Hij heet Basquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:21 schreef MisterO het volgende:
Hmm. er vallen een heleboel mensen af wie je zou kunnen zijn.
Hij heeft stijl, heeft iets met brabant, enthousiast..
Het zou weleens saj kunnen zijn, maar nee, die is nooit zo enthousiast op fok
Hallo, denk je nou echt dat Cairon bijvoorbeeld zijn echte naam bij een kloon zou zetten als hij het verborgen zou willen houden?quote:
Wellicht dat dat je iets zegt pukkel...quote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:28 schreef MisterO het volgende:
[..]
Hallo, denk je nou echt dat Cairon bijvoorbeeld zijn echte naam bij een kloon zou zetten als hij het verborgen zou willen houden?
Ik ken geen Bas nee, en daar hoef je ook niet iets achter te zoeken lummelquote:Op vrijdag 15 januari 2010 00:30 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Wellicht dat dat je iets zegt pukkel...
Of Martin. Da's echt een homonaam (nou ja, misschien was).quote:
En dat was Frans.... Bas & Frans.... goh, wie kennne we toch met die combi?quote:
Ach, als je even vergeet dat met de tegels in het toilet ook de gipsplaten in stukken van de muur kwam, dan ging het best goed!quote:
Klussen is maar even leuk, dan is het nieuw en spannend.quote:
Het is de facepalm smileyquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef Desmonkey het volgende::
Ik snuit m'n neus?
Ik ruik?
Ik ruik aan m'n leuter?
Oei, een welgelukte uitrol van ICT middelenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:01 schreef Ang3l het volgende:
In de categorie: snuggere heldpdesk investeringen in barre tijden.... de headset!
Ze hebben overal headsets uit zitten delen aan iedereen, maar in de gebruiksaanwijzing die ze uitrollen staat alleen "sluit de headset aan". Dat is voor velen van ons toch echt al te lastig. Zeker........... omdat het bij deze PC's niet goed werkt namelijk!
Want:
De headset heeft 2 plugjes: 1 = mic, 1 = koptelefoon.
De PC heeft:
3 ingangen voor een koptelefoon: 1 voor in de PC, 1 in de monitor, en 1 algemene geluid "uit" achter in de PC.
De PC heeft:
Geen ingebouwde microfoon in de monitor of PC, maar slechts 1 ingang voor de mic, achterin de PC.
Ofwel: als ik de mic wil gebruiken moet de headset ACHTER inde PC gestoken worden. Ware het niet dat het snoertje te kort is om dan de 2 echte koptelefoon ingangen te bereiken (dus die in de monitor en voor in de PC). Dus je moet de algemene geluidsingang van de pc achterin pakken.... maar.... daar zit de monitor al in! Dus dna is het dus OF de monitor er in, OF de headset.
Dus ik bellen met ICT.
"Ja je moet de roze en de groene hebben." Ok, dat weet ik ,maar de groene is al bezet.
"O,,, dan doe maar de blauwe!" ... ja DAT werkt dus niet he.
"O... ja uuh, dan moet je steeds switchen denk ik".
Gevolg: Ik wordt gebeld op connect call.... moet dan op mijn buro klimmen en achter naar de PC gaan... de monitor er uit trekken en de headset er in pluggen
Conclusie: Headset gaat de la in. Alleen voor laptopgebruikers is het op zich handig, maar de rest heeft er dus geen zak aanWeggegooid geld.
En dan wel de concierge met een gieter de kantoren langssturen omdat de plantenmeneer te duur is geworden....quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:15 schreef Baltar het volgende:
[..]
Oei, een welgelukte uitrol van ICT middelen
quote:Op vrijdag 15 januari 2010 12:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En dan wel de concierge met een gieter de kantoren langssturen omdat de plantenmeneer te duur is geworden....
Het is vooral dat je altijd wel tegen problemen loopt, het gaat niet altijd zo soepel als je vantevoren verwacht.quote:
Dat doet het nooit.quote:Op vrijdag 15 januari 2010 13:43 schreef Steve het volgende:
[..]
Het is vooral dat je altijd wel tegen problemen loopt, het gaat niet altijd zo soepel als je vantevoren verwacht.
Hij heet fuckneehe.gifquote:Op vrijdag 15 januari 2010 11:52 schreef Desmonkey het volgende:
:
Ik snuit m'n neus?
Ik ruik?
Ik ruik aan m'n leuter?
Echt niet. Ik heb dat daten in het Dionker of hoe dat dan ook heette ook al afgewezenquote:
geef nu maar gewoon toe dat je niet mag van je knuffelturkquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Echt niet. Ik heb dat daten in het Dionker of hoe dat dan ook heette ook al afgewezen
Dat was al lang van te vorenquote:Op vrijdag 15 januari 2010 14:34 schreef Stroekie het volgende:
[..]
geef nu maar gewoon toe dat je niet mag van je knuffelturk![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |