Die bult onder haar onderlip is eng!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:08 schreef _Arual_ het volgende:
Chloe Latanzi is toch nog geen 25?
En zeg me dat de foto van Kat von D nep is.
ik zie kruisjes...quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:51 schreef ASSpirine het volgende:
Tea Leoni
[ afbeelding ]
Geen idee wie dit is, maar dit kan toch niet waar zijn
[ afbeelding ]
Je moet ze dan zelf even opslaan en op tinypic uploaden, dan werken ze gegarandeerd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:01 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb er geen problemen mee, kheb dan maar even de link eronder gezet
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef k_i_m het volgende:
Nee, Rose mcGowan,wat doe je.
[ afbeelding ]
Van super mooi meisje naar lelijke oude taart.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:45 schreef Turbomuis het volgende:
Chloe Latanzi heeft het niet van een vreemde:
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mjah, gracefully old gaat ook niet echt lukken zo...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Van super mooi meisje naar lelijke oude taart.
Ze heeft toch een operatie aan haar gezicht gehad nav een autoongeluk? daarom hangt haar ene oog ook zo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:40 schreef k_i_m het volgende:
D'r ene oog is naar benee gezonken zelfs.
[ afbeelding ]
quote:Arts weigert borstvergroting Montag
Uitgegeven: 20 januari 2010 23:07
Laatst gewijzigd: 20 januari 2010 23:07
AMSTERDAM - De arts die Heidi Montag onlangs voor tien cosmetische ingrepen tegelijk behandelde weigert haar borsten nog groter te maken.
De realityster ging in november voor de tweede keer onder het mes en liet onder meer sleutelen aan haar kin, neus en borsten. Maar een verlangde derde borstvergroting zit er bij haar arts niet in.
Montag kan niet genoeg krijgen van de ingrepen en zou haar borsten graag nogmaals laten vergroten, van een F naar een H-cup.
"Als het aan mij ligt worden ze niet groter. Misschien doet een andere dokter het wel, maar ik niet", luidde het antwoord van haar cosmetisch chirurg Frank Ryan volgens het tijdschrift In Touch.
Verslaafd
Heidi ontkent ondanks haar ingrijpende metamorfose verslaafd te zijn aan plastische chirurgie. De 23-jarige 'The Hills'-ster wil gewoon 'zo mooi mogelijk zijn, van binnen en van buiten'.
"Als ik verslaafd zou zijn dan zou ik tien plastisch chirurgische operaties hebben gehad, niet tien ingrepen", aldus Montag.
Geen speld tussen te krijgenquote:"Als ik verslaafd zou zijn dan zou ik tien plastisch chirurgische operaties hebben gehad, niet tien ingrepen", aldus Montag.
Ik vind haar ook de meest frisse tussen al die plastic hoofden!quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:09 schreef emss het volgende:
Wat is er dan precies gedaan aan Olivia Newton-John, ik vind het er juist heel natuurljk uitzien!
Ik vind het ook echt zonde, je kan ook aan die kin zien dat er iets niet klopt, oke, ze had best een wat langere kin maar ze had zo'n leuk hoofd!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:49 schreef Saphia het volgende:
Heidiik blijf het zo zonde vinden he! en dan wil ze in de toekomst nog meer ingrepen laten uitvoeren,ze is straks gewoon Lola Ferrari ofzo
Allemaal kruisjes behalve Barry Manilowquote:Op woensdag 20 januari 2010 @ 23:53 schreef snakelady het volgende:
Doris Mar ( playboymodel) had beter kleinere borsten kunnen nemen.
[afbeelding]
Jewels borsten over de jaren.
[afbeelding]
Kelly Bensimon
[afbeelding]
Barry Manilow.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu vertelde ze wel in het filmpje dat het allemaal nog beetje gezwollen is. Dus wie weet trekt het nog fatsoenlijk bij. Dat hoop ik maar iig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:20 schreef MargrietjeO het volgende:
[quote]Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef twentemeisje het volgende:
TeVeelPlastic...
Wat een vergissing, ze was echt veel mooier voor die laatste tsunami aan ingrepen![]()
[ afbeelding ]
Jeetje, hoe vaker je kijkt.... oh oh oh.
Ze was echt een hele leuke meid en het is net of de levenslust met die operaties ook uit haar ogen is verdwenen.
Ze is gewoon ineens in haar oude zus veranderd ofzo.... let maar op, als op een gegeven moment/na een paar jaar iedereen begint te zeggen dat ze er eigenlijk veel ouder uitziet dan voor de operaties gaat ze weer onder het mes.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef twentemeisje het volgende:
TeVeelPlastic...
Wat een vergissing, ze was echt veel mooier voor die laatste tsunami aan ingrepen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:16 schreef Tamashii het volgende:
Oke goed, best duidelijk dat ze wat laten doen heeft:
[ afbeelding ]
Maar die doet dan wel weer aan de Thunderbirds denken!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Allemaal kruisjes behalve Barry Manilow
ik vond 'm ook veul knapper toen ie nog niet strak getrokken was! Brrrr, je moet er toch niet aan denken dat Sean Connery ook zoiets gaat doen?quote:Op donderdag 21 januari 2010 19:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het niets voor Kenny Rogers om zich strak te laten trekken.Leek me juist een gast die nooit om uiterlijk gaf en altijd toch al met een grijze baard rondliep.
quote:It looks like reality star Heidi Montag has a long way to go before she accomplishes her goal of becoming the next Britney Spears. Whereas Britney's Circus sold more than 500,000 copies in its first week, Heidi Montag's Superficial hasn't even reached 1,000.
Heidi Montag post plastic surgery (From People.com)
That's bad news for Montag, who last week sounded strangely optimistic about dropping almost all her cash on the album's production. "I put every dollar I have into this," she told Entertainment Weekly. "I've spent over $1 million, almost $2 million, on this album. It's cost as much or more than a Britney Spears album because I wanted it to be that quality."
In usual form, Heidi showed no humility when asked what would happen if she didn't make her money back. "That’s not even a possibility. I think within the first week we will definitely make our money back. The songs will make an impact in pop history."
Montag has been in the news this week for what's being called an obsession with plastic surgery. The Hills star revealed to People that in November she underwent 10 different cosmetic surgery procedures in the same day. It sounds like this also had something to do with her aspirations of pop stardom.
"My ultimate dream is to be a pop star. I'm competing against the Britney Spearses of the world -- and when she was in her prime, it was her sex appeal that sold," she recently told People.
Het vrouwke is echt zooo naïef he. Zit in heel andere wereld.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:29 schreef Vivi het volgende:
Arme Heidi....blijkbaar heeft ze toch niet zoveel sexappeal als ze dacht, blijkens dit interview:
[..].
Die lage haargrens bewijst dan wel weer dat ze (nog) geen total facelift heeft laten doen. Je ziet aan Kenny Rogers wat dat met je haargrens doet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 15:05 schreef MargrietjeO het volgende:
[..]
Aan Fergie's hoofd klopt ook niet alles.
Sowieso vind ik het vreemd staan als iemand een hele lage haargrens heeft, en bij haar is het helemaal extreem, net of ze een pruik op heeft die te ver naar voren is gezakt.
Wie weet ziet ze er al een stuk kloppender uit als ze haar haargrens door een prof bij laat werken.
Oh zoooooo zonde..........quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:46 schreef expiratorial het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
It get's worse...quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:29 schreef Vivi het volgende:
Arme Heidi....blijkbaar heeft ze toch niet zoveel sexappeal als ze dacht, blijkens dit interview:
[..].
quote:Heidi Montag's Album Sells Just 658 Copies
January 21, 2010 10:20 a.m. EST
Anne Lu - Celebrity News Service News Writer
Los Angeles, CA, United States (CNS) - Heidi Montag may want to rethink her planned pop domination. "The Hills" personality's debut studio album "Superficial" has sold a dismal 658 downloads to date, according to Nielsen Soundscan.
The album, which was released last week, has also released two songs - "Superficial" and "Fanatic" - digitally since November. They have collectively sold 6,000 downloads. The news is likely very embarrassing to the 23-year-old Mrs. Spencer Pratt, who had compared her effort to Michael Jackson's incomparable "Thriller."
In an interview with EW last week, Montag boasted that she spent three years and nearly $2 million to put up the album independently because she "wanted it to be back to the Thriller days, to that kind of sound."
When asked if her album holds up against Jackson's record-breaking LP, she answered, "I definitely do? I've spent as much time - maybe more, even - than Thriller. Every detail was very important to me, because I take this very seriously."
Montag added that she has gone broke after spending almost $2 million on "Superficial." "It's cost as much or more than a Britney Spears album, because I wanted it to be that quality and to be able to get those people. My album would have cost a record label over $4 million."
Very confident that the album will bring her success, Montag even refused to acknowledge the possibility that she wouldn't be able to earn her money back, saying, "That's not even a possibility. I think within the first week we will definitely make our money back."
"The songs will make an impact in pop history. They are absolutely incredible and everybody involved is the best of the best. People just haven't seen me as a pop star. I'm very excited for the world to see a whole new Heidi."
Montag recently boasted undergoing ten plastic surgeries in just one day. But she said she is still not done going under the knife. Currently a triple D cup, she said she wants an H cup for "Heidi."
quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:09 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
Das inderdaad een behoorlijke metamorfose:
[ afbeelding ]
Opsluiten dat kreng. Dat ze haar kop verneukt moet ze zelf weten maar aan Thriller kom je niet.quote:Op donderdag 21 januari 2010 22:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
It get's worse...
[..]
[ afbeelding ]
Naast Catwoman is The Bride of Wildenstein ook een van haar nicknames (ze heet Jocelyn Wildenstein)....quote:Op vrijdag 22 januari 2010 00:49 schreef Desunoto het volgende:
[..]
[ afbeelding ][ afbeelding ]
Ik zie een match.
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:07 schreef Xs2Shanna het volgende:
Fucking hell, die catwoman is gewoon pure horror!
Proestquote:Op donderdag 21 januari 2010 22:14 schreef twentemeisje het volgende:
[..]
It get's worse...
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:25 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
ProestZe spoort echt niet! Ze kan uberhaupt niet zingen, denk ik. Ik heb het album overigens niet gehoord.
Die Catwoman heeft echt een akelig vette, pokdalige huiddat ze daar niet wat aan doet!
Gad wat slechtquote:
Ik kijk alleen maar oude films met Meg ryan, echt verschrikkelijk zonde.quote:Op donderdag 21 januari 2010 21:43 schreef expiratorial het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
arghhhhhhh,WHYYYYYYYYYY?!
is Tea niet gewoon wat ouder geworden... ik zie niet echt wereldschokkende veranderingenquote:Op donderdag 21 januari 2010 10:46 schreef ivetje het volgende:
Ik ben nu wel benieuwd naar Tea Leoni, maar zie kruisjes en idd die forbidden-link eronder. Vind Tea altijd een erg leuke vrouw om te zien namelijk!
-edit-
Valt allemaal nog wel mee gelukkigVerspookt kan ik het iig niet noemen
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik denk eerder dat het komt doordat ze huid gewoon geen houvast meer heeft. En de huid in principe dood is, er zit geen enkele elastische beweging meer in.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 10:23 schreef MargrietjeO het volgende:
[..]
Wel grappig, die foto's van haar toen ze jonger was en nog aan het begin zat van haar spooktocht/plastische chirurgie rit was ze echt veel minder eng.
Die huid was nog wel normaal daar, ok, enorm die ogen omhoog getrokken, maar verder... niet dat ik het op een lopen zou zetten als ik haar in het donker zou tegenkomen.
Echt vreemd dat die huid zo lelijk wordt na teveel liften, net een homp fout geboetseerde klei.
Maar ja, als ik bijv bij mijn bovenarm mijn huid heel strak trek zie je ook dat het ineens hobbelig wordt, er zitten toch vetcellen etc. onder.
Dat ze dat nou niet snappen, wie laat zich nou zo straktrekken dat je juist door het straktrekken een cellulitishoofd krijgt!!!
Die is gewoon fanmade toch? Als ik de infobox lees.quote:
quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:04 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Die is gewoon fanmade toch? Als ik de infobox lees.
Ik kon er m'n vinger niet op leggen, wist alleen weer dat Linda d'r wekelijkse abo voor ingrepen nog steeds gebruiktquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:28 schreef Nadine26 het volgende:
Hebben jullie gisteren de Haïti-marathon op de televisie gezien, met Linda de Mol?Mijn dochter en ik zeiden precies tegelijk: 'Wat is er met haar wenkbrauwen gebeurd?' Die waren, zeg maar, enige centimeters gezakt, zodat ze op haar oogleden hingen. Volgens mijn dochter (10) had ze een 'wenkbrauw-verlaging' laten uitvoeren (of een 'gezichtsverhoging'
), maar dat leek me toch sterk: als mensen iets aan hun wenkbrauwen laten doen, dan toch een verhóging of lift, zou je denken.
Ik heb helaas geen plaatjes, maar het was echt schokkend. Vooral ook omdat Linda het zo wist te draaien dat ze voortdurend met haar rug naar de camera ging staan tijdens de interviews - begrijpelijk, zou ik ook doen, maar ik had het idee dat ze zwaar leed onder de mislukte ingreep
Dat is echt het probleem hè. Een beetje plastische chirurgie is echt geen doodzonde, maar er zijn maar weinig mensen die maat weten te houden. Zodra er een kleinigheidje is opgefrist, realiseren ze zich dat hun hele uiterlijk maakbaar is en ontvlamt er een soort 'mooier, mooier, mooier-koorts', lijkt met wel. Zich niet realiserend dat het daar meestal op den duur lelijk van wordt.quote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik kon er m'n vinger niet op leggen, wist alleen weer dat Linda d'r wekelijkse abo voor ingrepen nog steeds gebruikt
Ze blijft idd bezig, is niet mooi meerquote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:36 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Dat is echt het probleem hè. Een beetje plastische chirurgie is echt geen doodzonde, maar er zijn maar weinig mensen die maat weten te houden. Zodra er een kleinigheidje is opgefrist, realiseren ze zich dat hun hele uiterlijk maakbaar is en ontvlamt er een soort 'mooier, mooier, mooier-koorts', lijkt met wel. Zich niet realiserend dat het daar meestal op den duur lelijk van wordt.
Neequote:Op vrijdag 22 januari 2010 11:37 schreef Sjeen het volgende:
Ben ik de enige die een overeenkomst ziet?
Kat von D
[ afbeelding ]
Rumer Willis
[ afbeelding ]
quote:Heidi Montag's Mom Horrified Over Her Surgeries
When Heidi Montag underwent 10 plastic surgery procedures in one day, the Hills star kept her plans secret from friends – and even her family.
Now, nine weeks after her dramatic transformation, Montag is dealing with the horrified reaction of her mom, Darlene Egelhoff.
"I still can't believe I'm 23 and mom is reacting this way," Montag tells PEOPLE. "I'm nervous to go home and face her – especially with cameras rolling."
A source close to the family tells PEOPLE that Egelhoff "is horrified and having a total breakdown. She can't wait to confront Heidi when she goes home."
Montag's mom, who lives in Colorado where the reality star grew up, will get her wish soon. "Heidi is planning to head back to her small town of Crested Butte very soon," says the source.
And Hills fans will get to see the drama play out next season on the MTV hit, as cameras will catch every moment.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |