quote:
gatver wa enne vieze smiley.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:10 schreef D. het volgende:
[..]
De 'ik snuit mijn neus zonder zakdoek' smiley
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, als je geen zakdoek hebt moet je toch wat he

kennelijk..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:13 schreef D. het volgende:
[..]
Tja, als je geen zakdoek hebt moet je toch wat he
Die heb ik gemistquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:16 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
denk een nieuwe hype, zoals die vorige smileydie heumeu smiley :p
ik doe meestal pas mee als de hype over isquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:18 schreef D. het volgende:
[..]
Die heb ik gemist
Ik doe sowieso niet mee aan hypes, tenzij niet meedoen aan hypes een hype wordt
ik ben nou begonnen met Flippo's te sparenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
ik doe meestal pas mee als de hype over is![]()
ik denk dat ik binnenkort maar eens op hyves ga
Ik wacht nog een paar jaarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:24 schreef wel.o.k het volgende:
ik denk dat ik binnenkort maar eens op hyves ga
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:24 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ik ben nou begonnen met Flippo's te sparen
geen idee meer waar die hele flippo mania ging, vond het zelf wel zus en zoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel chips gegeten om anderen te behagen als in de flippo tijd
en 10 kg aangekomenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zoveel chips gegeten om anderen te behagen als in de flippo tijd
Ik behaag anderen het liefst op andere manierenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:26 schreef Symphonic het volgende:
[..]
en daar val je dan weer van afquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:28 schreef D. het volgende:
[..]
Ik behaag anderen het liefst op andere manieren
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM en dan oooooooehquote:
De tekst ook?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:32 schreef cablegunmaster het volgende:
Volgorde kan verschillen per persoon![]()
Humor is absoluut ok, maar grove fotoshops schaar ik niet meer onder 'humor'quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:44 schreef Ladylike het volgende:
[..]
al is humor een manier om leed te verwerken voor sommige mensen. Maar dat is op fok niet van toepassing
jij doet het bovenaan de trap?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM en dan oooooooeh![]()
en vervolgens aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
mond ver open en hoppa...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:30 schreef cablegunmaster het volgende:
3 boterhammen met hagelslag e nik moet zo de bus halenDAMN.... waar blijft de tijd dan
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:32 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
BAM BAM BAM BAM BAM BAM BAM en dan oooooooeh![]()
en vervolgens aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah
ligt eraan hoe je het opvatquote:
Ik had ze niet gezien, maar sowieso, foto's van slachtoffers gebruikenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:34 schreef MPG het volgende:
[..]
Humor is absoluut ok, maar grove fotoshops schaar ik niet meer onder 'humor'.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |