heb vanavond het alarm af laten gaan op m'n werk. Ding gilt best hard![]()
Nou, als je het alarm erop zet heb je 30 seconden om eruit te komen. Ik de deur op slot gedaan, alle deuren checken, maar blijkbaar was ik bij één deur net buiten die 30 secondenquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar
30 seconden is wel erg kortquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:13 schreef Brennel het volgende:
[..]
Nou, als je het alarm erop zet heb je 30 seconden om eruit te komen. Ik de deur op slot gedaan, alle deuren checken, maar blijkbaar was ik bij één deur net buiten die 30 seconden![]()
Een schoonmaker in het pand laten zitten en dan weg gaan terwijl je denkt dat je de laatste bent (dus het alarm aanzet) , dat deed mn moeder dusquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
hoe krijg je dat voor elkaar
in pand groter dan paar m2 kan ik dat voorstellen, een kiosk van max 12m2 is redelijk overzichterlijkquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:14 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Een schoonmaker in het pand laten zitten en dan weg gaan terwijl je denkt dat je de laatste bent (dus het alarm aanzet) , dat deed mn moeder dus
Da's fijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maxime verhagen is ook geland om in belteam plaats te nemen.
ekdommetjequote:Op donderdag 21 januari 2010 20:23 schreef morpheus_at_work het volgende:
je kijkt mij erg navelstreng aan
Geen verkeerd woord over Ben Liebrand!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:31 schreef Brennel het volgende:
Jammer dat deze als mix langs komt. Zo'n geweldig mooi liedje.
Ik zeg toch niets over Ben Liebrand?quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:31 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Geen verkeerd woord over Ben Liebrand!!!
Idd.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
in 1 dag het hele bedrag waar de SR een week over deed , best wel erg.
Als je het zo bekijkt, inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
in 1 dag het hele bedrag waar de SR een week over deed , best wel erg.
denk dat die als laatste komt, geen cent naar de regering.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:41 schreef Captain_Slow het volgende:
Nu kunnen ze beginnen met het weer opbouwen van het paleis van de president
Hallo Eliza !!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef muisje-eliza het volgende:
![]()
Hoi allemaal![]()
Haaaaaiquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:53 schreef Briggy het volgende:
Goedenavond allemaal
[..]
Hallooooooooo
Damn, dat was weer zo lekker..! wel 20 min korter dan normaal, maar lekker warm en erg relaxtquote:
Dat had ik van de week ookquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:10 schreef Brennel het volgende:
Cortonquote:
Dat was die actie ja, maar dit is weer wat andersquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Was het niet Let Roel Love?
Die zijn de enige die dat kunnen slimkeesquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Waalwijker het volgende:
Ik hoor net dat het productieteam van 3FM hier achter zit. Dus wel ff trekke hè?
3fm is gewoon innovatief op dat gebied.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:50 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Die zijn de enige die dat kunnen slimkees
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:47 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Was het niet Let Roel Love?
3FM heeft een bak belasting geld en kan het betalen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm is gewoon innovatief op dat gebied.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |