Ben ik ook, keikapot, niet lekker in mijn vel, ach jaquote:Op zondag 17 januari 2010 00:50 schreef Scrutinizer het volgende:
Twee uur geleden zeiden ze dat ze zo naar bed zouden gaan. Besluiteloze types.
Ik ben al lang uitgelogd. Ik vind Liesbeth heel vervelend als ze lol heeft.quote:Op zondag 17 januari 2010 00:53 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben ik ook, keikapot, niet lekker in mijn vel, ach ja
Mooi is dat.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:15 schreef Pearlbitch het volgende:
Johan meldt dat hij een vreemd geluid boven zijn hoofd hoort en suggereert met een stille hint naar boven dat er wellicht dingen gebeuren die niet erg handig zijn tijdens een live-uitzending. Hij vraagt Peter om even door te praten terwijl hij even poolshoogte gaat nemen. Men blijkt aan het stofzuigen te zijn. Johan komt terug en verontschuldigt zich met de woorden: "Dat kan allemaal gebeuren met live tv!"
Het stofzuigen lijkt op te houden.
Dat staat genoteerd voor 10 uur maar in de chat zei men dat het 12 uur wordt. Hij blijft ook meteen 3 dagen, kun je je lol op. Gelukkig is hij niet zo erg als die nepsjamaan.quote:Op zondag 17 januari 2010 10:54 schreef Pearlbitch het volgende:
Het wachten schijnt te zijn op het live-optreden van ene Harrie Leipo.
lijkt me meer 3 maanden bagagequote:Op zondag 17 januari 2010 11:03 schreef Disana het volgende:
Harry en zijn bagage voor 3 dagen
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |