Ik geloof je wederomquote:Op maandag 28 december 2009 19:47 schreef Vierkantblokje het volgende:
Ik vond hem wel cool maar nu niet meer hoor
omdat ik dezelfde mening als jou wil hebben TS
Dat zou mooie televisie zijnquote:Op maandag 28 december 2009 19:48 schreef zovty het volgende:
Mja, wat wil je dan?
Een presentator die een BNer laat vertellen over z'n boek en dan zegt; mja, ik heb het even doorgebladerd, maar ik vind het maar een rukboek. We gaan door naar de volgende gast.
Albert Verlinde is al teveel uitgemolken.quote:Op maandag 28 december 2009 19:48 schreef Haarklip het volgende:
Ik vind het wálgelijk dat het al het zoveelste topic is over Matthijs, tsjongejonge..
Of net zoals bij Peter r de Vries toen.quote:Op maandag 28 december 2009 19:48 schreef zovty het volgende:
Mja, wat wil je dan?
Een presentator die een BNer laat vertellen over z'n boek en dan zegt; mja, ik heb het even doorgebladerd, maar ik vind het maar een rukboek. We gaan door naar de volgende gast.
Engelse uitgave van Winkler Prins?quote:Op maandag 28 december 2009 20:01 schreef PeZu het volgende:
hij lijkt af en toe wel een wandelende winkler prince ja_!
ik at een prince koekje toen ik het typte en die rol stond voor mequote:Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef 16meter het volgende:
[..]
Engelse uitgave van Winkler Prins?
Wie zegt dat dan heer?quote:Op maandag 28 december 2009 20:16 schreef koningdavid het volgende:
Je kan vinden wat je wil maar het is wel veruit de beste presentator van Nederland.
Is mijn bescheiden mening. Ik ken niet een presentator die zo goed zoveel diverse gasten kan interviewen en vrijwel altijd de juiste vragen weet te stellen.quote:
Dat vind ik dus echt tegenvallen. Hij laat mensen vrijwel nooit echt uitpratenquote:Op maandag 28 december 2009 20:19 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Is mijn bescheiden mening. Ik ken niet een presentator die zo goed zoveel diverse gasten kan interviewen en vrijwel altijd de juiste vragen weet te stellen.
respect echt waar!quote:
Dat wordt over vrijwel iedere goede presentator gezegd. Soms moet je mensen niet laten uitpraten als je het gesprek boeiend wilt houden. Helemaal als je zoals Van Nieuwkerk maar 8 minuten per persoon hebt.quote:Op maandag 28 december 2009 20:20 schreef Pieter-utd het volgende:
[..]
Dat vind ik dus echt tegenvallen. Hij laat mensen vrijwel nooit echt uitpraten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |