Ja da's waar, die René hebben we al dagen niet gezien. Ik vind het wel jammer voor Dottey want volgens mij vond ze het leuk.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ze heeft geen geld meer voor de reis naar EHV en moet daarbij ook nog eens voor de hond zorgen van René die op zijn beurt ook weer van de aardbodem verdwenen is. Ook is nu in het huishoudelijk reglement opgenomen dat er geen honden meer in SV mogen komen, dat zal ook niet helpen.
[..]
Hij doet alsof-ie niet meeleest maar mij houdt hij niet voor de gek. Overigens, met Johan uit beeld (ziekjes op bed?) wordt er weer helemaal niets uitgevoerd daar.
[..]
Trusten alvast
Ik heb even voor je gekeken en Pietje zit er nog. Hij zit Peter nu uit te dagen iets te typen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:58 schreef Chanel5 het volgende:
Zo weer thuis. Ga je weg in de zeikregen kom je terug en moet door een laagje sneeuw van 2/3 centimeter![]()
Maar oke wat lees ik, Dot geen mot meer?
En Pietje? die was nogal anti Sly..is hij de volgende?
Dotteke zal daar heus nog wel eens uitspraak over doenquote:Op zaterdag 16 januari 2010 22:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Wat spijtig dat Dottey geen mod meer is. Weet je ook of ze vrijwillig afstand heeft gedaan of is 'ontslagen'?
Verder zou ik het helemaal niet raar vinden als er nu al nare spelletjes gespeeld worden.
Ik hoorde Liesbeth iets erover zeggen, eens ff kijken daar.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:01 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb even voor je gekeken en Pietje zit er nog. Hij zit Peter nu uit te dagen iets te typen.
Modje Pietje: Kom op Peter, je kan het jongen, raak maar aan.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:03 schreef Chanel5 het volgende:
Ik hoorde Liesbeth iets erover zeggen, eens ff kijken daar.
Best gemeen eigenlijk... Hahaquote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:07 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Modje Pietje: Kom op Peter, je kan het jongen, raak maar aan.
Peter N. : (Lacht) Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee.
Ik denk dat diegene die net ingelogd was als Peter_Nuninga niet de echte was.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:23 schreef Chanel5 het volgende:
Er mogen geen namen van SV medewerkers worden gebruikt door chatters
Is Liesbeth nooit getrouwd geweest?quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:29 schreef Scrutinizer het volgende:
Ik begrijp volkomen waarom zij nooit getrouwd is.
Dat begin ik nu ook te denken.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:26 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik denk dat diegene die net ingelogd was als Peter_Nuninga niet de echte was.
Ik hoorde haar zeggen nooit getrouwd te zijn gewwest en nooit wil trouwen.quote:Op zaterdag 16 januari 2010 23:30 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
Is Liesbeth nooit getrouwd geweest?
Is ze ook geen moeder?
quote:Op zondag 17 januari 2010 00:00 schreef Maanvis het volgende:
Overigens, hier de clip die op 8 januari is opgenomen in PS2
http://www.youtube.com/user/redgell#p/u/0/_T6IR95joxc
[ afbeelding ]
Ben ik ook, keikapot, niet lekker in mijn vel, ach jaquote:Op zondag 17 januari 2010 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Twee uur geleden zeiden ze dat ze zo naar bed zouden gaan. Besluiteloze types.
Ik ben al lang uitgelogd. Ik vind Liesbeth heel vervelend als ze lol heeft.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben ik ook, keikapot, niet lekker in mijn vel, ach ja
Mooi is dat.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan meldt dat hij een vreemd geluid boven zijn hoofd hoort en suggereert met een stille hint naar boven dat er wellicht dingen gebeuren die niet erg handig zijn tijdens een live-uitzending. Hij vraagt Peter om even door te praten terwijl hij even poolshoogte gaat nemen. Men blijkt aan het stofzuigen te zijn. Johan komt terug en verontschuldigt zich met de woorden: "Dat kan allemaal gebeuren met live tv!"
Het stofzuigen lijkt op te houden.
Dat staat genoteerd voor 10 uur maar in de chat zei men dat het 12 uur wordt. Hij blijft ook meteen 3 dagen, kun je je lol op. Gelukkig is hij niet zo erg als die nepsjamaan.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Het wachten schijnt te zijn op het live-optreden van ene Harrie Leipo.
lijkt me meer 3 maanden bagagequote:Op zondag 17 januari 2010 11:03 schreef Disana het volgende:
Harry en zijn bagage voor 3 dagen
[ afbeelding ]
Er komt wel een meisje over haar boek praten, maar dat heeft Jaap zelf geregeld hij kent dat meisje.quote:Op zondag 17 januari 2010 11:09 schreef Pearlbitch het volgende:
Naar het schijnt staan de gasten voor de tweede show van Jaap nog niet echt te dringen.
het is gewoon niet om aan te horen staat dus nu uit en ik leer liplezenquote:Op zondag 17 januari 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het geluid is afgrijselijk slecht.
Geeft niet, ze proberen het toch maar!quote:Op zondag 17 januari 2010 12:06 schreef PietjePuk007 het volgende:
Het geluid is afgrijselijk slecht.
Het is graties hè? Niet zeuren dus.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:08 schreef Gert het volgende:
Geeft niet, ze proberen het toch maar!
Je hoéft niet te kijken!
Zeuren mag daar op de bank!quote:Op zondag 17 januari 2010 12:09 schreef beequeen het volgende:
[..]
Het is graties hè? Niet zeuren dus.![]()
Redactie!quote:Op zondag 17 januari 2010 10:32 schreef Dementor het volgende:
Johan: Redactie!
Johan:Ooh maar die bedienen nu ook de camera's natuurlijk.
Peter: Ja ze zitten met drie man sterk boven.
Daar hebben we "tvp en vlug naar de chat" weer.quote:
't Is echt een dominee, alleen dan met gitaar in plaats van bijbel. Ik vind 'm wel sympathiek eigenlijk.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:22 schreef Dementor het volgende:
Ik wacht op het moment dat Harry "Heftig!" schreeuwt.
Maar drie dagen? DRIE DAGEN? Met gitaar en protest en vrede in bed?quote:Op zondag 17 januari 2010 12:27 schreef Gert het volgende:
't Is echt een dominee, alleen dan met gitaar in plaats van bijbel. Ik vind 'm wel sympathiek eigenlijk.
Alleen die waarin de innocent die en de politicians fly.quote:
Eh nee... ik ben na een kwartiér alweer afgehaakt. Zeg alleen dat hij me wel een aardige vent lijkt.quote:Op zondag 17 januari 2010 12:32 schreef Copycat het volgende:
[..]
Maar drie dagen? DRIE DAGEN? Met gitaar en protest en vrede in bed?
While politicians fly, the innocent die!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |