3FM heeft een bak belasting geld en kan het betalen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:52 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
3fm is gewoon innovatief op dat gebied.
En hoe zit het dan met die torenhoge lonen voor de jocks van bijvoorbeeld een 538quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
3FM heeft een bak belasting geld en kan het betalen.
Das toch echt ff wat anders
quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:54 schreef naatje_1 het volgende:
3fm is gewoon goed op alle gebieden, bahalve dat ze sommige kutjocks vast willen houden en daardoor slechte muziek ten gehore krijgen
Als die commerciële zenders minder gaan betalen aan hun DJ's, dan hebben ze meer geldquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Kut, zie net dat ik ben vergeten om er Giel achter te zettenquote:
krijgt 3fm het geld of nemen de omroepen dat mee die erop uitzenden.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:53 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Daar draait 't echt alleen om het geld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 20:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
En hoe zit het dan met die torenhoge lonen voor de jocks van bijvoorbeeld een 538
Ik wil haar best iets anders laten doorslikken hoorquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:56 schreef morpheus_at_work het volgende:
do aan het water in het bel panel, dat is een vreemd gezicht
Jij bent dat persoon dat elke dag op het radioforum van radiofreak elke dag zit te janken op 3FM en 538 omhoog zit te hemelen he? triest figuur!quote:
ze kunnen dus best wel wat afstaan aan productie, maar dat doen ze dus niet, wat betekent dat je bij 3fm geen hoog loon krijgt, maar wel goede productie edquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:56 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Daar draait 't echt alleen om het geld.
moet je daarna wel een kauwgommetje de plasbuis in sturen, want ze rooktquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:57 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Ik wil haar best iets anders laten doorslikken hoor
Ieder zijn mening heh, maar je kunt niet ontkennen dat deze radio 555 actie eigenlijk een grote 3fm samenwerking isquote:
Dat heet een 538-sletquote:Op donderdag 21 januari 2010 20:57 schreef themauster het volgende:
[..]
Jij bent dat persoon dat elke dag op het radioforum van radiofreak elke dag zit te janken op 3FM en 538 omhoog zit te hemelen he? triest figuur!
Die klonk dan ook wel extra fijn deze keerquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:02 schreef Sirolf het volgende:
"Als je van muziek houdt... dan luister je naar 3FM! Serious Radio!"
Ah, die had ik vandaag nog niet gehoord.
Dat was weer even extra fijn om dat te horenquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:02 schreef Sirolf het volgende:
"Als je van muziek houdt... dan luister je naar 3FM! Serious Radio!"
Ah, die had ik vandaag nog niet gehoord.
Yooooooooo !quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:05 schreef wolfrolf het volgende:
HALLOOOWWW Zo en weer back to normal
Pfff nou dat dus !quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:09 schreef naatje_1 het volgende:
Heerlijk, dit is de muziek waar ik naar gesnakt heb![]()
![]()
mooi gebaar.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:11 schreef themauster het volgende:
Gerard zei net tegen michiel op twitter dat ze morgen om 8 uur maar een nummer voor Arjen Grolleman moeten draaien om 8 uurzijn lievelingsnummer
toch niet een extra uur stellingquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:14 schreef -Hans- het volgende:
Mijn god wat een dijk van een plaat. Hoor je veel te weinig...
Mooi, nu de stelling! kan ik even verder met stofzuigen.
naschokken in Haïtiquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:08 schreef -Hans- het volgende:
Vampire Weekend
Springen is toegestaan mensen !![]()
Hoop het niet... The Horrorquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
toch niet een extra uur stelling
KILLING IN THE NAME OFF!!!quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
RATM in concert voor haïti is nooit grappig
Las 't idd. Prachtigquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:22 schreef hole1988 het volgende:
BTW
Wat een goede blog van michiel over arjen,aanleiding minder uiteraard, vooral de laatste zin die is gewoon poëtisch.
http://www.metmichiel.nl/page/weblog/Radio/Algemeen/153026/
Dat is minder inderdaadquote:Op donderdag 21 januari 2010 21:16 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
toch niet een extra uur stelling
quote:Toch maar een poging gedaan iets zinnigs over Arjen op te schrijven. Lucht op. http://www.metmichiel.nl/page/weblog/
quote:@michielveenstra Morgenavond 8 uur deze maar doen? http://bit.ly/8QEklQ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |