Het is officieel gevonden door Penisbaard, in het topic: Mensen die zeggen dat Jeroen Stevens niet met gevoel zingtquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:25 schreef Lundegaard het volgende:
OMG![]()
Hulde TS, voor het delen van deze meuk.
Interview met Wim Vos.. Na 20 seconden kijken al legendarisch.![]()
Moest lachen.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:39 schreef zovty het volgende:
Ik durf ze niet allemaal te bekijken, ik ben bang dat ik kanker in mijn hoofd krijg.
Ik overweeg zelfs een TR doen wegens gevaar voor de gezondheid.
Ontsnapte TBS-erquote:Op zaterdag 9 januari 2010 22:36 schreef Penisbaard het volgende:
In het interview metZanger Petro
hebben ze het er nog over dat zelfs 100%NL niet op Zanger Petro zit te wachten. En volgens de silverlady is er niet zoiets als een B-artiest, want iedereen doet even hard zijn best.
Die lul van DWDD kan er ook wat van.quote:Mensen die totaal niet kunnen interviewen
Zanger Petro is een van de meest charismatische zangers van de afgelopen 50/60 jaar. Ik zet hem dan ook moeiteloos in een rijtje als Frank Sinatra, Dean Martin, Elvis Presley en Bing Crosbyquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die zanger
Is trouwens verschrikkelijk . Jammer dat de echte artiest zich er niet druk om maakt om een fan filmpje.
Dit.quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Die lul van DWDD kan er ook wat van.
Dat moet haast wel 1 van de meest irritante interviewers van heel Nederland zijn
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:01 schreef vosss het volgende:
[..]
Die lul van DWDD kan er ook wat van.
Dat moet haast wel 1 van de meest irritante interviewers van heel Nederland zijn
Matthijs van Nieuwkerk (#21023231)quote:
quote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:32 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
[..]
Matthijs van Nieuwkerk (#21023231)
Inderdaad, ik stoor me er mateloos aanquote:Op zaterdag 9 januari 2010 23:36 schreef Penisbaard het volgende:
Die zilveren dame spreekt Petro uit als "Pedro", wat een hoer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |