quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
jij doet het bovenaan de trap?![]()
en vervolgens flikker je in het kruipgat
Sommige mensen hebben nooit van veilig vrijen gehoordquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
altijd het luik dichtdoenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:36 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
Eindelijk iemand gevonden die ook niet zonder parachute en perslucht vrijtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:37 schreef D. het volgende:
[..]
Sommige mensen hebben nooit van veilig vrijen gehoord
Waar?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eindelijk iemand gevonden die ook niet zonder parachute en perslucht vrijt
quote:
ben je nou aan het mediterenquote:
quote:
quote:
quote:
Je stottert een beetjequote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik probeerde ff post 77.000.000 binnen te halen
Da's nu over, nu doe ik weer 'normaal'quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:40 schreef Ladylike het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je stottert een beetje
definieer "normaal"quote:
weet je dat je best wel veel zeurtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:42 schreef Pheno het volgende:
Ah, het niveau is weer naar 2009 gedaald. Ik ben er weg van
tja, D. is nog erger dan GFquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:42 schreef Pheno het volgende:
Ah, het niveau is weer naar 2009 gedaald. Ik ben er weg van
cijfergeilquote:
Ow, was het weer zoverquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:40 schreef D. het volgende:
[..]
Ik probeerde ff post 77.000.000 binnen te halen
Neuken tijdens het persluchtduikenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Eindelijk iemand gevonden die ook niet zonder parachute en perslucht vrijt
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:45 schreef MPG het volgende:
[..]
Ow, was het weer zover.
[..]
Neuken tijdens het persluchtduiken
quote:
Ik heb geen perslucht nodig, ik doe gewoon mond op mond beademingquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:45 schreef MPG het volgende:
[..]
[..]
Neuken tijdens het persluchtduiken
quote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb geen perslucht nodig, ik doe gewoon mond op mond beademing
Het was weer een lange nacht met weinig slaap
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:48 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik heb geen perslucht nodig, ik doe gewoon mond op mond beademing
Het was weer een lange nacht met weinig slaap
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:01 schreef friemelaar het volgende:
Weet iemand toevallig hoe (technisch gezien) de ivoer door / van een barcode scanner werkt
msn is nu nog "in" dus ik doe nog niet msn-enquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:00 schreef Ladylike het volgende:
Ik ben al eeuwen niet meer op msn geweest
Volgens mij werkt het als een soort invoerapparaat, dus een soort toetsenbord-data. Maar staat dat niet in de documentatie van het ding?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:04 schreef friemelaar het volgende:
Yep.
Ik moet de data die da ding genereerd in een database gaan verwerken.
Vervangt ie. bij een druk op de knop de toetsenbord invoer ? of plaatst hij de data in het klembord geheugen?
Testen werkt natuurlijk ookquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:05 schreef friemelaar het volgende:
8714341047977
![]()
toetsenbord invoer ....
Ik begin te denken dat mensen daarom juist boos aan het worden zijn op mequote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:04 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
msn is nu nog "in" dus ik doe nog niet msn-en
Ja duhhh, je gaat de gebruiksaanwijzig toch zeker nie lezen.....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:06 schreef MPG het volgende:
[..]
Volgens mij werkt het als een soort invoerapparaat, dus een soort toetsenbord-data. Maar staat dat niet in de documentatie van het ding?
ik zit 's avonds wel veel achter de pc maar niet ter ontspanningquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat mensen daarom juist boos aan het worden zijn op me
mja, heb nu veel aan mn hoofd 's avonds.
Gisteren plofte ik eens om 22.00u neer.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:05 schreef friemelaar het volgende:
8714341047977
![]()
toetsenbord invoer ....
dus die cijfers had je gescannedquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:08 schreef friemelaar het volgende:
[..]
Ja duhhh, je gaat de gebruiksaanwijzig toch zeker nie lezen.....
Welke techneut doet da nou ........
![]()
Nee, try and error is veeeeel leuker![]()
zie een paar posts hoger
Er zijn nog legio mensen die niet msn-en.....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik begin te denken dat mensen daarom juist boos aan het worden zijn op me
mja, heb nu veel aan mn hoofd 's avonds.
Gisteren plofte ik eens om 22.00u neer.
Yepquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:10 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
[..]
dus die cijfers had je gescanned
's nachts aan sport doen, hoe gezond wil je bezig zijnquote:Op dinsdag 19 januari 2010 09:52 schreef friemelaar het volgende:
Sym denk je wel een beetje aan je gezondheid
edit dat zit wel goed denk ik
Heel technisch, ja, dat weet ik. Mocht je wat willen weten hoor ik het wel via PM.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:01 schreef friemelaar het volgende:
Weet iemand toevallig hoe (technisch gezien) de ivoer door / van een barcode scanner werkt
Bedankt P. maar ik weet al genoeg.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:14 schreef Pheno het volgende:
[..]
Heel technisch, ja, dat weet ik. Mocht je wat willen weten hoor ik het wel via PM.
En nee, niet via MSN, dat gebruik ik nietAlleen IRC zou je mijn bot nog kunnen vinden, als die nog draait
Vandaar mijn editquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:14 schreef Symphonic het volgende:
[..]
's nachts aan sport doen, hoe gezond wil je bezig zijn![]()
flesquote:
Meurningquote:
kroelkusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:26 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ik kom wel ff bij je zitten![]()
[..]
Heeey![]()
Fleskequote:
quote:Op maandag 18 januari 2010 23:30 schreef MPG het volgende:
[..]. Er komt gewoon een lekker zustertje om samen met jou te douchen ja?
bek houwequote:
voor mij ookquote:
ligt niet aan mijquote:
oh ja, de baileys was slechtquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij ook
en dan ga ik weer naar Eindhoven verder daar met de rotzooi ruimen
Eindhovenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij ook
jullie kunnen beter beginnen met het maken van ziekenwagens ipv brandweerauto'squote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
Baas heeft last van zn rug, ik van mn knie, collega van haar been
tis net een ziekenboeg hier![]()
[..]
bek houwe
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
oh ja, de baileys was slecht
niet meer vloeibaar zelfs
eensquote:
ik zal de tip doorgevenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:33 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
jullie kunnen beter beginnen met het maken van ziekenwagens ipv brandweerauto's
hij was iig zuuuuurquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:34 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
![]()
was er al bang voor die is daar dus toch bevroren geweest
pheno kom er maar inquote:
geen idee, ik bel altijd vanuit nederland zelfquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:39 schreef indahnesia.com het volgende:
Telefoontjes naar Nederland kosten ook niet meer zo veel als 'vroeger' blijkbaar.
Zat eraan te komen al een tijdjequote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:30 schreef Ladylike het volgende:
Baas heeft last van zn rug, ik van mn knie, collega van haar been
tis net een ziekenboeg hier![]()
[..]
bek houwe
o ja, dat verhaalquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:31 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
voor mij ook
tot nu toe nietquote:
he he, eindelijk. het leek al een GM te worden. ondanks alles toch overeind houdenquote:
kutzooiquote:
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Nu gewoon Japan insoleren, zijn we daar ook weer vanaf.
dat wordt peddelen voor Pheno.quote:
Ik zelden.quote:geen idee, ik bel altijd vanuit nederland zelf
Ik al een glas neergezet, klontje ijs erin...quote:
klopt, al geruime tijd met 15 miljard euro schuld.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:41 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Zat eraan te komen al een tijdje
Zonde van al het geld wat er nog in gepompt is in reddingspogingen.
Nu gewoon Japan insoleren, zijn we daar ook weer vanaf.
Hij gaat hem modificeren geloof ikquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kutzooi![]()
sorry schat![]()
maar de 27mc doet het wel ?
eerst in de blender gooienquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik al een glas neergezet, klontje ijs erin...
wil schenken, niets..
ik ruik ...![]()
had me erop verheugd
met fles en alquote:
er zit al schot in de zaak vandaag naar de gemeente en dan gas water en licht opnieuw laten aansluitenquote:
een bakkiequote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:42 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
kutzooi![]()
sorry schat![]()
maar de 27mc doet het wel ?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij gaat hem modificeren geloof ik
Zonde, het was een prima vliegervaring met ze. Air France had iig grote interesse, dus ze zullen niet verdwijnen uit de markt. Maar ja, ook daar zijn prijsvechters voor binnenlandse vluchten, daar kan JAL niet tegen op.quote:
Een GM-etje doen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:41 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
nog 50 minuten
[..]
o ja, dat verhaalsucces daarmee
[..]
tot nu toe niet![]()
[..]
he he, eindelijk. het leek al een GM te worden. ondanks alles toch overeind houden
met 1000 lampen lineaire moet dat wel lukkenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een bakkie![]()
[..]
radio in de omgeving plat drukken met 27 MC
Breaky, breaky!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een bakkie![]()
[..]
maar hij doet het dus welquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hij gaat hem modificeren geloof ik
die lag in het huis dus heb ik hem maar aan JF gegevenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:45 schreef wel.o.k het volgende:
[..]
een bakkie![]()
[..]
Ik zou best de TMEwillen nemen naar Beijing, dan naar Shanghai en dan overstappen op de boot naar Osaka hoor.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:43 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat wordt peddelen voor Pheno.
[..]
Binnenkort een nieuwe radiopiraat in Maastricht dusquote:Op dinsdag 19 januari 2010 10:49 schreef goldfinger1963 het volgende:
[..]
die lag in het huis dus heb ik hem maar aan JF gegeven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |