Absoluut ! Had in het begin wat twijfels, maar damn er staat wel wat zeg. deze gast is me er ookquote:Op zondag 17 januari 2010 12:12 schreef ScottTracy het volgende:
GoedeMIDDAG
Terechte winnaar van de Popprijs hoor!!
Paradox is dat ja, vette gast. Heb net je verslag gelezen, leuk! Vind 't haast jammer dat ik er niet bij wasquote:Op zondag 17 januari 2010 13:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut ! Had in het begin wat twijfels, maar damn er staat wel wat zeg. deze gast is me er ook
wel eentje hoor. Erg goed!
Volgend jaar dan maar?!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Paradox is dat ja, vette gast. Heb net je verslag gelezen, leuk! Vind 't haast jammer dat ik er niet bij was
Hans, ik heb je verslag een beetje gemistquote:Op zondag 17 januari 2010 13:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar?!. 't is een mooie beleving zeg maar.
Ik ga ooit een keer, dat hou ik mezelf al jaren voor.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar?!. 't is een mooie beleving zeg maar.
Oja, Nikkiquote:Op zondag 17 januari 2010 13:37 schreef alors het volgende:
Jaa ik weet welk liedje ze bedoelt.
Is het Nikki
Verslag staat op de eerste pagina en in het Noorderslag topicquote:Op zondag 17 januari 2010 13:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hans, ik heb je verslag een beetje gemist, maar wat heb je allemaal gezien?
Gewoon een keer doenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ga ooit een keer, dat hou ik mezelf al jaren voor.
Ik zat nog tv te kijken en toen kwam De Staat ook langs. Dammit, wat was dat vet zegquote:Op zondag 17 januari 2010 13:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verslag staat op de eerste pagina en in het Noorderslag topic, maar heb The Madd, C-mon & Kypski, Moke, Kyteman, De Staat (het optreden v/d avond), Caro Emerald gezien en een stukje van DeWolff en Di-rect (2 liedjes, ben toen bier gaan drinken
).
XX
Achja ooit zal ik wel een heel weekend kunnen vrijmaken en iemand kunnen vinden die samen met mij dat hele eind naar 't noorden wil afleggenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon een keer doen. Zelfde schuitje zat ik ook hoor
. Luister al jaren via 3FM en wil er eigenlijk al jaren bij zijn, maar dit jaar is dat dus eindelijk gelukt.
.
De Staat was ook te zien op de tv?! Goede zaak ! Had al een vermoeden dat ze opnames stonden te maken. Neem aan dat ook Moke is uitgezonden want ook daar werden opnames van gemaakt. Maar De Staat wat bruutquote:Op zondag 17 januari 2010 13:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zat nog tv te kijken en toen kwam De Staat ook langs. Dammit, wat was dat vet zeg. Helaas maar 2 liedjes uitgezonden. De Madd kwam ook nog even langs, en dat was ook erg vet. Daar ga ik over een maand of 2 naartoe
.
Kan ik trouwens ergens De Staat nog even terugluisteren/kijken?
En het vinden van een slaapplek schijnt ook vrij lastig te zijn deze periode. Daar moet je dus ook snel bij zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 13:50 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Achja ooit zal ik wel een heel weekend kunnen vrijmaken en iemand kunnen vinden die samen met mij dat hele eind naar 't noorden wil afleggen
Baby get higherrrr
http://player.omroep.nl/?aflID=10542911 en http://player.omroep.nl/?aflid=10542912quote:Op zondag 17 januari 2010 13:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
De Staat was ook te zien op de tv?! Goede zaak ! Had al een vermoeden dat ze opnames stonden te maken. Neem aan dat ook Moke is uitgezonden want ook daar werden opnames van gemaakt. Maar De Staat wat bruut. Veel plezier dan bij The Madd! Leuke band vind ik het
.
Net vergeten te schrijven, maar Daily Bread heb ik ook gezien. Ook dat was niet verkeerd.
Zou wel tof zijn als het e.e.a. is terug te luisteren/zien. Zometeen maar eens kijken of er al wat recensies online staan.
Thanks !!!quote:Op zondag 17 januari 2010 14:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=10542911 en http://player.omroep.nl/?aflid=10542912
kun je terug kijken
quote:...Maar het grootse minpunt is zanger Christon Kloosterboer. Hij gedraagt zich als een irritant ventje op het podium: hyperactief en overheersend, en ook nog getooid met een melkboerenhondenkapsel. Het te hard afgestelde geluid werkt ook niet in hun voordeel.
bron
quote:Zwart Licht is één van de beste live-acts van dit moment, de groep straalt dat volledig uit en het publiek gaat dan ook gigantisch voor de bijl. De Amsterdammers droppen harde elektronische hiphop, maar net zo makkelijk vette dubhop en beats. En dan afsluitend nog even de wave door de kelder laten rollen. Ja; zo opwindend is hiphop annu nu dankzij de Amsterdamse school van Zwart Licht.
bron
Las het inderdaad net ook, maar toen stond ik bij Moke wat mij persoonlijk wel wat meer aanspreektquote:
Aux Raus is ook echt iets waar je van moet houden. Het is alleen maar geschreeuw en gebeuk, en dat is voor 1 of 2 nummers nog wel grappig maar een heel optreden lang...quote:Op zondag 17 januari 2010 14:14 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Las het inderdaad net ook, maar toen stond ik bij Moke wat mij persoonlijk wel wat meer aanspreekt. Aux Raus stond ook op mijn lijstje en dat schijnt gruwelijk te zijn gewees.. helaas niet gezien.
Hier sneeuwde het gisterenavond ineens heel veel, maar dat is sinds vanochtend alweer allemaal weg...quote:Op zondag 17 januari 2010 14:15 schreef -Hans- het volgende:
Dacht dat het zou gaan dooien? Er valt nog steeds giga veel sneeuw hiero.. Er ligt zeker weer voor 3/4 cm aan nieuw sneeuw
Betwijfel dan of ik het heel leuk had gevonden want had vanaf 00:00 al aardig last van mijn rug (ben IT'er dus zit meer dan dat ik staquote:Op zondag 17 januari 2010 14:15 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Aux Raus is ook echt iets waar je van moet houden. Het is alleen maar geschreeuw en gebeuk, en dat is voor 1 of 2 nummers nog wel grappig maar een heel optreden lang...
Vaag, want het komt hier met bakken uit de hemel. 't is echt een puinhoop buiten.quote:Hier sneeuwde het gisterenavond ineens heel veel, maar dat is sinds vanochtend alweer allemaal weg...
Mooi lijstje! Zou zelf van Sigur Rós (en van U2) iets anders hebben gekozen, maar ik weet niet hoe beperkt de keuzelijst daarin was.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo, lijstje is definitief:
[ afbeelding ]
Nummer van Sigur Rós had ik idd ook door ander vervangen, maar stond er maar één inquote:Op zondag 17 januari 2010 14:34 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Mooi lijstje! Zou zelf van Sigur Rós (en van U2) iets anders hebben gekozen, maar ik weet niet hoe beperkt de keuzelijst daarin was.
Hm, dan had ik Gobbldigook nog eerder in de keuzelijst verwacht, vaagquote:Op zondag 17 januari 2010 14:39 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nummer van Sigur Rós had ik idd ook door ander vervangen, maar stond er maar één in. Maar wilde Sigur Rós perse in de lijst
.
Ja, hun beste nummers komen uit de 80's, wat mij betreft.quote:Van U2 vind ik dit één van de mooiste van dit decennium. Hun allerbeste nummers zijn van vóór die periode.
Nicequote:Op zondag 17 januari 2010 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
ik moet hem nog steeds doenquote:Op zondag 17 januari 2010 14:28 schreef Roel_Jewel het volgende:
[ afbeelding ]
Kippenvel bij C-mon & Kypski en de zangeres van Room 11 (wist niet dat zij van Room 11 was, maar nu ik het goed hoor...). Briljant. Prachtige vrouw en had toen kippenvel en nu wederom. Overigens die C-mon & Kypski gasten zaten op een gegeven moment aan een of andere eettafel muziek te maken d.m.v. het slaan op lege wijnflessen en glazen. Super tof.quote:Op zondag 17 januari 2010 14:02 schreef hole1988 het volgende:
[..]
http://player.omroep.nl/?aflID=10542911 en http://player.omroep.nl/?aflid=10542912
kun je terug kijken
C-Mon & Kypski zijn zo vetquote:Op zondag 17 januari 2010 15:02 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Kippenvel bij C-mon & Kypski en de zangeres van Room 11 (wist niet dat zij van Room 11 was, maar nu ik het goed hoor...). Briljant. Prachige vrouw en had toen kippenvel en nu wederom. Overigens die C-mon & Kypski gasten zaten op een gegeven moment aan een of andere eettafel muziek te maken d.m.v. het slaan op lege wijnflessen en glazen. Super tof.
quote:Op zondag 17 januari 2010 13:50 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Achja ooit zal ik wel een heel weekend kunnen vrijmaken en iemand kunnen vinden die samen met mij dat hele eind naar 't noorden wil afleggen
Stuur maar een fax tegen 't einde van 't jaar, dan regelen we wat en misschien kunnen we dan ook wel bij Hans blijven pitten.quote:
Iris is zeker een typetje van Dennis v/d Venquote:Op zondag 17 januari 2010 15:29 schreef Sirolf het volgende:
De meeste luisteraars willen spreken met de grootste internationale artiesten... en ene Iris vandaag met Jeroen van Koningsbrugge.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |