Zo, en weer thuis van Noorderslag. En of het vet was? Nou zeker weten! Heb The Madd, C-mon & Kypski, Moke, Kyteman, De Staat, Daily Bread en Caro Emerald gezien. Helaas toch ook een paar bands niet vanwege de drukte en het uitlopen van het optreden v/d Staat. Di-rect heb ik 2 liedjes van gehoord. Maar ik zag de zanger, de drukte en hoorde de hits en was er toen wel klaar mee. Biertje als alternatief smaakte prima

.
- The Madd was gruwelijk ! Zeker toen Dio erbij kwam. Wat een heerlijk begin van de avond.
- C-mon & Kypski is misschien niet helemaal mijn ding, maar wat was dat vreselijk gaaf! Er stond een giga orkest en een paar bekende artiesten. O.a. de zanger v/d Staat, Dio, Giovanca en Jules Deelder. Echt super!
- Moke vond ik ook heel tof ! Wat een feest was dat

.
- Kyteman, niet mijn ding maar damn wat een vreselijk tof optreden! Hebben jullie die 2 chicks op het podium gezien? Dikke prima

. Het gaat echt alle kanten op bij die gasten, maar echt zo tof

. Nogmaals niet mijn muziek, maar imho een terechte winnaar. Sorry was echt ge-wel-dig! En wat waren ze blij met de prijs

.
- DeWolff heb ik te weinig gehoord om er iets over te kunnen schrijven.
- De Staat. Het optreden van de avond?! Mijn god, dat was echt zo alles verwoestend! Mijn oren zijn kapot, maar fuck het was zooooooo tof. Volgend jaar winnen die gasten de popprijs. Fantastische lichtshow ook. Helaas duurde het optreden zo lang dat ik Aux Raus niet heb gezien, maar die speelden in een kleine zaal dus had er toch niets van kunnen zien.
- Caro Emerald was ook super! als slotakkoord deed ze Bad Romance. Deze keer zonder spiekbriefje, maar oh oh oh wat een feest! Gewoon een heerlijk afsluiter van de avond. Lekker relaxt allemaal en wat een prachtige uitstraling en stem heeft ze. Ben wel een beetje verliefd op haar geworden

.
Verder opvallend de toffe sfeer. Ik ben maar 1, 76 en ik heb een paar keer vanavond meegemaakt dat een langer iemand zei tegen mij: ga jij hier maar staan want anders kijk je de hele tijd tegen mijn rug aan. Echt super

. OP het eind natuurlijk wel de nodige dronken mensen gezien, maar dat hoort erbij.
Giel en Kevin heb ik gezien, maar verder niemand van 3FM. Wel de lelijke 3FM bus die
echt onder het sneeuw zat

. Echt een topavond

.