Absoluut ! Had in het begin wat twijfels, maar damn er staat wel wat zeg. deze gast is me er ookquote:Op zondag 17 januari 2010 12:12 schreef ScottTracy het volgende:
GoedeMIDDAG
Terechte winnaar van de Popprijs hoor!!
Paradox is dat ja, vette gast. Heb net je verslag gelezen, leuk! Vind 't haast jammer dat ik er niet bij wasquote:Op zondag 17 januari 2010 13:21 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Absoluut ! Had in het begin wat twijfels, maar damn er staat wel wat zeg. deze gast is me er ook
wel eentje hoor. Erg goed!
Volgend jaar dan maar?!quote:Op zondag 17 januari 2010 13:23 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Paradox is dat ja, vette gast. Heb net je verslag gelezen, leuk! Vind 't haast jammer dat ik er niet bij was
Hans, ik heb je verslag een beetje gemistquote:Op zondag 17 januari 2010 13:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar?!. 't is een mooie beleving zeg maar.
Ik ga ooit een keer, dat hou ik mezelf al jaren voor.quote:Op zondag 17 januari 2010 13:32 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgend jaar dan maar?!. 't is een mooie beleving zeg maar.
Oja, Nikkiquote:Op zondag 17 januari 2010 13:37 schreef alors het volgende:
Jaa ik weet welk liedje ze bedoelt.
Is het Nikki
Verslag staat op de eerste pagina en in het Noorderslag topicquote:Op zondag 17 januari 2010 13:35 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Hans, ik heb je verslag een beetje gemist, maar wat heb je allemaal gezien?
Gewoon een keer doenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:37 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Ik ga ooit een keer, dat hou ik mezelf al jaren voor.
Ik zat nog tv te kijken en toen kwam De Staat ook langs. Dammit, wat was dat vet zegquote:Op zondag 17 januari 2010 13:44 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Verslag staat op de eerste pagina en in het Noorderslag topic, maar heb The Madd, C-mon & Kypski, Moke, Kyteman, De Staat (het optreden v/d avond), Caro Emerald gezien en een stukje van DeWolff en Di-rect (2 liedjes, ben toen bier gaan drinken
).
XX
Achja ooit zal ik wel een heel weekend kunnen vrijmaken en iemand kunnen vinden die samen met mij dat hele eind naar 't noorden wil afleggenquote:Op zondag 17 januari 2010 13:46 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Gewoon een keer doen. Zelfde schuitje zat ik ook hoor
. Luister al jaren via 3FM en wil er eigenlijk al jaren bij zijn, maar dit jaar is dat dus eindelijk gelukt.
.
De Staat was ook te zien op de tv?! Goede zaak ! Had al een vermoeden dat ze opnames stonden te maken. Neem aan dat ook Moke is uitgezonden want ook daar werden opnames van gemaakt. Maar De Staat wat bruutquote:Op zondag 17 januari 2010 13:50 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik zat nog tv te kijken en toen kwam De Staat ook langs. Dammit, wat was dat vet zeg. Helaas maar 2 liedjes uitgezonden. De Madd kwam ook nog even langs, en dat was ook erg vet. Daar ga ik over een maand of 2 naartoe
.
Kan ik trouwens ergens De Staat nog even terugluisteren/kijken?
En het vinden van een slaapplek schijnt ook vrij lastig te zijn deze periode. Daar moet je dus ook snel bij zijnquote:Op zondag 17 januari 2010 13:50 schreef ScottTracy het volgende:
[..]
Achja ooit zal ik wel een heel weekend kunnen vrijmaken en iemand kunnen vinden die samen met mij dat hele eind naar 't noorden wil afleggen
Baby get higherrrr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |