Ik was al iets ouder, ik begon met Curry & Van Inkelquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:28 schreef Paul het volgende:
Hoi Remlove, luisterde je toen je 12 was naar van Inkel en Stenders?
Waarom is iedereen zo lyrisch over Curry?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik was al iets ouder, ik begon met Curry & Van Inkel
Waarom jij niet?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo lyrisch over Curry?
Doet hij tot 21:00quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:30 schreef Sirolf het volgende:
Ah, Bart-Jan Cune zit er nog steeds voor de Haïti Updates.
Ik ben niet lyrisch over Curry, maar hij kwam met C&I wel met een compleet nieuw radioprogramma format dat echt vernieuwend en geweldig was destijds. Elke vrijdagavond op Hilversum 3quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom is iedereen zo lyrisch over Curry?
Ik ken hem niet echt alleen van Paay en zijn piemol voor de spiegelquote:
Heb je ook naar Mark van den Akker geluisterd ooit?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:37 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ben niet lyrisch over Curry, maar hij kwam met C&I wel met een compleet nieuw radioprogramma format dat echt vernieuwend en geweldig was destijds. Elke vrijdagavond op Hilversum 3
quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Againzender het volgende:
Take me home tonight, weer zo'n Veronica klassiekr
Heb jij verstand van rondzingen? waarom gebeurt dat zoveel?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Sirolf het volgende:
Hier en daar lijkt het technisch niet helemaal lekker te lopen, met hier en daar zogenoemde witjes.
start de Erik-de-Zwart-geeft-radioles band maar weer inquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Sirolf het volgende:
Hier en daar lijkt het technisch niet helemaal lekker te lopen, met hier en daar zogenoemde witjes.
Is alleen bij Van Inkel, de rest van de dag ging het goed. Of misschien dat het fout ging op de 3FM stream, kan ook.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Sirolf het volgende:
Is dit de hele dag al zo?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:38 schreef Sirolf het volgende:
dat is het toch, typisch vrijdagavond spul van vroeger, en vrijdagavond = Veronicaquote:
De rest van de dag had ik het ook wel af en toe, maar zou ook kunnen komen dat dat door een brakke stream kwam idd. Ik luister nu iig via de directe Radio 555-videostream en daar hoorde ik het net ook even.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:39 schreef Waalwijker het volgende:
[..]
Is alleen bij Van Inkel, de rest van de dag ging het goed. Of misschien dat het fout ging op de 3FM stream, kan ook.
Omdat ze geld moeten ophalen, niet aan alle luisteraars schadevergoedingen voor gehoorbeschadiging moeten betalen.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:41 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Waarom komt die held niet optreden voor Radio555
De gebruikte studio komt van Q-music, maar al die studio's lijken heel erg veel op elkaar. Daarbij is het nu idd even veel reclame, maar als 3FM-luisteraar ben je dan ook wel verwend met maar 1 reclame-/nieuwsblok per uur.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:42 schreef wwwer het volgende:
PFFF wat een slechte radio, erg veel programma fouten... wie heeft eigenlijk de apparatuur geleverd?
En als 3FM luisteraar is het wel opvallend hoeveel reclame er gedraaid wordt zeg pffff.... Zal blij zijn als de normale programmering er weer is...
Ach. Het is voor een goed doel, en eigenlijk zijn er geen normale reclames te horen deze dag (althans, ik heb daar niets van gehoord).quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:42 schreef wwwer het volgende:
PFFF wat een slechte radio, erg veel programma fouten... wie heeft eigenlijk de apparatuur geleverd?
En als 3FM luisteraar is het wel opvallend hoeveel reclame er gedraaid wordt zeg pffff.... Zal blij zijn als de normale programmering er weer is...
De meesten zouden daar erg blij mee zijnquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:43 schreef Krambo het volgende:
Je zou toch bellen en dan Ratelband aan de lijn krijgen
Het is de locatieset van Q-musicquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:42 schreef wwwer het volgende:
Haha die buik.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Monique smit
[ afbeelding ]
zoek de verschillen
wat n prutlipquote:Op donderdag 21 januari 2010 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Monique smit
[ afbeelding ]
zoek de verschillen
Zekers!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:50 schreef -Hans- het volgende:
Ge-wel-dige radio dit. Van Inkel en Stenders. Damn!
Want Hans zegt dat bij elk liedje!quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:50 schreef Waalwijker het volgende:
Vanaf nu word DAMN het meest gebruikte woord in dit topic!
Jup, moest van Paul !!!11. Maar het is ook gewoon echt leuke radio/ Maar nu richting bad. Moiquote:
Leuke griet, maar beetje jammer van die fotosoep.quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:46 schreef Dichterbijer het volgende:
Monique smit
[ afbeelding ]
zoek de verschillen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |