Aha!quote:Op zondag 17 januari 2010 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Aanstaande donderdag/volgende week maandag komt de actie Radio 555.
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Oh? Grappigquote:Op zondag 17 januari 2010 18:05 schreef borisz het volgende:
Rick van V en Ekdom samenAlthans dat hoop ik dan
![]()
Ik weet niet hoe de verhouding tussen de 2 is sinds Van inkel weg is bij KX Radio Maar Stenders&Van inkel lijkt mij een mooie combiquote:
Ik hoop op Rob (van Someren) en Rob ( Stenders) samenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:05 schreef borisz het volgende:
Rick van V en Ekdom samenAlthans dat hoop ik dan
![]()
Wout en Gijs samenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:32 schreef Paul het volgende:
Achja eigenlijk zou Gijs Staverman naar 3fm moeten die zat vroeger ook bij radio3, vind het zonde hoe hij zijn dj talent weggooit bij Qmusic
Die site is niet van het Rode Kruis of SHO, dus dat is absoluut geen betrouwbare bron. Wat je daar leest is een actie van een verzameling bedrijven.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:33 schreef themauster het volgende:
En als ik de site van het Rode kruis zie denk ik dat donderdag de grote dag is:
http://www.helphaiti.nu/?ingang=twitter
1 miljoen euro ophalen... Da's niet echt een uitdaging....quote:Op zondag 17 januari 2010 18:33 schreef themauster het volgende:
En als ik de site van het Rode kruis zie denk ik dat donderdag de grote dag is:
http://www.helphaiti.nu/?ingang=twitter
Eerder van Someren en van Inkel net als vroegerquote:Op zondag 17 januari 2010 18:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoop op Rob (van Someren) en Rob ( Stenders) samen
Komt wel van de twitter van het rode kruis vandaar de verwarringquote:Op zondag 17 januari 2010 18:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die site is niet van het Rode Kruis of SHO, dus dat is absoluut geen betrouwbare bron. Wat je daar leest is een actie van een verzameling bedrijven.
Ik weet niet hoe ik het donderdag zal managen. Die overweldigende steunbetuigingen schrikken me wel af...quote:Op zondag 17 januari 2010 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
1 miljoen euro ophalen... Da's niet echt een uitdaging....
Ja Waylon vond ik sensationeel goedquote:Op zondag 17 januari 2010 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Mooi verslag TV ! Heb die Waylon net even gezien via de tv stream, maar dat klonk goed zeg! Geldt trouwens ook wel voor Laura Jansen.
Ja, die jongen heeft een bijzonder goede strotquote:Op zondag 17 januari 2010 19:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Waylon vond ik sensationeel goed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |