Die bult onder haar onderlip is eng!quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:08 schreef _Arual_ het volgende:
Chloe Latanzi is toch nog geen 25?
En zeg me dat de foto van Kat von D nep is.
ik zie kruisjes...quote:Op woensdag 20 januari 2010 17:51 schreef ASSpirine het volgende:
Tea Leoni
[ afbeelding ]
Geen idee wie dit is, maar dit kan toch niet waar zijn
[ afbeelding ]
Je moet ze dan zelf even opslaan en op tinypic uploaden, dan werken ze gegarandeerd.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:01 schreef ASSpirine het volgende:
Ik heb er geen problemen mee, kheb dan maar even de link eronder gezet
quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:18 schreef k_i_m het volgende:
Nee, Rose mcGowan,wat doe je.
[ afbeelding ]
Van super mooi meisje naar lelijke oude taart.quote:Op woensdag 20 januari 2010 18:45 schreef Turbomuis het volgende:
Chloe Latanzi heeft het niet van een vreemde:
Toen:
[ afbeelding ]
Nu:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mjah, gracefully old gaat ook niet echt lukken zo...quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:39 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Van super mooi meisje naar lelijke oude taart.
Ze heeft toch een operatie aan haar gezicht gehad nav een autoongeluk? daarom hangt haar ene oog ook zo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 22:40 schreef k_i_m het volgende:
D'r ene oog is naar benee gezonken zelfs.
[ afbeelding ]
quote:Arts weigert borstvergroting Montag
Uitgegeven: 20 januari 2010 23:07
Laatst gewijzigd: 20 januari 2010 23:07
AMSTERDAM - De arts die Heidi Montag onlangs voor tien cosmetische ingrepen tegelijk behandelde weigert haar borsten nog groter te maken.
De realityster ging in november voor de tweede keer onder het mes en liet onder meer sleutelen aan haar kin, neus en borsten. Maar een verlangde derde borstvergroting zit er bij haar arts niet in.
Montag kan niet genoeg krijgen van de ingrepen en zou haar borsten graag nogmaals laten vergroten, van een F naar een H-cup.
"Als het aan mij ligt worden ze niet groter. Misschien doet een andere dokter het wel, maar ik niet", luidde het antwoord van haar cosmetisch chirurg Frank Ryan volgens het tijdschrift In Touch.
Verslaafd
Heidi ontkent ondanks haar ingrijpende metamorfose verslaafd te zijn aan plastische chirurgie. De 23-jarige 'The Hills'-ster wil gewoon 'zo mooi mogelijk zijn, van binnen en van buiten'.
"Als ik verslaafd zou zijn dan zou ik tien plastisch chirurgische operaties hebben gehad, niet tien ingrepen", aldus Montag.
Geen speld tussen te krijgenquote:"Als ik verslaafd zou zijn dan zou ik tien plastisch chirurgische operaties hebben gehad, niet tien ingrepen", aldus Montag.
Ik vind haar ook de meest frisse tussen al die plastic hoofden!quote:Op donderdag 21 januari 2010 09:09 schreef emss het volgende:
Wat is er dan precies gedaan aan Olivia Newton-John, ik vind het er juist heel natuurljk uitzien!
Ik vind het ook echt zonde, je kan ook aan die kin zien dat er iets niet klopt, oke, ze had best een wat langere kin maar ze had zo'n leuk hoofd!quote:Op donderdag 21 januari 2010 10:49 schreef Saphia het volgende:
Heidiik blijf het zo zonde vinden he! en dan wil ze in de toekomst nog meer ingrepen laten uitvoeren,ze is straks gewoon Lola Ferrari ofzo
Allemaal kruisjes behalve Barry Manilowquote:Op woensdag 20 januari 2010 @ 23:53 schreef snakelady het volgende:
Doris Mar ( playboymodel) had beter kleinere borsten kunnen nemen.
[afbeelding]
Jewels borsten over de jaren.
[afbeelding]
Kelly Bensimon
[afbeelding]
Barry Manilow.
[afbeelding]
[afbeelding]
Nu vertelde ze wel in het filmpje dat het allemaal nog beetje gezwollen is. Dus wie weet trekt het nog fatsoenlijk bij. Dat hoop ik maar iig.quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:20 schreef MargrietjeO het volgende:
[quote]Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef twentemeisje het volgende:
TeVeelPlastic...
Wat een vergissing, ze was echt veel mooier voor die laatste tsunami aan ingrepen![]()
[ afbeelding ]
Jeetje, hoe vaker je kijkt.... oh oh oh.
Ze was echt een hele leuke meid en het is net of de levenslust met die operaties ook uit haar ogen is verdwenen.
Ze is gewoon ineens in haar oude zus veranderd ofzo.... let maar op, als op een gegeven moment/na een paar jaar iedereen begint te zeggen dat ze er eigenlijk veel ouder uitziet dan voor de operaties gaat ze weer onder het mes.
quote:Op donderdag 21 januari 2010 11:41 schreef twentemeisje het volgende:
TeVeelPlastic...
Wat een vergissing, ze was echt veel mooier voor die laatste tsunami aan ingrepen![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 januari 2010 14:16 schreef Tamashii het volgende:
Oke goed, best duidelijk dat ze wat laten doen heeft:
[ afbeelding ]
Maar die doet dan wel weer aan de Thunderbirds denken!quote:Op donderdag 21 januari 2010 12:43 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Allemaal kruisjes behalve Barry Manilow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |