Dank jequote:Op maandag 18 januari 2010 21:46 schreef Nijns het volgende:
gefeliciteerd bengel en damart![]()
![]()
![]()
hoi allemaal
smoesjesquote:Op maandag 18 januari 2010 21:43 schreef DaMart het volgende:
[..]
Met een spamninja als jij in de buurt, niet nee.
En het feit dat ik de laatste tijd even wat minder op FOK! ben speelt ook mee.
goed om te horen Fhaquote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
(ook voor gf
Ja goeeedHij heeft weer mooi werk verricht
En hij heeft ook meteen even mijn anderen ideeën goed gekeurd dus dat voelde ook wel fijn. Hij is wel zo eerlijk dat hij het gewoon zegt als hij denkt dat iets niet bij je past dus dat voelde goed.
En nu dus lekker folie in mijn nek wat echt knetter irritant isElke keer als ik beweeg en het kraakt is Bolle meteen weer speels
En ik heb mijn tentamen van vandaag gehaaldjeeej
Nee hoor. Ik heb vandaag geloof ik al drie keer zo veel posts als de afgelopen week bij elkaarquote:
Goed bezig, Fhaquote:Op maandag 18 januari 2010 21:44 schreef Fha het volgende:
[..]![]()
(ook voor gf
Ja goeeedHij heeft weer mooi werk verricht
En hij heeft ook meteen even mijn anderen ideeën goed gekeurd dus dat voelde ook wel fijn. Hij is wel zo eerlijk dat hij het gewoon zegt als hij denkt dat iets niet bij je past dus dat voelde goed.
En nu dus lekker folie in mijn nek wat echt knetter irritant isElke keer als ik beweeg en het kraakt is Bolle meteen weer speels
En ik heb mijn tentamen van vandaag gehaaldjeeej
ik moet je gelijk gevenquote:Op maandag 18 januari 2010 21:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Nee hoor. Ik heb vandaag geloof ik al drie keer zo veel posts als de afgelopen week bij elkaar.
Kloptquote:Op maandag 18 januari 2010 21:50 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
ik moet je gelijk geven![]()
de laatste 5 dagen waren het max 3 post per dag maar meestal was het er maar 1
Ja. Zoeen tekening op/in je huid, door een tattewasie-meneer gezet met ee aparaatje met naalden en inktquote:
Nee, maar ze schijnen er erg goede rum en sigaren te hebben. De rum kan ik bevestigen, de sigaren niet.quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon naar de sigarenboer gaan? is nog goedkoper ook!
Ik ga straks een poging doen om Fles de eerste te MMSen want het is best een moeilijke hoek om een normale foto te maken zelfquote:Op maandag 18 januari 2010 21:49 schreef MPG het volgende:
[..]
Goed bezig, Fha.
Komen er ook foto's van je tattewasie?
oooow, ik zat het hier maar hardop ujit te spreken om te kijken waar het op leekquote:Op maandag 18 januari 2010 21:55 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja. Zoeen tekening op/in je huid, door een tattewasie-meneer gezet met ee aparaatje met naalden en inkt.
[..]
Nee, maar ze schijnen er erg goede rum en sigaren te hebben. De rum kan ik bevestigen, de sigaren niet.
waar zittie?quote:Op maandag 18 januari 2010 21:56 schreef Fha het volgende:
[..]
Ik ga straks een poging doen om Fles de eerste te MMSen want het is best een moeilijke hoek om een normale foto te maken zelfMaar als die lukt dan zal ik hem morgen of woensdag ofzo ook wel even hier posten
vooruit, omdat je jarig bentquote:
Ik ben nooit op cuba geweest, nee. Maar een vriendin wel. En die vond het erg tof. En ze heeft goede rum meegebrachtquote:Op maandag 18 januari 2010 21:57 schreef Nijns het volgende:
[..]
oooow, ik zat het hier maar hardop ujit te spreken om te kijken waar het op leekiemand zei nog: wat is er op damart ijn verjaardag dan? dus ik wist dat er vandaag nog wat was maar niet wat
maar nooit geweest dus?
Achter in mijn nekquote:
30quote:Op maandag 18 januari 2010 21:59 schreef Nijns het volgende:
[..]
waar zittie?
[..]
vooruit, omdat je jarig bent
hoeveel kaarsjes op je taart?
quote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 21:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Je kunt toch ook gewoon naar de sigarenboer gaan? is nog goedkoper ook!
Straks als ik ga slapen Flesssssssquote:
ah, bofkontquote:Op maandag 18 januari 2010 21:59 schreef MPG het volgende:
[..]
Ik ben nooit op cuba geweest, nee. Maar een vriendin wel. En die vond het erg tof. En ze heeft goede rum meegebracht.
doet het pijn?quote:
mooie leeftijdquote:
tips? (mag ook via pmquote:
Natuurlijk, iemand zit met een naald in je te prikkenquote:
*fha kusje geeft*quote:Op maandag 18 januari 2010 22:11 schreef Fha het volgende:
[..]
Natuurlijk, iemand zit met een naald in je te prikken
quote:
trusten Nijnsquote:
marcquote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
nou dan zal ik zo ook maar eens gaan pitten. Om 9 uur staat mijn baadster weer op de stoepvoor een erg private spetterpartij
slaap ze Flesquote:Op maandag 18 januari 2010 23:02 schreef Dr_Flash het volgende:
nou dan zal ik zo ook maar eens gaan pitten. Om 9 uur staat mijn baadster weer op de stoepvoor een erg private spetterpartij
vergeet de pic niet van je tattooquote:
quote:Top 100 van maandag 18 januari 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
31. 153 goldfinger1963
44. 119 Ladylike
77. 086 Symphonic
91. 080 Bengeltje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |