Ik ga er niet op reageren als je zijn naam bewust verkeerd blijft typen. Ik weet dat de helft weg is vanwege de vim, maar het is vaak genoeg op teletubbie-achtige wijze herhaald dat het ook bij JOU zou moeten hebben blijven plakken. Ok?quote:
Haha, nee dat was omdat het 01.00 was en de wekker om 7.30 gingquote:Op maandag 18 januari 2010 17:25 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ah zo. Ik dacht al is dat de reden dat je me weg wilde hebben
.
die persoon die je als eens eerder in een voor hem wat ongemakkelijke situatie was tegen gekomen ?quote:
Nee Kim Veenstra is veel meer op je van toepassingquote:Op maandag 18 januari 2010 17:11 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
mamaloe? que?
edit: laat maar, ik had het al gelezen. Nee, ik ben dat niet. Ik ben PIPO, aangezien ik dat voorheen altijd deed.
Ik doe niet aan vrouwelijke characters. Eerst Mieke, nu Mamaloe, what's next? Val?![]()
ik had meer ruzie met de elementen tijdens het snowfall festquote:Op maandag 18 januari 2010 17:10 schreef mike_hunt het volgende:
hoe was het weekend?
iedereen weer naar een sausage fest gegaan?![]()
ik ben nog eerder kluk klukquote:Op maandag 18 januari 2010 17:16 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
ik denk dat ie in de war is met zichzelf.. u know Korsakov
De heren zij geprezenquote:Op maandag 18 januari 2010 17:24 schreef mike_hunt het volgende:
[..]
apparently, ach...mijn zegen heeft ie..![]()
gedeelde smart is halve smartquote:Op maandag 18 januari 2010 17:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Haha, nee dat was omdat het 01.00 was en de wekker om 7.30 ging
Je weet dat je mee had mogen doen anders
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:32 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ga er niet op reageren als je zijn naam bewust verkeerd blijft typen. Ik weet dat de helft weg is vanwege de vim, maar het is vaak genoeg op teletubbie-achtige wijze herhaald dat het ook bij JOU zou moeten hebben blijven plakken. Ok?
quote:Op maandag 18 januari 2010 17:57 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee Kim Veenstra is veel meer op je van toepassing
kijk hier maar eens
http://www.uitzendinggemist.nl/index.php/aflevering?aflID=10526373&md5=c2bd91395a3287b25527cfaa1cc4f718
vooral het 2e deel is leuk als ze het over geslachtziektes gaan hebben en Kimmetje roept dat ze het zo op Famita zou doen
ondergesneeuwd?quote:Op maandag 18 januari 2010 18:03 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ik had meer ruzie met de elementen tijdens het snowfall fest
ja en dus niet eens op de verjaardag geweestquote:
dat beetje sneeuw die viel? vond die ijsregen toch wat vervelender.quote:Op maandag 18 januari 2010 18:20 schreef Stroekie het volgende:
[..]
ja en dus niet eens op de verjaardag geweest
om mezelf toen naderhand weer op te beuren met cider op de bank Mamma Mia zitten kijken
er lag meer dan 10 centimeter daar was ik wasquote:Op maandag 18 januari 2010 18:22 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
dat beetje sneeuw die viel? vond die ijsregen toch wat vervelender.
Er ligt de hele maand al 10cmquote:Op maandag 18 januari 2010 18:30 schreef Stroekie het volgende:
[..]
er lag meer dan 10 centimeter daar was ik was
En hoe oud ben je als je al maanden Tobi typt en ik je steeds verbeter met "Zo heet ie niet, hij heet....." maar je hem consequent "grappig" fout blijft noemen? It's getting old. Even older then 11.quote:
ga jij daar weer mod zijn ?quote:Op maandag 18 januari 2010 19:06 schreef Tha_Erik het volgende:
Eurovisie Songfestival 2010
Ik weet dat er hier echt heel weinig mensen maar enthousiast van worden, maar toch, het foutste en grootste culturele spektakel van het jaar is weer geopend.
Je... bent... serieus.... mod van het ... SONGFESTIVAL?!quote:Op maandag 18 januari 2010 19:15 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat ben ik al. Zie de blauwe kleur die sinds een dag of twee weer mijn naam opkleurt.
Ik was het vorig jaar en het jaar daarvoor ook hoorquote:Op maandag 18 januari 2010 19:22 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Je... bent... serieus.... mod van het ... SONGFESTIVAL?!
Daar gaat mijn hoge dunk van je smaak
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |