Heeft niet een of andere Broccoliquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:51 schreef JJH het volgende:
Er kwam een vrouw voorbijin de opening credits die Barbara Broccoli heet.![]()
En dit is degene met Krabbé, hollands glorie potverdorie!
Bamba, denk je dat jouw buren het goed vinden als ik ze ook toevoeg? Ik wil groeienquote:
Haha vast wel hoor!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bamba, denk je dat jouw buren het goed vinden als ik ze ook toevoeg? Ik wil groeien
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:01 schreef tombolafan het volgende:
[..]
Bamba, denk je dat jouw buren het goed vinden als ik ze ook toevoeg? Ik wil groeien
Wat staat er allemaal in?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Ml-etje het volgende:gegeten en bijgelezen
Ik ga nog wel langs de DA zelf overigens hoor.
Heb net even het medisch dossier doorgeploegdnever mind
Doe eens lief?quote:
Zo erg?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Ml-etje het volgende:
gegeten en bijgelezen
Ik ga nog wel langs de DA zelf overigens hoor.
Heb net even het medisch dossier doorgeploegdnever mind
*laatst bij wokrestaurant de kok mijn kip +groenten in de heetste kerriesaus laten wokken die ze hadden, en had er nog gesneden pepertjes ingedaanquote:
Damnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:05 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
*laatst bij wokrestaurant de kok mijn kip +groenten in de heetste kerriesaus laten wokken die ze hadden, en had er nog gesneden pepertjes ingedaan![]()
dus dat zegt lekker helemaal niks
Ik zou als ik de poes was je voorlopig niet meer begroetenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
En dan ga je je toch wat in je hoofd halen.![]()
Dus net naar de kattekamer, geen Yoko te zien. Ik roep van binnen uit (zonder zelfs het raam open te maken). Binnen 5 seconden KLEPPERDEKLEP en Yoko is binnen.
QWEA!!!!!!!!!!!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Ik moet vragen wat je van dr motquote:
You're getting the silence treatment!quote:
Hoe lief!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
Dus net naar de kattekamer, geen Yoko te zien. Ik roep van binnen uit (zonder zelfs het raam open te maken). Binnen 5 seconden KLEPPERDEKLEP en Yoko is binnen.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:06 schreef Cat22 het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dat ik in paniek ga zoeken en dan komen ze ook heel blij aangerend...
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |