Maar het was wel de 1e keer toch, zit je nou om mijn vraag heen te brijenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:27 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee, advertorial staat beter dan aankondiging.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:22 schreef yvonne het volgende:
Leg eerst eens uit wie Domien nou weer is, dan lullen we verder.
Ok thx, kom je in je fantopicquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Er is geen oorlog. Wat mijn 'probleem' was (zoals het hier zo mooi uitgelegd wordt), is dat er een stuk wervende tekst geschreven werd onder de kop/categorie 'Nieuws'. Vervolgens is er [Aankondiging] aan de titel toegevoegd en vond ik het wel prima.
Precies waarom ik fok! niet echt gebruik als nieuwssite.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ken jou wel, Yvonne.![]()
Er is geen oorlog. Wat mijn 'probleem' was (zoals het hier zo mooi uitgelegd wordt), is dat er een stuk wervende tekst geschreven werd onder de kop/categorie 'Nieuws'. Vervolgens is er [Aankondiging] aan de titel toegevoegd en vond ik het wel prima.
Ik herken het beeld wat je nu schetst totaal niet. Verder verwijs ik je door naar de persvoorlichter van FOK!.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar het was wel de 1e keer toch, zit je nou om mijn vraag heen te brijen![]()
Echt een journalist ben je he
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:28 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik ken jou wel, Yvonne.![]()
99% van de hier geopende topics zijn ook aandachtgeilerij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee paul, in tegenstelling tot de radio kan je op FOK! zien dat iets reclame is.![]()
Op de radio denk je dat je naar een tof programma aan het luisteren bent terwijl het gewoon een of ander goedkoop gesprek is voor een nieuwe singel of een andere aandachtsgeile artiest.
Iets verder bukken Paul, we kunnen er zo niet bij.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:29 schreef Paul het volgende:
[..]
Ok thx, kom je in je fantopic
[3fm] Domien Verschuuren
Nou nou nou..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:49 schreef Trust_live het volgende:
Nou dan kankerd ie toch lekkerop, care/
Schoffeer die jongen op de radioquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:05 schreef Loveless85 het volgende:
Wie heet er overigens als man nou Domien![]()
quote:
Eigenlijk hé, zou je dus willen dat hij dood was.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:27 schreef koemleit het volgende:
Domienaltijd zo irritant op de vroege ochtend in het weekend als ik moet werken... loop je daar met je brakke kop... krijg je domien er nog eens overheen...
dan wil ik echt dat ik nooit geboren was.
dat kan ik niet uit m'n stukje halen snorry.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:28 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Eigenlijk hé, zou je dus willen dat hij dood was.
Soort van 'wens' zou je het kunnen noemen?
Geeft niet, dan was mijn eerdere post gebaseerd op een misverstand.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:30 schreef koemleit het volgende:
[..]
dat kan ik niet uit m'n stukje halen snorry.
word upquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
PAUL HOU GODVERDOMME JE GESLIJM EENS VOOR JE
Sorry dat ik verstand van radio hebquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:42 schreef Loveless85 het volgende:
PAUL HOU GODVERDOMME JE GESLIJM EENS VOOR JE
sorry dat niemand een schijt geeft.quote:
Ik zal voortaan net zo chagrijnig zijn als jij op de vroege ochtend.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:27 schreef koemleit het volgende:
Domienaltijd zo irritant op de vroege ochtend in het weekend als ik moet werken... loop je daar met je brakke kop... krijg je domien er nog eens overheen...
dan wil ik echt dat ik nooit geboren was.
Ik vind het echt zo bizar hoeveel opgekropte woede er in die Fok!-lijfjes zit hier. Waarom toch? Wat is het probleem?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:21 schreef FunkyHomosapien het volgende:
wat een geenstijl homo met zn "+1".
en maar haten op fok, klapjosti.
LAAT ONS GEWOON MET RUST ENGE GAYLORDquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo bizar hoeveel opgekropte woede er in die Fok!-lijfjes zit hier. Waarom toch? Wat is het probleem?
Ik val om van het lachen hierquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:06 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
LAAT ONS GEWOON MET RUST ENGE GAYLORD![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
*KRASKRASKRAS*
Mosshobje?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:59 schreef Peter het volgende:
Ik zie al een nieuw duo, Domien en Mosshobje een ochtendshow
"Lijfjes" zegt de plank.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:05 schreef DomienVerschuuren het volgende:
[..]
Ik vind het echt zo bizar hoeveel opgekropte woede er in die Fok!-lijfjes zit hier. Waarom toch? Wat is het probleem?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:08 schreef Paul het volgende:
Domien, Timur, Coen, Sander, Giel, Jelmer, Bertje, Robbie, Paul R, allemaal heroes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |