Voor de statistiekfreaks heeft Piles een overzichtje met stats gemaakt: Piles' statsquote:In memoriam: SebasserOp zondag 15 november 2009 bereikte ons het droevige bericht dat KSC'er van het eerste uur Sebasser op veel te jonge leeftijd is overleden na een slopende ziekte. Tussen 6 maart 2007 en 2 november 2009 dronk hij hier regelmatig een bakkie mee.
Sebasser, rust in vrede.
dat iig nietquote:Op maandag 18 januari 2010 18:35 schreef MPG het volgende:
Godsamme GF, ik mag hopen voor nic dat je niet alles zo afraffelt als die laatste posts in de vorige
quote:
Smakelijk!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga even aan een bord nasi
Tevens TVP
Ja, die seksbaas was weer bezigquote:Op maandag 18 januari 2010 20:12 schreef DaMart het volgende:
Heel topic gemist!
En niet eens een naamtopic vandaag.
Spamvinger weer?quote:Op maandag 18 januari 2010 20:19 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, die seksbaas was weer bezig.
Jij en Bengel hadden in de TT gemotte.
Welke post? Ik heb geen zin om een heel spamtopic terug te lezenquote:Enne, hedde mijn post nog gezien?
Deze: [KSC #1651] Een nieuw topic.quote:Op maandag 18 januari 2010 20:20 schreef DaMart het volgende:
[..]
Spamvinger weer?.
Kun je geen TR maken? Ik vind het zo stom om hem zelf aan te passen.
En wat heeft Bengel gedaan?.
[..]
Welke post? Ik heb geen zin om een heel spamtopic terug te lezen.
Bengel, jij ook van harte gefeliciteerd!quote:Op maandag 18 januari 2010 20:23 schreef MPG het volgende:
[..]
Deze: [KSC #1651] Een nieuw topic.
En wat betreft Bengel: [KSC #1651] Een nieuw topic.
Maar hedde die post nou gezienquote:Op maandag 18 januari 2010 20:25 schreef DaMart het volgende:
[..]
Bengel, jij ook van harte gefeliciteerd!.
Goede dag gekozen om jarig te zijn.
Een osquote:Op maandag 18 januari 2010 20:27 schreef DaMart het volgende:
[..]
ja, abrikozenvlaai, thee en een.... rund?
.
Wat denk je zelf?quote:
Kijk anders eens op wikiquote:Op maandag 18 januari 2010 20:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Het gourmetstel weer uit de kast halen?.
quote:Op maandag 18 januari 2010 20:34 schreef DaMart het volgende:
[..]
Oi, zie nu je link pas... pestkop.
Symquote:
smakelijkquote:Op maandag 18 januari 2010 19:08 schreef Dr_Flash het volgende:
ik ga even aan een bord nasi
Tevens TVP
loop zequote:
Marcquote:
Symquote:
sorry helemaal vergetenquote:Op maandag 18 januari 2010 20:12 schreef DaMart het volgende:
Heel topic gemist!
En niet eens een naamtopic vandaag.
Gelukkig ben ik nog niet zķ oud geworden vandaag. Ik wil geen dingen vergeten.quote:Op maandag 18 januari 2010 21:23 schreef goldfinger1963 het volgende:
sorry helemaal vergeten
en ook voor Bengel vergeten![]()
dat komt vanzelf welquote:Op maandag 18 januari 2010 21:28 schreef DaMart het volgende:
[..]
Gelukkig ben ik nog niet zķ oud geworden vandaag. Ik wil geen dingen vergeten.
Klonkquote:
met de snelheid waar jij momenteel mee aftakelt denk ik eerder 50 dagenquote:
Goed issie, he?quote:
Fhaquote:
Fhaquote:
Alsof ik jou ooit nog kan inhalen!quote:Op maandag 18 januari 2010 21:37 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
met de snelheid waar jij momenteel mee aftakelt denk ik eerder 50 dagen
het begint er toch al aardig op te lijkenquote:
Nijnsquote:
Met een spamninja als jij in de buurt, niet neequote:Op maandag 18 januari 2010 21:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
het begint er toch al aardig op te lijken![]()
het ninjaen gaat je ook niet meer zo goed af
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:37 schreef MPG het volgende:
Fha.
Enne, hoe was het bij de tattewasie-meneer?
Dank jequote:Op maandag 18 januari 2010 21:46 schreef Nijns het volgende:
gefeliciteerd bengel en damart![]()
![]()
![]()
hoi allemaal
smoesjesquote:Op maandag 18 januari 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met een spamninja als jij in de buurt, niet nee.
En het feit dat ik de laatste tijd even wat minder op FOK! ben speelt ook mee.
goed om te horen Fhaquote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
(ook voor gf
Ja goeeedHij heeft weer mooi werk verricht
En hij heeft ook meteen even mijn anderen ideeën goed gekeurd dus dat voelde ook wel fijn. Hij is wel zo eerlijk dat hij het gewoon zegt als hij denkt dat iets niet bij je past dus dat voelde goed.
En nu dus lekker folie in mijn nek wat echt knetter irritant isElke keer als ik beweeg en het kraakt is Bolle meteen weer speels
En ik heb mijn tentamen van vandaag gehaaldjeeej
Nee hoor. Ik heb vandaag geloof ik al drie keer zo veel posts als de afgelopen week bij elkaarquote:
Goed bezig, Fhaquote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
(ook voor gf
Ja goeeedHij heeft weer mooi werk verricht
En hij heeft ook meteen even mijn anderen ideeën goed gekeurd dus dat voelde ook wel fijn. Hij is wel zo eerlijk dat hij het gewoon zegt als hij denkt dat iets niet bij je past dus dat voelde goed.
En nu dus lekker folie in mijn nek wat echt knetter irritant isElke keer als ik beweeg en het kraakt is Bolle meteen weer speels
En ik heb mijn tentamen van vandaag gehaaldjeeej
ik moet je gelijk gevenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb vandaag geloof ik al drie keer zo veel posts als de afgelopen week bij elkaar.
Kloptquote:Op maandag 18 januari 2010 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet je gelijk geven![]()
de laatste 5 dagen waren het max 3 post per dag maar meestal was het er maar 1
Ja. Zoeen tekening op/in je huid, door een tattewasie-meneer gezet met ee aparaatje met naalden en inktquote:
Nee, maar ze schijnen er erg goede rum en sigaren te hebben. De rum kan ik bevestigen, de sigaren niet.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon naar de sigarenboer gaan? is nog goedkoper ook!
Ik ga straks een poging doen om Fles de eerste te MMSen want het is best een moeilijke hoek om een normale foto te maken zelfquote:Op maandag 18 januari 2010 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig, Fha.
Komen er ook foto's van je tattewasie?
oooow, ik zat het hier maar hardop ujit te spreken om te kijken waar het op leekquote:Op maandag 18 januari 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Zoeen tekening op/in je huid, door een tattewasie-meneer gezet met ee aparaatje met naalden en inkt.
[..]
Nee, maar ze schijnen er erg goede rum en sigaren te hebben. De rum kan ik bevestigen, de sigaren niet.
waar zittie?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga straks een poging doen om Fles de eerste te MMSen want het is best een moeilijke hoek om een normale foto te maken zelfMaar als die lukt dan zal ik hem morgen of woensdag ofzo ook wel even hier posten
vooruit, omdat je jarig bentquote:
Ik ben nooit op cuba geweest, nee. Maar een vriendin wel. En die vond het erg tof. En ze heeft goede rum meegebrachtquote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
oooow, ik zat het hier maar hardop ujit te spreken om te kijken waar het op leekiemand zei nog: wat is er op damart ijn verjaardag dan? dus ik wist dat er vandaag nog wat was maar niet wat
maar nooit geweest dus?
Achter in mijn nekquote:
30quote:Op maandag 18 januari 2010 21:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
waar zittie?
[..]
vooruit, omdat je jarig bent
hoeveel kaarsjes op je taart?
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon naar de sigarenboer gaan? is nog goedkoper ook!
Straks als ik ga slapen Flesssssssquote:
ah, bofkontquote:Op maandag 18 januari 2010 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben nooit op cuba geweest, nee. Maar een vriendin wel. En die vond het erg tof. En ze heeft goede rum meegebracht.
doet het pijn?quote:
mooie leeftijdquote:
tips? (mag ook via pmquote:
Natuurlijk, iemand zit met een naald in je te prikkenquote:
*fha kusje geeft*quote:Op maandag 18 januari 2010 22:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Natuurlijk, iemand zit met een naald in je te prikken
quote:
trusten Nijnsquote:
marcquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
nou dan zal ik zo ook maar eens gaan pitten. Om 9 uur staat mijn baadster weer op de stoepvoor een erg private spetterpartij
slaap ze Flesquote:Op maandag 18 januari 2010 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
nou dan zal ik zo ook maar eens gaan pitten. Om 9 uur staat mijn baadster weer op de stoepvoor een erg private spetterpartij
vergeet de pic niet van je tattooquote:
quote:Top 100 van maandag 18 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
31. 153 goldfinger1963
44. 119 Ladylike
77. 086 Symphonic
91. 080 Bengeltje
Ik heb nu een oude mentos (???) reclame voor me.....quote:Op maandag 18 januari 2010 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]. Er komt gewoon een lekker zustertje om samen met jou te douchen ja?
Goedemorgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:21 schreef Bengeltje het volgende:
Goedemorgen. Het is nog donker, waarom zou ik eigenlijk opstaan.
quote:Top 20 in de KoffieSC-reeks op 18-01-2010
![]()
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 111 goldfinger1963
02. 096 Ladylike
03. 057 wel.o.k
04. 046 Symphonic
05. 046 marcb1974
06. 043 Dr_Flash
07. 040 MPG
08. 039 Bengeltje
09. 029 D.Rose
10. 028 john-frusciante
11. 026 DaMart
12. 017 friemelaar
13. 016 Fha
14. 011 Nijns
15. 011 Muck
16. 007 Pheno
17. 003 indahnesia.com
18. 003 OA
19. 002 DR34M3R
20. 001 FFSletop
Reeks-statistieken!
Indahquote:
Symquote:
OAquote:
Als je er niet uit moet zie ik ook geen reden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:21 schreef Bengeltje het volgende:
waarschijnlijk omdat je moet werkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:27 schreef Pheno het volgende:
Ik ben al een half uur op het werk na een uurtje rijden. Waarom?
[..]
Ik heb nu een oude mentos (???) reclame voor me.....
Moggequote:
MPGquote:
DMquote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:37 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben de meeste taart gegeten in de KSC gisteren?
[..]
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:37 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen.
Wie hebben de meeste taart gegeten in de KSC gisteren?
[..]
daar zit ik ook net naar te kijkenquote:
Meer staat er ook nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:51 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
daar zit ik ook net naar te kijken![]()
ik zie alleen D. staan bij jouw naam
maar waarom sta jij dan in de reeks als D.Rosequote:
WOKquote:
Misschien dat degene die de lijstjes maakt daar antwoord op kan geven?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:54 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
maar waarom sta jij dan in de reeks als D.Rose
In allerlei overzichten worden nog altijd de usernamen van voor de SR-actie gebruikt. Hoe dat precies zit? Geen ideequote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:57 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dat degene die de lijstjes maakt daar antwoord op kan geven?
Nou DaMart of OA vertel het eensquote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:57 schreef D. het volgende:
[..]
Misschien dat degene die de lijstjes maakt daar antwoord op kan geven?
SR actie?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:02 schreef OA het volgende:
[..]
In allerlei overzichten worden nog altijd de usernamen van voor de SR-actie gebruikt. Hoe dat precies zit? Geen idee
Serious Request van 2008.quote:
Serious request, lees je in, ipv te spammenquote:
en ik ben ff achterlijk om al die jaren terug te lezenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Serious request, lees je in, ipv te spammen
Die lijstjes worden trouwens in eerste instantie door anderen gemaakt, die deze gegevens laten verzamelen door een bot(?).quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Nou DaMart of OA vertel het eens
thanksquote:
Da's een antwoordquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:02 schreef OA het volgende:
[..]
In allerlei overzichten worden nog altijd de usernamen van voor de SR-actie gebruikt. Hoe dat precies zit? Geen idee
Da's net gebeurdquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:02 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
Nou DaMart of OA vertel het eens
Piles heeft een bot geschreven ja. Elke avond kijkt dat ding in alle SC's hoeveel posts er door wie zijn gemaakt. Daarom moet die naam van de TT ook kloppen, anders herkent de bot het niet als zijnde een van de reeksen die het moet bijhouden.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:06 schreef OA het volgende:
[..]
Die lijstjes worden trouwens in eerste instantie door anderen genmaakt, die deze gegevens laten verzamelen door een bot(?).
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:06 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
en ik ben ff achterlijk om al die jaren terug te lezen
dat had ik gezienquote:
Goedemorgenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 07:21 schreef Bengeltje het volgende:
want dan is het glad in je slaapkamerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Goedemorgen
Dat gevoel had ik nou vanochtend ook heel sterk.
In de winter opstaan gaat sowieso een stuk moeiljiker.
ben al een uur druk bezig, ben nu wel toe aan een peukquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:21 schreef Bengeltje het volgende:
Nou, mij lukt het nog niet om actief te worden.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:21 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:21 schreef Bengeltje het volgende:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:22 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een inkoppertje, dus ik doe het niet
Als je toch loopt, breng mij even een capp. ajb.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben al een uur druk bezig, ben nu wel toe aan een peuk![]()
en een bakkie
ben van beide al voorzienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:22 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ben al een uur druk bezig, ben nu wel toe aan een peuk![]()
en een bakkie
Er wordt hier niets ingekopt, meneer D.Rose.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:22 schreef D. het volgende:
[..]
Het is een inkoppertje, dus ik doe het niet
Dat inkoppen was figuurlijk hoorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:26 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Er wordt hier niets ingekopt, meneer D.Rose. }:l
LLquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:26 schreef Ladylike het volgende:
mogguh
gisteren geen gesprek gehad met pa
vandaag maar een poging wagen
Marcquote:
quote:
Poepiequote:
Nee, zo lekker warm onder de dekensquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:15 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
want dan is het glad in je slaapkamer![]()
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:40 schreef Symphonic het volgende:
Triest dat ik het nog een keer moet uitleggen. We leven toch wel in een fijne tijd nu...
Humor moet kunnen, zoals de 2 flauwe grapjes in dat topic) maar de photoshops waar over gesproken wordt (nee, heb ze niet gezien) zijn er vooral om te laten zien van 'kijk eens hoe shockerend ik durf te zijn'.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
al is humor een manier om leed te verwerken voor sommige mensen. Maar dat is op fok niet van toepassing
mennekequote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:52 schreef wel.o.k het volgende:
mogge D.
mogge Bengel
mogge symp
mogge Ll, vrouwtje
![]()
![]()
Ik heb ze ook niet gezien. Maar dat moet niet kunnen...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:53 schreef D. het volgende:
[..]
Humor moet kunnen, zoals de 2 flauwe grapjes in dat topic) maar de photoshops waar over gesproken wordt (nee, heb ze niet gezien) zijn er vooral om te laten zien van 'kijk eens hoe shockerend ik durf te zijn'.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:40 schreef Symphonic het volgende:
Triest dat ik het nog een keer moet uitleggen. We leven toch wel in een fijne tijd nu...
en ik sluit me aan bij D.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
al is humor een manier om leed te verwerken voor sommige mensen. Maar dat is op fok niet van toepassing
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:53 schreef D. het volgende:
[..]
Humor moet kunnen, zoals de 2 flauwe grapjes in dat topic) maar de photoshops waar over gesproken wordt (nee, heb ze niet gezien) zijn er vooral om te laten zien van 'kijk eens hoe shockerend ik durf te zijn'.
humor bij rampen is van alle tijden. Toen de Boeing de flat binnen vlog in de Bijlmer waren de moppen zowat sneller als het nieuws. Ik kan daar op zich prima mee leven, maar foto's van lijken exploiteren om humor te bedrijven gaat er bij mij niet in. En er zijn hier ook users die ver onder de 18 zijn... Ook die moeten hier normaal over het forum kunnen bewegen zonder dergelijke meuk tegn te komen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
dat zal wel lukkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:54 schreef D. het volgende:
Oja: goedemorgen iedereen die binnenkwam en nog komen gaat
Ik ben LLquote:
Heyquote:
quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.nee echt, ik haat herfst maar voetbal meer
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:02 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]Je zag um aankomen heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
Toppiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:08 schreef indahnesia.com het volgende:
De nieuwe website schiet al op.Nog wat aftesten en kleine modificaties en dan durf ik wel life..
nieuwe smiley?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:07 schreef cablegunmaster het volgende:
hoe doe je die nieuwe smilie?
weet ik veel 10 jaar later denken zewtf hebben ze het over op forums!.
quote:
gatver wa enne vieze smiley.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:10 schreef D. het volgende:
[..]
De 'ik snuit mijn neus zonder zakdoek' smiley
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, als je geen zakdoek hebt moet je toch wat he
kennelijk..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, als je geen zakdoek hebt moet je toch wat he
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
denk een nieuwe hype, zoals die vorige smileydie heumeu smiley :p
ik doe meestal pas mee als de hype over isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:18 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik gemist
Ik doe sowieso niet mee aan hypes, tenzij niet meedoen aan hypes een hype wordt
ik ben nou begonnen met Flippo's te sparenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe meestal pas mee als de hype over is![]()
ik denk dat ik binnenkort maar eens op hyves ga
Ik wacht nog een paar jaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
ik denk dat ik binnenkort maar eens op hyves ga
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben nou begonnen met Flippo's te sparen
geen idee meer waar die hele flippo mania ging, vond het zelf wel zus en zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel chips gegeten om anderen te behagen als in de flippo tijd
en 10 kg aangekomenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel chips gegeten om anderen te behagen als in de flippo tijd
Ik behaag anderen het liefst op andere manierenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en daar val je dan weer van afquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik behaag anderen het liefst op andere manieren
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM en dan oooooooehquote:
De tekst ook?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:32 schreef cablegunmaster het volgende:
Volgorde kan verschillen per persoon![]()
Humor is absoluut ok, maar grove fotoshops schaar ik niet meer onder 'humor'quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
jij doet het bovenaan de trap?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM en dan oooooooeh![]()
en vervolgens aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
mond ver open en hoppa...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:30 schreef cablegunmaster het volgende:
3 boterhammen met hagelslag e nik moet zo de bus halenDAMN.... waar blijft de tijd dan
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM en dan oooooooeh![]()
en vervolgens aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
ligt eraan hoe je het opvatquote:
Ik had ze niet gezien, maar sowieso, foto's van slachtoffers gebruikenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Humor is absoluut ok, maar grove fotoshops schaar ik niet meer onder 'humor'.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij doet het bovenaan de trap?![]()
en vervolgens flikker je in het kruipgat
Sommige mensen hebben nooit van veilig vrijen gehoordquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
altijd het luik dichtdoenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Eindelijk iemand gevonden die ook niet zonder parachute en perslucht vrijtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nooit van veilig vrijen gehoord
Waar?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eindelijk iemand gevonden die ook niet zonder parachute en perslucht vrijt
quote:
ben je nou aan het mediterenquote:
quote:
quote:
quote:
Je stottert een beetjequote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik probeerde ff post 77.000.000 binnen te halen
Da's nu over, nu doe ik weer 'normaal'quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je stottert een beetje
definieer "normaal"quote:
weet je dat je best wel veel zeurtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:42 schreef Pheno het volgende:
Ah, het niveau is weer naar 2009 gedaald. Ik ben er weg van
tja, D. is nog erger dan GFquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:42 schreef Pheno het volgende:
Ah, het niveau is weer naar 2009 gedaald. Ik ben er weg van
cijfergeilquote:
Ow, was het weer zoverquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik probeerde ff post 77.000.000 binnen te halen
Neuken tijdens het persluchtduikenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eindelijk iemand gevonden die ook niet zonder parachute en perslucht vrijt
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, was het weer zover.
[..]
Neuken tijdens het persluchtduiken
quote:
Ik heb geen perslucht nodig, ik doe gewoon mond op mond beademingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:45 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Neuken tijdens het persluchtduiken
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb geen perslucht nodig, ik doe gewoon mond op mond beademing
Het was weer een lange nacht met weinig slaap
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb geen perslucht nodig, ik doe gewoon mond op mond beademing
Het was weer een lange nacht met weinig slaap
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:01 schreef friemelaar het volgende:
Weet iemand toevallig hoe (technisch gezien) de ivoer door / van een barcode scanner werkt
msn is nu nog "in" dus ik doe nog niet msn-enquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:00 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben al eeuwen niet meer op msn geweest
Volgens mij werkt het als een soort invoerapparaat, dus een soort toetsenbord-data. Maar staat dat niet in de documentatie van het ding?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:04 schreef friemelaar het volgende:
Yep.
Ik moet de data die da ding genereerd in een database gaan verwerken.
Vervangt ie. bij een druk op de knop de toetsenbord invoer ? of plaatst hij de data in het klembord geheugen?
Testen werkt natuurlijk ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:05 schreef friemelaar het volgende:
8714341047977
![]()
toetsenbord invoer ....
Ik begin te denken dat mensen daarom juist boos aan het worden zijn op mequote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
msn is nu nog "in" dus ik doe nog niet msn-en
Ja duhhh, je gaat de gebruiksaanwijzig toch zeker nie lezen.....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het als een soort invoerapparaat, dus een soort toetsenbord-data. Maar staat dat niet in de documentatie van het ding?
ik zit 's avonds wel veel achter de pc maar niet ter ontspanningquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat mensen daarom juist boos aan het worden zijn op me
mja, heb nu veel aan mn hoofd 's avonds.
Gisteren plofte ik eens om 22.00u neer.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:05 schreef friemelaar het volgende:
8714341047977
![]()
toetsenbord invoer ....
dus die cijfers had je gescannedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja duhhh, je gaat de gebruiksaanwijzig toch zeker nie lezen.....
Welke techneut doet da nou ........
![]()
Nee, try and error is veeeeel leuker![]()
zie een paar posts hoger
Er zijn nog legio mensen die niet msn-en.....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat mensen daarom juist boos aan het worden zijn op me
mja, heb nu veel aan mn hoofd 's avonds.
Gisteren plofte ik eens om 22.00u neer.
Yepquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dus die cijfers had je gescanned
's nachts aan sport doen, hoe gezond wil je bezig zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:52 schreef friemelaar het volgende:
Sym denk je wel een beetje aan je gezondheid
edit dat zit wel goed denk ik
Heel technisch, ja, dat weet ik. Mocht je wat willen weten hoor ik het wel via PM.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:01 schreef friemelaar het volgende:
Weet iemand toevallig hoe (technisch gezien) de ivoer door / van een barcode scanner werkt
Bedankt P. maar ik weet al genoeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel technisch, ja, dat weet ik. Mocht je wat willen weten hoor ik het wel via PM.
En nee, niet via MSN, dat gebruik ik nietAlleen IRC zou je mijn bot nog kunnen vinden, als die nog draait
Vandaar mijn editquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
's nachts aan sport doen, hoe gezond wil je bezig zijn![]()
flesquote:
Meurningquote:
kroelkusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kom wel ff bij je zitten![]()
[..]
Heeey![]()
Fleskequote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]. Er komt gewoon een lekker zustertje om samen met jou te douchen ja?
bek houwequote:
voor mij ookquote:
ligt niet aan mijquote:
oh ja, de baileys was slechtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij ook
en dan ga ik weer naar Eindhoven verder daar met de rotzooi ruimen
Eindhovenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij ook
jullie kunnen beter beginnen met het maken van ziekenwagens ipv brandweerauto'squote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
Baas heeft last van zn rug, ik van mn knie, collega van haar been
tis net een ziekenboeg hier![]()
[..]
bek houwe
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja, de baileys was slecht
niet meer vloeibaar zelfs
eensquote:
ik zal de tip doorgevenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie kunnen beter beginnen met het maken van ziekenwagens ipv brandweerauto's
hij was iig zuuuuurquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
was er al bang voor die is daar dus toch bevroren geweest
pheno kom er maar inquote:
geen idee, ik bel altijd vanuit nederland zelfquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Telefoontjes naar Nederland kosten ook niet meer zo veel als 'vroeger' blijkbaar.
Zat eraan te komen al een tijdjequote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
Baas heeft last van zn rug, ik van mn knie, collega van haar been
tis net een ziekenboeg hier![]()
[..]
bek houwe
o ja, dat verhaalquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij ook
tot nu toe nietquote:
he he, eindelijk. het leek al een GM te worden. ondanks alles toch overeind houdenquote:
kutzooiquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu gewoon Japan insoleren, zijn we daar ook weer vanaf.
dat wordt peddelen voor Pheno.quote:
Ik zelden.quote:geen idee, ik bel altijd vanuit nederland zelf
Ik al een glas neergezet, klontje ijs erin...quote:
klopt, al geruime tijd met 15 miljard euro schuld.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat eraan te komen al een tijdje
Zonde van al het geld wat er nog in gepompt is in reddingspogingen.
Nu gewoon Japan insoleren, zijn we daar ook weer vanaf.
Hij gaat hem modificeren geloof ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kutzooi![]()
sorry schat![]()
maar de 27mc doet het wel ?
eerst in de blender gooienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik al een glas neergezet, klontje ijs erin...
wil schenken, niets..
ik ruik ...![]()
had me erop verheugd
met fles en alquote:
er zit al schot in de zaak vandaag naar de gemeente en dan gas water en licht opnieuw laten aansluitenquote:
een bakkiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kutzooi![]()
sorry schat![]()
maar de 27mc doet het wel ?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij gaat hem modificeren geloof ik
Zonde, het was een prima vliegervaring met ze. Air France had iig grote interesse, dus ze zullen niet verdwijnen uit de markt. Maar ja, ook daar zijn prijsvechters voor binnenlandse vluchten, daar kan JAL niet tegen op.quote:
Een GM-etje doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog 50 minuten
[..]
o ja, dat verhaalsucces daarmee
[..]
tot nu toe niet![]()
[..]
he he, eindelijk. het leek al een GM te worden. ondanks alles toch overeind houden
met 1000 lampen lineaire moet dat wel lukkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een bakkie![]()
[..]
radio in de omgeving plat drukken met 27 MC
Breaky, breaky!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een bakkie![]()
[..]
maar hij doet het dus welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij gaat hem modificeren geloof ik
die lag in het huis dus heb ik hem maar aan JF gegevenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een bakkie![]()
[..]
Ik zou best de TMEwillen nemen naar Beijing, dan naar Shanghai en dan overstappen op de boot naar Osaka hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat wordt peddelen voor Pheno.
[..]
Binnenkort een nieuwe radiopiraat in Maastricht dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die lag in het huis dus heb ik hem maar aan JF gegeven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |