Er stond geen tag in de TT van dat bericht. Dus ging ie flippen. Dat de FP zo slecht is en blablablaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Wat is er nou een misverstand aan dan
Tag voor de TTquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er stond geen tag in de TT van dat bericht. Dus ging ie flippen. Dat de FP zo slecht is en blablabla
en toen zei ik: er moest nog een tag voor en toen zei hij: +1
en toen zei ik: kusje voor je moeder
en toen zei hij: Nee voor jouw moeder
en toen ze ik weer: Onze moeders
en toen kwam jij en zei jij: OOOORLOG
en ik zei: PRIJZEN!
En toen gingen jullie met juliie slappen lulletjes zwaardvechten en maakten de moeders een lekker glaasje vers geperste sinaasappelsap?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er stond geen tag in de TT van dat bericht. Dus ging ie flippen. Dat de FP zo slecht is en blablabla
en toen zei ik: er moest nog een tag voor en toen zei hij: +1
en toen zei ik: kusje voor je moeder
en toen zei hij: Nee voor jouw moeder
en toen ze ik weer: Onze moeders
en toen kwam jij en zei jij: OOOORLOG
en ik zei: PRIJZEN!
Zijn geen echte rapen he zijn spreekwoordelijke rapenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Paul het volgende:
Oh zie het al [advertorial]
Doe je dat nou alleen omdat een 3fm dj tegen je begint te zeuren tssssssss
Normaal doe je dat nooit, ik dacht dat jij een sterke jongeman was, met een eigen mening. Een soort Johan Derksen van fok, maar nee. Als een 3fm dj tegen je begint dan zijn de rapen gaar ( de spreekwoordelijke dan he )
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:22 schreef yvonne het volgende:
Leg eerst eens uit wie Domien nou weer is, dan lullen we verder.
quote:Domien Verschuuren
Domien Verschuuren (Tilburg, 27 januari 1988) is een radio-dj voor de NPS op 3FM.
De radiocarričre van Domien begon al op jonge leeftijd thuis op zijn kamer waar hij programma's maakte voor zijn familie. In de loop van de jaren 90 kwam hij terecht bij de Lokale Omroep Goirle waar hij in de kinderredactie zat van het programma Hatjewat, wekelijks maakte een aantal van de redactieleden het programma dat tussen 12:00 en 13:00 uitgezonden wordt tot de dag van vandaag. Toen Domien naar de brugklas ging heeft hij wegens tijdgebrek hiermee moeten stoppen.
In 2002 besloot Domien om te beginnen met internetradio. Hij heeft programma's gemaakt voor stations als Now FM, WebJam Radio, Sundance Radio, HotShot Radio en ActionRadio.nl. In de zomer van 2004 besloot hij om te stoppen met internetradio en te solliciteren voor een eigen programma op de lokale omroep van Eindhoven, Radio E-FM.
Op Radio E-FM kreeg Verschuuren al snel zijn eigen wekelijkse avondprogramma, wat uiteindelijk uitliep in een wekelijkse show op de zaterdagmiddag. Eind januari 2006 besloot hij te stoppen bij Radio E-FM.
Ondertussen in 2004 begon Domien weer aan een programma op een internetradiozender, ditmaal voor Actionradio. In april 2005 stopte hij daar.
Domien ging vervolgens de succesvolle podcast Koelcast maken. Tot 11 januari 2006 heeft hij hier 50 wekelijkse afleveringen voor gemaakt.
Vervolgens ging Domien opnieuw internetradio maken, ditmaal bij KXradio. Hier was hij tot april 2007 te horen met het programma 'Door en Door Domien', een naam die hij eerder heeft gebruikt tijdens zijn tijd op Radio E-FM.
Sinds eind april 2006 is Verschuuren tevens te horen op de landelijke publieke radiozender 3FM in de uitzendtijd van de NPS.
Hier maakte hij tot eind december 2007 het nachtprogramma Domien en verzorgde hij sinds september 2006 de productie voor het wekelijkse programma Ekstra weekend. Sinds 2008 heeft Domien zijn eigen programma's op de zaterdagavond en donderdagnacht, Weekend DNA en Nacht DNA, samen met Annemieke Schollaardt.
In 2007 won Domien de Marconi-award voor 'beste aanstormend talent'.
Vanaf 29 september 2008 presenteert Domien elke doordeweekse nacht van 04.00 tot 06.00 bij de NPS het programma Domien is Wakker. Inmiddels is het programma Nacht DNA gestopt. Domien: “Ik ben onbeschrijfelijk blij met deze kans. Ik heb me in de 3FM DJ opleiding kunnen ontwikkelen als radio dj, maar nu krijg ik de kans om heel veel vlieguren te maken. Elke dag een programma maken is toch de droom van elke dj.”[1]
Vanaf februari 2009 begint Domien aan een nieuw radioprogramma op 3FM. Het programma zal Domien is wakker! blijven heten, maar wordt omgedoopt tot de ochtendshow in het weekend. Hij zal hierdoor niet meer doordeweeks, maar wel elke zaterdag en zondag te horen zijn van 07.00 tot 10.00 uur.
Vanwege zijn ochtendprogramma in het weekend stopt hij vanaf 7 maart dat jaar met het programma Weekend DNA, wat vanaf 7 maart door Annemieke Schollaardt solo gepresenteerd zal worden
Fok is altijd als 1equote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:24 schreef JJH het volgende:
En daarnaast: Fok zien als goede nieuwssite.
Mensen die cabaret napratenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:24 schreef Choad het volgende:
[..]
Zijn geen echte rapen he zijn spreekwoordelijke rapen
Nee paul, in tegenstelling tot de radio kan je op FOK! zien dat iets reclame is.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Paul het volgende:
Normaal doe je dat nooit, ik dacht dat jij een sterke jongeman was, met een eigen mening. Een soort Johan Derksen van fok, maar nee. Als een 3fm dj tegen je begint dan zijn de rapen gaar ( de spreekwoordelijke dan he )
net als van dat laken en pak?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Paul het volgende:
Maaaaaaar dit is voor het eerst dat er een advertorial tag voor een niewsbericht komt te staan, dat bedoel ik, heb je dat gedaan omdat Domien dat zei?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:25 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Nee paul, in tegenstelling tot de radio kan je op FOK! zien dat iets reclame is.![]()
Op de radio denk je dat je naar een tof programma aan het luisteren bent terwijl het gewoon een of ander goedkoop gesprek is voor een nieuwe singel of een andere aandachtsgeile artiest.
Hier wordt meer nieuws gepost dan bijvoorbeeld nu.nl hoor en hier kan je reacties geven op het nieuwsquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:24 schreef JJH het volgende:
En daarnaast: Fok zien als goede nieuwssite.
Nee, advertorial staat beter dan aankondiging.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:26 schreef Paul het volgende:
[..]
Maaaaaaar dit is voor het eerst dat er een advertorial tag voor een niewsbericht komt te staan, dat bedoel ik, heb je dat gedaan omdat Domien dat zei?
Ohquote:
Ik heb die grap bedacht hoor is al jaren online te vinden zou best kunnen dat een cabaretier hem heeft overgenomen, is wel bij meer van mijn sketches gebeurdquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |