Dj van 3fm om 19 uur kan je hem weer heurenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:06 schreef Choad het volgende:
Wie is Domien en wat is z'n probleem trouwens
Oke is die goed anders ga ik denk ik naar de Albert Heijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:07 schreef Paul het volgende:
[..]
Dj van 3fm om 19 uur kan je hem weer heuren
Laat zien dan jongequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:08 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
bekijk ook mijn tweet naar hem en die van hem naar mij weer.
neits aan de hand.
Mensen die op FOK! zittenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:10 schreef Loveless85 het volgende:
Oh ja ik vergat nog iets![]()
![]()
Twitteraars![]()
![]()
![]()
Tweeten naar elkaar![]()
Nee, Disney Radio. Wil graag ook Emily Osment luisterenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:11 schreef Paul het volgende:
[..]
Je luistert zeker naar MileyCyrusRadio
Ik wil graag zonder, maar het mag niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:13 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Mensen die tig tags achter hun naam hebben staan omdat ze kroewgeil zijn![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Paul, het is allang klaar man. Was een misverstand.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:14 schreef Paul het volgende:
Ah, gelukkig helpt Sunchaser fiets al
[ afbeelding ]
Wat is er nou een misverstand aan danquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Paul, het is allang klaar man. Was een misverstand.
Er stond geen tag in de TT van dat bericht. Dus ging ie flippen. Dat de FP zo slecht is en blablablaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat is er nou een misverstand aan dan
Tag voor de TTquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er stond geen tag in de TT van dat bericht. Dus ging ie flippen. Dat de FP zo slecht is en blablabla
en toen zei ik: er moest nog een tag voor en toen zei hij: +1
en toen zei ik: kusje voor je moeder
en toen zei hij: Nee voor jouw moeder
en toen ze ik weer: Onze moeders
en toen kwam jij en zei jij: OOOORLOG
en ik zei: PRIJZEN!
En toen gingen jullie met juliie slappen lulletjes zwaardvechten en maakten de moeders een lekker glaasje vers geperste sinaasappelsap?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er stond geen tag in de TT van dat bericht. Dus ging ie flippen. Dat de FP zo slecht is en blablabla
en toen zei ik: er moest nog een tag voor en toen zei hij: +1
en toen zei ik: kusje voor je moeder
en toen zei hij: Nee voor jouw moeder
en toen ze ik weer: Onze moeders
en toen kwam jij en zei jij: OOOORLOG
en ik zei: PRIJZEN!
Zijn geen echte rapen he zijn spreekwoordelijke rapenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Paul het volgende:
Oh zie het al [advertorial]
Doe je dat nou alleen omdat een 3fm dj tegen je begint te zeuren tssssssss
Normaal doe je dat nooit, ik dacht dat jij een sterke jongeman was, met een eigen mening. Een soort Johan Derksen van fok, maar nee. Als een 3fm dj tegen je begint dan zijn de rapen gaar ( de spreekwoordelijke dan he )
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:22 schreef yvonne het volgende:
Leg eerst eens uit wie Domien nou weer is, dan lullen we verder.
quote:Domien Verschuuren
Domien Verschuuren (Tilburg, 27 januari 1988) is een radio-dj voor de NPS op 3FM.
De radiocarrière van Domien begon al op jonge leeftijd thuis op zijn kamer waar hij programma's maakte voor zijn familie. In de loop van de jaren 90 kwam hij terecht bij de Lokale Omroep Goirle waar hij in de kinderredactie zat van het programma Hatjewat, wekelijks maakte een aantal van de redactieleden het programma dat tussen 12:00 en 13:00 uitgezonden wordt tot de dag van vandaag. Toen Domien naar de brugklas ging heeft hij wegens tijdgebrek hiermee moeten stoppen.
In 2002 besloot Domien om te beginnen met internetradio. Hij heeft programma's gemaakt voor stations als Now FM, WebJam Radio, Sundance Radio, HotShot Radio en ActionRadio.nl. In de zomer van 2004 besloot hij om te stoppen met internetradio en te solliciteren voor een eigen programma op de lokale omroep van Eindhoven, Radio E-FM.
Op Radio E-FM kreeg Verschuuren al snel zijn eigen wekelijkse avondprogramma, wat uiteindelijk uitliep in een wekelijkse show op de zaterdagmiddag. Eind januari 2006 besloot hij te stoppen bij Radio E-FM.
Ondertussen in 2004 begon Domien weer aan een programma op een internetradiozender, ditmaal voor Actionradio. In april 2005 stopte hij daar.
Domien ging vervolgens de succesvolle podcast Koelcast maken. Tot 11 januari 2006 heeft hij hier 50 wekelijkse afleveringen voor gemaakt.
Vervolgens ging Domien opnieuw internetradio maken, ditmaal bij KXradio. Hier was hij tot april 2007 te horen met het programma 'Door en Door Domien', een naam die hij eerder heeft gebruikt tijdens zijn tijd op Radio E-FM.
Sinds eind april 2006 is Verschuuren tevens te horen op de landelijke publieke radiozender 3FM in de uitzendtijd van de NPS.
Hier maakte hij tot eind december 2007 het nachtprogramma Domien en verzorgde hij sinds september 2006 de productie voor het wekelijkse programma Ekstra weekend. Sinds 2008 heeft Domien zijn eigen programma's op de zaterdagavond en donderdagnacht, Weekend DNA en Nacht DNA, samen met Annemieke Schollaardt.
In 2007 won Domien de Marconi-award voor 'beste aanstormend talent'.
Vanaf 29 september 2008 presenteert Domien elke doordeweekse nacht van 04.00 tot 06.00 bij de NPS het programma Domien is Wakker. Inmiddels is het programma Nacht DNA gestopt. Domien: “Ik ben onbeschrijfelijk blij met deze kans. Ik heb me in de 3FM DJ opleiding kunnen ontwikkelen als radio dj, maar nu krijg ik de kans om heel veel vlieguren te maken. Elke dag een programma maken is toch de droom van elke dj.”[1]
Vanaf februari 2009 begint Domien aan een nieuw radioprogramma op 3FM. Het programma zal Domien is wakker! blijven heten, maar wordt omgedoopt tot de ochtendshow in het weekend. Hij zal hierdoor niet meer doordeweeks, maar wel elke zaterdag en zondag te horen zijn van 07.00 tot 10.00 uur.
Vanwege zijn ochtendprogramma in het weekend stopt hij vanaf 7 maart dat jaar met het programma Weekend DNA, wat vanaf 7 maart door Annemieke Schollaardt solo gepresenteerd zal worden
Fok is altijd als 1equote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:24 schreef JJH het volgende:
En daarnaast: Fok zien als goede nieuwssite.
Mensen die cabaret napratenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:24 schreef Choad het volgende:
[..]
Zijn geen echte rapen he zijn spreekwoordelijke rapen
Nee paul, in tegenstelling tot de radio kan je op FOK! zien dat iets reclame is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Paul het volgende:
Normaal doe je dat nooit, ik dacht dat jij een sterke jongeman was, met een eigen mening. Een soort Johan Derksen van fok, maar nee. Als een 3fm dj tegen je begint dan zijn de rapen gaar ( de spreekwoordelijke dan he )
net als van dat laken en pak?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Paul het volgende:
Maaaaaaar dit is voor het eerst dat er een advertorial tag voor een niewsbericht komt te staan, dat bedoel ik, heb je dat gedaan omdat Domien dat zei?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee paul, in tegenstelling tot de radio kan je op FOK! zien dat iets reclame is.![]()
Op de radio denk je dat je naar een tof programma aan het luisteren bent terwijl het gewoon een of ander goedkoop gesprek is voor een nieuwe singel of een andere aandachtsgeile artiest.
Hier wordt meer nieuws gepost dan bijvoorbeeld nu.nl hoor en hier kan je reacties geven op het nieuwsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:24 schreef JJH het volgende:
En daarnaast: Fok zien als goede nieuwssite.
Nee, advertorial staat beter dan aankondiging.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Maaaaaaar dit is voor het eerst dat er een advertorial tag voor een niewsbericht komt te staan, dat bedoel ik, heb je dat gedaan omdat Domien dat zei?
Ohquote:
Ik heb die grap bedacht hoor is al jaren online te vinden zou best kunnen dat een cabaretier hem heeft overgenomen, is wel bij meer van mijn sketches gebeurdquote:
Maar het was wel de 1e keer toch, zit je nou om mijn vraag heen te brijenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, advertorial staat beter dan aankondiging.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:22 schreef yvonne het volgende:
Leg eerst eens uit wie Domien nou weer is, dan lullen we verder.
Ok thx, kom je in je fantopicquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Er is geen oorlog. Wat mijn 'probleem' was (zoals het hier zo mooi uitgelegd wordt), is dat er een stuk wervende tekst geschreven werd onder de kop/categorie 'Nieuws'. Vervolgens is er [Aankondiging] aan de titel toegevoegd en vond ik het wel prima.
Precies waarom ik fok! niet echt gebruik als nieuwssite.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ken jou wel, Yvonne.![]()
Er is geen oorlog. Wat mijn 'probleem' was (zoals het hier zo mooi uitgelegd wordt), is dat er een stuk wervende tekst geschreven werd onder de kop/categorie 'Nieuws'. Vervolgens is er [Aankondiging] aan de titel toegevoegd en vond ik het wel prima.
Ik herken het beeld wat je nu schetst totaal niet. Verder verwijs ik je door naar de persvoorlichter van FOK!.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar het was wel de 1e keer toch, zit je nou om mijn vraag heen te brijen![]()
Echt een journalist ben je he
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
99% van de hier geopende topics zijn ook aandachtgeilerij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee paul, in tegenstelling tot de radio kan je op FOK! zien dat iets reclame is.![]()
Op de radio denk je dat je naar een tof programma aan het luisteren bent terwijl het gewoon een of ander goedkoop gesprek is voor een nieuwe singel of een andere aandachtsgeile artiest.
Iets verder bukken Paul, we kunnen er zo niet bij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok thx, kom je in je fantopic
[3fm] Domien Verschuuren
Nou nou nou..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:49 schreef Trust_live het volgende:
Nou dan kankerd ie toch lekkerop, care/
Schoffeer die jongen op de radioquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
Wie heet er overigens als man nou Domien![]()
quote:
Eigenlijk hé, zou je dus willen dat hij dood was.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:27 schreef koemleit het volgende:
Domienaltijd zo irritant op de vroege ochtend in het weekend als ik moet werken... loop je daar met je brakke kop... krijg je domien er nog eens overheen...
dan wil ik echt dat ik nooit geboren was.
dat kan ik niet uit m'n stukje halen snorry.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk hé, zou je dus willen dat hij dood was.
Soort van 'wens' zou je het kunnen noemen?
Geeft niet, dan was mijn eerdere post gebaseerd op een misverstand.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:30 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat kan ik niet uit m'n stukje halen snorry.
word upquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
PAUL HOU GODVERDOMME JE GESLIJM EENS VOOR JE
Sorry dat ik verstand van radio hebquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
PAUL HOU GODVERDOMME JE GESLIJM EENS VOOR JE
sorry dat niemand een schijt geeft.quote:
Ik zal voortaan net zo chagrijnig zijn als jij op de vroege ochtend.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:27 schreef koemleit het volgende:
Domienaltijd zo irritant op de vroege ochtend in het weekend als ik moet werken... loop je daar met je brakke kop... krijg je domien er nog eens overheen...
dan wil ik echt dat ik nooit geboren was.
Ik vind het echt zo bizar hoeveel opgekropte woede er in die Fok!-lijfjes zit hier. Waarom toch? Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat een geenstijl homo met zn "+1".
en maar haten op fok, klapjosti.
LAAT ONS GEWOON MET RUST ENGE GAYLORDquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo bizar hoeveel opgekropte woede er in die Fok!-lijfjes zit hier. Waarom toch? Wat is het probleem?
Ik val om van het lachen hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
LAAT ONS GEWOON MET RUST ENGE GAYLORD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*KRASKRASKRAS*
Mosshobje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:59 schreef Peter het volgende:
Ik zie al een nieuw duo, Domien en Mosshobje een ochtendshow
"Lijfjes" zegt de plank.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo bizar hoeveel opgekropte woede er in die Fok!-lijfjes zit hier. Waarom toch? Wat is het probleem?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:08 schreef Paul het volgende:
Domien, Timur, Coen, Sander, Giel, Jelmer, Bertje, Robbie, Paul R, allemaal heroes
Persoonlijk vind ik de playlist van 3FM wel degelijk verschillen van 538, al heb je wel gelijk dat de dancemuziek steeds meer overheerst (op alle radiozenders).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:12 schreef Stofje het volgende:
Zeg, Domien. Kun jij me misschien uitleggen waarom 3FM eigenlijk zo weinig verschilt van 538, Veronica en andere commerciële stations? Jullie zenden alleen rond Pinkpop en Lowlands wat alternatievere muziek uit, maar de rest van het jaar is het toch top 40. Waarom hoor ik zo weinig hiphop, zo weinig metal, zo weinig ... vul het genre maar in? Ik vind 3FM echt inwisselbaar voor 538 en dat is toch niet de bedoeling van deze publieke zender.
Zo waarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:12 schreef Stofje het volgende:
Zeg, Domien. Kun jij me misschien uitleggen waarom 3FM eigenlijk zo weinig verschilt van 538, Veronica en andere commerciële stations? Jullie zenden alleen rond Pinkpop en Lowlands wat alternatievere muziek uit, maar de rest van het jaar is het toch top 40. Waarom hoor ik zo weinig hiphop, zo weinig metal, zo weinig ... vul het genre maar in? Ik vind 3FM echt inwisselbaar voor 538 en dat is toch niet de bedoeling van deze publieke zender.
3FM heeft de nare eigenschap om van die net-niet bandjes nét iets teveel in het zonlicht te zetten als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:14 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de playlist van 3FM wel degelijk verschillen van 538, al heb je wel gelijk dat de dancemuziek steeds meer overheerst (op alle radiozenders).
Natuurlijk is de hoofdmoot mainstream, omdat anders niemand meer luistert, de reclameinkomsten kelderen en de omroep de deuren kan sluiten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:12 schreef Stofje het volgende:
Veronica, Qmusic, 3fm, 538quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:14 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de playlist van 3FM wel degelijk verschillen van 538, al heb je wel gelijk dat de dancemuziek steeds meer overheerst (op alle radiozenders).
Welnee. Daar gaat het me helemaal niet om. Nogmaals, haters genoeg. Ik heet jullie van harte welkom. Maar echt, die toon waarop. Man man manquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:21 schreef Paul het volgende:
STOMMERDS DOOR JULLIE WIL DOMIEN VAN FOK AF![]()
[3FM #1922] What would you do 555
Domste opmerking evah, tuurlijk draait Veronica oude meuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Trouwens Veronica draait alleen maar oude meuk, daar kom je écht weinig top 40 tegen.
Damn, nu kan ik geen matties worden met Domien.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:21 schreef Paul het volgende:
STOMMERDS DOOR JULLIE WIL DOMIEN VAN FOK AF![]()
[3FM #1922] What would you do 555
Je hebt gelijk Domien, leuk dat je bij actionradio hebt gezeten vroeger.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Welnee. Daar gaat het me helemaal niet om. Nogmaals, haters genoeg. Ik heet jullie van harte welkom. Maar echt, die toon waarop. Man man man
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat dit over het topic in KLB? Welkom in KLB zou ik dan zeggen, het afvoerputje van FOK!![]()
Kneuzenkermis daar, moet je ver van wegblijven
Only if you do it in boxxy style.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef Paul het volgende:
Ik sta op het punt om een videotopic te maken hier over deze wilde avond
Iemand anders meldde net dat vernonica veel top40 draait. Dat was pas dom.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Domste opmerking evah, tuurlijk draait Veronica oude meuk.
Veronica is de zender voor 80's en 90's muziek dat is hun zenderprofiel zeg maar.
Net als 100 p.nl zoveel procent nederlandstalig moet draaien verplicht.
Wel top 40 uit andere jaargangenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Iemand anders meldde net dat vernonica veel top40 draait. Dat was pas dom.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Only if you do it in boxxy style.
Hij kent mequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Dat is wel gaaf ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel top 40 uit andere jaargangen
Top 40 hitdossier!
I've known better ones. Maar ik probeer wel vriendjes te worden met Domien.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:28 schreef 9611Niels het volgende:
Is dit nog een beetje een interessante rel?
Geen, je zit in KLB, de anus van FOK!, niet op lettenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Even quoten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen, je zit in KLB, de anus van FOK!, niet op letten
Ja, want die onwijs volwassen reacties van Danny uit je sig waren ook in KLB toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen, je zit in KLB, de anus van FOK!, niet op letten
Nee :^quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, want die onwijs volwassen reacties van Danny uit je sig waren ook in KLB toch?
Oh nee
Dit noem ik geen dissen, maar kritiek geven.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:05 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitter.com/Domien/status/7947371468
Link waar hij naar verwijst:
[Advertorial] Nieuwe TV spot 'The Wolfman'
Potverdorie hoe durft hij mijn oogappeltje Surveillance fiets zo te kijk te zetten? Bespottelijk
De senseo pruttelt alquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit noem ik geen dissen, maar kritiek geven.
Niets aan de hand, ga maar rustig koffie drinken.
Hij is zelf dus een stúk volwassener, dat blijkt wel weerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zie twitter:
http://twitter.com/Domien/status/7955984123
Beetje jammer weer.
Beetje respect voor deze 3fm dj mag wel, deze jongen is nog maar 24 en zit al op prime time van 3fm.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is zelf dus een stúk volwassener, dat blijkt wel weer![]()
Mekkeren om een ontbrekende tag en dan verwachten dat iedereen je met 'u' en 'meneer' aanspreekt
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Beetje respect voor deze 3fm dj mag wel, deze jongen is nog maar 24 en zit al op prime time van 3fm.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:03 schreef Pinkerton het volgende:
Paul, is dat niet van Jean-Michel Jarre op jouw Twitter achtergrond?
'Wederom de KLB-kneuzen'quote:
quote:
Buiten KLB vind je dit niet. Dat. Onredelijk. Fiets zegt al heel vaak dat het al opgelost is en het niet verder opgeblazen moet worden. Vervolgens gaat iedereen een ingang vinden om nog ff lekker te rellen. Doe es niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'Wederom de KLB-kneuzen'
Slaat nergens op, dat soort reacties waren ook in andere topics heus gekomen, en natuurlijk zijn ze flink erover, maar hij verwacht kusjekroel nadat hij zelf begint te mierenneuken? Terwijl je bij 3FM soms gestoord word van de hoeveelheid promotie voor bandjes/evenementen/films/watdanook ze hypen
kom het niet vaak tegen. Tevens is dit geen uitnodiging.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
Dan had Fiets het moeten sluiten, die kent ook z'n pappenheimers wel en dit topic staat notabene in z'n AT.
En óók in andere subfora roept er heus wel iemand 'wat een klapjosti' oid
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
kom het niet vaak tegen. Tevens is dit geen uitnodiging.
kom nou, meneer is 24, geen onzeker meisje van 15.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat een geenstijl homo met zn "+1".
en maar haten op fok, klapjosti.
Wat mod jij ook alweer?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
kom het niet vaak tegen. Tevens is dit geen uitnodiging.
Heb je genoten van je optreden, aandachtsjunk?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is zelf dus een stúk volwassener, dat blijkt wel weer![]()
Mekkeren om een ontbrekende tag en dan verwachten dat iedereen je met 'u' en 'meneer' aanspreekt
fiets ging ik te ver?quote:
Maar wel mijn klapjosti'squote:
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar wel mijn klapjosti's![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Geen idee
wie ben je eigenlijk?
quote:
Zet hem nu aan PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR (drilboorgeluid)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is je Senseo nog niet op? Snel drinken!
Wie is 24?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
[..]
kom nou, meneer is 24, geen onzeker meisje van 15.
jij toch, of 23 ofzo.quote:
Joehoe?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij kent me
Maar vertel eens, want daar ben ik nieuwsgierig naar:
waarom kijk je niet meer zo vaak op FOK! en waar haal je dan je nieuws vandaan
ja, ik zat wel dichtbij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
21. Maar leuk geprobeerd, hoor. Je zat dichtbij.
Bijna 22 als de wiki niet liegtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
21. Maar leuk geprobeerd, hoor. Je zat dichtbij.
ESF is een deurtje verder homofiele dakduifquote:
De optie 'Nee, maar ik luister wél soms 3FM' ontbreekt en is redelijk essentieel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:45 schreef Peter het volgende:
Poll: Luister je wel eens naar domien is wakker?Ja Nee, ik luister geen 3fm Nee, ik luister geen radio
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Maak een nieuwequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
De optie 'Nee, maar ik luister wél soms 3FM' ontbreekt en is redelijk essentieel.
Als je nu nee stemt luister je óf nooit radio, óf nooit 3FM
Er bloeit hier wat opquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:46 schreef Peter het volgende:
Yvon, hij is ouder dan 19, maar heeft wel een TV-gezicht
quote:
ik luister niet naar neequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:52 schreef Loveless85 het volgende:
Poll: Luister je weleens naarNee, maar luister wel soms 3FM Nee, luister geen 3FM Nee, luister geen radio Ja!
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
En dat is een positief iets?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:22 schreef koemleit het volgende:
elke andere user was lachend weggehoond...
Jaquote:
en dat is ook de reden dat dit soort items voortaan niet meer in de nieuwstracker verschijnen maar gewoon zo'n aankeiler image op de index krijgen of in sitemeldingen verschijnen (sitenieuws krijgt in de nieuwe layout een aparte tracker waar statusmeldingen, acties, promoties ed in kunnen). De nieuwstracker blijft dan vrij voor; het nieuwsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:34 schreef zovty het volgende:
[..]
99% van de hier geopende topics zijn ook aandachtgeilerij.
Die van mij in ieder geval wel.
Ik vind overigens ook dat de betreffende 3fm dj gelijk heeft, ik stoor me ook aan dat soort berichten en is onder andere de reden dat ik er zelden kom.
hallo, wie ben jij?quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Dit topic is voor mij het startsein KLB verder te vermijden.
Ik wil de mods nog bedanken die het desondanks deze puinzooi aardig weten vol te houden, aan hen lag het zeker niet.
MVG,
Ofyles2
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 23:41 schreef Danny het volgende:
Direct die twitter erachteraan is dan redelijk sneu te noemen. 'ik kom al tijden niet meer op fok en nu weet ik weer waarom'. Blijf dan gewoon weg en maak je er niet druk over denk ik dan. Maar goed, ik weet weer waarom ik niet naar 3FM luister
quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
Ik wil de mods nog bedanken die het desondanks deze puinzooi aardig weten vol te houden, aan hen lag het zeker niet.
MVG,
Ofyles2
Ik hecht er geen waarde aan, maar ik probeer op een directe en nette manier klagers hun ongelijk te bewijzen als dat nodig is. Sommigen gaan op topicstarters in als Axel Witsel op Marcin Wasilewski...quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:18 schreef Equites het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Mensen die waarde hechten aan wat er in KLAAGbaak gezegd wordt. LULZ. We zitten hier juist om alleen maar te kankeren, daar is deze plek voor bedoeld.
Wat is het nut van deze vraag?quote:
quote:Op zaterdag 2 januari 2010 09:38 schreef Paul het volgende:
Wat vinden jullie van dit talentje?
Hij is zo goed omdat hij van fokradio afkomt
Dus ik denk dat er voor mij ook nog toekomst is als dj
Hier zijn bio
[ afbeelding ]
Domien Verschuuren (Tilburg, 27 januari 1988) is een radio-dj voor de NPS op 3FM.
De radiocarrière van Domien begon al op jonge leeftijd thuis op zijn kamer waar hij programma's maakte voor zijn familie. In de loop van de jaren 90 kwam hij terecht bij de Lokale Omroep Goirle waar hij in de kinderredactie zat van het programma Hatjewat, wekelijks maakte een aantal van de redactieleden het programma dat tussen 12:00 en 13:00 uitgezonden wordt tot de dag van vandaag. Toen Domien naar de brugklas ging heeft hij wegens tijdgebrek hiermee moeten stoppen.
In 2002 besloot Domien om te beginnen met internetradio. Hij heeft programma's gemaakt voor stations als Now FM, WebJam Radio, Sundance Radio, HotShot Radio en ActionRadio.nl.![]()
In de zomer van 2004 besloot hij om te stoppen met internetradio en te solliciteren voor een eigen programma op de lokale omroep van Eindhoven, Radio E-FM.
Op Radio E-FM kreeg Verschuuren al snel zijn eigen wekelijkse avondprogramma, wat uiteindelijk uitliep in een wekelijkse show op de zaterdagmiddag. Eind januari 2006 besloot hij te stoppen bij Radio E-FM.
Ondertussen in 2004 begon Domien weer aan een programma op een internetradiozender, ditmaal voor Actionradio. In april 2005 stopte hij daar.
Domien ging vervolgens de succesvolle podcast Koelcast maken. Tot 11 januari 2006 heeft hij hier 50 wekelijkse afleveringen voor gemaakt.
Vervolgens ging Domien opnieuw internetradio maken, ditmaal bij KXradio. Hier was hij tot april 2007 te horen met het programma 'Door en Door Domien', een naam die hij eerder heeft gebruikt tijdens zijn tijd op Radio E-FM.
Sinds eind april 2006 is Verschuuren tevens te horen op de landelijke publieke radiozender 3FM in de uitzendtijd van de NPS.
Hier maakte hij tot eind december 2007 het nachtprogramma Domien en verzorgde hij sinds september 2006 de productie voor het wekelijkse programma Ekstra Weekend. Sinds 2008 heeft Domien zijn eigen programma's op de zaterdagavond en donderdagnacht, Weekend DNA en Nacht DNA, samen met Annemieke Schollaardt.
[ afbeelding ]
In 2007 won Domien de Marconi-award voor 'beste aanstormend talent'.
Vanaf 29 september 2008 presenteert Domien elke doordeweekse nacht van 04.00 tot 06.00 bij de NPS het programma Domien is Wakker. Inmiddels is het programma Nacht DNA gestopt. Domien: “Ik ben onbeschrijfelijk blij met deze kans. Ik heb me in de 3FM DJ opleiding kunnen ontwikkelen als radio dj, maar nu krijg ik de kans om heel veel vlieguren te maken. Elke dag een programma maken is toch de droom van elke dj.”[1]
Vanaf februari 2009 begint Domien aan een nieuw radioprogramma op 3FM. Het programma zal Domien is wakker! blijven heten, maar wordt omgedoopt tot de ochtendshow in het weekend. Hij zal hierdoor niet meer doordeweeks, maar wel elke zaterdag en zondag te horen zijn van 07.00 tot 10.00 uur.
Vanwege zijn ochtendprogramma in het weekend stopt hij vanaf 7 maart dat jaar met het programma Weekend DNA, wat vanaf 7 maart door Annemieke Schollaardt solo gepresenteerd zal worden.
[ afbeelding ]
En dit is helemaal treurig.quote:Op woensdag 20 januari 2010 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
MVG,
Ofyles2
TREIIIIINENquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hecht er geen waarde aan, maar ik probeer op een directe en nette manier klagers hun ongelijk te bewijzen als dat nodig is. Sommigen gaan op topicstarters in als Axel Witsel op Marcin Wasilewski...
[..]
Wat is het nut van deze vraag?
Arme knulquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:09 schreef Ofyles2 het volgende:
MVG,
Ofyles2
Domienquote:Op woensdag 20 januari 2010 04:54 schreef Stefan het volgende:
Onlangs zei je nog wat anders Paul
[..]
Zie mijn quote op Stefanquote:Op woensdag 20 januari 2010 05:06 schreef de_boswachter het volgende:
Lol.
Paul is een anusriddertje die met alle winden meewaait, zo zien we maar weer.
Evengoed: Domien
Radioquote:Op woensdag 20 januari 2010 10:15 schreef wise het volgende:
Radio luisteren¡¡ We leven niet in de jaren 90.
Ga dan lekker het ongelijk bewijzen op een ander forum johquote:Op woensdag 20 januari 2010 00:32 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik hecht er geen waarde aan, maar ik probeer op een directe en nette manier klagers hun ongelijk te bewijzen als dat nodig is. Sommigen gaan op topicstarters in als Axel Witsel op Marcin Wasilewski...
[..]
Wat is het nut van deze vraag?
Wie is Silverlady Marijke?quote:Op woensdag 20 januari 2010 13:27 schreef SilverladyFan het volgende:
Domien, ik vind je wel goed. Misschien kun jij nu 'in de stoel bij' presenteren nu Silverlady Marijke van haar voetstuk is gevallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |