die is in jouw ogen alles behalve schoonquote:Op maandag 18 januari 2010 09:34 schreef Ang3l het volgende:
Lei? He zullen we 't daar niet over hebben!
Ja TMM slaapt nog gok ik.quote:Op maandag 18 januari 2010 09:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mammaloe komt natuurlijk pas na de lunch hier vorobij gehuppeld
Je kan wel merken dat ij een poosje weg geweest bent want Mammaloe is hier ook bekent/berucht onder de naam Miekequote:
Waarschijnlijk wel, jaquote:Op maandag 18 januari 2010 09:37 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Mammaloe komt natuurlijk pas na de lunch hier vorobij gehuppeld
Nou, een echte sneeuwstorm zou ik het niet willen noemenquote:Op maandag 18 januari 2010 10:16 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Jij nog last gehad van de sneeuwstorm van zaterdagavond ?
Ja niet meer!quote:Op maandag 18 januari 2010 10:43 schreef Vlarp het volgende:
Oh, Tha_Erik... kijk, niet altijdals PI
dan heb jij hem vast alleen vanachter het raam gadegeslagen en er niet doorheen geploeterd zoals ikquote:Op maandag 18 januari 2010 10:19 schreef Baltar het volgende:
[..]
Nou, een echte sneeuwstorm zou ik het niet willen noemen
vergis jij je eigenlijk niet in het topicquote:Op maandag 18 januari 2010 10:43 schreef Vlarp het volgende:
Oh, Tha_Erik... kijk, niet altijdals PI
Nee...quote:Op maandag 18 januari 2010 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
vergis jij je eigenlijk niet in het topic
Welnee... Erik zeikt gewoonquote:Op maandag 18 januari 2010 10:54 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Maar dat was toch een issue in het SHO topic ?
Ja! En dat doe ik overal, het is niet gebonden aan topics!quote:
Daarom houd ik van jequote:Op maandag 18 januari 2010 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja! En dat doe ik overal, het is niet gebonden aan topics!
Ach, en je moeder ook!!!quote:Op maandag 18 januari 2010 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Zo baken jij net als een hond je territorium af ?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nee hoor, heb er ook doorheen gefietst.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:47 schreef Stroekie het volgende:
[..]
dan heb jij hem vast alleen vanachter het raam gadegeslagen en er niet doorheen geploeterd zoals ik
Gewoon blijven doen ook.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:04 schreef Tha_Erik het volgende:
Ja ik had het al meegekregen.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Zeg Steeeeve, ik was zaterdag dus gewoonweg in Budel eey!
En ik zag allemaal jeugdsentimentjes: &RG, Bonte Os, de Zink (stage gelopen), de Intertoys, de Borg
ja de tijden van het bènkske en alle opvolgers zijn weer terugquote:Op maandag 18 januari 2010 13:12 schreef Ang3l het volgende:
Ik kende 't helemaal nietDus vanavond thuis maar eens ff de rest kijken.
Ik liep allemaal te soppen omdat ik het spannend vond dat ik je misschien kon spotten!quote:Op maandag 18 januari 2010 13:14 schreef Steve het volgende:
[..]
Ja ik had het al meegekregen.
Jammer dat er die dag iemand niet was.
Volgende keer ga ik je zoeken.quote:Op maandag 18 januari 2010 13:37 schreef Ang3l het volgende:
Ik liep allemaal te soppen omdat ik het spannend vond dat ik je misschien kon spotten!
Brabantse humor. Zie dat filmpje van Ang3l.quote:
Kan ik nu hier niet kijkenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Volgende keer ga ik je zoeken.
[..]
Brabantse humor. Zie dat filmpje van Ang3l.
We waren bij best shop 4 youquote:
Ik heb ook spierpijn.quote:Op maandag 18 januari 2010 14:24 schreef Vlarp het volgende:
Kan iemand m'n linker schouder masseren? Heb onwijs spierpijn
Met de knuffelturk?!quote:Op maandag 18 januari 2010 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb ook spierpijn.
Sex is bad, mmkay?
Jij werkt ook echt hard daar op die school van jequote:Op maandag 18 januari 2010 14:27 schreef Yurithemaster het volgende:
en weer thuis van 1 uurtje spaans
morgen mag ik weer de 'hele' dag naar schoolquote:Op maandag 18 januari 2010 15:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jij werkt ook echt hard daar op die school van je![]()
Goedemorgen allemaal![]()
Is het weer koffietijd ?quote:Op maandag 18 januari 2010 15:26 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
Jij werkt ook echt hard daar op die school van je![]()
Goedemorgen allemaal![]()
Nee een oude (hetero) ster.quote:Op maandag 18 januari 2010 15:28 schreef Stroekie het volgende:
[..]
een nieuwe ster aan het firmament ?
mamaloe? que?quote:
ik denk dat ie in de war is met zichzelf.. u know Korsakovquote:Op maandag 18 januari 2010 17:15 schreef Ang3l het volgende:
Nou ja, ik schijn het niet te weten omdat ik hier tijden niet geweest ben, maar jij staat hier blijkbaar tegenwoordig bekend als mamaloe?
Huh? Wanneer heb je dat dan klaargespeeldquote:
quote:
apparently, ach...mijn zegen heeft ie..quote:
Vrijdag.quote:Op maandag 18 januari 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh? Wanneer heb je dat dan klaargespeeld? Of is dat van voor zondagnacht
.
Ah zoquote:
Is Tobi nog in de picture btw?quote:
moet dan wat geweest zijn als ie nu nog spierpijn heeftquote:Op maandag 18 januari 2010 17:22 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Huh? Wanneer heb je dat dan klaargespeeld? Of is dat van voor zondagnacht
.
Ik ga er niet op reageren als je zijn naam bewust verkeerd blijft typen. Ik weet dat de helft weg is vanwege de vim, maar het is vaak genoeg op teletubbie-achtige wijze herhaald dat het ook bij JOU zou moeten hebben blijven plakken. Ok?quote:
Haha, nee dat was omdat het 01.00 was en de wekker om 7.30 gingquote:Op maandag 18 januari 2010 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah zo. Ik dacht al is dat de reden dat je me weg wilde hebben
.
die persoon die je als eens eerder in een voor hem wat ongemakkelijke situatie was tegen gekomen ?quote:
Nee Kim Veenstra is veel meer op je van toepassingquote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mamaloe? que?
edit: laat maar, ik had het al gelezen. Nee, ik ben dat niet. Ik ben PIPO, aangezien ik dat voorheen altijd deed.
Ik doe niet aan vrouwelijke characters. Eerst Mieke, nu Mamaloe, what's next? Val?![]()
ik had meer ruzie met de elementen tijdens het snowfall festquote:Op maandag 18 januari 2010 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
hoe was het weekend?
iedereen weer naar een sausage fest gegaan?![]()
ik ben nog eerder kluk klukquote:Op maandag 18 januari 2010 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik denk dat ie in de war is met zichzelf.. u know Korsakov
De heren zij geprezenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
apparently, ach...mijn zegen heeft ie..![]()
gedeelde smart is halve smartquote:Op maandag 18 januari 2010 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha, nee dat was omdat het 01.00 was en de wekker om 7.30 ging
Je weet dat je mee had mogen doen anders
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga er niet op reageren als je zijn naam bewust verkeerd blijft typen. Ik weet dat de helft weg is vanwege de vim, maar het is vaak genoeg op teletubbie-achtige wijze herhaald dat het ook bij JOU zou moeten hebben blijven plakken. Ok?
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee Kim Veenstra is veel meer op je van toepassing
kijk hier maar eens
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=10526373&md5=c2bd91395a3287b25527cfaa1cc4f718
vooral het 2e deel is leuk als ze het over geslachtziektes gaan hebben en Kimmetje roept dat ze het zo op Famita zou doen
ondergesneeuwd?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had meer ruzie met de elementen tijdens het snowfall fest
ja en dus niet eens op de verjaardag geweestquote:
dat beetje sneeuw die viel? vond die ijsregen toch wat vervelender.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en dus niet eens op de verjaardag geweest
om mezelf toen naderhand weer op te beuren met cider op de bank Mamma Mia zitten kijken
er lag meer dan 10 centimeter daar was ik wasquote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat beetje sneeuw die viel? vond die ijsregen toch wat vervelender.
Er ligt de hele maand al 10cmquote:Op maandag 18 januari 2010 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er lag meer dan 10 centimeter daar was ik was
En hoe oud ben je als je al maanden Tobi typt en ik je steeds verbeter met "Zo heet ie niet, hij heet....." maar je hem consequent "grappig" fout blijft noemen? It's getting old. Even older then 11.quote:
ga jij daar weer mod zijn ?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Eurovisie Songfestival 2010
Ik weet dat er hier echt heel weinig mensen maar enthousiast van worden, maar toch, het foutste en grootste culturele spektakel van het jaar is weer geopend.
Je... bent... serieus.... mod van het ... SONGFESTIVAL?!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ben ik al. Zie de blauwe kleur die sinds een dag of twee weer mijn naam opkleurt.
Ik was het vorig jaar en het jaar daarvoor ook hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je... bent... serieus.... mod van het ... SONGFESTIVAL?!
Daar gaat mijn hoge dunk van je smaak
It's the most wonderfull time of the yearquote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Eurovisie Songfestival 2010
Ik weet dat er hier echt heel weinig mensen maar enthousiast van worden, maar toch, het foutste en grootste culturele spektakel van het jaar is weer geopend.
Dankjewel Erikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Haaiquote:
Beetje jong nog...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:04 schreef Vlarp het volgende:
Oh....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jarrett Moreland
films zijn niet engquote:Op maandag 18 januari 2010 22:13 schreef Ang3l het volgende:
Holy f-ing christ, filmtotaal had gelijk........ scary
[ afbeelding ]
Ja stoere man, je hebt vol-kó-men gelijk.quote:
Gheheh, muts. Strooi je ook zout en zo?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:14 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga die film niet kijken... ik hoor soms nog steeds voetstappen en ademhaling na het zien van Paranormal Activity
Vond je?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:13 schreef Ang3l het volgende:
Holy f-ing christ, filmtotaal had gelijk........ scary
[ afbeelding ]
Nee, zo achterdochtig ben ik ook weer nietquote:Op maandag 18 januari 2010 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gheheh, muts. Strooi je ook zout en zo?
Ik heb z'n leeftijd niet kunnen vinden online... al staat ie wel op LinkedIn geloof ik, maar ik kan z'n profiel niet zienquote:Op maandag 18 januari 2010 22:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo enorm jong zal 'ie toch wel niet zijn?
Heb het topic niet gelezen, en ik kan me lekker inleven als ik alleen in 't donker zit.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vond je?Vond het echt tegenvallen nadat ik het topic had gelezen.
Nja... hijs niet ouder dan 20 denk ik...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo enorm jong zal 'ie toch wel niet zijn?
Fair enough, daar gun ik me dan de tijd weer niet voor. Maar ik heb het idee dat ik behoorlijk afgestompt ben wat dat soort films betreft.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb het topic niet gelezen, en ik kan me lekker inleven als ik alleen in 't donker zit.
http://www.myspace.com/22973353quote:Op maandag 18 januari 2010 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb z'n leeftijd niet kunnen vinden online... al staat ie wel op LinkedIn geloof ik, maar ik kan z'n profiel niet zien
Aan het gezicht te zien is het hem wel... of iemand heeft z'n foto geript...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:33 schreef Steve het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/22973353
Dit zou 'm kunnen zijn...
Volgens mij staat je leeftijd ook niet vermeld op Linkedin.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb z'n leeftijd niet kunnen vinden online... al staat ie wel op LinkedIn geloof ik, maar ik kan z'n profiel niet zien
Heb er ook genoeg gezien, dus dat zou ik dan ook moeten zijn.quote:Maar ik heb het idee dat ik behoorlijk afgestompt ben wat dat soort films betreft.
Ja die heb ik, maar die vind ik echt een stuk minder shocking dan deze.quote:Dog soldiers was trouwens wel goed, heb je die al gezien?
ja, net zo old als die vim grapjes.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe oud ben je als je al maanden Tobi typt en ik je steeds verbeter met "Zo heet ie niet, hij heet....." maar je hem consequent "grappig" fout blijft noemen? It's getting old. Even older then 11.
He jongenquote:
Fan is een groot woord, maar ik volg het altijd wel redelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:58 schreef mike_hunt het volgende:
Ik lees net dat je het Songfestival voor je rekening neemt!![]()
Ben jij daar zo'n fan van?
haha leuk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fan is een groot woord, maar ik volg het altijd wel redelijk.
Is er geen nachtploeg meer?quote:
Eind mei, maar binnenkort Nationaal songfestival en de verschillende nummers uit de verschillende landen worden langzamerhand bekend.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha leuk!Als ik het kan zien, kijk ik ook altijd. Krijg vaak commentaar van mijn roommates. Zij begrijpen het niet dat het echt kitsch is en zo fout..
![]()
begin je niet te vroeg met topic? wanneer is het eigenlijk?
hoezo Nationaal Songfestival? O, tis nog niet bekend wie dat nummer van vader Abraham gaat zingen?..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eind mei, maar binnenkort Nationaal songfestival en de verschillende nummers uit de verschillende landen worden langzamerhand bekend.
o god ja, law student....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben er zelden 's nachts.
Laatste.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:17 schreef mike_hunt het volgende:
o god ja, law student....![]()
hoeveel jaars?
ben je vrij morgen?
Een maand vrij?? netjes! ben je klaar dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Laatste.
Ik ben al de hele maand vrij.Niet goed voor je ritme.
Dat ken je vast en zeker?
je bedoelt de verveling?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:29 schreef Steve het volgende:
Nou het moet niet te lang worden hoor. Een halfjaar vond ik echt een hel.
aaahhhh, memories.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:37 schreef wonderer het volgende:
Mmm, tot vijf uur opblijven en de hele dag slapen
Kon het maar. Ik denk dat ik gewoon een nachtje doorhaal en dan heel de dag studeer en dan een keer ergens in slaap donderquote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:37 schreef wonderer het volgende:
Mmm, tot vijf uur opblijven en de hele dag slapen
Vroeger dagelijks. Tegelijk met Brad, hij hier en ik daarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaahhhh, memories.zeker toen ik naar die houseparties ging.
![]()
did u pull an all nighter?
Ik las ooit ergens dat voor de biologische klok een dag 25-27 uur duurt. Dus dan schuift het steeds een stukje op.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kon het maar. Ik denk dat ik gewoon een nachtje doorhaal en dan heel de dag studeer en dan een keer ergens in slaap donder. SLecht is dat, maar ik heb gewoon geen zin om te slapen
. Terwijl dat heel onhandig is eigenlijk.
moest ff gluren, '87!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:41 schreef Steve het volgende:
Ik moet nog een jaar.
Daarna werken. Vind ik wel tijd worden.
heb jij insomnie?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kon het maar. Ik denk dat ik gewoon een nachtje doorhaal en dan heel de dag studeer en dan een keer ergens in slaap donder. SLecht is dat, maar ik heb gewoon geen zin om te slapen
. Terwijl dat heel onhandig is eigenlijk.
Ik denk niet dat ik aan slapeloosheid lijdt hoor. Ik kan prima slapen als ik het niet druk heb en ik zin heb.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb jij insomnie?
je zit toch niet nu al aan de slaappillen....
hahahaha jaa hello... je hebt het over nu...wat heb je uitgespookt?....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vroeger dagelijks. Tegelijk met Brad, hij hier en ik daar
Nu niet, nu is het gewoon tien voor negenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahaha jaa hello... je hebt het over nu...wat heb je uitgespookt?....
aren't we being a bit evasive...
o.k. dus het is niet chronisch.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik aan slapeloosheid lijdt hoor. Ik kan prima slapen als ik het niet druk heb en ik zin heb.
Hoe hou je dat vol?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:43 schreef wonderer het volgende:
Vroeger dagelijks. Tegelijk met Brad, hij hier en ik daar
ja, tuurljik weet ik dat het bijna 9 uur is, ik dacht dat je bedoelde dat je afgelopen nacht tot 5 uur je shit deed en dat de hele dag in je nest lag...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu niet, nu is het gewoon tien voor negenMoet morgen nog "vroeg" op ook.
yeah, i know...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach, student zijn heeft ook wel iets aantrekkelijks.
Ik had niks anders te doen.quote:
Oohquote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, tuurljik weet ik dat het bijna 9 uur is, ik dacht dat je bedoelde dat je afgelopen nacht tot 5 uur je shit deed en dat de hele dag in je nest lag...
hoezo moet je morgen vroeg op?
Ja, 't feit dat je na driekwart jaar nog steeds zijn naam bewust verkeerd zegt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, net zo old als die vim grapjes.
whoo, zit er iets dwars, popje?![]()
Er stond toch ook dat je dat niet zou krijgen totdat je z'n naam goed zei?quote:maar ik heb nog geen antwoord..
Heb je dan ook een pak aan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:23 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag voor het EERST een stropdas naar het werk aan.
Ok, wel een stoffen blauw met oranje van de H&M, maar toch
en dan nog steeds geeuwen ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:18 schreef Vlarp het volgende:
Stroek, ik heb al koffie op, dat weet je toch inmiddels wel?
schreeuwt om een fotoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:23 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag voor het EERST een stropdas naar het werk aan.
Ok, wel een stoffen blauw met oranje van de H&M, maar toch
Nee. Zwarte blouse, zwart gilet, zwarte jeans.... en felle stropdas, felle groene riem en felle groene allstarsquote:
Ik 1 pak, paar overhemden (wit, grijs, zwart, paars) en heel veel stropdassen.quote:Ik heb niet eens een pak, overhemden en een stropdas!
Nog maar 1,5 maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!EINZEINZHEULVEULEINZJES!!!!!!!!!quote:
Dit is Nederland, de enige mongolen die van dit soort zaken een prioriteit maken zijn de figuren die zo ver heen zijn met de rest van hun partij-programma dat je er niet op kan stemmen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Dat soort tuig zouden ze een spuitje in datzelfde ziekenhuis mogen geven van mij.
Het doet me echt ZO weer denken aan die film van gister (Eden Lake)... dat zat ik ook onderhand te applaudiseren toen ze die vieze chav's hun verdiende loon gaven.
Nee je met "ze hebben een slechte jeugd gehad" laten ondersneeuwen en uiteindelijk in een land leven waar de grootste bek het voor het zeggen heeftquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef Peter het volgende:
Pak de hooivork en de brandende toortsen maar en stort ons in de heksenjacht van de middeleeuwen..
Lijkt me ook niet echt een optie.
Mja, land van uitersten. Degenen die er wat van durven zeggen zijn helaas ook vaak degenen met de grootste bekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:18 schreef PhalanX het volgende:
En dan is de enige mongool die je iets hoort roepen tegen dit soort dingen een figuur als Wilders.
En weet je wat pas echt triest is aan deze hele zaak... mensen zoals Peter bieden geen enkel alternatief. Ze trekken de situatie in het belachelijke, roepen keer op keer dat het een incident is, en ontkennen stelselmatig de angst en bezorgdheid van anderen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:52 schreef Ang3l het volgende:
Nee je met "ze hebben een slechte jeugd gehad" laten ondersneeuwen en uiteindelijk in een land leven waar de grootste bek het voor het zeggen heeftDAN komen we juist weer in de Middeleeuwen.
De ME inzetten en ze vastzetten voor verstoring openbare orde, komt vast wel belediging van ambtenaar in functie bij.. en dan justitie eens harde straffen eisen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee je met "ze hebben een slechte jeugd gehad" laten ondersneeuwen en uiteindelijk in een land leven waar de grootste bek het voor het zeggen heeftDAN komen we juist weer in de Middeleeuwen.
Maar doen we dat ook? Neuh. Verzachtende omstandigheden... slechte jeugd.... moeilijk moeilijk..... taakstrafje. Klaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:59 schreef Peter het volgende:
[..]
De ME inzetten en ze vastzetten voor verstoring openbare orde, komt vast wel belediging van ambtenaar in functie bij.. en dan justitie eens harde straffen eisen.
Moet je het persoonlijk maken? En zie je mij ergens melden dat er niets gedaan moet worden en dat [pvda-modus]de daders eigenlijk slachtoffer van de maatschappij zijn[/pvda-modus]? Dacht het nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:59 schreef PhalanX het volgende:
[..]
En weet je wat pas echt triest is aan deze hele zaak... mensen zoals Peter bieden geen enkel alternatief. Ze trekken de situatie in het belachelijke, roepen keer op keer dat het een incident is, en ontkennen stelselmatig de angst en bezorgdheid van anderen.
Ik vraag me af of Peter nog zo zou roepen als het zijn oom, of vader, of zus was die door zulke laksheid om het leven was gekomen en de daders na vijf jaar weer op straat staan, of in datzelfde ziekenhuis had gestaan en had gezien hoe de familie van de daders heibel schopte en artsen bedreigden en de politie geen zak uitvoerde terwijl het lijk van zijn familielid nog niet koud was.
En wat doe jij er aan om dit aan te pakken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar doen we dat ook? Neuh. Verzachtende omstandigheden... slechte jeugd.... moeilijk moeilijk..... taakstrafje. Klaar.
Dat is dus het probleem.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Mja, land van uitersten. Degenen die er wat van durven zeggen zijn helaas ook vaak degenen met de grootste bekEn niet de meest stabiele om op te stemmen. En wat doe je dan? Stem je op een rationelere partij... maar die veelal te laf en zacht zijn aan zulke toestanden iets te doen.... of stem je op de mongool die er wel keihard om schreeuwt dat ie er iets aan wil doen... maar of ie 't ook maar doet is een tweede en of ie capabel is laten we maar even helemaal buiten beschouwing.
Nee hoor, ik klaag niet, ik praat alleen maar mee en ga daarna verder met mijn nagels lakken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:03 schreef Peter het volgende:
[..]
En wat doe jij er aan om dit aan te pakken?
Aan de salontafel je ongenoegen uiten en verder alleen maar klagen?
Waarom persoonlijk maken? Jij bent degene die de zaak meteen op een eerste reactie in het belachelijke trekt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef Peter het volgende:
Pak de hooivork en de brandende toortsen maar en stort ons in de heksenjacht van de middeleeuwen..
Lijkt me ook niet echt een optie.
Ik chargeerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:05 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Waarom persoonlijk maken? Jij bent degene die de zaak meteen op een eerste reactie in het belachelijke trekt.
Om eerlijk te zijn, mensen die aankomen met holle vragen als "wat doe jij eraan?" geven me de neiging om gewoon zonder aarzeling op Wilders te stemmen... ze lijken alle mogelijke moeite te doen om mensen die op het hek zitten van zich af te duwen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Kom Phalanx, we gaan de straat op met een spandoek "Een betere wereld begint bij jezelf" want anders mogen we niet discussieren klagen... we doen er immers zelf niets aan!
ja massaal Paul in de 2e kamer stemmen per 2011quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, land van uitersten. Degenen die er wat van durven zeggen zijn helaas ook vaak degenen met de grootste bekEn niet de meest stabiele om op te stemmen. En wat doe je dan? Stem je op een rationelere partij... maar die veelal te laf en zacht zijn aan zulke toestanden iets te doen.... of stem je op de mongool die er wel keihard om schreeuwt dat ie er iets aan wil doen... maar of ie 't ook maar doet is een tweede en of ie capabel is laten we maar even helemaal buiten beschouwing.
Dat bedoelt Phalanxje ook met zijn statement dat er geen goede kant is, want de ene kantt doet er niets aan want is te lief en de andere kant zijn rasechte hitlermongolen. Wildres, Paul... ach... misschien is 't wel z'n butttboyquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja massaal Paul in de 2e kamer stemmen per 2011
niemand wil op Wilders stemmen... maar welke andere partij komt ook maar in de buurt van een beleid zoals jij dat graag zou willen zien op het gebied van veiligheid?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef Vlarp het volgende:
O ja, en zelfs voor een miljoen euro stem ik nog niet op Wilders
Geen, maar zelfs Wilders kan dergelijk beleid niet invoeren...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:37 schreef PhalanX het volgende:
[..]
niemand wil op Wilders stemmen... maar welke andere partij komt ook maar in de buurt van een beleid zoals jij dat graag zou willen zien op het gebied van veiligheid?
En dus blijft het probleem bestaan en groeien, en kan Wilders er wel stemmen door winnen. Als hij verkozen word en we een cordon sanitaire krijgen dan zal hij dat met plezier aanzien, aangezien ze hem daar recht in de kaarten mee spelen.quote:
Ooit moet dit toch uit de klauwen gaan lopen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:43 schreef PhalanX het volgende:
[..]
En dus blijft het probleem bestaan en groeien, en kan Wilders er wel stemmen door winnen. Als hij verkozen word en we een cordon sanitaire krijgen dan zal hij dat met plezier aanzien, aangezien ze hem daar recht in de kaarten mee spelen.
Dat is het kutte aan dit alles... er is geen alternatief.
blijkbaar lang genoeg, aangezien er geen enkele normale serieuze partij is die een plan van aanpak biedt. Het enige dat we horen en zien van de gevestigde partijen is het doorzetten van de huidige lijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:45 schreef Vlarp het volgende:
Ooit moet dit toch uit de klauwen gaan lopen?
Ik bedoel, hoe lang gaan we nog pikken dat een kleine groep asocialen het voor de hele samenleving verzieken?
Ach, het is ook een beetje hetzelfde als dat we de straat niet meer op gaan om te protesteren tegen idiote plannen en situaties. In de jaren 70 gingen met gemak 200.000 mensen de straat op om te demonstreren. Tegenwoordig mag je blij zijn als je 20.000 mensen verzameld krijgt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:51 schreef PhalanX het volgende:
[..]
blijkbaar lang genoeg, aangezien er geen enkele normale serieuze partij is die een plan van aanpak biedt. Het enige dat we horen en zien van de gevestigde partijen is het doorzetten van de huidige lijn.
Het echte probleem is over vijf jaar... als je een hele nieuwe generatie van pubers hebt rondlopen die zien dat dit soort vijandig en geweldadig gedrag niet aangepakt wordt, en het dus oppakken als gedrag dat acceptabel is.
Als je maar met een groep bent die groot genoeg is dan kan de politie je niks maken, ze mogen toch geen geweld gebruiken want dan klagen we ze aan.
Je ziet het telkens terugkomen.
Eerst was het roepen dat iets racisme was, vroeger kon je daar een mens mee kapot maken, en dus begonnen steeds meer mensen het te ropen. Ondertussen word het om de haverklap geroepen en heeft de term geen enkele serieuze inhoud meer.
Gelijk onder bewaking stellen in het ziekehuis en zodra ze daar klaar zijn de cel inquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:55 schreef PhalanX het volgende:
En om eerlijk te zijn, als er twintig man een ziekenhuis proberen binnen te komen en artsen en medisch personeel bedreigen, omdat de daders van een dodelijk ongeluk binnen zijn, waarvan er 1tje nog een celstraf uit moet zitten, dan mag je van mij gerust zeggen dat het al lang en breed uit de klauwen is gelopen.
Wax, ga lekker je gang, het is beter om te lachen dan om te huilenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:12 schreef Waxxer het volgende:
Nou (hai), gelukkig zijn dat soort dingen hier nog niet aan de orde. Wel een overvalgolf, maar dat soort enge toestanden...
Maar ik dacht ik wip even langs, maar de stemming is behoorlijk ernstig merk ik!En nu kan ik wel ernstig zijn en ernstig doen en dan echt op een dergelijke wijze dat er wat betreft het personage Waxxer niks meer overblijft van wat Waxxer was, alleen gebruik ik Fok alleen om eens lekker te gaan zitten Waxxeren!
Waarmee ik wil zeggen dat ik vooralsnog afwacht of er nog een stemmingsomslag volgt, zodat mijn virtuele aanwezigheid niet detoneert in het besprokene.
Ja ach mwoah, ik ben ondertussen ingekakt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:24 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Wax, ga lekker je gang, het is beter om te lachen dan om te huilen
Ohquote:Op dinsdag 19 januari 2010 17:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja ach mwoah, ik ben ondertussen ingekakt.
Het is weer dinsdag.
Dus.
Ik geloof dat de producenten iets minder blij zijn met 'm nuquote:Op dinsdag 19 januari 2010 18:23 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Het vragenuurtje in de Tweede Kamer.
Botert het trouwens nog tussen jou en René Mioch?
Hoe is jouw ervaring overigens dan met hoe dat in de VS gebeurt? "Wij Nederlanders" hebben over het algemeen blijkbaar de indruk dat in de VS de politie keihard optreedt en soms ook onrechtvaardig is... klopt dat beeld?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:18 schreef wonderer het volgende:
Ziehier de reden waarom ik niet meer terug wil naar Nederland
O ja... ach, nog zoiets jaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:54 schreef oinaru_isan het volgende:
Ik heb meer last van agressie in het verkeer, dan van kut-Marokkanen of de coffee-shop hier tegenover..
Ik kom nooit buiten, dus dat weet ik niet. Ik vind politie hier altijd een beetje eng, ben altijd bang dat ze meteen beginnen te schreeuwen enzoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:45 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Hoe is jouw ervaring overigens dan met hoe dat in de VS gebeurt? "Wij Nederlanders" hebben over het algemeen blijkbaar de indruk dat in de VS de politie keihard optreedt en soms ook onrechtvaardig is... klopt dat beeld?
Een beetje zoals in Duitsland tijdens de tweede wereldoorlog bedoel je?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:10 schreef oinaru_isan het volgende:
Is het niet beter om gewoon alle domme mensen (ongeacht relegie, sekse, geaardheid, etnische achtergrond) al hun rechten af te pakken? Dus geen kiesrecht, geen rijbewijs, etc. En die mensen dan ouderwets in te zetten voor fysieke arbeid? In ruil voor eten en een dak boven het hoofd?
Ik ben voorquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:10 schreef oinaru_isan het volgende:
Is het niet beter om gewoon alle domme mensen (ongeacht relegie, sekse, geaardheid, etnische achtergrond) al hun rechten af te pakken? Dus geen kiesrecht, geen rijbewijs, etc. En die mensen dan ouderwets in te zetten voor fysieke arbeid? In ruil voor eten en een dak boven het hoofd?
De EO.. jajaquote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:44 schreef TheaterMaMa het volgende:
ik heb niets gewonnen bij that's the question, gek he als ze je gaan belagen met half naakte jongens, hierover meer op 25 februari
Het was ironisch bedoeld.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:16 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Een beetje zoals in Duitsland tijdens de tweede wereldoorlog bedoel je?
Wat ik hiermee bedoel te zeggen is dat het heel lastig te bepalen is wanneer iemand "dom" is. De een (wilders) zou zeggen dat dit iedereen is die niet minimaal 3e generatie Nederlander is. De ander zou het op het IQ gooien, etc, etc
Dat vinden ze zelf ook... http://www.nu.nl/politiek(...)-neer-achterban.htmlquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het was ironisch bedoeld.
Tsja, persoonlijk vind ik dat iedereen die op de PVV stemt het kiesrecht niet waard is..
Owquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:27 schreef oinaru_isan het volgende:
[..]
Het was ironisch bedoeld.
Tsja, persoonlijk vind ik dat iedereen die op de PVV stemt het kiesrecht niet waard is..
Zeg Batsenbetjen, dreej kooning'n is al 'ewest.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:33 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ow
De ironie haalde ik er niet zo goed uit...
Nou ja, maar hoe dwingen ze dat gezag af?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:01 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik kom nooit buiten, dus dat weet ik niet. Ik vind politie hier altijd een beetje eng, ben altijd bang dat ze meteen beginnen te schreeuwen enzoZe hebben hier in ieder geval nog gezag!
Euh? Ja al 13 dagen geleden inderdaad...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:35 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg Batsenbetjen, dreej kooning'n is al 'ewest.
Laatst deed mijn achterlicht het niet. Nou, dat was meteen van down on the ground, down on the ground en hands behind your back en alles.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, maar hoe dwingen ze dat gezag af?
M'n vader vertelt nog wel eens dat hij gewoon een schop onder z'n kont kreeg van de wijkagent als hij kattekwaad uithaalde... maar ja, tegenwoordig is dat mishandeling natuurlijk.
Ie hebt oow boom nog stoan. En d'r bunt leu die dat nèèt mott'n. Van mien mag oe, moar ik denk ik zeg 't moar efkes.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:38 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh? Ja al 13 dagen geleden inderdaad...
Ik zit echt te denken waar ik dat ding nog heb staan danquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:41 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ie hebt oow boom nog stoan. En d'r bunt leu die dat nèèt mott'n. Van mien mag oe, moar ik denk ik zeg 't moar efkes.
Moet je niet eerst uitstappen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:40 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Laatst deed mijn achterlicht het niet. Nou, dat was meteen van down on the ground, down on the ground en hands behind your back en alles.Op niet mis te verstane wijze. Dus ik liggen, in de sneeuw, krijg ik zo'n kist in mijn gezicht gedrukt, het profiel van de zool staat nog in mijn wang gedrukt, nou, alles gecheckt natuurlijk, want ja, ze worden tegenwoordig wel sneller achterdochtig en ja, dan begrijp ik best wel dat ze alles wat extra controleren. Geen enkel probleem.
Hahaha en hij is weg!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:48 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik zit echt te denken waar ik dat ding nog heb staan dan
Maar ik snap wat je bedoeld
Al begrijp ik alleen het eerste deel van je zin
Ik lag al voor ik het wist, maar ze hadden zo'n apparaat bij zich, ik wilde stinger zeggen, maar dat is weer wat anders, ik weet even niet meer hoe zo'n ding heet, maar het was *klap* een schok en daar lag ik. En dán begint het vragen pas. Alle begrip voor hoor, met die agressie van tegenwoordig.quote:
Je bedoelt een taster!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:53 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik lag al voor ik het wist, maar ze hadden zo'n apparaat bij zich, ik wilde stinger zeggen, maar dat is weer wat anders, ik weet even niet meer hoe zo'n ding heet, maar het was *klap* een schok en daar lag ik. En dán begint het vragen pas. Alle begrip voor hoor, met die agressie van tegenwoordig.
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:51 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hahaha en hij is weg!![]()
Dat is dan weer het voordeel van zo'n opklapding!
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:55 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Zeg, ik blijf puzzelen eigenlijk, maar Nasi Uranio bestaat ook niet toch?
Ik zie het ja!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:00 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ik heb gelijk de wand een andere kleur gegeven
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:02 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ooohhh wacht, een stúngun! Een taster is meer iets als Hierissieweer.
quote:
Ja nou sorry, maar ik zie hem echt als een typetje.quote:
Ja inderdaad, dat verhaal over die poppers ook idd!quote:
Die is nieuw!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ja inderdaad, dat verhaal over die poppers ook idd!
Ik wist niet eens dat daar een smiley voor bestond!
Het speciale HIW emoticonnetjequote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:12 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb het ook zooooooooo vaak over hem!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:11 schreef Desmonkey het volgende:
Waxxer heeft een Hierissieweer-obsessie.
thuis, als je met anderen in gesprek bent OOK alquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb het ook zooooooooo vaak over hem!Zooooooooo vaak!!
Ja, echt wel (inclusief HIW-altaartje)!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:13 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Ik heb het ook zooooooooo vaak over hem!Zooooooooo vaak!!
Hij reed laatst achter me! Van Breda tot aan Wolvega! En hij ging maar niet weg! Hij! Ging! Maar! Niet! Weg!!!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:14 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
thuis, als je met anderen in gesprek bent OOK al
Waxxer!
Terwijl je toch zou verwachten dat hij iemand achter op hem wil...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:17 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Hij reed laatst achter me! Van Breda tot aan Wolvega! En hij ging maar niet weg! Hij! Ging! Maar! Niet! Weg!!!
Jaaaahaaa maar dat is gewoon op de vensterbank in de keuken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:15 schreef Desmonkey het volgende:
[..]
Ja, echt wel (inclusief HIW-altaartje)!!!
LOLquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:19 schreef Waxxer het volgende:
[..]
Jaaaahaaa maar dat is gewoon op de vensterbank in de keuken.![]()
Poppersverhaal?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:12 schreef Waxxer het volgende:
Ja naja ik ben nogal gereformeerd qua dat maar ik heb zo mijn gedachten over dat soort dingen maar hij is klaarblijkelijk dusdanig beinvloedbaar dat hij eens een potje had gesekst en nadien hier kwam om te zeggen dat hij aan zo'n potje had gesnoven en dat hij bang was voor de eventuele gevolgen.quote:
Ze zien er zo gemeen uitquote:Op dinsdag 19 januari 2010 20:36 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Nou ja, maar hoe dwingen ze dat gezag af?
M'n vader vertelt nog wel eens dat hij gewoon een schop onder z'n kont kreeg van de wijkagent als hij kattekwaad uithaalde... maar ja, tegenwoordig is dat mishandeling natuurlijk.
Heb je dat kinderboek al afquote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:54 schreef wonderer het volgende:
Wil iemand trouwens controleren of mijn erotische homoverhaal erotisch genoeg is binnenkort? Ik ben er nogal onzeker over
Wil je niet weten hoe het avontuur er precies aan toe ging?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:32 schreef Steve het volgende:
Oh. Nou. Het past wel in mijn beeld van HIW.En het is wel genoeg info.
Als het meer shonen-ai dan yaoi is wel.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:54 schreef wonderer het volgende:
Wil iemand trouwens controleren of mijn erotische homoverhaal erotisch genoeg is binnenkort? Ik ben er nogal onzeker over
*kuch*randstad*kuch*quote:Op dinsdag 19 januari 2010 19:57 schreef Vlarp het volgende:
[..]
O ja... ach, nog zoiets ja. Nederlanders zijn gewoon botte, asociale klootzakken
Is het een must-read?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:57 schreef Bartjebart het volgende:
Wil je niet weten hoe het avontuur er precies aan toe ging?
maar waar IS hiw eigenlijk?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 21:11 schreef Desmonkey het volgende:
Waxxer heeft een Hierissieweer-obsessie.
Dat kun je beter zelf inschatten denk ikquote:
Euh die heeft een permanente bewoning in de dark room van een of ander vuige gaysauna?quote:
O het is je buurman geworden? Wat leuk! Doe hem de groeten!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Euh die heeft een permanente bewoning in de dark room van een of ander vuige gaysauna?
quote:Op dinsdag 19 januari 2010 22:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O het is je buurman geworden? Wat leuk! Doe hem de groeten!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |