En weet je wat pas echt triest is aan deze hele zaak... mensen zoals Peter bieden geen enkel alternatief. Ze trekken de situatie in het belachelijke, roepen keer op keer dat het een incident is, en ontkennen stelselmatig de angst en bezorgdheid van anderen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:52 schreef Ang3l het volgende:
Nee je met "ze hebben een slechte jeugd gehad" laten ondersneeuwen en uiteindelijk in een land leven waar de grootste bek het voor het zeggen heeftDAN komen we juist weer in de Middeleeuwen.
De ME inzetten en ze vastzetten voor verstoring openbare orde, komt vast wel belediging van ambtenaar in functie bij.. en dan justitie eens harde straffen eisen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee je met "ze hebben een slechte jeugd gehad" laten ondersneeuwen en uiteindelijk in een land leven waar de grootste bek het voor het zeggen heeftDAN komen we juist weer in de Middeleeuwen.
Maar doen we dat ook? Neuh. Verzachtende omstandigheden... slechte jeugd.... moeilijk moeilijk..... taakstrafje. Klaar.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:59 schreef Peter het volgende:
[..]
De ME inzetten en ze vastzetten voor verstoring openbare orde, komt vast wel belediging van ambtenaar in functie bij.. en dan justitie eens harde straffen eisen.
Moet je het persoonlijk maken? En zie je mij ergens melden dat er niets gedaan moet worden en dat [pvda-modus]de daders eigenlijk slachtoffer van de maatschappij zijn[/pvda-modus]? Dacht het nietquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:59 schreef PhalanX het volgende:
[..]
En weet je wat pas echt triest is aan deze hele zaak... mensen zoals Peter bieden geen enkel alternatief. Ze trekken de situatie in het belachelijke, roepen keer op keer dat het een incident is, en ontkennen stelselmatig de angst en bezorgdheid van anderen.
Ik vraag me af of Peter nog zo zou roepen als het zijn oom, of vader, of zus was die door zulke laksheid om het leven was gekomen en de daders na vijf jaar weer op straat staan, of in datzelfde ziekenhuis had gestaan en had gezien hoe de familie van de daders heibel schopte en artsen bedreigden en de politie geen zak uitvoerde terwijl het lijk van zijn familielid nog niet koud was.
En wat doe jij er aan om dit aan te pakken?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar doen we dat ook? Neuh. Verzachtende omstandigheden... slechte jeugd.... moeilijk moeilijk..... taakstrafje. Klaar.
Dat is dus het probleem.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:59 schreef Ang3l het volgende:
Mja, land van uitersten. Degenen die er wat van durven zeggen zijn helaas ook vaak degenen met de grootste bekEn niet de meest stabiele om op te stemmen. En wat doe je dan? Stem je op een rationelere partij... maar die veelal te laf en zacht zijn aan zulke toestanden iets te doen.... of stem je op de mongool die er wel keihard om schreeuwt dat ie er iets aan wil doen... maar of ie 't ook maar doet is een tweede en of ie capabel is laten we maar even helemaal buiten beschouwing.
Nee hoor, ik klaag niet, ik praat alleen maar mee en ga daarna verder met mijn nagels lakken.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:03 schreef Peter het volgende:
[..]
En wat doe jij er aan om dit aan te pakken?
Aan de salontafel je ongenoegen uiten en verder alleen maar klagen?
Waarom persoonlijk maken? Jij bent degene die de zaak meteen op een eerste reactie in het belachelijke trekt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef Peter het volgende:
Pak de hooivork en de brandende toortsen maar en stort ons in de heksenjacht van de middeleeuwen..
Lijkt me ook niet echt een optie.
Ik chargeerquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:05 schreef PhalanX het volgende:
[..]
Waarom persoonlijk maken? Jij bent degene die de zaak meteen op een eerste reactie in het belachelijke trekt.
Om eerlijk te zijn, mensen die aankomen met holle vragen als "wat doe jij eraan?" geven me de neiging om gewoon zonder aarzeling op Wilders te stemmen... ze lijken alle mogelijke moeite te doen om mensen die op het hek zitten van zich af te duwen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:07 schreef Ang3l het volgende:
Kom Phalanx, we gaan de straat op met een spandoek "Een betere wereld begint bij jezelf" want anders mogen we niet discussieren klagen... we doen er immers zelf niets aan!
ja massaal Paul in de 2e kamer stemmen per 2011quote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja, land van uitersten. Degenen die er wat van durven zeggen zijn helaas ook vaak degenen met de grootste bekEn niet de meest stabiele om op te stemmen. En wat doe je dan? Stem je op een rationelere partij... maar die veelal te laf en zacht zijn aan zulke toestanden iets te doen.... of stem je op de mongool die er wel keihard om schreeuwt dat ie er iets aan wil doen... maar of ie 't ook maar doet is een tweede en of ie capabel is laten we maar even helemaal buiten beschouwing.
Dat bedoelt Phalanxje ook met zijn statement dat er geen goede kant is, want de ene kantt doet er niets aan want is te lief en de andere kant zijn rasechte hitlermongolen. Wildres, Paul... ach... misschien is 't wel z'n butttboyquote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:14 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja massaal Paul in de 2e kamer stemmen per 2011
niemand wil op Wilders stemmen... maar welke andere partij komt ook maar in de buurt van een beleid zoals jij dat graag zou willen zien op het gebied van veiligheid?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:35 schreef Vlarp het volgende:
O ja, en zelfs voor een miljoen euro stem ik nog niet op Wilders
Geen, maar zelfs Wilders kan dergelijk beleid niet invoeren...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:37 schreef PhalanX het volgende:
[..]
niemand wil op Wilders stemmen... maar welke andere partij komt ook maar in de buurt van een beleid zoals jij dat graag zou willen zien op het gebied van veiligheid?
En dus blijft het probleem bestaan en groeien, en kan Wilders er wel stemmen door winnen. Als hij verkozen word en we een cordon sanitaire krijgen dan zal hij dat met plezier aanzien, aangezien ze hem daar recht in de kaarten mee spelen.quote:
Ooit moet dit toch uit de klauwen gaan lopen?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:43 schreef PhalanX het volgende:
[..]
En dus blijft het probleem bestaan en groeien, en kan Wilders er wel stemmen door winnen. Als hij verkozen word en we een cordon sanitaire krijgen dan zal hij dat met plezier aanzien, aangezien ze hem daar recht in de kaarten mee spelen.
Dat is het kutte aan dit alles... er is geen alternatief.
blijkbaar lang genoeg, aangezien er geen enkele normale serieuze partij is die een plan van aanpak biedt. Het enige dat we horen en zien van de gevestigde partijen is het doorzetten van de huidige lijn.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:45 schreef Vlarp het volgende:
Ooit moet dit toch uit de klauwen gaan lopen?
Ik bedoel, hoe lang gaan we nog pikken dat een kleine groep asocialen het voor de hele samenleving verzieken?
Ach, het is ook een beetje hetzelfde als dat we de straat niet meer op gaan om te protesteren tegen idiote plannen en situaties. In de jaren 70 gingen met gemak 200.000 mensen de straat op om te demonstreren. Tegenwoordig mag je blij zijn als je 20.000 mensen verzameld krijgt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 16:51 schreef PhalanX het volgende:
[..]
blijkbaar lang genoeg, aangezien er geen enkele normale serieuze partij is die een plan van aanpak biedt. Het enige dat we horen en zien van de gevestigde partijen is het doorzetten van de huidige lijn.
Het echte probleem is over vijf jaar... als je een hele nieuwe generatie van pubers hebt rondlopen die zien dat dit soort vijandig en geweldadig gedrag niet aangepakt wordt, en het dus oppakken als gedrag dat acceptabel is.
Als je maar met een groep bent die groot genoeg is dan kan de politie je niks maken, ze mogen toch geen geweld gebruiken want dan klagen we ze aan.
Je ziet het telkens terugkomen.
Eerst was het roepen dat iets racisme was, vroeger kon je daar een mens mee kapot maken, en dus begonnen steeds meer mensen het te ropen. Ondertussen word het om de haverklap geroepen en heeft de term geen enkele serieuze inhoud meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |