Net gelezen, puik stukquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:22 schreef hole1988 het volgende:
BTW
Wat een goede blog van michiel over arjen,aanleiding minder uiteraard, vooral de laatste zin die is gewoon poëtisch.
http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Radio/Algemeen/153026/
Trustenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Brennel het volgende:
Mja, bedtijd maar weer
Morgenavond EW luisteren
Trusten ! de afwas doen met zo'n plaat is nog nooit zo leuk geweest! De prullenbak zit nu al goed vol met kapot serviesgoedquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Brennel het volgende:
Mja, bedtijd maar weer
Morgenavond EW luisteren
Het is weer bijna weekendquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:34 schreef Brennel het volgende:
Mja, bedtijd maar weer
Morgenavond EW luisteren
Je zoekt dus iemand die Sandstorm opneemt?quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ohjah...ik moet morgenavond weer werken![]()
![]()
he jij was toch inglorious bastard aan het kijkenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:45 schreef muisje-eliza het volgende:
ohjah...ik moet morgenavond weer werken![]()
![]()
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:47 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Je zoekt dus iemand die Sandstorm opneemt?
ik hou alles in de gatenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
he jij was toch inglorious bastard aan het kijken
quote:Heerlijk Jan Smit, die wil ik nog steeds doen.
lolquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:57 schreef borisz het volgende:
Sanne Hans gaat dus via Hilversum naar Volendam.
[..]
Eeeejquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:58 schreef Timo20 het volgende:
Goooooooooooooeeeeeeeeeeedenavond![]()
![]()
Nieuwe single van Gorillaz is![]()
![]()
luister `m op http://www.gorillaz.com/
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
HARDER ZUIGEN!!! [/Kabouter Wesley]quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Is Corton er nu al op? al vanaf 21.00uur??quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:00 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Eeeej. Toffe track inderdaad ! hoorde 'm net nog bij Corton
.
Jup! begon een uurtje eerder en wat een platen heeft hij al gedraaidquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:03 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Is Corton er nu al op? al vanaf 21.00uur??
Nu op m`n iTunes: Volbeat - Guitar Gangsters & Cadillac Blood![]()
![]()
![]()
My thoughts exactlyquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:05 schreef Herr_Uberfrutzel het volgende:
Is het al bijna afgelopen? Kan ik de tv eindelijk aanzetten
Er komt morgen geen MH vanwege dat hitlijstgedoe volgende weekquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:13 schreef Bol_Wan het volgende:
Amy Macdonald zal morgen wel megahit worden, zie op dit moment niet echt andere kanshebbers...
quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Die kut heeft wel één heel nummer gedaan en is al kapot. Nou, wat een zwaar leven gaat ze dan tegemoet.quote:@Dvanoeveren en ik heb dus gespeeld om 7 uur, tering wat zwaar was dat haha. ben kapot...
ow.. ja is wel logisch ook ja.. volgende week danquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Er komt morgen geen MH vanwege dat hitlijstgedoe volgende week
Oh dat is ook zo, wat klote...quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:15 schreef themauster het volgende:
[..]
Er komt morgen geen MH vanwege dat hitlijstgedoe volgende week
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |