Buiten KLB vind je dit niet. Dat. Onredelijk. Fiets zegt al heel vaak dat het al opgelost is en het niet verder opgeblazen moet worden. Vervolgens gaat iedereen een ingang vinden om nog ff lekker te rellen. Doe es niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'Wederom de KLB-kneuzen'
Slaat nergens op, dat soort reacties waren ook in andere topics heus gekomen, en natuurlijk zijn ze flink erover, maar hij verwacht kusjekroel nadat hij zelf begint te mierenneuken? Terwijl je bij 3FM soms gestoord word van de hoeveelheid promotie voor bandjes/evenementen/films/watdanook ze hypen
kom het niet vaak tegen. Tevens is dit geen uitnodiging.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:15 schreef Loveless85 het volgende:
Dan had Fiets het moeten sluiten, die kent ook z'n pappenheimers wel en dit topic staat notabene in z'n AT.
En óók in andere subfora roept er heus wel iemand 'wat een klapjosti' oid
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
kom het niet vaak tegen. Tevens is dit geen uitnodiging.
kom nou, meneer is 24, geen onzeker meisje van 15.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat een geenstijl homo met zn "+1".
en maar haten op fok, klapjosti.
Wat mod jij ook alweer?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:16 schreef Renesite het volgende:
[..]
kom het niet vaak tegen. Tevens is dit geen uitnodiging.
Heb je genoten van je optreden, aandachtsjunk?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is zelf dus een stúk volwassener, dat blijkt wel weer![]()
Mekkeren om een ontbrekende tag en dan verwachten dat iedereen je met 'u' en 'meneer' aanspreekt
fiets ging ik te ver?quote:
Maar wel mijn klapjosti'squote:
Geen ideequote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maar wel mijn klapjosti's![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:23 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
Geen idee
wie ben je eigenlijk?
quote:
Zet hem nu aan PRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR (drilboorgeluid)quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:22 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is je Senseo nog niet op? Snel drinken!
Wie is 24?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
[..]
kom nou, meneer is 24, geen onzeker meisje van 15.
jij toch, of 23 ofzo.quote:
Joehoe?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij kent me
Maar vertel eens, want daar ben ik nieuwsgierig naar:
waarom kijk je niet meer zo vaak op FOK! en waar haal je dan je nieuws vandaan
ja, ik zat wel dichtbij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
21. Maar leuk geprobeerd, hoor. Je zat dichtbij.
Bijna 22 als de wiki niet liegtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:39 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
21. Maar leuk geprobeerd, hoor. Je zat dichtbij.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |