Aha!quote:Op zondag 17 januari 2010 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Aanstaande donderdag/volgende week maandag komt de actie Radio 555.
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
quote:Op zondag 17 januari 2010 17:45 schreef Ofyles2 het volgende:
Oh? Grappigquote:Op zondag 17 januari 2010 18:05 schreef borisz het volgende:
Rick van V en Ekdom samenAlthans dat hoop ik dan
![]()
Ik weet niet hoe de verhouding tussen de 2 is sinds Van inkel weg is bij KX Radio Maar Stenders&Van inkel lijkt mij een mooie combiquote:
Ik hoop op Rob (van Someren) en Rob ( Stenders) samenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:05 schreef borisz het volgende:
Rick van V en Ekdom samenAlthans dat hoop ik dan
![]()
Wout en Gijs samenquote:Op zondag 17 januari 2010 18:32 schreef Paul het volgende:
Achja eigenlijk zou Gijs Staverman naar 3fm moeten die zat vroeger ook bij radio3, vind het zonde hoe hij zijn dj talent weggooit bij Qmusic
Die site is niet van het Rode Kruis of SHO, dus dat is absoluut geen betrouwbare bron. Wat je daar leest is een actie van een verzameling bedrijven.quote:Op zondag 17 januari 2010 18:33 schreef themauster het volgende:
En als ik de site van het Rode kruis zie denk ik dat donderdag de grote dag is:
http://www.helphaiti.nu/?ingang=twitter
1 miljoen euro ophalen... Da's niet echt een uitdaging....quote:Op zondag 17 januari 2010 18:33 schreef themauster het volgende:
En als ik de site van het Rode kruis zie denk ik dat donderdag de grote dag is:
http://www.helphaiti.nu/?ingang=twitter
Eerder van Someren en van Inkel net als vroegerquote:Op zondag 17 januari 2010 18:37 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik hoop op Rob (van Someren) en Rob ( Stenders) samen
Komt wel van de twitter van het rode kruis vandaar de verwarringquote:Op zondag 17 januari 2010 18:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die site is niet van het Rode Kruis of SHO, dus dat is absoluut geen betrouwbare bron. Wat je daar leest is een actie van een verzameling bedrijven.
Ik weet niet hoe ik het donderdag zal managen. Die overweldigende steunbetuigingen schrikken me wel af...quote:Op zondag 17 januari 2010 18:40 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
1 miljoen euro ophalen... Da's niet echt een uitdaging....
Ja Waylon vond ik sensationeel goedquote:Op zondag 17 januari 2010 19:12 schreef -Hans- het volgende:
Mooi verslag TV ! Heb die Waylon net even gezien via de tv stream, maar dat klonk goed zeg! Geldt trouwens ook wel voor Laura Jansen.
Ja, die jongen heeft een bijzonder goede strotquote:Op zondag 17 januari 2010 19:28 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ja Waylon vond ik sensationeel goed
Betekent dit dat Wie is De Mol niet doorgaat?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:00 schreef themauster het volgende:
Op radio en televisie wordt donderdag een inzamelingsactie gehouden voor Haïti. Aan de actie doen de publieke en de commerciële omroepen mee.
Onder de noemer Radio 555 werken 3FM en de commerciële radiozenders donderdag van 06.00 tot 21.00 uur samen om geld op te halen voor de slachtoffers van de aardbeving in Haïti.
Op televisie verzorgen Nederland 1,RTL4 en SBS6 donderdag op 'prime time' een gezamenlijk programma. Later op de avond wordt bekendgemaakt hoeveel geld is ingezameld. Gisteren werd bekend dat op gironummer 555 al 3,3 miljoen
Bron:NOS
quote:Op zondag 17 januari 2010 20:00 schreef themauster het volgende:
3FM en de commerciële radiozenders
Bron:NOS
Jup en mijn vriendin zit te schelden dat The Mentalist niet doorgaat op sbs6quote:Op zondag 17 januari 2010 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
Betekent dit dat Wie is De Mol niet doorgaat?
ik zou zeggen stuur je suggesties in http://twitter.com/?status=@Radio555Haiti&in_reply_to_status_id=7870817935&in_reply_to=Radio555Haitiquote:Welke dj's/presentatoren (solo of duo-combinaties) zou jij het liefst willen horen op Radio 555 voor Haïti? Reacties zijn welkom! #radio555
jupquote:Op zondag 17 januari 2010 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
je weet dat dat een fake account is he?quote:Op zondag 17 januari 2010 20:17 schreef hole1988 het volgende:
[..]
ik zou zeggen stuur je suggesties in http://twitter.com/?status=@Radio555Haiti&in_reply_to_status_id=7870817935&in_reply_to=Radio555Haiti
waar zie je dat aanquote:Op zondag 17 januari 2010 20:18 schreef themauster het volgende:
[..]
je weet dat dat een fake account is he?
kijk maar eens naar de reactie van veenstra veenstraquote:
# @3FMDJschool:Het laatste nieuws over #radio555 op Twitter, volg @radio555haiti!quote:Op zondag 17 januari 2010 20:21 schreef themauster het volgende:
[..]
kijk maar eens naar de reactie van veenstra veenstra
En toen zei veenstra : is die wel echt? en toen zei 3fmdjschool: ik weet het niet.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:23 schreef hole1988 het volgende:
[..]
# @3FMDJschool:Het laatste nieuws over #radio555 op Twitter, volg @radio555haiti!
en die tweets zijn spoorloos verdwenenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:25 schreef themauster het volgende:
[..]
En toen zei veenstra : is die wel echt? en toen zei 3fmdjschool: ik weet het niet.
aangezien dit account ook nog eens uren na de bekendmaking met het nieuws kwam, kan het gewoon niet echt zijn
yupquote:Op zondag 17 januari 2010 20:34 schreef gerbenp het volgende:
Mijn beden zijn verhoord, Radio 555 op Donderdag
zou het ook weer op tv komen?
Twee Voor Twaalf moet wel doorgaan, dan kan ik nog langs al het Haïti-geweld.quote:Op zondag 17 januari 2010 20:09 schreef Cee het volgende:
[..]
donderdag, mijn papadag, hoef ik geen collega's lastig te vallenquote:Op zondag 17 januari 2010 20:34 schreef gerbenp het volgende:
Mijn beden zijn verhoord, Radio 555 op Donderdag
zou het ook weer op tv komen?
dat zal wel op een van de digitale kanalen zijn... of ergens ipv die telsell-shitquote:Op zondag 17 januari 2010 20:39 schreef gerbenp het volgende:
[..]
maar ik bedoel de actie zelf van radio 555
Dat is juist het grote gevaarquote:Op zondag 17 januari 2010 21:04 schreef borisz het volgende:
Ik kijk naar Kameroen - Zambia. Over Kameroen moeten wij ons geen zorgen maken op het WK.
Ja, maar als wij gewoon blijven aanvallen moet het wel goed komen.quote:
Vorige uitspraak kan de prullenbak in...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, maar als wij gewoon blijven aanvallen moet het wel goed komen.
over die zeebeving-actie komen we sowieso niet heen, maar ik denk dat het je nog zal verbazen hoeveel er wordt opgehaaldquote:Op zondag 17 januari 2010 21:11 schreef Apostrof het volgende:
Zucht, is donderdag niet een beetje laat? Ik bedoel, er is al 6 miljoen opgehaald en ook al vlak na
de Serious Request.. Slechte timing Haïti!
met de nadruk op geloofquote:Op zondag 17 januari 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhen Love Takes Over
![]()
" Domien is wakker? " Geloof dat Klaas de verkeerde versie heeft klaargezet.
Moet Klaas vaker doen.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhen Love Takes Over
![]()
" Domien is wakker? " Geloof dat Klaas de verkeerde versie heeft klaargezet.
Oh my godquote:Op zondag 17 januari 2010 22:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
met de nadruk op geloof
# @klaasmans: @weekendfinale nee man, sluipreclame voor @domien!
# @Domien:@klaasmans Maar.. Dat is bijna onmogelijk door Daletafscherming! Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
quote:
Jezus, gelukkig is het geen belangrijke goal....quote:
1 meter van de lijnquote:
Van de Kroaat of van de Chinees?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk dat de scheids wat geld voor de wedstrijd ontvangen heeft
Was een errug prettig rijtje platen @ StuBru daarstraks onderwegquote:DEUS Little Arithmetics
FAKE BLOOD I think I like it
THE KILLERS When you were young
SMASHING PUMPKINS Disarm
Tegen het einde van dit kwartaal, verwacht ik. Vrijdag gesprek in Nederland over toekomst en wat ik zelf wilquote:Op maandag 18 januari 2010 09:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je al duidelijk hoelang nog ?
Nieuwe wijnkelder zekerquote:Op maandag 18 januari 2010 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tegen het einde van dit kwartaal, verwacht ik. Vrijdag gesprek in Nederland over toekomst en wat ik zelf wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |