abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_77090752
Nee Kat!

Ik vond dat altijd zo'n tof mens, lekker stoer.
En nu dit
Screw them.
We're going home.
pi_77091832
[quote]Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef twentemeisje het volgende:
TeVeelPlastic...

Wat een vergissing, ze was echt veel mooier voor die laatste tsunami aan ingrepen
[ afbeelding ]

Jeetje, hoe vaker je kijkt.... oh oh oh.
Ze was echt een hele leuke meid en het is net of de levenslust met die operaties ook uit haar ogen is verdwenen.
Ze is gewoon ineens in haar oude zus veranderd ofzo.... let maar op, als op een gegeven moment/na een paar jaar iedereen begint te zeggen dat ze er eigenlijk veel ouder uitziet dan voor de operaties gaat ze weer onder het mes.
pi_77092775
quote:
Op woensdag 20 januari 2010 @ 23:53 schreef snakelady het volgende:
Doris Mar ( playboymodel) had beter kleinere borsten kunnen nemen.

[afbeelding]

Jewels borsten over de jaren.

[afbeelding]

Kelly Bensimon

[afbeelding]

Barry Manilow.

[afbeelding]

[afbeelding]
Allemaal kruisjes behalve Barry Manilow
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_77092962
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:20 schreef MargrietjeO het volgende:
[quote]Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef twentemeisje het volgende:
TeVeelPlastic...

Wat een vergissing, ze was echt veel mooier voor die laatste tsunami aan ingrepen
[ afbeelding ]

Jeetje, hoe vaker je kijkt.... oh oh oh.
Ze was echt een hele leuke meid en het is net of de levenslust met die operaties ook uit haar ogen is verdwenen.
Ze is gewoon ineens in haar oude zus veranderd ofzo.... let maar op, als op een gegeven moment/na een paar jaar iedereen begint te zeggen dat ze er eigenlijk veel ouder uitziet dan voor de operaties gaat ze weer onder het mes.
Nu vertelde ze wel in het filmpje dat het allemaal nog beetje gezwollen is. Dus wie weet trekt het nog fatsoenlijk bij. Dat hoop ik maar iig.
Ze is met de jaren wel veranderd maar die foto naast die meest recente, vind ik ook nog best aardig. Rond haar huwelijksdagen enzo (ja, ik kijk soms The Hills, hoe erg het ook is). Daar vind ik haar best mooi.
Maar nu. Vooral die ballonborsten.
pi_77094048
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef twentemeisje het volgende:
TeVeelPlastic...

[ afbeelding ]

Nou zie ik het wat die kop nu zo emotieloos maakt, die lijnen bij de wang zijn helemaal strak getrokken, plooi zit anders als ze lacht.

En ze zal ook nog wel niet klaar zijn met haar "kleine ingrepen" bij d'r koppie vermoed ik zo
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_77096486
Oke goed, best duidelijk dat ze wat laten doen heeft:
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_77096801
tvplastic
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_77098623
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 14:16 schreef Tamashii het volgende:
Oke goed, best duidelijk dat ze wat laten doen heeft:
[ afbeelding ]

Aan Fergie's hoofd klopt ook niet alles.
Sowieso vind ik het vreemd staan als iemand een hele lage haargrens heeft, en bij haar is het helemaal extreem, net of ze een pruik op heeft die te ver naar voren is gezakt.
Wie weet ziet ze er al een stuk kloppender uit als ze haar haargrens door een prof bij laat werken.
pi_77107264
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 12:43 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Allemaal kruisjes behalve Barry Manilow
Maar die doet dan wel weer aan de Thunderbirds denken!
Is dat zo?
pi_77108462
Ik vind het niets voor Kenny Rogers om zich strak te laten trekken. Leek me juist een gast die nooit om uiterlijk gaf en altijd toch al met een grijze baard rondliep.
pi_77108663
quote:
Op donderdag 21 januari 2010 19:03 schreef DrDentz het volgende:
Ik vind het niets voor Kenny Rogers om zich strak te laten trekken. Leek me juist een gast die nooit om uiterlijk gaf en altijd toch al met een grijze baard rondliep.
ik vond 'm ook veul knapper toen ie nog niet strak getrokken was! Brrrr, je moet er toch niet aan denken dat Sean Connery ook zoiets gaat doen?
  donderdag 21 januari 2010 @ 19:21:02 #52
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_77109183
TVP met plaatjes:
Donatella Versace

Octomum
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
pi_77110614
Ik ben echt een beetje bang voor Donatella V...

Ook zo'n gevalletje jammer... Victoria Principal (Dallas):

Ohnoes... Rupert Everett....
pi_77111742
Sommigen zijn echt eng.
pi_77112025
Bij mannen begrijp ik het al helemaal niet. rimpeltjes zijn zo leuk en lief bij hen.
I wonder if the stars sign, the life that is to be mine. - Enya
pi_77113478
wat heeft kat von d dan laten doen :S
Fake it baby - They won't even know!
You can make it ?
Cos everybody knows that that's the way to go
pi_77113563
Ik vind mannen vaak ook knapper worden met het verstrijken van de jaren .

Rupert Everett lijkt op die 'after'-foto meer op Kevin Kline dan op zichzelf
pi_77113757
Ik vind ze lang niet allemaal echt verspookt hoor, okee, de meeste foto's die hier staan wel, maar Heidi Montag en Jennifer Grey vind ik reuze meevallen eigenlijk. Had niet gehoeven, daar niet van, maar echt afschuwelijk is het niet.
compact en kleverig.
pi_77113987
wtf rupert everett is dat dezelfde kerel
Tap tap tap
  donderdag 21 januari 2010 @ 21:29:35 #60
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_77115907
Arme Heidi....blijkbaar heeft ze toch niet zoveel sexappeal als ze dacht, blijkens dit interview:
quote:
It looks like reality star Heidi Montag has a long way to go before she accomplishes her goal of becoming the next Britney Spears. Whereas Britney's Circus sold more than 500,000 copies in its first week, Heidi Montag's Superficial hasn't even reached 1,000.

Heidi Montag post plastic surgery (From People.com)
That's bad news for Montag, who last week sounded strangely optimistic about dropping almost all her cash on the album's production. "I put every dollar I have into this," she told Entertainment Weekly. "I've spent over $1 million, almost $2 million, on this album. It's cost as much or more than a Britney Spears album because I wanted it to be that quality."

In usual form, Heidi showed no humility when asked what would happen if she didn't make her money back. "That’s not even a possibility. I think within the first week we will definitely make our money back. The songs will make an impact in pop history."

Montag has been in the news this week for what's being called an obsession with plastic surgery. The Hills star revealed to People that in November she underwent 10 different cosmetic surgery procedures in the same day. It sounds like this also had something to do with her aspirations of pop stardom.

"My ultimate dream is to be a pop star. I'm competing against the Britney Spearses of the world -- and when she was in her prime, it was her sex appeal that sold," she recently told People.
.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')