Een maand vrij?? netjes! ben je klaar dan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:21 schreef Steve het volgende:
[..]
Laatste.
Ik ben al de hele maand vrij.Niet goed voor je ritme.
Dat ken je vast en zeker?
je bedoelt de verveling?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:29 schreef Steve het volgende:
Nou het moet niet te lang worden hoor. Een halfjaar vond ik echt een hel.
aaahhhh, memories.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:37 schreef wonderer het volgende:
Mmm, tot vijf uur opblijven en de hele dag slapen
Kon het maar. Ik denk dat ik gewoon een nachtje doorhaal en dan heel de dag studeer en dan een keer ergens in slaap donderquote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:37 schreef wonderer het volgende:
Mmm, tot vijf uur opblijven en de hele dag slapen
Vroeger dagelijks. Tegelijk met Brad, hij hier en ik daarquote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:41 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
aaahhhh, memories.zeker toen ik naar die houseparties ging.
![]()
did u pull an all nighter?
Ik las ooit ergens dat voor de biologische klok een dag 25-27 uur duurt. Dus dan schuift het steeds een stukje op.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kon het maar. Ik denk dat ik gewoon een nachtje doorhaal en dan heel de dag studeer en dan een keer ergens in slaap donder. SLecht is dat, maar ik heb gewoon geen zin om te slapen
. Terwijl dat heel onhandig is eigenlijk.
moest ff gluren, '87!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:41 schreef Steve het volgende:
Ik moet nog een jaar.
Daarna werken. Vind ik wel tijd worden.
heb jij insomnie?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:41 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Kon het maar. Ik denk dat ik gewoon een nachtje doorhaal en dan heel de dag studeer en dan een keer ergens in slaap donder. SLecht is dat, maar ik heb gewoon geen zin om te slapen
. Terwijl dat heel onhandig is eigenlijk.
Ik denk niet dat ik aan slapeloosheid lijdt hoor. Ik kan prima slapen als ik het niet druk heb en ik zin heb.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:47 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
heb jij insomnie?
je zit toch niet nu al aan de slaappillen....
hahahaha jaa hello... je hebt het over nu...wat heb je uitgespookt?....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:43 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vroeger dagelijks. Tegelijk met Brad, hij hier en ik daar
Nu niet, nu is het gewoon tien voor negenquote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:48 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
hahahaha jaa hello... je hebt het over nu...wat heb je uitgespookt?....
aren't we being a bit evasive...
o.k. dus het is niet chronisch.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:48 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik aan slapeloosheid lijdt hoor. Ik kan prima slapen als ik het niet druk heb en ik zin heb.
Hoe hou je dat vol?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:43 schreef wonderer het volgende:
Vroeger dagelijks. Tegelijk met Brad, hij hier en ik daar
ja, tuurljik weet ik dat het bijna 9 uur is, ik dacht dat je bedoelde dat je afgelopen nacht tot 5 uur je shit deed en dat de hele dag in je nest lag...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:50 schreef wonderer het volgende:
[..]
Nu niet, nu is het gewoon tien voor negenMoet morgen nog "vroeg" op ook.
yeah, i know...quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:52 schreef Steve het volgende:
[..]
Ach, student zijn heeft ook wel iets aantrekkelijks.
Ik had niks anders te doen.quote:
Oohquote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:55 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, tuurljik weet ik dat het bijna 9 uur is, ik dacht dat je bedoelde dat je afgelopen nacht tot 5 uur je shit deed en dat de hele dag in je nest lag...
hoezo moet je morgen vroeg op?
Ja, 't feit dat je na driekwart jaar nog steeds zijn naam bewust verkeerd zegt.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:51 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ja, net zo old als die vim grapjes.
whoo, zit er iets dwars, popje?![]()
Er stond toch ook dat je dat niet zou krijgen totdat je z'n naam goed zei?quote:maar ik heb nog geen antwoord..
Heb je dan ook een pak aan?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:23 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag voor het EERST een stropdas naar het werk aan.
Ok, wel een stoffen blauw met oranje van de H&M, maar toch
en dan nog steeds geeuwen ?quote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:18 schreef Vlarp het volgende:
Stroek, ik heb al koffie op, dat weet je toch inmiddels wel?
schreeuwt om een fotoquote:Op dinsdag 19 januari 2010 08:23 schreef Ang3l het volgende:
Vandaag voor het EERST een stropdas naar het werk aan.
Ok, wel een stoffen blauw met oranje van de H&M, maar toch
Nee. Zwarte blouse, zwart gilet, zwarte jeans.... en felle stropdas, felle groene riem en felle groene allstarsquote:
Ik 1 pak, paar overhemden (wit, grijs, zwart, paars) en heel veel stropdassen.quote:Ik heb niet eens een pak, overhemden en een stropdas!
Nog maar 1,5 maand!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!EINZEINZHEULVEULEINZJES!!!!!!!!!quote:
Dit is Nederland, de enige mongolen die van dit soort zaken een prioriteit maken zijn de figuren die zo ver heen zijn met de rest van hun partij-programma dat je er niet op kan stemmen.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 14:58 schreef Ang3l het volgende:
Dat soort tuig zouden ze een spuitje in datzelfde ziekenhuis mogen geven van mij.
Het doet me echt ZO weer denken aan die film van gister (Eden Lake)... dat zat ik ook onderhand te applaudiseren toen ze die vieze chav's hun verdiende loon gaven.
Nee je met "ze hebben een slechte jeugd gehad" laten ondersneeuwen en uiteindelijk in een land leven waar de grootste bek het voor het zeggen heeftquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:51 schreef Peter het volgende:
Pak de hooivork en de brandende toortsen maar en stort ons in de heksenjacht van de middeleeuwen..
Lijkt me ook niet echt een optie.
Mja, land van uitersten. Degenen die er wat van durven zeggen zijn helaas ook vaak degenen met de grootste bekquote:Op dinsdag 19 januari 2010 15:18 schreef PhalanX het volgende:
En dan is de enige mongool die je iets hoort roepen tegen dit soort dingen een figuur als Wilders.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |