It's the most wonderfull time of the yearquote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Eurovisie Songfestival 2010
Ik weet dat er hier echt heel weinig mensen maar enthousiast van worden, maar toch, het foutste en grootste culturele spektakel van het jaar is weer geopend.
Dankjewel Erikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huh!?
Haaiquote:
Beetje jong nog...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:04 schreef Vlarp het volgende:
Oh....
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jarrett Moreland
films zijn niet engquote:Op maandag 18 januari 2010 22:13 schreef Ang3l het volgende:
Holy f-ing christ, filmtotaal had gelijk........ scary
[ afbeelding ]
Ja stoere man, je hebt vol-kó-men gelijk.quote:
Gheheh, muts. Strooi je ook zout en zo?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:14 schreef Vlarp het volgende:
Ik ga die film niet kijken... ik hoor soms nog steeds voetstappen en ademhaling na het zien van Paranormal Activity
Vond je?quote:Op maandag 18 januari 2010 22:13 schreef Ang3l het volgende:
Holy f-ing christ, filmtotaal had gelijk........ scary
[ afbeelding ]
Nee, zo achterdochtig ben ik ook weer nietquote:Op maandag 18 januari 2010 22:20 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Gheheh, muts. Strooi je ook zout en zo?
Ik heb z'n leeftijd niet kunnen vinden online... al staat ie wel op LinkedIn geloof ik, maar ik kan z'n profiel niet zienquote:Op maandag 18 januari 2010 22:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo enorm jong zal 'ie toch wel niet zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |