Er komt wel een meisje over haar boek praten, maar dat heeft Jaap zelf geregeld hij kent dat meisje.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Naar het schijnt staan de gasten voor de tweede show van Jaap nog niet echt te dringen.
het is gewoon niet om aan te horen staat dus nu uit en ik leer liplezenquote:Op zondag 17 januari 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het geluid is afgrijselijk slecht.
Geeft niet, ze proberen het toch maar!quote:Op zondag 17 januari 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het geluid is afgrijselijk slecht.
Het is graties hè? Niet zeuren dus.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:08 schreef Gert het volgende:
Geeft niet, ze proberen het toch maar!
Je hoéft niet te kijken!
Zeuren mag daar op de bank!quote:Op zondag 17 januari 2010 12:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is graties hè? Niet zeuren dus.![]()
Redactie!quote:Op zondag 17 januari 2010 10:32 schreef Dementor het volgende:
Johan: Redactie!
Johan:Ooh maar die bedienen nu ook de camera's natuurlijk.
Peter: Ja ze zitten met drie man sterk boven.
Daar hebben we "tvp en vlug naar de chat" weer.quote:
't Is echt een dominee, alleen dan met gitaar in plaats van bijbel. Ik vind 'm wel sympathiek eigenlijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:22 schreef Dementor het volgende:
Ik wacht op het moment dat Harry "Heftig!" schreeuwt.
Maar drie dagen? DRIE DAGEN? Met gitaar en protest en vrede in bed?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:27 schreef Gert het volgende:
't Is echt een dominee, alleen dan met gitaar in plaats van bijbel. Ik vind 'm wel sympathiek eigenlijk.
Alleen die waarin de innocent die en de politicians fly.quote:
Eh nee... ik ben na een kwartiér alweer afgehaakt. Zeg alleen dat hij me wel een aardige vent lijkt.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar drie dagen? DRIE DAGEN? Met gitaar en protest en vrede in bed?
While politicians fly, the innocent die!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |