Ik startte met Holiday in Spain. Ik overweeg om weer m'n nest in te duiken.quote:Op zondag 17 januari 2010 09:53 schreef Roel_Jewel het volgende:
You Get What You Give![]()
Er zijn slechtere platen om de dag mee te beginnen.
Hm, dan zou ik idd ff teruggaan, ogen sluiten en nog es opnieuw wakker worden bij een góede plaatquote:Op zondag 17 januari 2010 09:56 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik startte met Holiday in Spain. Ik overweeg om weer m'n nest in te duiken.
Ik heb er al wat op gevonden. Kreeg gister de nieuwe Eli "Paperboy" Reed toegestuurd, dus die blaast nu uit de speakers.quote:Op zondag 17 januari 2010 09:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hm, dan zou ik idd ff teruggaan, ogen sluiten en nog es opnieuw wakker worden bij een góede plaat.
Soul op de Sunday morningquote:Op zondag 17 januari 2010 10:03 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Ik heb er al wat op gevonden. Kreeg gister de nieuwe Eli "Paperboy" Reed toegestuurd, dus die blaast nu uit de speakers.
VSR kan ook niet naar de gang gezet worden (zit op een ander niveau verbonden), dus je kan Rob ook gewoon bekijken doordeweeks tegenwoordig.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:13 schreef gerbenp het volgende:
De cam staat weer op de gang bij kaal, vsr niet
quote:ik ben gisteravond 4x verkeerd gereden terwijl er een TomTom tegen me voorruit zat, dit is echt om je te bezeiken XD
GoedeMIDDAG!quote:Op zondag 17 januari 2010 11:37 schreef Brennel het volgende:
Goedemorgenmiddag!
Bijna 11 uur geslapenen nu natuurlijk knallende hoofdpijn.
quote:
Thanks Roelquote:Op zondag 17 januari 2010 09:59 schreef Roel_Jewel het volgende:
Mooi verslag, Hans. Je hebt je wel vermaakt
.
Absoluut ! Had in het begin wat twijfels, maar damn er staat wel wat zeg. deze gast is me er ookquote:Op zondag 17 januari 2010 12:12 schreef ScottTracy het volgende:
GoedeMIDDAG
Terechte winnaar van de Popprijs hoor!!
Paradox is dat ja, vette gast. Heb net je verslag gelezen, leuk! Vind 't haast jammer dat ik er niet bij wasquote:Op zondag 17 januari 2010 13:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut ! Had in het begin wat twijfels, maar damn er staat wel wat zeg. deze gast is me er ook
wel eentje hoor. Erg goed!
Volgend jaar dan maar?!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Paradox is dat ja, vette gast. Heb net je verslag gelezen, leuk! Vind 't haast jammer dat ik er niet bij was
Hans, ik heb je verslag een beetje gemistquote:Op zondag 17 januari 2010 13:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar?!. 't is een mooie beleving zeg maar.
Ik ga ooit een keer, dat hou ik mezelf al jaren voor.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar?!. 't is een mooie beleving zeg maar.
Oja, Nikkiquote:Op zondag 17 januari 2010 13:37 schreef alors het volgende:
Jaa ik weet welk liedje ze bedoelt.
Is het Nikki
Verslag staat op de eerste pagina en in het Noorderslag topicquote:Op zondag 17 januari 2010 13:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hans, ik heb je verslag een beetje gemist, maar wat heb je allemaal gezien?
Gewoon een keer doenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ga ooit een keer, dat hou ik mezelf al jaren voor.
Ik zat nog tv te kijken en toen kwam De Staat ook langs. Dammit, wat was dat vet zegquote:Op zondag 17 januari 2010 13:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verslag staat op de eerste pagina en in het Noorderslag topic, maar heb The Madd, C-mon & Kypski, Moke, Kyteman, De Staat (het optreden v/d avond), Caro Emerald gezien en een stukje van DeWolff en Di-rect (2 liedjes, ben toen bier gaan drinken
).
XX
Achja ooit zal ik wel een heel weekend kunnen vrijmaken en iemand kunnen vinden die samen met mij dat hele eind naar 't noorden wil afleggenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon een keer doen. Zelfde schuitje zat ik ook hoor
. Luister al jaren via 3FM en wil er eigenlijk al jaren bij zijn, maar dit jaar is dat dus eindelijk gelukt.
.
De Staat was ook te zien op de tv?! Goede zaak ! Had al een vermoeden dat ze opnames stonden te maken. Neem aan dat ook Moke is uitgezonden want ook daar werden opnames van gemaakt. Maar De Staat wat bruutquote:Op zondag 17 januari 2010 13:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zat nog tv te kijken en toen kwam De Staat ook langs. Dammit, wat was dat vet zeg. Helaas maar 2 liedjes uitgezonden. De Madd kwam ook nog even langs, en dat was ook erg vet. Daar ga ik over een maand of 2 naartoe
.
Kan ik trouwens ergens De Staat nog even terugluisteren/kijken?
En het vinden van een slaapplek schijnt ook vrij lastig te zijn deze periode. Daar moet je dus ook snel bij zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 13:50 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Achja ooit zal ik wel een heel weekend kunnen vrijmaken en iemand kunnen vinden die samen met mij dat hele eind naar 't noorden wil afleggen
Baby get higherrrr
http://player.omroep.nl/?aflID=10542911 en http://player.omroep.nl/?aflid=10542912quote:Op zondag 17 januari 2010 13:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De Staat was ook te zien op de tv?! Goede zaak ! Had al een vermoeden dat ze opnames stonden te maken. Neem aan dat ook Moke is uitgezonden want ook daar werden opnames van gemaakt. Maar De Staat wat bruut. Veel plezier dan bij The Madd! Leuke band vind ik het
.
Net vergeten te schrijven, maar Daily Bread heb ik ook gezien. Ook dat was niet verkeerd.
Zou wel tof zijn als het e.e.a. is terug te luisteren/zien. Zometeen maar eens kijken of er al wat recensies online staan.
Thanks !!!quote:Op zondag 17 januari 2010 14:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=10542911 en http://player.omroep.nl/?aflid=10542912
kun je terug kijken
quote:...Maar het grootse minpunt is zanger Christon Kloosterboer. Hij gedraagt zich als een irritant ventje op het podium: hyperactief en overheersend, en ook nog getooid met een melkboerenhondenkapsel. Het te hard afgestelde geluid werkt ook niet in hun voordeel.
bron
quote:Zwart Licht is één van de beste live-acts van dit moment, de groep straalt dat volledig uit en het publiek gaat dan ook gigantisch voor de bijl. De Amsterdammers droppen harde elektronische hiphop, maar net zo makkelijk vette dubhop en beats. En dan afsluitend nog even de wave door de kelder laten rollen. Ja; zo opwindend is hiphop annu nu dankzij de Amsterdamse school van Zwart Licht.
bron
Las het inderdaad net ook, maar toen stond ik bij Moke wat mij persoonlijk wel wat meer aanspreektquote:
Aux Raus is ook echt iets waar je van moet houden. Het is alleen maar geschreeuw en gebeuk, en dat is voor 1 of 2 nummers nog wel grappig maar een heel optreden lang...quote:Op zondag 17 januari 2010 14:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Las het inderdaad net ook, maar toen stond ik bij Moke wat mij persoonlijk wel wat meer aanspreekt. Aux Raus stond ook op mijn lijstje en dat schijnt gruwelijk te zijn gewees.. helaas niet gezien.
Hier sneeuwde het gisterenavond ineens heel veel, maar dat is sinds vanochtend alweer allemaal weg...quote:Op zondag 17 januari 2010 14:15 schreef -Hans- het volgende:
Dacht dat het zou gaan dooien? Er valt nog steeds giga veel sneeuw hiero.. Er ligt zeker weer voor 3/4 cm aan nieuw sneeuw
Betwijfel dan of ik het heel leuk had gevonden want had vanaf 00:00 al aardig last van mijn rug (ben IT'er dus zit meer dan dat ik staquote:Op zondag 17 januari 2010 14:15 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Aux Raus is ook echt iets waar je van moet houden. Het is alleen maar geschreeuw en gebeuk, en dat is voor 1 of 2 nummers nog wel grappig maar een heel optreden lang...
Vaag, want het komt hier met bakken uit de hemel. 't is echt een puinhoop buiten.quote:Hier sneeuwde het gisterenavond ineens heel veel, maar dat is sinds vanochtend alweer allemaal weg...
Mooi lijstje! Zou zelf van Sigur Rós (en van U2) iets anders hebben gekozen, maar ik weet niet hoe beperkt de keuzelijst daarin was.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, lijstje is definitief:
[ afbeelding ]
Nummer van Sigur Rós had ik idd ook door ander vervangen, maar stond er maar één inquote:Op zondag 17 januari 2010 14:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mooi lijstje! Zou zelf van Sigur Rós (en van U2) iets anders hebben gekozen, maar ik weet niet hoe beperkt de keuzelijst daarin was.
Hm, dan had ik Gobbldigook nog eerder in de keuzelijst verwacht, vaagquote:Op zondag 17 januari 2010 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nummer van Sigur Rós had ik idd ook door ander vervangen, maar stond er maar één in. Maar wilde Sigur Rós perse in de lijst
.
Ja, hun beste nummers komen uit de 80's, wat mij betreft.quote:Van U2 vind ik dit één van de mooiste van dit decennium. Hun allerbeste nummers zijn van vóór die periode.
Nicequote:Op zondag 17 januari 2010 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet hem nog steeds doenquote:Op zondag 17 januari 2010 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Kippenvel bij C-mon & Kypski en de zangeres van Room 11 (wist niet dat zij van Room 11 was, maar nu ik het goed hoor...). Briljant. Prachtige vrouw en had toen kippenvel en nu wederom. Overigens die C-mon & Kypski gasten zaten op een gegeven moment aan een of andere eettafel muziek te maken d.m.v. het slaan op lege wijnflessen en glazen. Super tof.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=10542911 en http://player.omroep.nl/?aflid=10542912
kun je terug kijken
C-Mon & Kypski zijn zo vetquote:Op zondag 17 januari 2010 15:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kippenvel bij C-mon & Kypski en de zangeres van Room 11 (wist niet dat zij van Room 11 was, maar nu ik het goed hoor...). Briljant. Prachige vrouw en had toen kippenvel en nu wederom. Overigens die C-mon & Kypski gasten zaten op een gegeven moment aan een of andere eettafel muziek te maken d.m.v. het slaan op lege wijnflessen en glazen. Super tof.
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:50 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Achja ooit zal ik wel een heel weekend kunnen vrijmaken en iemand kunnen vinden die samen met mij dat hele eind naar 't noorden wil afleggen
Stuur maar een fax tegen 't einde van 't jaar, dan regelen we wat en misschien kunnen we dan ook wel bij Hans blijven pitten.quote:
Iris is zeker een typetje van Dennis v/d Venquote:Op zondag 17 januari 2010 15:29 schreef Sirolf het volgende:
De meeste luisteraars willen spreken met de grootste internationale artiesten... en ene Iris vandaag met Jeroen van Koningsbrugge.
Aha!quote:Op zondag 17 januari 2010 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Aanstaande donderdag/volgende week maandag komt de actie Radio 555.
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Oh? Grappigquote:Op zondag 17 januari 2010 18:05 schreef borisz het volgende:
Rick van V en Ekdom samenAlthans dat hoop ik dan
![]()
Ik weet niet hoe de verhouding tussen de 2 is sinds Van inkel weg is bij KX Radio Maar Stenders&Van inkel lijkt mij een mooie combiquote:
Ik hoop op Rob (van Someren) en Rob ( Stenders) samenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:05 schreef borisz het volgende:
Rick van V en Ekdom samenAlthans dat hoop ik dan
![]()
Wout en Gijs samenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:32 schreef Paul het volgende:
Achja eigenlijk zou Gijs Staverman naar 3fm moeten die zat vroeger ook bij radio3, vind het zonde hoe hij zijn dj talent weggooit bij Qmusic
Die site is niet van het Rode Kruis of SHO, dus dat is absoluut geen betrouwbare bron. Wat je daar leest is een actie van een verzameling bedrijven.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:33 schreef themauster het volgende:
En als ik de site van het Rode kruis zie denk ik dat donderdag de grote dag is:
http://www.helphaiti.nu/?ingang=twitter
1 miljoen euro ophalen... Da's niet echt een uitdaging....quote:Op zondag 17 januari 2010 18:33 schreef themauster het volgende:
En als ik de site van het Rode kruis zie denk ik dat donderdag de grote dag is:
http://www.helphaiti.nu/?ingang=twitter
Eerder van Someren en van Inkel net als vroegerquote:Op zondag 17 januari 2010 18:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoop op Rob (van Someren) en Rob ( Stenders) samen
Komt wel van de twitter van het rode kruis vandaar de verwarringquote:Op zondag 17 januari 2010 18:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die site is niet van het Rode Kruis of SHO, dus dat is absoluut geen betrouwbare bron. Wat je daar leest is een actie van een verzameling bedrijven.
Ik weet niet hoe ik het donderdag zal managen. Die overweldigende steunbetuigingen schrikken me wel af...quote:Op zondag 17 januari 2010 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
1 miljoen euro ophalen... Da's niet echt een uitdaging....
Ja Waylon vond ik sensationeel goedquote:Op zondag 17 januari 2010 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Mooi verslag TV ! Heb die Waylon net even gezien via de tv stream, maar dat klonk goed zeg! Geldt trouwens ook wel voor Laura Jansen.
Ja, die jongen heeft een bijzonder goede strotquote:Op zondag 17 januari 2010 19:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Waylon vond ik sensationeel goed
Betekent dit dat Wie is De Mol niet doorgaat?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:00 schreef themauster het volgende:
Op radio en televisie wordt donderdag een inzamelingsactie gehouden voor Haïti. Aan de actie doen de publieke en de commerciële omroepen mee.
Onder de noemer Radio 555 werken 3FM en de commerciële radiozenders donderdag van 06.00 tot 21.00 uur samen om geld op te halen voor de slachtoffers van de aardbeving in Haïti.
Op televisie verzorgen Nederland 1,RTL4 en SBS6 donderdag op 'prime time' een gezamenlijk programma. Later op de avond wordt bekendgemaakt hoeveel geld is ingezameld. Gisteren werd bekend dat op gironummer 555 al 3,3 miljoen
Bron:NOS
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:00 schreef themauster het volgende:
3FM en de commerciële radiozenders
Bron:NOS
Jup en mijn vriendin zit te schelden dat The Mentalist niet doorgaat op sbs6quote:Op zondag 17 januari 2010 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Betekent dit dat Wie is De Mol niet doorgaat?
ik zou zeggen stuur je suggesties in http://twitter.com/?status=@Radio555Haiti&in_reply_to_status_id=7870817935&in_reply_to=Radio555Haitiquote:Welke dj's/presentatoren (solo of duo-combinaties) zou jij het liefst willen horen op Radio 555 voor Haïti? Reacties zijn welkom! #radio555
jupquote:Op zondag 17 januari 2010 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
je weet dat dat een fake account is he?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zou zeggen stuur je suggesties in http://twitter.com/?status=@Radio555Haiti&in_reply_to_status_id=7870817935&in_reply_to=Radio555Haiti
waar zie je dat aanquote:Op zondag 17 januari 2010 20:18 schreef themauster het volgende:
[..]
je weet dat dat een fake account is he?
kijk maar eens naar de reactie van veenstra veenstraquote:
# @3FMDJschool:Het laatste nieuws over #radio555 op Twitter, volg @radio555haiti!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:21 schreef themauster het volgende:
[..]
kijk maar eens naar de reactie van veenstra veenstra
En toen zei veenstra : is die wel echt? en toen zei 3fmdjschool: ik weet het niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
# @3FMDJschool:Het laatste nieuws over #radio555 op Twitter, volg @radio555haiti!
en die tweets zijn spoorloos verdwenenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:25 schreef themauster het volgende:
[..]
En toen zei veenstra : is die wel echt? en toen zei 3fmdjschool: ik weet het niet.
aangezien dit account ook nog eens uren na de bekendmaking met het nieuws kwam, kan het gewoon niet echt zijn
yupquote:Op zondag 17 januari 2010 20:34 schreef gerbenp het volgende:
Mijn beden zijn verhoord, Radio 555 op Donderdag
zou het ook weer op tv komen?
Twee Voor Twaalf moet wel doorgaan, dan kan ik nog langs al het Haïti-geweld.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
donderdag, mijn papadag, hoef ik geen collega's lastig te vallenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:34 schreef gerbenp het volgende:
Mijn beden zijn verhoord, Radio 555 op Donderdag
zou het ook weer op tv komen?
dat zal wel op een van de digitale kanalen zijn... of ergens ipv die telsell-shitquote:Op zondag 17 januari 2010 20:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
maar ik bedoel de actie zelf van radio 555
Dat is juist het grote gevaarquote:Op zondag 17 januari 2010 21:04 schreef borisz het volgende:
Ik kijk naar Kameroen - Zambia. Over Kameroen moeten wij ons geen zorgen maken op het WK.
Ja, maar als wij gewoon blijven aanvallen moet het wel goed komen.quote:
Vorige uitspraak kan de prullenbak in...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, maar als wij gewoon blijven aanvallen moet het wel goed komen.
over die zeebeving-actie komen we sowieso niet heen, maar ik denk dat het je nog zal verbazen hoeveel er wordt opgehaaldquote:Op zondag 17 januari 2010 21:11 schreef Apostrof het volgende:
Zucht, is donderdag niet een beetje laat? Ik bedoel, er is al 6 miljoen opgehaald en ook al vlak na
de Serious Request.. Slechte timing Haïti!
met de nadruk op geloofquote:Op zondag 17 januari 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhen Love Takes Over
![]()
" Domien is wakker? " Geloof dat Klaas de verkeerde versie heeft klaargezet.
Moet Klaas vaker doen.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhen Love Takes Over
![]()
" Domien is wakker? " Geloof dat Klaas de verkeerde versie heeft klaargezet.
Oh my godquote:Op zondag 17 januari 2010 22:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
met de nadruk op geloof
# @klaasmans: @weekendfinale nee man, sluipreclame voor @domien!
# @Domien:@klaasmans Maar.. Dat is bijna onmogelijk door Daletafscherming! Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
quote:
Jezus, gelukkig is het geen belangrijke goal....quote:
1 meter van de lijnquote:
Van de Kroaat of van de Chinees?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk dat de scheids wat geld voor de wedstrijd ontvangen heeft
Was een errug prettig rijtje platen @ StuBru daarstraks onderwegquote:DEUS Little Arithmetics
FAKE BLOOD I think I like it
THE KILLERS When you were young
SMASHING PUMPKINS Disarm
Tegen het einde van dit kwartaal, verwacht ik. Vrijdag gesprek in Nederland over toekomst en wat ik zelf wilquote:Op maandag 18 januari 2010 09:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je al duidelijk hoelang nog ?
Nieuwe wijnkelder zekerquote:Op maandag 18 januari 2010 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tegen het einde van dit kwartaal, verwacht ik. Vrijdag gesprek in Nederland over toekomst en wat ik zelf wil.
Welke Marc is dat dan?quote:
Ah oké, ja, die komt hier nooit meer dan?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Marc63.
http://twitter.com/marc63
Wat heb ik gemist?quote:Op maandag 18 januari 2010 10:52 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Marc63.
http://twitter.com/marc63
Ach so. Maar toch niet de nonononono yeahyeahyeahyeahyeah request hè..?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De request van daarnet kwam van hem.
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:05 schreef borisz het volgende:
Ene Domien Verschuuren neemt de show van Venema over deze week.
http://twitter.com/gerardekdom/status/7899055023quote:@gerardekdom wie zit er tegenover jou in de studio?? leuke achterkant
quote:@RichardSnieder Dat is Monique Smit! Oftewel 'mijn' Tamara.
Goeie Requestquote:Op maandag 18 januari 2010 11:01 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
De request van daarnet kwam van hem.
Wie ?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:05 schreef borisz het volgende:
Ene Domien Verschuuren neemt de show van Venema over deze week.
Keihard afstraffen, het is bijna niet leuk meer om naar een concert te gaan. De artiesten levert het ook niets op.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
Beetje gejank over die concerttickets. Uiteindelijk zijn er nog steeds mensen die blijkbaar belachelijke bedragen willen betalen. In 95% van de gevallen van dure tickets is het toch echt heel duidelijk dat het geen officieel verkooppunt betreft.
Moet je niet Radio Veronica luisteren ?quote:Op maandag 18 januari 2010 11:20 schreef Paul het volgende:
Dit liedje ga ik zingen volgend jaar met de auditie bij X factor
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je niet Radio Veronica luisteren ?
Eens. Maar die oplichters blijft in leven doordat mensen zo dom zijn om tig euro te veel te betalen voor een kaartje. Zolang die vraag blijft, is het probleem ook nauwelijks aan te pakken.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Keihard afstraffen, het is bijna niet leuk meer om naar een concert te gaan. De artiesten levert het ook niets op.
quote:Op maandag 18 januari 2010 11:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Moet je niet Radio Veronica luisteren ?
Als het dan ook nog eens de Justice-remix is.... Genieten geblazen! 2e gedeelte is echt tof inderdaad.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:29 schreef ScottTracy het volgende:
Lovestoned/I Think She KnowsGeweldig, vooral het tweede gedeelte
Jahoor, de Justice-remixquote:Op maandag 18 januari 2010 11:30 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Als het dan ook nog eens de Justice-remix is.... Genieten geblazen! 2e gedeelte is echt tof inderdaad.
Denk dat als ze het verzoek neerleggen om 1 week die regel te mogen vertreden dat de overheid hand over haar hart heen strijkt.quote:Op maandag 18 januari 2010 11:44 schreef themauster het volgende:
Radio 10 Gold en Slam!FM doen ook mee aan radio555 100% NL niet maar ondersteunt wel![]()
100%NL doet niet mee omdat ze een bepaald aantal nederlandstalige nummers moet draaien in het uur, Ik geloof dat Radio Veronica ook in een clausule zit maar die doet wel mee dus een beetje raar van 100%NL
Inderdaad, dat kon 5 jaar geleden ook met Radio Veronicaquote:Op maandag 18 januari 2010 11:46 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Denk dat als ze het verzoek neerleggen om 1 week die regel te mogen vertreden dat de overheid hand over haar hart heen strijkt.
Stations slaan handen ineen om geld op te halen. Zal ongetwijfeld mooie radio worden met combinaties van dj's.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:03 schreef alors het volgende:
Wat houdt dat radio 555 precies in eigenlijk?
Wat leuk! Hopen dat hij Den Bosch goed vertegenwoordigtquote:Op maandag 18 januari 2010 12:00 schreef themauster het volgende:
3Fmaster vanmiddag in het popduel lees ik op twitter
Komt doordat ze het audio-kanaal voor 101TV gebruiken. Deze vergeten ze regelmatig weer open te zetten na de Giel-backstage.quote:Op maandag 18 januari 2010 10:16 schreef Roel_Jewel het volgende:
Die visual radio stream is echt compleet zinloos als ze steeds met dat geluid lopen te kutten. Nu ook weer niks te horen.
Hmja, dan wordt 't tijd dat ze daar wel aan denken. Zal wel wat gekost hebben om die visual radio op te zetten. Wellicht ook handig dat ze dan ff meewerken als 't eenmaal live is..quote:Op maandag 18 januari 2010 12:07 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Komt doordat ze het audio-kanaal voor 101TV gebruiken. Deze vergeten ze regelmatig weer open te zetten na de Giel-backstage.
Maar dan is dus op al die zenders hetzelfde te horen? En hoe gaan ze geld ophalen?quote:Op maandag 18 januari 2010 12:05 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Stations slaan handen ineen om geld op te halen. Zal ongetwijfeld mooie radio worden met combinaties van dj's.
't Is nog een beta hè? Zullen ze nog wel aan moeten wennen.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hmja, dan wordt 't tijd dat ze daar wel aan denken. Zal wel wat gekost hebben om die visual radio op te zetten. Wellicht ook handig dat ze dan ff meewerken als 't eenmaal live is..
Zat Veenstra bij Veronica? Daarom doet hij dus zo raar over Patrick Kickenquote:Op maandag 18 januari 2010 11:51 schreef themauster het volgende:
[..]
Inderdaad, dat kon 5 jaar geleden ook met Radio VeronicaToen zat Veenstra Veenstra daar nog.
Maar 100%NL geeft dat als reden op
is inderdaad op al die zenders te horen, en het ophalen gaat via het SR-type, dus platen aanvragen voor geldquote:Op maandag 18 januari 2010 12:14 schreef alors het volgende:
[..]
Maar dan is dus op al die zenders hetzelfde te horen? En hoe gaan ze geld ophalen?
Okay, nou ik ben benieuwdquote:Op maandag 18 januari 2010 12:23 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
is inderdaad op al die zenders te horen, en het ophalen gaat via het SR-type, dus platen aanvragen voor geld
Ik denk eerder dat Veenstra zo over Patrick Kicken doet omdat die aan een ernstig tekort aan intelligentie lijdt.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:22 schreef Paul het volgende:
Zat Veenstra bij Veronica? Daarom doet hij dus zo raar over Patrick Kicken
Wist je dat niet? Veenstra heeft zelfs best lang bij Veronica gezeten, en is een periode zelfs de enige DJ van het station geweest.quote:Op maandag 18 januari 2010 12:22 schreef Paul het volgende:
[..]
Zat Veenstra bij Veronica? Daarom doet hij dus zo raar over Patrick Kicken
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:30 schreef Bol_Wan het volgende:
is dit nou de freakandel speciaal van deze week? vind em niet zo bijzonder
quote:Juist! Laten we er ook muzikaal een slaatje uit slaan! Waar blijft de Haitihit, eigenlijk? http://bit.ly/4PP45H /via @Domien
Zelf ben ik voornemens Haiti broodtrommels te maken, onder het motto 'wij hebben tenminste nog brood'. Kom er hopelijk mee in de krant!
Ik ik ik. Aandacht aandacht aandacht. En ook een beetje Haiti natuurlijk, want daar gaat geen hulp heen en iedereen sterft zonder mij.
Haiti is een land/Ik weet niet waar het ligt/Maar voor voldoende camera's/Doe ik gewoon m'n plicht': Hit in alteratieve kringen.
Haiti wordt ook helemaal niet geholpen of zo. Gelukkig zijn wij radiomakers er nog om zonder bijbedoelingen het goede te doen.
Zo vind je ons ook dagelijks in de kerk, doen we nogal wat vrijwilligerswerk en in december gaat ons hele maandsalaris naar het Leger des H.
Wij doen dat omzichtig, om niet de schijn te wekken uit eigenbelang te handelen. Geen camera's! Het gaat ons niet om de roem!
goeie reactie, en slaat eigenlijk precies de spijker op zijn kopquote:Op maandag 18 januari 2010 13:05 schreef themauster het volgende:
Domien begon over een hit voor Haiti op twitter en zo reageerde Kink FM/oud radio 3 dj Arjen Grolleman:
[..]
![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:05 schreef themauster het volgende:
Domien begon over een hit voor Haiti op twitter en zo reageerde Kink FM/oud radio 3 dj Arjen Grolleman:
[..]
![]()
quote:Op maandag 18 januari 2010 12:05 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Wat leuk! Hopen dat hij Den Bosch goed vertegenwoordigt
quote:
Nou, hij is er ook nog serieus enthousiast overquote:Op maandag 18 januari 2010 13:19 schreef Zapper het volgende:
Anouk belachelijk maken is altijd oke, dusRob.
Dat is wel weer jammer jaquote:Op maandag 18 januari 2010 13:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, hij is er ook nog serieus enthousiast over.
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:22 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Eerder voor de rijles van zodadelijk.
Nee, 2dequote:Op maandag 18 januari 2010 13:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]Ook dat nog. Is het je eerste dan?
quote:Op maandag 18 januari 2010 13:25 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Nee, 2de
Maar moest jij ook zo'n testje aan de telefoon doen? Ik kreeg wat vragen over muziek, of ik goed was ofzo.
Ah is Bono ook weer opgetrommelt , die kan toch geen nee zeggenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
Bono, Sting en Alicia Keys zingen voor Haïti
O'jee waar moeten we uitkijkenquote:Op maandag 18 januari 2010 13:22 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Eerder voor de rijles van zodadelijk.
Zo slecht is hij toch ook weer nietquote:Op maandag 18 januari 2010 13:20 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nou, hij is er ook nog serieus enthousiast over.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |