Heb het topic niet gelezen, en ik kan me lekker inleven als ik alleen in 't donker zit.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:22 schreef wonderer het volgende:
[..]
Vond je?Vond het echt tegenvallen nadat ik het topic had gelezen.
Nja... hijs niet ouder dan 20 denk ik...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:23 schreef Steve het volgende:
[..]
Zo enorm jong zal 'ie toch wel niet zijn?
Fair enough, daar gun ik me dan de tijd weer niet voor. Maar ik heb het idee dat ik behoorlijk afgestompt ben wat dat soort films betreft.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:26 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Heb het topic niet gelezen, en ik kan me lekker inleven als ik alleen in 't donker zit.
http://www.myspace.com/22973353quote:Op maandag 18 januari 2010 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb z'n leeftijd niet kunnen vinden online... al staat ie wel op LinkedIn geloof ik, maar ik kan z'n profiel niet zien
Aan het gezicht te zien is het hem wel... of iemand heeft z'n foto geript...quote:Op maandag 18 januari 2010 22:33 schreef Steve het volgende:
[..]
http://www.myspace.com/22973353
Dit zou 'm kunnen zijn...
Volgens mij staat je leeftijd ook niet vermeld op Linkedin.quote:Op maandag 18 januari 2010 22:26 schreef Vlarp het volgende:
[..]
Ik heb z'n leeftijd niet kunnen vinden online... al staat ie wel op LinkedIn geloof ik, maar ik kan z'n profiel niet zien
Heb er ook genoeg gezien, dus dat zou ik dan ook moeten zijn.quote:Maar ik heb het idee dat ik behoorlijk afgestompt ben wat dat soort films betreft.
Ja die heb ik, maar die vind ik echt een stuk minder shocking dan deze.quote:Dog soldiers was trouwens wel goed, heb je die al gezien?
ja, net zo old als die vim grapjes.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:43 schreef Ang3l het volgende:
[..]
En hoe oud ben je als je al maanden Tobi typt en ik je steeds verbeter met "Zo heet ie niet, hij heet....." maar je hem consequent "grappig" fout blijft noemen? It's getting old. Even older then 11.
He jongenquote:
Fan is een groot woord, maar ik volg het altijd wel redelijkquote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:58 schreef mike_hunt het volgende:
Ik lees net dat je het Songfestival voor je rekening neemt!![]()
Ben jij daar zo'n fan van?
haha leuk!quote:Op dinsdag 19 januari 2010 01:59 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Fan is een groot woord, maar ik volg het altijd wel redelijk.
Is er geen nachtploeg meer?quote:
Eind mei, maar binnenkort Nationaal songfestival en de verschillende nummers uit de verschillende landen worden langzamerhand bekend.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:04 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
haha leuk!Als ik het kan zien, kijk ik ook altijd. Krijg vaak commentaar van mijn roommates. Zij begrijpen het niet dat het echt kitsch is en zo fout..
![]()
begin je niet te vroeg met topic? wanneer is het eigenlijk?
hoezo Nationaal Songfestival? O, tis nog niet bekend wie dat nummer van vader Abraham gaat zingen?..quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:09 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Eind mei, maar binnenkort Nationaal songfestival en de verschillende nummers uit de verschillende landen worden langzamerhand bekend.
o god ja, law student....quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:15 schreef Steve het volgende:
[..]
Weet ik veel, ik ben er zelden 's nachts.
Laatste.quote:Op dinsdag 19 januari 2010 02:17 schreef mike_hunt het volgende:
o god ja, law student....![]()
hoeveel jaars?
ben je vrij morgen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |