SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Ik heb mijn poes veel liever als de jouwe.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:07 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ik zou als ik de poes was je voorlopig niet meer begroeten
Da's toch errug!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:14 schreef Ml-etje het volgende:
Hihi Whoopie zit opgesloten onder het bureau
Mijn poes knort ook altijd van blijdschap hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:14 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb mijn poes veel liever als de jouwe.De mijne knorde van blijdschap toen ze binnen klepperde.
![]()
Mijn koeien zijn weer bijna klaar!
dat noemen ze flatus vaginalusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Mijn poes knort ook altijd van blijdschap hoor
Dat zijn je darmen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef Qwea het volgende:
[..]
Maar daar heeft ze geen zin in en ze is jarig dus tis haar feestjequote:
Welnee Mr werkt met 2 muizen dus nadat ik er 1 gegrepen had en zijn werk onmogelijk gemaakt liet hij haar weer "vrij".quote:
O dat zou kunnen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:00 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Heeft niet een of andere Broccoliheel veel Bond films geproduceerd cq. geregisseerd of anderszins ge-eerd?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:18 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Welnee Mr werkt met 2 muizen dus nadat ik er 1 gegrepen had en zijn werk onmogelijk gemaakt liet hij haar weer "vrij".
Ze begon te gapen dus ws was ze erbij gaan liggen
En wat nou als 'ie d'r wilt feliciterenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Maar daar heeft ze geen zin in en ze is jarig dus tis haar feestje
WAARquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Mijn kleine pupje, is echt praktisch zindelijk geloof ik![]()
Hij lag te slapen net bij Chico op de bank, wordt wakker, ik ga met m naar buiten op het balkon, en ja hoor, heeeele grote plas deed Sjonnieboy
Handy!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Hij lag te slapen net bij Chico op de bank, wordt wakker, ik ga met m naar buiten op het balkon, en ja hoor, heeeele grote plas deed Sjonnieboy
En jij " GOED ZO SJONNIE!!!! GOEDZOOOOOO!!"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:19 schreef oh-oh het volgende:
Hihihihi neeeee een pennie en een mousie.quote:
Aaah wat boeit oh-oh dat nouquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Handy!
Maarehh hoe doe jij dat dan? Stinkie balkon?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef JJH het volgende:
Geer ligt een bijzettafeltje te belikken waar net nog een blikje paté stond.![]()
Nou dat plast haast niks, mn balkon is supergroot en het regent, daar gaat niks van stinken hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:21 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Handy!
Maarehh hoe doe jij dat dan? Stinkie balkon?
Die tweede foto!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Sjonspam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mat![]()
[ afbeelding ]
dat brutale hoofd![]()
[ afbeelding ]
en zelfs Billy geeft zich uiteindelijk over:
[ afbeelding ]
en bewegend:
In Frits zn kekke trui
Nou, hij was eerst zo leuk aan t spelen en toen zo lekker aan het slapen, ik ga zo de tondeuse es pakken en beginnen met zn oren hoorquote:
foto erna!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, hij was eerst zo leuk aan t spelen en toen zo lekker aan het slapen, ik ga zo de tondeuse es pakken en beginnen met zn oren hoor
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Sjonspam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mat![]()
[ afbeelding ]
dat brutale hoofd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en bewegend:
In Frits zn kekke trui
Ja die maak ik dan morgen wel, als ik t zo ga doen, hijs nu weer heel wild rond aan het rennen en speeltjes aan het verzamelenquote:
hte mormel blijft dus?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:27 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ja die maak ik dan morgen wel, als ik t zo ga doen, hijs nu weer heel wild rond aan het rennen en speeltjes aan het verzamelen
Dat filmpje!!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Sjonspam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mat![]()
[ afbeelding ]
dat brutale hoofd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en bewegend:
In Frits zn kekke trui
dat weet ik nog niet, es kijken of ie wat opknapt van mn renovaties, en of het verwijderen van de mat zn toplijn een beetje gunstig uit de verf laat komenquote:
Hij werd niet genegeerd, Bil was bang en maakte dat ie weg kwamquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:28 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Dat filmpje!!!!![]()
![]()
![]()
En zo lief uitdagen om te spelen en dan compleet genegeerd worden...
Bambaquote:
hoezo dat weet je nog niet. Man je bent al verkochtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:29 schreef oh-oh het volgende:
[..]
dat weet ik nog niet, es kijken of ie wat opknapt van mn renovaties, en of het verwijderen van de mat zn toplijn een beetje gunstig uit de verf laat komen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:38 schreef Loveless85 het volgende:
KWEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Bamba naam pleasequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:36 schreef tombolafan het volgende:
Bamba, als ik je vriendjes aanschrijf, moet ik dan je echte naam of je Bamba-naam gebruiken?
dat koppie van emquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef oh-oh het volgende:
Sjonspam:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mat![]()
[ afbeelding ]
dat brutale hoofd![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
en bewegend:
In Frits zn kekke trui
Hahahahahaaaaaaaaaaaahahahaha.quote:
Hoezo dé robijn?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:51 schreef Greys het volgende:
![]()
Oh!
Robijn1948 in het ESF subforum. Is dat dé Robijn?
OMFG daarvoor ga ik wel naar EFS en ja, dat is de robijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:51 schreef Greys het volgende:![]()
Oh!
Robijn1948 in het ESF subforum. Is dat dé Robijn?
Da's de ex van Ll en Kweejquote:
De UI met Michael Jackson had me een lichtje moeten doen laten brandenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:53 schreef Qwea het volgende:
[..]
OMFG daarvoor ga ik wel naar EFS en ja, dat is de robijn
Die ging destijds in de Michael-Jackson-is-dood topics soms echt hélemaal uit d'r stekker.quote:
WHUT!!!!!quote:
Fluister het anders even in mijn oor, dan zeg ik het wel tegen ons jarig jobjequote:
Nou, dat dacht ik ook al precies zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:55 schreef Greys het volgende:
[..]
De UI met Michael Jackson had me een lichtje moeten doen laten branden
In het Jan Smit en Jolanthe topic had je er ook zo 1 zitten geloof ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ging destijds in de Michael-Jackson-is-dood topics soms echt hélemaal uit d'r stekker.
En dan gierde ze een partij tegen iedereen en dan sprak ze de legendarische woorden 'Ik ga hier weg, jullie bekijken het maar met je enge zootje!' om vervolgens steeds weer terug te komen, steeds weer ruzie te krijgen en steeds weer aan te kondigen dat ze weg zou gaan. Het was pure comedy
Ho ho. Vergeet even niet "jullie komen jezelf nog wel tegen!" en "Sensatie zoekers jullie hebben geen respect!"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef Greys het volgende:
[..]
Die ging destijds in de Michael-Jackson-is-dood topics soms echt hélemaal uit d'r stekker.
En dan gierde ze een partij tegen iedereen en dan sprak ze de legendarische woorden 'Ik ga hier weg, jullie bekijken het maar met je enge zootje!' om vervolgens steeds weer terug te komen, steeds weer ruzie te krijgen en steeds weer aan te kondigen dat ze weg zou gaan. Het was pure comedy
Ik had haar nog niet gefeliciteerdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:58 schreef Greys het volgende:
[..]
Fluister het anders even in mijn oor, dan zeg ik het wel tegen ons jarig jobje
Als je dat dan doet... met jompels en kussen dan heeeeeeeeeeeeeeeeel misschien vergeeft ze je wel...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had haar nog niet gefeliciteerd
moet je ze nu uitknijpen ofzo?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Bamba het volgende:Cat attenteerde me even dat m´n koeien rijp zijn
als ze rijp zijn kan je ze uitknijpenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef Bamba het volgende:
Cat attenteerde me even dat m´n koeien rijp zijn
GMTAquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
als ze rijp zijn kan je ze uitknijpen
quote:
GMTAquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
quote:
Great Minds Think Alike!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:00 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
mensen die respect claimenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ho ho. Vergeet even niet "jullie komen jezelf nog wel tegen!" en "Sensatie zoekers jullie hebben geen respect!"
respekt moet je verdienen! Je weets!quote:
Was dat niet JEEtjuh ofzo?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:59 schreef Bamba het volgende:
[..]
In het Jan Smit en Jolanthe topic had je er ook zo 1 zitten geloof ik
Oh ja! Draaaaaaaaaaaama drama drama dramaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:59 schreef Qwea het volgende:
[..]
Ho ho. Vergeet even niet "jullie komen jezelf nog wel tegen!" en "Sensatie zoekers jullie hebben geen respect!"
Wacht, ik ga het voor je regelen....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:59 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik had haar nog niet gefeliciteerd
Same hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:03 schreef Greys het volgende:
Oh ja! Draaaaaaaaaaaama drama drama dramaHeeft de dood van MJ toch nog iets goed gebracht, want ik heb in tijden niet zo gelachen toen als om Robijn
Joh, we zijn nog aardig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
*distancieert zich van de hype*
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
[..]
[..]
*distancieert zich van de hype*
stelletje lompe boerenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Joh, we zijn nog aardig.![]()
We praten nu simultaan via PM (Fok), FB chat en FB messaging. En heeeeeel af en toe hier.
Ik zou zeggen, open een topic in ESF over "Als er iemand goed zou zijn voor het ESF dan MJ!"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:05 schreef Qwea het volgende:
[..]
Same hierMijn god, wat heb ik in een deuk gelegen
en telkens ook weer happen
![]()
En helemaal flippen als ik weer eens zei tegen dr "wacht maar robijn, je komt jezelf nog wel tegen"
Ik mis dr
Wie?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:06 schreef Greys het volgende:
Q, Loveless85 laat weten dat hij helaas verhinderd is op je feestje, maar dat je constant in zijn gedachten bent en dat hij je nog vele gezonde jaren toewenst. Gefeliciteerd namens hem!
En hij heeft ook nog een cadeautje voor je
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, open een topic in ESF over "Als er iemand goed zou zijn voor het ESF dan MJ!"
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:41 schreef Nonneke het volgende:
[ afbeelding ]
Krijgtie nog een nieuwe mand oh-oh ?
en rep is toch herhalen?quote:
Die zijn weer onrijp aan het volladenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:04 schreef Cat22 het volgende:
Zelfs ik heb van Robijn gehoord.
En dat wil wat zeggen.![]()
Hoest met je uitgemolken koetjes Bamba?
eeeeeehquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:08 schreef Greys het volgende:
Heb ik een rel tussen Ll en Q gemist ergens?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
eeeeeeh
ze postte de tekst van de kaart die ze van Oh-Oh had gekregen en toen ging hij daar over vragen of Oh-Oh dat wel wilde en op het laatst zei hij iets dat niet zo lief was dus ik denk dat?
Ik ben niet oudquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, hij gaf me toch gelijk die ouwe sneuneus?
Jij en Greys zijn oudquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nee joh, hij gaf me toch gelijk die ouwe sneuneus?
quote:
Oh nu moet ik denken aan die enge seamonkeys die ik es had.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:14 schreef DeZwabber het volgende:
weet er iemand hoe ik seamonkey in fluxbox kan installeren?
(a.k.a., zit dat standaard in de repositories, of moet ik het ergens vandaan halen)
Oh god, dat nam toch niemand serieus behalve sneuneusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:17 schreef tombolafan het volgende:
Oh Greys, hier is de beschrijving van de kaart (die ik ook grappig vond btw...)
[SC] #573 Balletjes in een envelop.
@ Oh-Oh, zal wel over deze post gaan toch?
[SC] #573 Balletjes in een envelop.
uit de genoteerde levenslessen van Zwabber 14:04 :"een onoplosbaar probleem is een contradictio in terminis, mits in bezit zijnde van een hamer"quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh nu moet ik denken aan die enge seamonkeys die ik es had.
Doodeng ongedierte, kreeg ik echt jeuk van als ik dr naar keek, en die waren niet kapot te krijgen
QWEA?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god, dat nam toch niemand serieus behalve sneuneus![]()
Nu ben je in de war, ik ben oh-ohquote:
nou ja, ik weet niet wat het anders kan zijn??? Jij bent toch haar snol? vraag het ffquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:18 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh god, dat nam toch niemand serieus behalve sneuneus![]()
Neeee joh!quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
Lg Lcd Tv heeft probleem met Composite(tulp)
Dit wilde ik jullie toch even niet onthouden
BRADDIE-TOPIC
Ik heb m al gevraagd wat ie moest , wilde ie niet zeggen, hij orakelt liever via Greysquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:21 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nou ja, ik weet niet wat het anders kan zijn??? Jij bent toch haar snol? vraag het ff
Ik wilde haar feliciteren met haar ferjaaaaaartagquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb m al gevraagd wat ie moest , wilde ie niet zeggen, hij orakelt liever via Greys![]()
Je let niet goed op
echt, die leert het ook nooit hequote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:21 schreef Loveless85 het volgende:
Dit wilde ik jullie toch even niet onthouden
BRADDIE-TOPIC
NEEHEEquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb m al gevraagd wat ie moest , wilde ie niet zeggen, hij orakelt liever via Greys![]()
Je let niet goed op
Doe dat dan toch als elk normaal mens gewoonquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik wilde haar feliciteren met haar ferjaaaaaartag
Wat een kneusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
echt, die leert het ook nooit he
Qwea popje?quote:
Zullen we vragen hoe het met zn hond is?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:27 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Zullen we vragen hoe het met zn hond is?
Lg Lcd Tv heeft probleem met Composite(tulp)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
Oh, tog nie genegeerdquote:
Ik negeer je helemaal niet!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat mijn tazmanian devil even uitgeraasd is, ik ga ff proberen te scheren![]()
Oh Ll, ze negeert me ook schijnbaar
F5quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef oh-oh het volgende:
Ik geloof dat mijn tazmanian devil even uitgeraasd is, ik ga ff proberen te scheren![]()
Oh Ll, ze negeert me ook schijnbaar
Wie?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:30 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Oh, tog nie genegeerd![]()
Mopje liefje skatje, Loveless wil je iets vertellen
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Oeh! Een stap voorwaarts!quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:16 schreef PP. het volgende:
[..]
Zit je nou je composiet stekker (geel) in de component ingang ( rood, groen, blauw) te steken?
OH MY FUCKING GODquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:19 schreef Braddie het volgende:
[..]
Ehm, ja dat klopt wel, ben ik nu noob
nee joh, dat zei ze net ook al...quote:
AH!quote:
tssss, kan LL niet gewoon ouderwets een vliegtuigje met een boodschap over laten vliegen ofzo, of een poederbrief sturen ofzometzanderinquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:36 schreef tombolafan het volgende:
[..]
nee joh, dat zei ze net ook al...
LL?
Wil je even onder mijn account? Kan je Q feliciteren
ja, of pizza's of zand...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:39 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
tssss, kan LL niet gewoon ouderwets een vliegtuigje met een boodschap over laten vliegen ofzo, of een poederbrief sturen ofzometzanderin
Dan moet ik het eerst uploaden. En de puter doet erg raar vanavond dus dan zit ik hier tot midden in de nacht ben ik bang. Mag het ook morgen?quote:
Moejje youtube nemen, die is tegenwoordig supersonischsnel met laden en je kan ik weet niet hoeveel filmpjes tegelijk doen ook nogquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet ik het eerst uploaden. En de puter doet erg raar vanavond dus dan zit ik hier tot midden in de nacht ben ik bang. Mag het ook morgen?
jaja zo kennen we die wel, en dan wakker worden met 80 sterretjes op zijn hoofdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:45 schreef oh-oh het volgende:
Die kauwgum was toch echt voor qwea gemaakt of niet dan????
Sjon zn mat is dr af en zn oren zijn kaal en hij vond het allemaal prima en viel in slaap tijdens het scheren
het zal toch geen 1080p speelfilm van 3 uur zijn he?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dan moet ik het eerst uploaden. En de puter doet erg raar vanavond dus dan zit ik hier tot midden in de nacht ben ik bang. Mag het ook morgen?
Tuurlijk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:44 schreef Cat22 het volgende:
[..]
sjonnie de new kidquote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:55 schreef oh-oh het volgende:
Sjonnie heeft trouwens op kantoor ook al een bijnaam![]()
Verrekte mongool.
Vanwege broodje bakpau
We doen het zaterdag wel met hamburgers.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:01 schreef Greys het volgende:
Q, je MJ topic is dicht
Easy on the pizza's please
quote:
Die was opeens ook heel stil inderdaad. Raar program.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:49 schreef Bamba het volgende:
[..]
Tuurlijk!
Ik kan je op één of andere manier ook geen bericht meer sturen op fb chat
en een paar goeie hamburgers ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar kan je een heerlijke omelet mee maken, als je nu nog wat paprika en uien kan vinden
ik heb ook een kalfje!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
daar kan je een heerlijke omelet mee maken, als je nu nog wat paprika en uien kan vinden
Nog een beeeeeeeeeetje engquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
We doen het zaterdag wel met hamburgers.![]()
Hoe voelt dat nu Greys, je mod powers gebruiken?
Ja hij heet niet zomaar Sjonquote:
kalf slachten, maagsap uit de lebmaag halen, bij de melk doen, kan je kaas makenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:03 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik heb ook een kalfje!!!
En een melkboerderij!![]()
En al 19 vd 20 kippen
rest van het half wat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
kalf slachten, maagsap uit de lebmaag halen, bij de melk doen, kan je kaas maken
rest van het half in stukjes in de omelet, en als je kaas klaar is over een jaar, kan je eten
wil je een witte kat?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Bamba het volgende:
Ik heb ook 19 kippen!
En een roze kalf!!
kalf,quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef tombolafan het volgende:
[..]
rest van het half wat?
En ferment kan tegenwoordig ook zonder kalfsmaag he...
Correctie, ik heb 20 kippenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:07 schreef Bamba het volgende:
Ik heb ook 19 kippen!
En een roze kalf!!
je kalf is ook veels te klein om al je kippen in te doenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:09 schreef Bamba het volgende:
[..]
Correctie, ik heb 20 kippen. En nu issie vol
Ik wist wel dat ik iets verkeerd deedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:11 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
je kalf is ook veels te klein om al je kippen in te doen
Denk je eraan dat je met VIJF vertrekt en dus ook met VIJF moet thuiskomen?quote:
ik had er een gevonden die dus nu voor adoptie staatquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:11 schreef Bamba het volgende:
[..]
Daar heb ik er al 4 ofzo van![]()
Ik snap de hint niet?
bamba heeft toch ook geen melkboerderij? of wel?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
*voelt zich achtergesteld met maar 10 kippen en geen melkboerderij*
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:13 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Denk je eraan dat je met VIJF vertrekt en dus ook met VIJF moet thuiskomen?![]()
Ik wil wel even mijn kloon aanslingeren?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, moeten we komen rellen zodat je kan oefenen in editten en slotten?
Hoe rel je dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:14 schreef Ingetje79 het volgende:
Greys, moeten we komen rellen zodat je kan oefenen in editten en slotten?
Ik heb net ook een kitten geadopteerd van Tombola.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:13 schreef Bamba het volgende:
Heb 'm toc maar geadopteerd TombolaSnap nu je hint
TomboTroelalalaaaaaquote:
van katten krijg je geen dankbaarheid, krassen in je vel,quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:13 schreef tombolafan het volgende:
[..]
ik had er een gevonden die dus nu voor adoptie staat
en kippen kan je ook los houden he
Geen idee wat je van katten krijgt, van konijnen (bruine iig) wol
en ik haal steeds kippen uit die eieren!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:12 schreef Cat22 het volgende:
*voelt zich achtergesteld met maar 10 kippen en geen melkboerderij*
Nou, die kleine aap loopt los net als Karel en hij heeft een kattenbel om dus ik hoor waar ie is want ik zie m niet eens lopen in t donker, maar die blijft echt heel goed bij de clubquote:
Katten zijn heul lief, net lag er eentje op mijn schoot te slapen en nu heb ik een warme onderbuik. een hond van 40 kilo hoef ik niet op schoot.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:16 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
van katten krijg je geen dankbaarheid, krassen in je vel,
en als je ze zat bent krijg je loempia
Een kattebel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou, die kleine aap loopt los net als Karel en hij heeft een kattenbel om dus ik hoor waar ie is want ik zie m niet eens lopen in t donker, maar die blijft echt heel goed bij de club
AAAAAAAAAAAAAAAAhquote:
Ga maar lopen miepen in FB, watjuuuhquote:
ik had laatst een eitje gekookt, en toen ik de schaal eraf haalde was hij helemaal bruin en druiperig, en de dooier was keihardquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:16 schreef tombolafan het volgende:
[..]
en ik haal steeds kippen uit die eieren!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🐙
ELISA!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:19 schreef Ingetje79 het volgende:
[..]
Ga maar lopen miepen in FB, watjuuuh
ik ben ook kattenfan hoor, maar iedereen hier loopt te boerderijen, en dan ga ik maar stangenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:18 schreef JJH het volgende:
[..]
Katten zijn heul lief, net lag er eentje op mijn schoot te slapen en nu heb ik een warme onderbuik. een hond van 40 kilo hoef ik niet op schoot.
[..]
Een kattebel.![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Bil heeft dat zelfde belletje een half jaar of zo om gehad, zo lang ie los liep ieg![]()
Mn buren hoorden het belletje en kregen helemaal een deja vu vanavond![]()
Tis zooo handig, zo hoor ik meteen of ie wakker is en waar ie uithangt
Ik heb 5 honden en nou heb ik geen idee wat die kleinste weegt, maar de 20 kilo komt ik nog niet aan hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben ook kattenfan hoor, maar iedereen hier loopt te boerderijen, en dan ga ik maar stangen
Alleen 's nachts mag ie m af, twas echt ff wennen toen Bil zn bel niet meer om hadquote:
Volgens mij zit ik nog niet op dat level. Of heb ik niet genoeg blauw geld.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:15 schreef tombolafan het volgende:
[..]
bamba heeft toch ook geen melkboerderij? of wel?
Moet je kopen he
Dus dat gaat goedkomen denk je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef oh-oh het volgende:
Bil heeft dat zelfde belletje een half jaar of zo om gehad, zo lang ie los liep ieg![]()
Mn buren hoorden het belletje en kregen helemaal een deja vu vanavond![]()
Tis zooo handig, zo hoor ik meteen of ie wakker is en waar ie uithangt
HHHaar!quote:
Happy Hippyquote:
en als je ze allemaal aan elkaar taped?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Ik heb 5 honden en nou heb ik geen idee wat die kleinste weegt, maar de 20 kilo komt ik nog niet aan hoor
Als jij nou gewoon een beetje bij zou houden wat er gepost wordt hier dan had je gelezen dat ie al in mn tas zitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik nog niet op dat level. Of heb ik niet genoeg blauw geld.![]()
[..]
Dus dat gaat goedkomen denk je?![]()
Heb je die DVD trouwens al gevonden?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:21 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
ik ben ook kattenfan hoor, maar iedereen hier loopt te boerderijen, en dan ga ik maar stangen
Nou , dan moet ik even goed nog wel een paar kilo tape gebruiken om over de 20 kilo te komenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:24 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
en als je ze allemaal aan elkaar taped?
Je moet 8 buren hebbenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:23 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Volgens mij zit ik nog niet op dat level. Of heb ik niet genoeg blauw geld.![]()
Daar heb ik Tombola voor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:24 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Als jij nou gewoon een beetje bij zou houden wat er gepost wordt hier dan had je gelezen dat ie al in mn tas zit
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:25 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Nou , dan moet ik even goed nog wel een paar kilo tape gebruiken om over de 20 kilo te komen![]()
Ik kan aan 8 buren komen maar ik mag er geen meer uitnodigen voor vandaag.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:26 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Je moet 8 buren hebben
en 10.000 coins
Oh ja, ik ging zoeken hoe je blauw geld krijgt...
Hey, dat wist ik hoor! Je vroeg het alleen niet!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:28 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Daar heb ik Tombola voor.
Tombola, wel bij de les blijven he!
Daar zit toch geen limiet aan???quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan aan 8 buren komen maar ik mag er geen meer uitnodigen voor vandaag.
En geen kadoos geven en zo. Blijkbaar zit ik aan mijn limiet.![]()
Ik ben toch ook zoooo omstuimig.![]()
![]()
Erg he? Ik heb zelfs virtueel een gat in m'n handenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:29 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik kan aan 8 buren komen maar ik mag er geen meer uitnodigen voor vandaag.
En geen kadoos geven en zo. Blijkbaar zit ik aan mijn limiet.![]()
Ik ben toch ook zoooo omstuimig.![]()
![]()
hahahahahaha ik nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:31 schreef Bamba het volgende:
[..]
Erg he? Ik heb zelfs virtueel een gat in m'n handen
Ik heb al een keer uitgebreidquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha ik niet
ik spaar nu voor uitbreiden
10.000 weer, maar ik ben al op 1/5
Koeien erin proppen... maar ik heb er nog maar 1 (hint voor cadeau...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:35 schreef Bamba het volgende:
[..]
Ik heb al een keer uitgebreid![]()
Maar wat kan je met die melkboederij?
Speurneus.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:31 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Daar zit toch geen limiet aan???
oh, zo kun je geld krijgen:
http://wiki.answers.com/Q(...)ee_cash_on_Farmville
Ik heb nu 6000!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:32 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahahahaha ik niet
ik spaar nu voor uitbreiden
10.000 weer, maar ik ben al op 1/5
Leuk!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik krijg net een berichtje van mn achterneefje (zn vader) van bijna 1 dat ie zn verjaardag viert en dat ik uitgenodigd ben en ik ben helemaal blij!!!!!!
![]()
![]()
quote:
Yay! Weet je al wat je gaat kopen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:37 schreef tombolafan het volgende:
Oh, ik krijg net een berichtje van mn achterneefje (zn vader) van bijna 1 dat ie zn verjaardag viert en dat ik uitgenodigd ben en ik ben helemaal blij!!!!!!
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Leuk!!!![]()
Ik zag vandaag een oud-collega in de winkel die een kleinzoon heeft van een jaar jonger dan Robin en die heeft net weer een zusje gekregen. Ik begon spontaan te rammelen
oh, daar gaat mijn plan van chiuaua-segwaysquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:42 schreef trovey het volgende:
![]()
[..]
op een hondje van destijds 900 gram te gaan staan is een heel slecht idee
Nee...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:43 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Yay! Weet je al wat je gaat kopen?
Ik ben al bezig met het kado voor mijn petekind (wordt 5). Angels Delight en Snowfairy sp zitten al in de Sneeuwwitje kadotas. Binnenkort maar eens vragen of ze nog kadowensen heeft.
Ik rammel ook al heel lang stiekem...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:40 schreef Bamba het volgende:
[..]
Leuk!!!![]()
Ik zag vandaag een oud-collega in de winkel die een kleinzoon heeft van een jaar jonger dan Robin en die heeft net weer een zusje gekregen. Ik begon spontaan te rammelen
Dat lijkt me lastig, als je in je leven eigenlijk nog niet 'toe' bent aan kinderen maar je eierstokken de tent uitrammelen. Maar dan denk ik ook dat voor alles een oplossing is te vinden als je écht kinderen wilt. En dan hopen dat het lukt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:48 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik rammel ook al heel lang stiekem...
Wat vervelend!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:49 schreef Bamba het volgende:
Mijn vriend wilt absoluut geen tweede![]()
Wij hebben heel veel afgezien met Robin de eerste tijd. Veel ziekenhuisopnames etc. Ik denk dat hij daar bang van geworden is, wat ook wel begrijpelijk is natuurlijk.
oh bah... Voor Robin alleen, of lag jij ook in het ziekenhuis? En is de kans op herhaling groot?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:49 schreef Bamba het volgende:
Mijn vriend wilt absoluut geen tweede![]()
Wij hebben heel veel afgezien met Robin de eerste tijd. Veel ziekenhuisopnames etc. Ik denk dat hij daar bang van geworden is, wat ook wel begrijpelijk is natuurlijk.
Ik heb je smile maar even aangepastquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:52 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Dat lijkt me lastig, als je in je leven eigenlijk nog niet 'toe' bent aan kinderen maar je eierstokken de tent uitrammelen. Maar dan denk ik ook dat voor alles een oplossing is te vinden als je écht kinderen wilt. En dan hopen dat het lukt natuurlijk.
[..]
Wat vervelend!Wil jij wel graag?
Kan me voorstellen dat de schrik erin zit als je een nare start hebt gehad, maar de kans dat dat met een tweede ook zo gaat is meestal heel klein (als er niks erfelijks inzit, zeg maar).
Hoe gaat het nu met Robin?
Sowieso zijn zwarte honden in het donker een slechte combi.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:42 schreef trovey het volgende:
![]()
[..]
Niks mis met een kattenbel....hebben mijn honden ook....struikel ik tenminste niet over ze als ze weer zo nodig direct achter me moeten lopen en 's nachts is het ook heel handig vooral bij Conchita want kleine zwarte hond en duister is geen goede combinatie...Conchita heeft er al eentje sinds pup....toen liep ze al constant vooor mijn voeten en om op een hondje van destijds 900 gram te gaan staan is een heel slecht idee
Ja, en als je het eens niet zo moeilijk had gemaakt...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:54 schreef Greys het volgende:
Wat lief dat sommigen van jullie het tournament al hebben ingevuld!![]()
Bamba, wat lastig... ik kan me ook wel weer voorstellen dat hij daarvan geschrokken is maar ik kan me jouw gevoel ook voorstellen!
Thanks.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:54 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Ik heb je smile maar even aangepast
quote:Ik ben er van overtuigd dat ik ooit moeder wordt, dus wat dat betreft maak ik me nog geen zorgen hoor
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:47 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
oh, daar gaat mijn plan van chiuaua-segways
We vinden het zelf ook moeilijk, Tha_Erik heeft de nummers door een at random kiezer op internet gehaald en dit kwam er uit. Maar hoe kan ik nou kiezen tussen Celine Dion en Vicky Leandrosquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Ja, en als je het eens niet zo moeilijk had gemaakt...
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
Ik wilde gaan slapen, maar het beddengoed zit nog in de droger en is nog niet droog.
De bak was halverwege vol en dus was hij afgeslagen. Fail
Daarom belletjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:55 schreef JJH het volgende:
[..]
Sowieso zijn zwarte honden in het donker een slechte combi.
Ik heb weleens gehad dat ik het laatste rondje liep met de hond van mijn ouders liep. Aan het begin van het park dat beest lost, binnen 5 tellen kwijt, en aan het eind van het rondje zat ie me al netjes op te wachten.![]()
quote:
Ik ga hem ook invullen Greys. Echt waar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:57 schreef Greys het volgende:
[..]
We vinden het zelf ook moeilijk, Tha_Erik heeft de nummers door een at random kiezer op internet gehaald en dit kwam er uit. Maar hoe kan ik nou kiezen tussen Celine Dion en Vicky Leandros
Dat was nog in Meppel, maar soms was ze wel eens nat ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:58 schreef trovey het volgende:
[..]
Daarom belletje...zeker al je langs de Nieuwe Vecht loopt in het pikkedonker en je hondjes hebt die altijd op de schuine kant moeten plassen en poepen want dat vinden ze heel handig
Je hebt 1 setje dekbedhoes met slopenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:55 schreef Greys het volgende:
Ik wilde gaan slapen, maar het beddengoed zit nog in de droger en is nog niet droog.
De bak was halverwege vol en dus was hij afgeslagen. Fail
Je moet het samen leuk hebben.quote:
Da's ook niet handig.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:59 schreef Greys het volgende:
[..]
Het stomme is dat we hiervoor altijd één groot dekbed hadden en sinds niet al te lang twee aparte
En daarvoor heb ik nog maar één set beddengoed dus ik moet echt wachten
Ik heb er akelig veel, wel een stuk of vier. En bij elke set een soort van bijpassende pyjama (qua kleur)quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt 1 setje dekbedhoes met slopen....als bij mij het ene in de was zit gaat de andere erop...altijd dus wel een setje aanwezig dus ik zou altijd op tijd naar bed toe kunnen
En waarom wil hij niet dan? Puur de angst om het weer mee te maken?quote:
quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:00 schreef JJH het volgende:
[..]
Dat was nog in Meppel, maar soms was ze wel eens nat ja.
Dan vond mevrouw het handig om even een rondje te zwemmen.
Bijpassende pyjamaquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er akelig veel, wel een stuk of vier. En bij elke set een soort van bijpassende pyjama (qua kleur).
Daarom en ik koester vooral ook wat ik wél heb en dat is Robinquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:01 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Je moet het samen leuk hebben.En als dat zo is dan heb je al heel wat.
En wie weet, als Robin het goed blijft doen en jij lekker in je vel zit, dat je vriend alsnog van gedachten verandert.
Die 1,5 gup in de parkvijver begint gelukkig niet aan een volwassen hond van dik 30 kilo.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:02 schreef trovey het volgende:
[..]
Die van mij haten zwemmen....en dat lijkt me ook niet zo'n goed idee met die snoeken hier...straks ziet een snoek ze aan voor een smakelijk hapje
Da's makkelijk met wassen. Kan alles in één trommel!quote:
Oh.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:02 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Ik heb er akelig veel, wel een stuk of vier. En bij elke set een soort van bijpassende pyjama (qua kleur).
Ik heb wel meer sets maar die zijn allemaal voor het oude dekbed nog (220x240) en we hebben sinds niet al te lang nieuwe aparte 1-pers. dekbedden dus daar heb ik nog maar 1 setje voor jaquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:00 schreef trovey het volgende:
[..]
Je hebt 1 setje dekbedhoes met slopen....als bij mij het ene in de was zit gaat de andere erop...altijd dus wel een setje aanwezig dus ik zou altijd op tijd naar bed toe kunnen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |