Ik LOLde zo heel hard!!!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:48 schreef Maanvis het volgende:
Een monorail.. EEN MONORAIL!!!
[ afbeelding ]
Ja, en daarna wil je gaan schieten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:51 schreef PietjePuk007 het volgende:
Een beetje aanstekelijk is 't wel, de eerste 5min.
Hij doet niet onder voor de gemiddelde Eindhovenaar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:54 schreef Teun_ZHV het volgende:
Ik begrijp wel dat ie alleen maar koffie drinkt, met wat alcohol erin is het natuurlijk in heel Eindhoven chaos
Ik ook!quote:
Hij heeft maar twee standen, qua mimiekquote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:55 schreef Gert het volgende:
Dat abrupte ophouden met lachen fascineert me wel, zodra hij een slok koffie neemt. Z'n hele mimiek van "ik heb plezier" verdwijnt dan even, zo ineens, poef..
Blijf je bezig?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:55 schreef Dementor het volgende:
Hij doet niet onder voor de gemiddelde Eindhovenaar.
Hohoho.. tejnolojiese hoofstad vant heelal en de hele melkwej d'rbij! Zelfs ut zonnestelsel! Monorailtjùùùh!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 16:55 schreef Dementor het volgende:
[..]
Hij doet niet onder voor de gemiddelde Eindhovenaar.
Wij hebben het licht ontdekt hoor.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:02 schreef Gert het volgende:
[..]
Hohoho.. tejnolojiese hoofstad vant heelal en de hele melkwej d'rbij! Zelfs ut zonnestelsel! Monorailtjùùùh!
Weet André veel. Damn. Die wil ik slaan. met een boksbeugel zo op dat smoelwerk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:02 schreef Noek het volgende:
Oh wacht, dat gesprek van 30 seconden.
Jongen komt naar boven en zegt tegen André:
Je krijgt een programma samen met Herman. Dat is ook geregeld.
André vindt het leuk. Cc?
André? Die manager of hoe heet dat beest, die moet je hebben!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet André veel. Damn. Die wil ik slaan. met een boksbeugel zo op dat smoelwerk.
LOLquote:
André's HaHaHa! HeHeHeHeHe! maakt me gek! En niet op z'n jolig Jolings!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:04 schreef Noek het volgende:
André? Die manager of hoe heet dat beest, die moet je hebben!
Sla je in één klap alles recht.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:03 schreef Copycat het volgende:
[..]
Weet André veel. Damn. Die wil ik slaan. met een boksbeugel zo op dat smoelwerk.
En na een bezoek aan Eindhoven hebben ze hier in Amsterdam de jenever uitgevonden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:03 schreef Dementor het volgende:
[..]
Wij hebben het licht ontdekt hoor.
Ik ben bang dat je daar wel op kunt rekenen. Dit is volgens mij zo ongeveer het niveau waarop het zal blijvenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:04 schreef Toverheks het volgende:
ohhhhhhh wat een naar rot lachje heeft die gast zeg, wat een debiel, sorry maar als er steeds van die lijppe gasten komen, vind het nu echt betreurenswaardig, al heeft het ook iets van meelij, treurnis.
Dat is zijn manager en een groupie ofzo.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:07 schreef PietjePuk007 het volgende:
Wie zijn die gestapo-verhoorders eigenlijk?
Je wilt toch niet zeggen dat je een ban hebt he Ccquote:
Nouhou!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:07 schreef Scrutinizer het volgende:
En na een bezoek aan Eindhoven hebben ze hier in Amsterdam de jenever uitgevonden.
Het is een mooie verzameling van gefaalden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je daar wel op kunt rekenen. Dit is volgens mij zo ongeveer het niveau waarop het zal blijven
Je moet het van een afstand bekijken. Zie het als een soort dierentuin vol exoten.
Misschien dat ze het nu niet ziet want het is wrang maar uiteindelijk is het in haar eigen bestwil.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Je wilt toch niet zeggen dat je een ban hebt he Cc
quote:
quote:
Ze proberen hem suf te lullen zodat hij in de auto op de terugweg in slaap valt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef Copycat het volgende:
Wat dom ook weer dit. Nu.
Dan gaat die blije manager opeens André interviewen over de vrouwtjes en nummertjes.
Heel spontaan! En diepgaand!
vind het steeds zieliger worden met al die debiele in dat paleis, sorry vind stream enzo erg leuk tijdverdrijf, maar daar kan ik echt niet om lachen, laat staan een glimlachje forceren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:09 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben bang dat je daar wel op kunt rekenen. Dit is volgens mij zo ongeveer het niveau waarop het zal blijven
Je moet het van een afstand bekijken. Zie het als een soort dierentuin vol exoten.
Hij is vast in een toverketel met alcohol gevallen als baby HAHAHAHAHAHAquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:13 schreef Disana het volgende:
'Ik drink zelf niet maar ik ben dronken van mezelf. HAHAHAHAHAHAHAH.'
Je bent niet de enige hoor. Ik zit vaak met verbazing te kijken naar types mensen die ik anders nooit zie, die dingen doen die ik niet begrijp.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:14 schreef Toverheks het volgende:
[..]
vind het steeds zieliger worden met al die debiele in dat paleis, sorry vind stream enzo erg leuk tijdverdrijf, maar daar kan ik echt niet om lachen, laat staan een glimlachje forceren.
Hij kan ook zijn klep houden.. maar zo vullen ze de tijd toch goed?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:12 schreef Dementor het volgende:
[..]
Niet zo moeilijk als je de antwoorden al weet.
Dat is aan zijn hoofd te zien HAHAHAHAHAH.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:14 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Hij is vast in een toverketel met alcohol gevallen als baby HAHAHAHAHAHA
Ach nee hequote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Nieuws, actualiteiten en showbiz met André Prink en Herman Berghuis. Vanaf volgende week bij Studio Vlemmix
HHHaaa Noek, maar ik lees haar zo graag op de chat, want echt ze is en blijft scherp, en ik merk dat ze een schare *fans* heeft en dat er elke dag meer *Fans* van Cc bij komen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:11 schreef Noek het volgende:
[..]
Misschien dat ze het nu niet ziet want het is wrang maar uiteindelijk is het in haar eigen bestwil.
We hebben allemaal het beste met haar voor!
Liesbeth had helemaal niet in de gaten dat er beneden een weergaloos Ha!Ha!Ha!Ha!Ha! showbizz interview werd gehouden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:18 schreef Scrutinizer het volgende:
De drie mannen komen weer boven. Alle andere mensen hebben zich gauw verstopt.
Ik wou het net zeggen. Onderonsje met Peter denk ik zo.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:20 schreef Chanel5 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Hij was er dus toch nog!
Ja he Disana, ik ben ruimdenkend, heb groot hart en gevoel voor me medemens, maar soms denk ik, dit is geen echt mens dat bestaat gewoon niet, en zoals Hein van de week, vond ik lief en dacht echt, wil meer van die man weten, hoe en waarom en waarom hij zo denkt, leek me een intressant iemand al is hij ook zeg maar niet van deze wereld, maar zoals deze lachmachine echt, dan denk ik bij mezelf, waarom trekken jullie zo een man het paleis binnen, een halve debiel die een hele debiel speelt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:15 schreef Disana het volgende:
[..]
Je bent niet de enige hoor. Ik zit vaak met verbazing te kijken naar types mensen die ik anders nooit zie, die dingen doen die ik niet begrijp.
Hij vertrok met Alsido, zoals eerder hier vermeld, en kwam terug met Alsido.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:20 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wou het net zeggen. Onderonsje met Peter denk ik zo.
Alles is nog niet verloren hoorquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:21 schreef Toverheks het volgende:
[..]
Ja he Disana, ik ben ruimdenkend, heb groot hart en gevoel voor me medemens, maar soms denk ik, dit is geen echt mens dat bestaat gewoon niet, en zoals Hein van de week, vond ik lief en dacht echt, wil meer van die man weten, hoe en waarom en waarom hij zo denkt, leek me een intressant iemand al is hij ook zeg maar niet van deze wereld, maar zoals deze lachmachine echt, dan denk ik bij mezelf, waarom trekken jullie zo een man het paleis binnen, een halve debiel die een hele debiel speelt.
jammer had zoveel meer van dit prog. verwacht maar elke dag wordt het gewoon triester.
Oh, dan vraag ik me af waarover ze het hebben gehad. Techniek voor het doorsluizen van een radioprogramma?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:23 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Hij vertrok met Alsido, zoals eerder hier vermeld, en kwam terug met Alsido.
We horen het vanzelf wel....of eigenlijk ook liever nietquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:31 schreef Disana het volgende:
[..]
Oh, dan vraag ik me af waarover ze het hebben gehad. Techniek voor het doorsluizen van een radioprogramma?
Ik ben bang van wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:34 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
We horen het vanzelf wel....of eigenlijk ook liever niet
Serieuze makers wagen zich echt niet in dat kneuzenpaleis, zeker niet omdat je ook gelijk deel van de show uitmaakt.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Alles is nog niet verloren hoorWe zitten nog steeds in de aanloop van de aanloop. De vraag is of Johan betere mensen weet te trekken, zowel medewerkers (ik vind dat die PeterN gewoon weg moet) als mensen die een programma willen maken. Nou weet ik wel dat soort soort zoekt, maar je weet maar nooit.
Bram komt er ook. En ik hoop op een Bunker II.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Serieuze makers wagen zich echt niet in dat kneuzenpaleis, zeker niet omdat je ook gelijk deel van de show uitmaakt.
Denk het ook, die willen daar niet mee geassocieerd worden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:35 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Serieuze makers wagen zich echt niet in dat kneuzenpaleis, zeker niet omdat je ook gelijk deel van de show uitmaakt.
HAHAHAHAHA.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Bram vindt het niet vervelend om in beeld te komen, dat is genetisch zo bepaald.
Eénoog is daar al gauw koning.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:38 schreef Disana het volgende:
[..]
HAHAHAHAHA.
Sorry, ik weet niet wat me bezielt. Ik bedoel LOL, dat is waar. Maar Bram kan misschien voor wat meer inhoudelijke content zorgen.
oke, wat je zegt, je weet maar nooit, geef het nog een kans maar als ik nu zo ff kijken oh wat erg is dit.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:30 schreef Disana het volgende:
[..]
Alles is nog niet verloren hoorWe zitten nog steeds in de aanloop van de aanloop. De vraag is of Johan betere mensen weet te trekken, zowel medewerkers (ik vind dat die PeterN gewoon weg moet) als mensen die een programma willen maken. Nou weet ik wel dat soort soort zoekt, maar je weet maar nooit.
Dit is niet alleen erg, het is verschrikkelijk. Ik heb het uitgezet en kom wel weer kijken als hij weg is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:39 schreef Toverheks het volgende:
[..]
oke, wat je zegt, je weet maar nooit, geef het nog een kans maar als ik nu zo ff kijken oh wat erg is dit.
Dus dat. Niet te harden dit. Beschamend zelfs.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:40 schreef Disana het volgende:
Dit is niet alleen erg, het is verschrikkelijk. Ik heb het uitgezet en kom wel weer kijken als hij weg is.
Ik denk dat dat vanmiddag beklonken is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:25 schreef Scrutinizer het volgende:
Zou het geregeld kunnen worden dat alle idioten die in de eerste ronde bij Idols, Popstars en aanverwante talentenjachten worden afgeserveerd, automatisch worden doorverwezen naar Studio Vlemmix alwaar ze meteen een talkshow kunnen gaan presenteren?
Cc, dat wordt een dolle avondquote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik denk dat dat vanmiddag beklonken is.
Lach eens niet zo irritantquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
De show van André en Herman wordt op woensdag- of donderdagavond opgenomen. Op de chat wijzen ze de manager erop dat woensdag de show van Jaap gepland staat. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Profeet dat het is!quote:
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
De show van André en Herman wordt op woensdag- of donderdagavond opgenomen. Op de chat wijzen ze de manager erop dat woensdag de show van Jaap gepland staat. HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ik LOL wel heel veel, voor een dooie.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:16 schreef Scrutinizer het volgende:
Irritant? Is dat als je jeuk aan je gebit hebt? HAHAHAHAHAHAHAHAHAHA
Ben benieuwd wat André en Herman gaan 'brengen'.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Profeet dat het is!
[..]![]()
Ook zo *poef* spontaan ontstaan en meteen stevig in de steigers.
Heb die Andre gehoord en gezien vanmiddag. Op een zeker moment van pure ellende de stream uitgezet. Als ik dan hoor dat hij een show wil gaan maken met die leipe Herman springen mij de tranen in de ogen! Daar wil toch geen mens naar kijken??? Of toch wel..................quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:10 schreef Scrutinizer het volgende:
Heb heimwee naar de Bunkerquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:19 schreef spuitje het volgende:
[..]
Heb die Andre gehoord en gezien vanmiddag. Op een zeker moment van pure ellende de stream uitgezet. Als ik dan hoor dat hij een show wil gaan maken met die leipe Herman springen mij de tranen in de ogen! Daar wil toch geen mens naar kijken??? Of toch wel..................
Ouch!quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:16 schreef Copycat het volgende:
[..]
Profeet dat het is!
[..]![]()
Ook zo *poef* spontaan ontstaan en meteen stevig in de steigers.
Krijgt die Andre nog betaald voor een optreden ook dan?? Dacht dat hij betaalde om te mogen optredenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:32 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik vraag me af hoeveel procent die manager vangt van de gage van André.
Dit soort kneuzen hebben vaak werk genoeg. Die kunnen ieder weekend wel ergens in een boerendisco terecht. Daar wordt flink verdiend aan alcohol en kunnen ook ruime gages worden betaald. Een klassiek strijkkwartet is goedkoper te boeken dan zo'n sukkel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:36 schreef spuitje het volgende:
[..]
Krijgt die Andre nog betaald voor een optreden ook dan?? Dacht dat hij betaalde om te mogen optreden
Je zou maar als content producerende partij tussen een programma van André en Herman staan ingepland..quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:41 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dit soort kneuzen hebben vaak werk genoeg. Die kunnen ieder weekend wel ergens in een boerendisco terecht. Daar wordt flink verdiend aan alcohol en kunnen ook ruime gages worden betaald. Een klassiek strijkkwartet is goedkoper te boeken dan zo'n sukkel.
Ik werd niet van de chat afgeknikkerd maar meteen van heel internet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 17:04 schreef Copycat het volgende:
MONORAIL! Wie maakt een leuke verkiezingsposter met André?
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef Gert het volgende:
[..]
Ik werd niet van de chat afgeknikkerd maar meteen van heel internet.![]()
Alsnog, bij deze. WIe drukt de posters?![]()
[ afbeelding ]
Ik zit nu al 5 minuten hardop te lachen om deze posterquote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:47 schreef Gert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo lang? Je lijkt André wel! Nog bedankt voor "het hoofd" trouwens.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Ik zit nu al 5 minuten hardop te lachen om deze poster
Om ze vervolgens op te slaan in Weert.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 18:54 schreef Copycat het volgende:![]()
Prachtige poster, Gert!
Liesbeth drukt ze wel achterover!
Eindelijk iemand die in de gaten heeft dat je programma's maakt voor kijkers.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:12 schreef Dementor het volgende:
Leo: voor wie maken we de programma's?
Alsido: nou voor ons zelf.
Leo: nee we maken het voor de streamers.
Liesbeth: en voor de mensen die ook op een andere manier kijken.
Ja, ze komen er wel.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:13 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Eindelijk iemand die in de gaten heeft dat je programma's maakt voor kijkers.
René zit al langer te lonken naar Nowlive. Hij vertelde al eens op de chat dat hij op zoek was om de chat ergens onder te brengen. Het past ook wel in het verhaal van Johan die het de laatste dagen vaak heeft over de chat, dat daar moderators moeten komen die onafhankelijk van SV zijn en zich niet inhoudelijk in discussies moeten mengen. Hij kent duidelijk de reputatie van Sly niet.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:18 schreef Dementor het volgende:
En waarschijnlijk ook de stream en chat verzorgen.
Ik ben heel benieuwd wat er dan met René gaat gebeuren.
Ja, je kunt ook met je rug naar de computer gaan staan en dan tussen je benen door kijken. Héél anders is dat.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:12 schreef Dementor het volgende:
Leo: voor wie maken we de programma's?
Alsido: nou voor ons zelf.
Leo: nee we maken het voor de streamers.
Liesbeth: en voor de mensen die ook op een andere manier kijken.
Oh jawel maar hij wil niet luisteren.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
René zit al langer te lonken naar Nowlive. Hij vertelde al eens op de chat dat hij op zoek was om de chat ergens onder te brengen. Het past ook wel in het verhaal van Johan die het de laatste dagen vaak heeft over de chat, dat daar moderators moeten komen die onafhankelijk van SV zijn en zich niet inhoudelijk in discussies moeten mengen. Hij kent duidelijk de reputatie van Sly niet.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:22 schreef Disana het volgende:
Dat gaat grote bonje op alle fronten geven.
Dat is dan waarschijnlijk het enige waar we nog op kunnen hopen. Want met het niveau van NL zal het niveau van SV niet verder stijgen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:26 schreef Laysa het volgende:
[..]
Ja HAHAHAHAHAHAHA....eindelijk weer wat lol
Johan zei gister al: "ik maak ook wel eens een fout. Wat zeg ik? Ik maak heel veel fouten en die zal ik ook wel blijven maken"quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:23 schreef Dementor het volgende:
[..]
Oh jawel maar hij wil niet luisteren.
dat maakt het dan ook weer zo leuk....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is dan waarschijnlijk het enige waar we nog op kunnen hopen. Want met het niveau van NL zal het niveau van SV niet verder stijgen.
Nah, rellen op het niveau van Nowlive is weinig creatiefquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat maakt het dan ook weer zo leuk....
Laat mij nu gewoon ff ramptoerist spelenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:29 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nah, rellen op het niveau van Nowlive is weinig creatief
Mja, ik weet het niet, het liefst had ik een onderhoudende stream gehad maar die kans was al niet zo groot. Nu met NL erbij kun je dat volgens mij wel helemaal vergeten. Dus... dan maar hopen op de ene rel na de andere. Wel jammer maar ja we moeten toch íets kunnen streamenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:28 schreef Laysa het volgende:
[..]
dat maakt het dan ook weer zo leuk....
Is Pietje de mod verwijderd?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 19:45 schreef Disana het volgende:
Johan verwijderde een user die commentaar op sly had op de chat.
We gaan de goede kant uit.
Edit, correctie: Hansie gebruikt de inlognaam van Johan.
Daar gaat ie vast nog wel even over nadenkenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:48 schreef tuinfluiter het volgende:
Hansie: Nee niet van youtube, je kan toch niet steeds muziek van youtube opzoeken, wanneer
je internet eruit ligt , dan zit je, je moet zelf muziek hebben, programma, titel.
Niets op tegen toch, dat is de hele opzetquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Voel me net een spion die even gaat meeluisteren in het mediacafe.
Dat ben je toch ookquote:Op zaterdag 16 januari 2010 20:56 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Voel me net een spion die even gaat meeluisteren in het mediacafe.
vind ik zo stom he, nog 9 uitzendingen te gaan denk je dan echt dat je kijkers overhoud???quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:48 schreef Scrutinizer het volgende:
Jaap wil door te leren tijdens de komende 9 uitzendingen daarna in staat een strakke show neer te zetten, zegt hij op de chat.
Van wie zou hij dat moeten leren in SV?
Die gast barst van de poen maar is zo zuinig en/of eigenwijs dat het niet in hem opkomt om een presentatie- of interviewcursus te doen.quote:
Puty is dus socialer dan PeterN, die het liefst het beeld op een stilleven zet terwijl hij er gewoon is.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:31 schreef tuinfluiter het volgende:
Hier ben ik weer.![]()
Hansie: Puty vanmiddag had jij je eigen show, je was helemaal alleen in beeld.
Puty: Ja ik denk ga maar in de camera zitten, is er nog wat te zien voor de streamer.
Hansie: Goed eten hoor jongen, je bent nog in de groei, je moet nog groeien.
Puty: Ik heb het al.
Puty is wel fascinerend. Soms beweegt alles en iedereen om hem heen en zit hij volledig stil, hij knippert niet eens met z'n ogen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:53 schreef Disana het volgende:
[..]
Puty is dus socialer dan PeterN, die het liefst het beeld op een stilleven zet terwijl hij er gewoon is.
De opperste concentratie van de echte nerdquote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:55 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Puty is wel fascinerend. Soms beweegt alles en iedereen om hem heen en zit hij volledig stil, hij knippert niet eens met z'n ogen.
Toen hij vorig jaar op zomervakantie in Oostenrijk was ging opeens de aarde sneller draaien. Wetenschappers hebben Puty nu met klem op het hart gedrukt Nederland niet meer te verlaten in het belang van de mensheid.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:56 schreef Disana het volgende:
[..]
De opperste concentratie van de echte nerdMaar toch niet zo nerdig dat hij geen rekening met ons kijkers houdt.
Hij is toch niet op de Alpen gaan staan hè.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Toen hij vorig jaar op zomervakantie in Oostenrijk was ging opeens de aarde sneller draaien. Wetenschappers hebben Puty nu met klem op het hart gedrukt Nederland niet meer te verlaten in het belang van de mensheid.
Zijn positie op aarde is van invloed op de zwaartekracht. Als hij op de Matterhorn zou staan zouden wij allemaal 10% lichter zijn op de weegschaal.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 21:59 schreef Disana het volgende:
[..]
Hij is toch niet op de Alpen gaan staan hè.
En dan te bedenken dat hij daar woensdag tegelijkertijd met Jaap zit.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:03 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Zijn positie op aarde is van invloed op de zwaartekracht. Als hij op de Matterhorn zou staan zouden wij allemaal 10% lichter zijn op de weegschaal.
OMG. Heb jij al een overlevingspakket in huis?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:05 schreef Disana het volgende:
[..]
En dan te bedenken dat hij daar woensdag tegelijkertijd met Jaap zit.
Ik wilde geen parallel trekken met Haïti, maar ik ga wel mijn muren stutten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:06 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
OMG. Heb jij al een overlevingspakket in huis?
Nee, die grap kan ik ook niet maken. Wat een rampquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:07 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik wilde geen parallel trekken met Haïti, maar ik ga wel mijn muren stutten.
De beelden zijn afschuwelijk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:08 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee, die grap kan ik ook niet maken. Wat een ramp
Die mensen hadden het al zo slecht. Armoe, corruptie, orkanen, ontbossing, overstromingen, geweld, voodoo.... je zult er maar geboren zijn.quote:
Het land kent geen geluk. Ik hoor net in NOVA dat de reddingswerkers zo ontzettend veel dode moeders en kinderen in ingestorte huizen hebben gevonden.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:15 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Die mensen hadden het al zo slecht. Armoe, corruptie, orkanen, ontbossing, overstromingen, geweld, voodoo.... je zult er maar geboren zijn.
quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:34 schreef Disana het volgende:
[..]
Het land kent geen geluk. Ik hoor net in NOVA dat de reddingswerkers zo ontzettend veel dode moeders en kinderen in ingestorte huizen hebben gevonden.
Ik werp er ook slechts af en toe een blik op. Liesbeth reageert zonder te typen op de chat, Japio nodigt mensen uit via PM met hem te praten over zijn show. Peter staat ook ergens in diezelfde ruimte achter een computer. Niet erg boeiend.quote:Hoe is het met de stream? Hij loopt hier maar ik luister niet en kijk geen chat.
Nee inderdaad, Liesbeth kan mij ook niet boeien. Voor Jaap hoop ik dat zijn show inderdaad vooruit gaat, hij wil het volgens mij wel graag.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:38 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
![]()
[..]
Ik werp er ook slechts af en toe een blik op. Liesbeth reageert zonder te typen op de chat, Japio nodigt mensen uit via PM met hem te praten over zijn show. Peter staat ook ergens in diezelfde ruimte achter een computer. Niet erg boeiend.
Jaap wil ook graag afvallen....quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Nee inderdaad, Liesbeth kan mij ook niet boeien. Voor Jaap hoop ik dat zijn show inderdaad vooruit gaat, hij wil het volgens mij wel graag.
Dat is een kwestie van geduld, hij kan het toch niet laten.quote:Edit: Uh oh, Peter gaat toch niet chatten?
Wat spijtig dat Dottey geen mod meer is. Weet je ook of ze vrijwillig afstand heeft gedaan of is 'ontslagen'?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:43 schreef Scrutinizer het volgende:
Nowlive heeft naar eigen zeggen niets van doen met de chat. Toevallig is Sly dan wel de enige die weet te vertellen dat er veranderingen op zeer korte termijn mbt de moderatie van die chat op komst zijn. Die veranderingen hebben inmiddels plaats gevonden. Dottey is geen moderator meer, nu is er een moderator-Dirk aan de slag gegaan die eerder onder de nickname Babouschka ingelogd is geweest.
Dottey kennende gaat ze zich daar in het openbaar niet over uitlaten.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat spijtig dat Dottey geen mod meer is. Weet je ook of ze vrijwillig afstand heeft gedaan of is 'ontslagen'?
Verder zou ik het helemaal niet raar vinden als er nu al nare spelletjes gespeeld worden.
Okee. Nou ja, ze zal wel zijdelings betrokken blijven bij SV neem ik aan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:49 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Dottey kennende gaat ze zich daar in het openbaar niet over uitlaten.
Ze heeft geen geld meer voor de reis naar EHV en moet daarbij ook nog eens voor de hond zorgen van René die op zijn beurt ook weer van de aardbodem verdwenen is. Ook is nu in het huishoudelijk reglement opgenomen dat er geen honden meer in SV mogen komen, dat zal ook niet helpen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:52 schreef Disana het volgende:
[..]
Okee. Nou ja, ze zal wel zijdelings betrokken blijven bij SV neem ik aan.
Hij doet alsof-ie niet meeleest maar mij houdt hij niet voor de gek. Overigens, met Johan uit beeld (ziekjes op bed?) wordt er weer helemaal niets uitgevoerd daar.quote:Zit Peter nou stiekem de chat te lezen?
Trusten alvastquote:Over een kwartiertje ER en dan naar bed.
Ja da's waar, die René hebben we al dagen niet gezien. Ik vind het wel jammer voor Dottey want volgens mij vond ze het leuk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft geen geld meer voor de reis naar EHV en moet daarbij ook nog eens voor de hond zorgen van René die op zijn beurt ook weer van de aardbodem verdwenen is. Ook is nu in het huishoudelijk reglement opgenomen dat er geen honden meer in SV mogen komen, dat zal ook niet helpen.
[..]
Hij doet alsof-ie niet meeleest maar mij houdt hij niet voor de gek. Overigens, met Johan uit beeld (ziekjes op bed?) wordt er weer helemaal niets uitgevoerd daar.
[..]
Trusten alvast
Ik heb even voor je gekeken en Pietje zit er nog. Hij zit Peter nu uit te dagen iets te typen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
Zo weer thuis. Ga je weg in de zeikregen kom je terug en moet door een laagje sneeuw van 2/3 centimeter![]()
Maar oke wat lees ik, Dot geen mot meer?
En Pietje? die was nogal anti Sly..is hij de volgende?
Dotteke zal daar heus nog wel eens uitspraak over doenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat spijtig dat Dottey geen mod meer is. Weet je ook of ze vrijwillig afstand heeft gedaan of is 'ontslagen'?
Verder zou ik het helemaal niet raar vinden als er nu al nare spelletjes gespeeld worden.
Ik hoorde Liesbeth iets erover zeggen, eens ff kijken daar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gekeken en Pietje zit er nog. Hij zit Peter nu uit te dagen iets te typen.
Modje Pietje: Kom op Peter, je kan het jongen, raak maar aan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoorde Liesbeth iets erover zeggen, eens ff kijken daar.
Best gemeen eigenlijk... Hahaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Modje Pietje: Kom op Peter, je kan het jongen, raak maar aan.
Peter N. : (Lacht) Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ik denk dat diegene die net ingelogd was als Peter_Nuninga niet de echte was.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
Er mogen geen namen van SV medewerkers worden gebruikt door chatters
Is Liesbeth nooit getrouwd geweest?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp volkomen waarom zij nooit getrouwd is.
Dat begin ik nu ook te denken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat diegene die net ingelogd was als Peter_Nuninga niet de echte was.
Ik hoorde haar zeggen nooit getrouwd te zijn gewwest en nooit wil trouwen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is Liesbeth nooit getrouwd geweest?
Is ze ook geen moeder?
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:00 schreef Maanvis het volgende:
Overigens, hier de clip die op 8 januari is opgenomen in PS2
http://www.youtube.com/user/redgell#p/u/0/_T6IR95joxc
[ afbeelding ]
Ben ik ook, keikapot, niet lekker in mijn vel, ach jaquote:Op zondag 17 januari 2010 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Twee uur geleden zeiden ze dat ze zo naar bed zouden gaan. Besluiteloze types.
Ik ben al lang uitgelogd. Ik vind Liesbeth heel vervelend als ze lol heeft.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben ik ook, keikapot, niet lekker in mijn vel, ach ja
Mooi is dat.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan meldt dat hij een vreemd geluid boven zijn hoofd hoort en suggereert met een stille hint naar boven dat er wellicht dingen gebeuren die niet erg handig zijn tijdens een live-uitzending. Hij vraagt Peter om even door te praten terwijl hij even poolshoogte gaat nemen. Men blijkt aan het stofzuigen te zijn. Johan komt terug en verontschuldigt zich met de woorden: "Dat kan allemaal gebeuren met live tv!"
Het stofzuigen lijkt op te houden.
Dat staat genoteerd voor 10 uur maar in de chat zei men dat het 12 uur wordt. Hij blijft ook meteen 3 dagen, kun je je lol op. Gelukkig is hij niet zo erg als die nepsjamaan.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Het wachten schijnt te zijn op het live-optreden van ene Harrie Leipo.
lijkt me meer 3 maanden bagagequote:Op zondag 17 januari 2010 11:03 schreef Disana het volgende:
Harry en zijn bagage voor 3 dagen
[ afbeelding ]
Er komt wel een meisje over haar boek praten, maar dat heeft Jaap zelf geregeld hij kent dat meisje.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Naar het schijnt staan de gasten voor de tweede show van Jaap nog niet echt te dringen.
het is gewoon niet om aan te horen staat dus nu uit en ik leer liplezenquote:Op zondag 17 januari 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het geluid is afgrijselijk slecht.
Geeft niet, ze proberen het toch maar!quote:Op zondag 17 januari 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het geluid is afgrijselijk slecht.
Het is graties hè? Niet zeuren dus.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:08 schreef Gert het volgende:
Geeft niet, ze proberen het toch maar!
Je hoéft niet te kijken!
Zeuren mag daar op de bank!quote:Op zondag 17 januari 2010 12:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is graties hè? Niet zeuren dus.![]()
Redactie!quote:Op zondag 17 januari 2010 10:32 schreef Dementor het volgende:
Johan: Redactie!
Johan:Ooh maar die bedienen nu ook de camera's natuurlijk.
Peter: Ja ze zitten met drie man sterk boven.
Daar hebben we "tvp en vlug naar de chat" weer.quote:
't Is echt een dominee, alleen dan met gitaar in plaats van bijbel. Ik vind 'm wel sympathiek eigenlijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:22 schreef Dementor het volgende:
Ik wacht op het moment dat Harry "Heftig!" schreeuwt.
Maar drie dagen? DRIE DAGEN? Met gitaar en protest en vrede in bed?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:27 schreef Gert het volgende:
't Is echt een dominee, alleen dan met gitaar in plaats van bijbel. Ik vind 'm wel sympathiek eigenlijk.
Alleen die waarin de innocent die en de politicians fly.quote:
Eh nee... ik ben na een kwartiér alweer afgehaakt. Zeg alleen dat hij me wel een aardige vent lijkt.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar drie dagen? DRIE DAGEN? Met gitaar en protest en vrede in bed?
While politicians fly, the innocent die!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |