Persoonlijk vind ik de playlist van 3FM wel degelijk verschillen van 538, al heb je wel gelijk dat de dancemuziek steeds meer overheerst (op alle radiozenders).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:12 schreef Stofje het volgende:
Zeg, Domien. Kun jij me misschien uitleggen waarom 3FM eigenlijk zo weinig verschilt van 538, Veronica en andere commerciële stations? Jullie zenden alleen rond Pinkpop en Lowlands wat alternatievere muziek uit, maar de rest van het jaar is het toch top 40. Waarom hoor ik zo weinig hiphop, zo weinig metal, zo weinig ... vul het genre maar in? Ik vind 3FM echt inwisselbaar voor 538 en dat is toch niet de bedoeling van deze publieke zender.
Zo waarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:12 schreef Stofje het volgende:
Zeg, Domien. Kun jij me misschien uitleggen waarom 3FM eigenlijk zo weinig verschilt van 538, Veronica en andere commerciële stations? Jullie zenden alleen rond Pinkpop en Lowlands wat alternatievere muziek uit, maar de rest van het jaar is het toch top 40. Waarom hoor ik zo weinig hiphop, zo weinig metal, zo weinig ... vul het genre maar in? Ik vind 3FM echt inwisselbaar voor 538 en dat is toch niet de bedoeling van deze publieke zender.
3FM heeft de nare eigenschap om van die net-niet bandjes nét iets teveel in het zonlicht te zetten als je het mij vraagt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:14 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de playlist van 3FM wel degelijk verschillen van 538, al heb je wel gelijk dat de dancemuziek steeds meer overheerst (op alle radiozenders).
Natuurlijk is de hoofdmoot mainstream, omdat anders niemand meer luistert, de reclameinkomsten kelderen en de omroep de deuren kan sluiten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:12 schreef Stofje het volgende:
Veronica, Qmusic, 3fm, 538quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:14 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik de playlist van 3FM wel degelijk verschillen van 538, al heb je wel gelijk dat de dancemuziek steeds meer overheerst (op alle radiozenders).
Welnee. Daar gaat het me helemaal niet om. Nogmaals, haters genoeg. Ik heet jullie van harte welkom. Maar echt, die toon waarop. Man man manquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:21 schreef Paul het volgende:
STOMMERDS DOOR JULLIE WIL DOMIEN VAN FOK AF![]()
[3FM #1922] What would you do 555
Domste opmerking evah, tuurlijk draait Veronica oude meuk.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:22 schreef JJH het volgende:
[..]
Trouwens Veronica draait alleen maar oude meuk, daar kom je écht weinig top 40 tegen.
Damn, nu kan ik geen matties worden met Domien.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:21 schreef Paul het volgende:
STOMMERDS DOOR JULLIE WIL DOMIEN VAN FOK AF![]()
[3FM #1922] What would you do 555
Je hebt gelijk Domien, leuk dat je bij actionradio hebt gezeten vroeger.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:23 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Welnee. Daar gaat het me helemaal niet om. Nogmaals, haters genoeg. Ik heet jullie van harte welkom. Maar echt, die toon waarop. Man man man
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:25 schreef Piles het volgende:
[..]
Gaat dit over het topic in KLB? Welkom in KLB zou ik dan zeggen, het afvoerputje van FOK!![]()
Kneuzenkermis daar, moet je ver van wegblijven
Only if you do it in boxxy style.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef Paul het volgende:
Ik sta op het punt om een videotopic te maken hier over deze wilde avond
Iemand anders meldde net dat vernonica veel top40 draait. Dat was pas dom.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:24 schreef Paul het volgende:
[..]
Domste opmerking evah, tuurlijk draait Veronica oude meuk.
Veronica is de zender voor 80's en 90's muziek dat is hun zenderprofiel zeg maar.
Net als 100 p.nl zoveel procent nederlandstalig moet draaien verplicht.
Wel top 40 uit andere jaargangenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef JJH het volgende:
[..]
Iemand anders meldde net dat vernonica veel top40 draait. Dat was pas dom.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef Brainfish het volgende:
[..]
Only if you do it in boxxy style.
Hij kent mequote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ken jou wel, Yvonne.![]()
Er is geen oorlog. Wat mijn 'probleem' was (zoals het hier zo mooi uitgelegd wordt), is dat er een stuk wervende tekst geschreven werd onder de kop/categorie 'Nieuws'. Vervolgens is er [Aankondiging] aan de titel toegevoegd en vond ik het wel prima.
Dat is wel gaaf ja.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Wel top 40 uit andere jaargangen
Top 40 hitdossier!
I've known better ones. Maar ik probeer wel vriendjes te worden met Domien.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:28 schreef 9611Niels het volgende:
Is dit nog een beetje een interessante rel?
Geen, je zit in KLB, de anus van FOK!, niet op lettenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo bizar hoeveel opgekropte woede er in die Fok!-lijfjes zit hier. Waarom toch? Wat is het probleem?
Even quoten.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen, je zit in KLB, de anus van FOK!, niet op letten
Ja, want die onwijs volwassen reacties van Danny uit je sig waren ook in KLB toch?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:32 schreef yvonne het volgende:
[..]
Geen, je zit in KLB, de anus van FOK!, niet op letten
Nee :^quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:34 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, want die onwijs volwassen reacties van Danny uit je sig waren ook in KLB toch?
Oh nee
Dit noem ik geen dissen, maar kritiek geven.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:05 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]
http://twitter.com/Domien/status/7947371468
Link waar hij naar verwijst:
[Advertorial] Nieuwe TV spot 'The Wolfman'
Potverdorie hoe durft hij mijn oogappeltje Surveillance fiets zo te kijk te zetten? Bespottelijk
De senseo pruttelt alquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:43 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Dit noem ik geen dissen, maar kritiek geven.
Niets aan de hand, ga maar rustig koffie drinken.
Hij is zelf dus een stúk volwassener, dat blijkt wel weerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:59 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zie twitter:
http://twitter.com/Domien/status/7955984123
Beetje jammer weer.
Beetje respect voor deze 3fm dj mag wel, deze jongen is nog maar 24 en zit al op prime time van 3fm.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:00 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Hij is zelf dus een stúk volwassener, dat blijkt wel weer![]()
Mekkeren om een ontbrekende tag en dan verwachten dat iedereen je met 'u' en 'meneer' aanspreekt
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:01 schreef Paul het volgende:
[..]
Beetje respect voor deze 3fm dj mag wel, deze jongen is nog maar 24 en zit al op prime time van 3fm.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:03 schreef Pinkerton het volgende:
Paul, is dat niet van Jean-Michel Jarre op jouw Twitter achtergrond?
'Wederom de KLB-kneuzen'quote:
quote:
Buiten KLB vind je dit niet. Dat. Onredelijk. Fiets zegt al heel vaak dat het al opgelost is en het niet verder opgeblazen moet worden. Vervolgens gaat iedereen een ingang vinden om nog ff lekker te rellen. Doe es niet.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:05 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
'Wederom de KLB-kneuzen'
Slaat nergens op, dat soort reacties waren ook in andere topics heus gekomen, en natuurlijk zijn ze flink erover, maar hij verwacht kusjekroel nadat hij zelf begint te mierenneuken? Terwijl je bij 3FM soms gestoord word van de hoeveelheid promotie voor bandjes/evenementen/films/watdanook ze hypen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |