Dat is juist het grote gevaarquote:Op zondag 17 januari 2010 21:04 schreef borisz het volgende:
Ik kijk naar Kameroen - Zambia. Over Kameroen moeten wij ons geen zorgen maken op het WK.
Ja, maar als wij gewoon blijven aanvallen moet het wel goed komen.quote:
Vorige uitspraak kan de prullenbak in...quote:Op zondag 17 januari 2010 21:12 schreef borisz het volgende:
[..]
Ja, maar als wij gewoon blijven aanvallen moet het wel goed komen.
over die zeebeving-actie komen we sowieso niet heen, maar ik denk dat het je nog zal verbazen hoeveel er wordt opgehaaldquote:Op zondag 17 januari 2010 21:11 schreef Apostrof het volgende:
Zucht, is donderdag niet een beetje laat? Ik bedoel, er is al 6 miljoen opgehaald en ook al vlak na
de Serious Request.. Slechte timing Haïti!
met de nadruk op geloofquote:Op zondag 17 januari 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhen Love Takes Over
![]()
" Domien is wakker? " Geloof dat Klaas de verkeerde versie heeft klaargezet.
Moet Klaas vaker doen.quote:Op zondag 17 januari 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
JaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaWhen Love Takes Over
![]()
" Domien is wakker? " Geloof dat Klaas de verkeerde versie heeft klaargezet.
Oh my godquote:Op zondag 17 januari 2010 22:09 schreef hole1988 het volgende:
[..]
met de nadruk op geloof
# @klaasmans: @weekendfinale nee man, sluipreclame voor @domien!
# @Domien:@klaasmans Maar.. Dat is bijna onmogelijk door Daletafscherming! Hoe krijg je dat nou voor elkaar?
quote:
Jezus, gelukkig is het geen belangrijke goal....quote:
1 meter van de lijnquote:
Van de Kroaat of van de Chinees?quote:Op maandag 18 januari 2010 00:11 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Ik denk dat de scheids wat geld voor de wedstrijd ontvangen heeft
Was een errug prettig rijtje platen @ StuBru daarstraks onderwegquote:DEUS Little Arithmetics
FAKE BLOOD I think I like it
THE KILLERS When you were young
SMASHING PUMPKINS Disarm
Tegen het einde van dit kwartaal, verwacht ik. Vrijdag gesprek in Nederland over toekomst en wat ik zelf wilquote:Op maandag 18 januari 2010 09:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb je al duidelijk hoelang nog ?
Nieuwe wijnkelder zekerquote:Op maandag 18 januari 2010 09:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Tegen het einde van dit kwartaal, verwacht ik. Vrijdag gesprek in Nederland over toekomst en wat ik zelf wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |